Helaas niet covidvrij.quote:
Ja dat is ook wel jammer maar ja ben vorig jaar ook niet geweest.quote:
Ik was er 3 jaar geleden in Emmen. Ging toen naar Wildlandsquote:Op maandag 4 mei 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel jammer maar ja ben vorig jaar ook niet geweest.
Wou net zeggen.. Voor het "festival" hier hoef je het niet te doen haha.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was er 3 jaar geleden in Emmen. Ging toen naar Wildlands
Haha nee iddquote:Op maandag 4 mei 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. Voor het "festival" hier hoef je het niet te doen haha.
Ik ben in 1985 naar Wageningen geweestquote:Op maandag 4 mei 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1 keer naar een bevrijdingsfestival geweest. In 2007 in Wageningen..
Tering toen was ik nog niet eens geboren.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben in 1985 naar Wageningen geweest
Toen was ik nog fan van Bert en Erniequote:Op maandag 4 mei 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben in 1985 naar Wageningen geweest
Ik ben vet oud jwzquote:Op maandag 4 mei 2020 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering toen was ik nog niet eens geboren.
Te ver.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Zwolle en Groningen zijn normaal wel leuk.Volgend jaar maar weer eens heen.
Moet ook weer terug.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude het is Nederland.. 2 uur rijden ofzo ben je er.
Nou nou nou zo dramatisch is het toch niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fijn dat er tenminste keertje iemand lacht om mij.
Dan rij je nog een keer 2 uur, prima toch?quote:
Ik wil graag wat drank nuttigen. Dus nee geen goed idee.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan rij je nog een keer 2 uur, prima toch?
Met de trein naar Groningen is idd wel een flink eind. 1 keer in Groningen geweest en dat was best een behoorlijke zit vanaf EHV.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil graag wat drank nuttigen. Dus nee geen goed idee.
Dan neem je zo'n geel-blauwe stalen bak met ijzeren wielenquote:Op maandag 4 mei 2020 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil graag wat drank nuttigen. Dus nee geen goed idee.
Ja geen aanraderquote:Op maandag 4 mei 2020 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met de trein naar Groningen is idd wel een flink eind. 1 keer in Groningen geweest en dat was best een behoorlijke zit vanaf EHV.
Grapje toch.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nou nou zo dramatisch is het toch niet.
Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 4 mei 2020 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan neem je zo'n geel-blauwe stalen bak met ijzeren wielen
Of een hotel op de plaats van bestemming, of iemand anders laten rijden. Zo lastig is het allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |