Moet je voorstellen als die strap-on, geen 17 maar 27cm was geweest.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:30 schreef Hexagon het volgende:
Nooit gedacht dat een plastic piemel zoveel onzekerheden kon losmaken.
Je zou het eens uit kunnen testen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:31 schreef Zilverberk het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat er zo'n zweem van dominantie en onderdanigheid omheen hangt. Ik ben in bed eigenlijk alleen maar bezig met het genot van mijn partner en van mijzelf. Compleet vanilla, óók bij anale seks.En dat zou dan ineens anders zijn als er een neppiemel bij wordt gehaald?
Helemaal eens. Ik dacht eigenlijk dat dat hele dominant en onderdanig zijn/voelen vooral een dingetje was bij homoseksuelen en lui die aan de wat heftigere SM doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:31 schreef Zilverberk het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat er zo'n zweem van dominantie en onderdanigheid omheen hangt. Ik ben in bed eigenlijk alleen maar bezig met het genot van mijn partner en van mijzelf. Compleet vanilla, óók bij anale seks. En dat zou dan ineens anders zijn als er een neppiemel bij wordt gehaald?
Zoals ik al eerder aangaf, ieder mens is verschillend en reageert verschillend. Dat jij het verbazingwekkend vind kan, maar misschien zegt dat meer over jou en jouw gebrek aan empathie.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:31 schreef Zilverberk het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat er zo'n zweem van dominantie en onderdanigheid omheen hangt. Ik ben in bed eigenlijk alleen maar bezig met het genot van mijn partner en van mijzelf. Compleet vanilla, óók bij anale seks. En dat zou dan ineens anders zijn als er een neppiemel bij wordt gehaald?
Ik denk dat je selectief leest, want het zou mij (en ik begrijp ook bijvoorbeeld Zilverberk) niet zozeer om dat domineren gaan, maar om het plezier van de partner dat hij eruit haalt*. Ja dat kan hem zitten in die onderdanige rol aannemen, maar ook (en/of) gewoon de stimulatie van een heel gevoelige zone.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Tja ik ben misschien bekrompen, maar dit hele topic bevestigt volledig dat de bekrompen visie hierop niet van één kant komt. TS en andere dames geven wel degelijk aan dat het ze om het domineren van hun bedpartner gaat. Dan vind ik het eerlijk gezegd een beetje hypocriet om dan de mannen die het vernederend vinden erop aan te spreken dat ze onzeker zijn.
Dus als vrouw ben je niet onzeker, omdat je per se terug wil doen wat ze bij jou doen, terwijl het je helemaal niet dezelfde fysieke prikkel geeft? Dat is een mankement waaraan alleen mannen kunnen leiden?
Overigens vind ik er niks mis mee als een man het lekker vind om in zijn reet geneukt te worden, of dat nou door een andere man of een vrouw gebeurt. Ik zou zo iemand ook absoluut niet belachelijk maken bij de ontdekking. Maar onder valse voorwendselen mannen erin proberen te lokken ("je bent toch niet uit 1950", "je bent toch progressief", "je kijkt toch ook niet op mij neer, als je mij neukt") terwijl je eigenlijk hem eens goed terug wil pakken vind ik best kwalijk.
Ik lees niet selectief en zie best dat het niet alle vrouwen hierom lijkt te gaan, maar voor een significant deel dus wel. Maar als mannen dan zeggen 'nee, ik vind het vernederend' worden ze aangevallen omdat ze onzeker en bekrompen zouden zijn, maar die vrouwen die willen domineren worden dat niet. Terwijl wat TS wil ook nog eens vooral overkomt als het willen temmen van niet-onderdanige mannen tot onderdanige handelingen, waarbij ze zeurt en chanteert, om het toe te staan. Nou you go girl! Echt top om zo met je vriend om te gaan!quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat je selectief leest, want het zou mij (en ik begrijp ook bijvoorbeeld Zilverberk) niet zozeer om dat domineren gaan, maar om het plezier van de partner dat hij eruit haalt*. Ja dat kan hem zitten in die onderdanige rol aannemen, maar ook (en/of) gewoon de stimulatie van een heel gevoelige zone.
Er zijn ook vrouwen (en mannen) die dat domineren dus wel als motivatie hebben om het bij hun partner te willen doen, en dat is prima als beide partijen er mee instemmen, maar dat hoeft dus niet per se het geval te zijn.
(*Hypothetisch dan, want mijn partner heeft er geen behoefte aan.)
Sorry, ik las je bericht dan te generaliserend.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:36 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik lees niet selectief en zie best dat het niet alle vrouwen hierom lijkt te gaan, maar voor een significant deel dus wel. Maar als mannen dan zeggen 'nee, ik vind het vernederend' worden ze aangevallen omdat ze onzeker en bekrompen zouden zijn, maar die vrouwen die willen domineren worden dat niet. Terwijl wat TS wil ook nog eens vooral overkomt als het willen temmen van niet-onderdanige mannen tot onderdanige handelingen, waarbij ze zeurt en chanteert, om het toe te staan. Nou you go girl! Echt top om zo met je vriend om te gaan!
Ach ja, als een vrouw er 24/7 mee bezig is, en constant een soort wraak wilt nemen voor vermeende onderdrukking, is het wellicht wat vreemd jah.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Tja ik ben misschien bekrompen, maar dit hele topic bevestigt volledig dat de bekrompen visie hierop niet van één kant komt. TS en andere dames geven wel degelijk aan dat het ze om het domineren van hun bedpartner gaat. Dan vind ik het eerlijk gezegd een beetje hypocriet om dan de mannen die het vernederend vinden erop aan te spreken dat ze onzeker zijn.
Dus als vrouw ben je niet onzeker, omdat je per se terug wil doen wat ze bij jou doen, terwijl het je helemaal niet dezelfde fysieke prikkel geeft? Dat is een mankement waaraan alleen mannen kunnen leiden?
Overigens vind ik er niks mis mee als een man het lekker vind om in zijn reet geneukt te worden, of dat nou door een andere man of een vrouw gebeurt. Ik zou zo iemand ook absoluut niet belachelijk maken bij de ontdekking. Maar onder valse voorwendselen mannen erin proberen te lokken ("je bent toch niet uit 1950", "je bent toch progressief", "je kijkt toch ook niet op mij neer, als je mij neukt") terwijl je eigenlijk hem eens goed terug wil pakken vind ik best kwalijk.
Ik heb in jouw ogen een gebrek aan empathie omdat ik mij verbaas?quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, ieder mens is verschillend en reageert verschillend. Dat jij het verbazingwekkend vind kan, maar misschien zegt dat meer over jou en jouw gebrek aan empathie.
Nou, wat ik meer lees is nijd naar vrouwen, dat die het zo goed voor elkaar hebben met al hun aandacht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:24 schreef LeesFoknl het volgende:
Altijd die penisnijd.
Oud zeer, bekend al vanuit de klassieke (Griekse) psychologie (zie onder andere Ari stoot ze wel es en meer recent Fruit).
Haha 😂quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Cityboy het volgende:
Esther zou een (onderdanige) man moeten vinden voor haar wensen.
"Wat geen strap-on in je reet"👀
"Aanpakken jij bitch, hier dan"👅
Zoiets zie ik dan voor me, Esther😂😂😂
Ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 03:58 schreef Cityboy het volgende:
Wel grappig wat Esther1983 hier allemaal teweeg brengt.
Voorheen was het de egoïstische alfa-man😠 die ""pijpen en je kut beschikbaar stellen"" aan de vrouw op lag.
De vrouw ging er vroeger maar in mee met zo'n figuur, ze kon toch niet tegen die man op.
Nu hebben we dominante vrouwen, die zo'n soort man het liefste op zo'n groot mogelijke strap-on zouden willen rijgen en dan zonder glijmiddel😲
De partner die er wel in mee gaat en een vrouw sowieso anders respecteert, zal dat geheel anders ervaren en zal de vrouw in kwestie wel verwennen.
Als je niet met de grote massa mee gaat, dan ben je vaak de underdog.
Dan maak je soms wel weer de verkeerde beslissingen en ga je vol op je bek.
Vrouwen zijn lang de underdog van (bepaalde) mannen geweest, en dat is tegenwoordig dus veranderd.
De meeste alfa-mannetjes bevalt dat helemaal niet, omdat ze zich dan wel zeker bedreigd voelen door een dominante of sterke cq krachtige vrouw.
Noem het hoe jezelf wil.
Deze vrouwen bepalen zelf wel wat ze willen en zijn een serieuze bedreiging voor de typische alfa-man.
Als de dominante vrouw het idee van de strap-on alleen al voorzichtig voorstelt, dan zitten ze meteen al in Lijn 6🚋
Lijn 6, de kortste en snelste weg naar de veiligheid om hun kontgaatje of iets anders te beschermen, zeg maar.
Een dominante vrouw in een rollenspel is niks mis mee.
En dan hoeft het niet meteen altijd een strap-on in een anus te zijn.
Een facesit, squirtsessie of iets anders kan ook.
Wat je samen wilt, dat moet je doen.
Fetishismes zat, je moet er wel voor open staan uiteraard.
Maar het feit dat er dominerende vrouwen tegenwoordig zijn, doet sommigen erg huiveren.
Ik heb deze zin nu een aantal keer gelezen en ik ddenk dat ik snap wat je bedoeld. Echter het eerste deel van je zin verontrust me nogal. Dat sex het leukste is als je de dominante partij bent. Ik vind dat nogal een bekrompen gedachte. Sex heeft in principe helemaal niets met dominant zijn te maken. Sex is samen genieten, genieten van elkaar. Het is een wisselwerking waar je samen veel plezier aan beleeft. De een geniet ervan als ie dominant is. En als de partner daar als niet-dominante ook van geniet so what! Maar andere koppels genieten ervan om gelijkwaardig te zijn. Weer andere genieten er van om hun partner te zien genieten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar wat dit voor mij vooral aantoont is dat sex blijkbaar voor velen gewoon het leukste is als je de dominante partij bent, endat mannen de realisatie dat vrouwen het eigenlijk niet zo even leuk vinden om zelf geneukt te worden en alleen mannen blijkbaar echt van sex genieten en ze daardoor vrouwen alleen na verovering/manipulatie/verliefdheid zover kunnen krijgen (nymfomanes , die ook heus wel bestaan uitgezonderd) psychologisch niet echt aankunnen.
Ik ben verre van echt dominant, vind het fijn als mijn partner dat wel in zekere mate is (ho, dat betekent niet dat ik gelijk slaafs ben. Wel dat ik graag - op voorwaarden - de touwtjes (deels) uit handen geef.) en ik geniet toch echt wel van seks als vrouw.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja...
Het verbaast mij echt dat er blijkbaar veel vrouwen zijn die dit willen, ook al zou het mij niks lijken...
Maar wat dit voor mij vooral aantoont is dat sex blijkbaar voor velen gewoon het leukste is als je de dominante partij bent, endat mannen de realisatie dat vrouwen het eigenlijk niet zo even leuk vinden om zelf geneukt te worden en alleen mannen blijkbaar echt van sex genieten en ze daardoor vrouwen alleen na verovering/manipulatie/verliefdheid zover kunnen krijgen (nymfomanes , die ook heus wel bestaan uitgezonderd) psychologisch niet echt aankunnen.
Dat of ze zijn mentaal onvoldoende voorbereid op de toekomst waarin er waarschijnlijk geen genders meer zullen zijn maar alleen nog personen van verschillende geslachten zonder maatschappelijke vooroordelen eromheen omdat ze zich om 1 of andere reden vanwege hun aangeboren capaciteit tot penetratie van anderen beter willen voelen.
Dit geldt voor een ruime meerderheid van de vrouwenquote:Op donderdag 14 mei 2020 09:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben verre van echt dominant, vind het fijn als mijn partner dat wel in zekere mate is (ho, dat betekent niet dat ik gelijk slaafs ben. Wel dat ik graag - op voorwaarden - de touwtjes (deels) uit handen geef.) en ik geniet toch echt wel van seks als vrouw.
Je hebt in mijn ogen een gebrek aan empathie omdat je je moeilijk kunt verplaatsen in de emoties en gedachtengangen van een ander. Als je je verbazing uitspreekt, strookt het schijnbaar niet met jouw gedachtegang en emoties. Maar vergeet niet dat ieder mens uniek is.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb in jouw ogen een gebrek aan empathie omdat ik mij verbaas?
Dat is wel héél kort door de bocht. Als ik niet empathisch zou zijn zou ik blijven drammen dat het niet dominerend is omdat ik het niet zo ervaar.
Nu zet ik mijn ervaring af tegen de ervaringen van anderen en zie ik het grote verschil. En verbaas mij.
Misschien moet je jezelf wat meer openstellen (nee, niet persé voor anale seks, ik bedoel meer mentaal).
Denk ik dus ook.quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:32 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit geldt voor een ruime meerderheid van de vrouwen
Oh nee, begrijp me niet verkeerd. Als mij iets opvalt aan emancipatie is dat vrouwen de afgelopen 60 jaar zich veel meer ontwikkeld hebben dan mannen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:17 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Denk ik dus ook.
dat gedoe met die sterke vrouwen. Als een vrouw de helft is, doet van een man is ze sterk, moet dat in Viva en soortgelijke bladen en media vaak genoemd en geroemd worden. Maar dat is een wereldje onder zich, die mekaar gek te maken en proberen anderen ook gek te maken.
Wat kan er nou plezierig zijn voor een vrouw, op een heel uitzonderlijke uitzondering -vrouw na, om een stuk plastic voor te binden en dat een man in zijn kont te steken. Ja, maar veel van die "halven" vonden het dan vooral stoer om er over te PRATEN, om er stoer mee te doen.
Vrouwelijke dominantie is het geilste wat er is en weet je waarom dat zo is? Omdat het in het dagelijkse leven juist omgekeerd is. Lastig uit te leggen, maar normaliter voert de man de boventoon in veel relaties. Des te spannender is het als de vrouw alle touwtjes in handen heeft tussen de lakens. Je verwacht dat niet ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:59 schreef LeesFoknl het volgende:
Verbijstering, wat bedoel je nou met ...
Ik denk dat in bed dominantie veel vaker vanuit de man nog word gewaardeerd, steeds meer zelfs. Soort balans in de relatie.
Bedoel je nou dat mannen vrouwelijke dominantie in bed meer waarderen, de laatste tijd? Of wat .......?
Nou ja, ik begrijp niet wat je bedoelt, hoewel het me beslist interesseert wat je wil zeggen.
Denk dat je, als je meteen eerlijk vertelt wat je wilt, nog heel lang alleen zult blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuwe partner, maar als ik een partner heb zou ik graag willen dat hij er geen probleem mee heeft.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 09:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt in mijn ogen een gebrek aan empathie omdat je je moeilijk kunt verplaatsen in de emoties en gedachtengangen van een ander. Als je je verbazing uitspreekt, strookt het schijnbaar niet met jouw gedachtegang en emoties. Maar vergeet niet dat ieder mens uniek is.
Ik mezelf wat meer openstellen? Ik ben juist zeer openminded en daardoor heb ik niet de drang om een ander een stempel op te drukken. Geen stempel bij wat ze wel en niet doen maar ook geen stempel bij wat voor emoties het teweeg kan brengen.
Ik heb nou niet het idee, dat Esther meteen bij een eerste "normale" date een volgende conversatie zal starten met:quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:52 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Denk dat je, als je meteen eerlijk vertelt wat je wilt, nog heel lang alleen zult blijven.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |