Helaas niet covidvrij.quote:
Ja dat is ook wel jammer maar ja ben vorig jaar ook niet geweest.quote:
Ik was er 3 jaar geleden in Emmen. Ging toen naar Wildlandsquote:Op maandag 4 mei 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel jammer maar ja ben vorig jaar ook niet geweest.
Wou net zeggen.. Voor het "festival" hier hoef je het niet te doen haha.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was er 3 jaar geleden in Emmen. Ging toen naar Wildlands
Haha nee iddquote:Op maandag 4 mei 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. Voor het "festival" hier hoef je het niet te doen haha.
Ik ben in 1985 naar Wageningen geweestquote:Op maandag 4 mei 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben 1 keer naar een bevrijdingsfestival geweest. In 2007 in Wageningen..
Tering toen was ik nog niet eens geboren.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben in 1985 naar Wageningen geweest
Toen was ik nog fan van Bert en Erniequote:Op maandag 4 mei 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben in 1985 naar Wageningen geweest
Ik ben vet oud jwzquote:Op maandag 4 mei 2020 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering toen was ik nog niet eens geboren.
Te ver.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Zwolle en Groningen zijn normaal wel leuk.Volgend jaar maar weer eens heen.
Moet ook weer terug.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude het is Nederland.. 2 uur rijden ofzo ben je er.
Nou nou nou zo dramatisch is het toch niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fijn dat er tenminste keertje iemand lacht om mij.
Dan rij je nog een keer 2 uur, prima toch?quote:
Ik wil graag wat drank nuttigen. Dus nee geen goed idee.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan rij je nog een keer 2 uur, prima toch?
Met de trein naar Groningen is idd wel een flink eind. 1 keer in Groningen geweest en dat was best een behoorlijke zit vanaf EHV.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil graag wat drank nuttigen. Dus nee geen goed idee.
Dan neem je zo'n geel-blauwe stalen bak met ijzeren wielenquote:Op maandag 4 mei 2020 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil graag wat drank nuttigen. Dus nee geen goed idee.
Ja geen aanraderquote:Op maandag 4 mei 2020 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met de trein naar Groningen is idd wel een flink eind. 1 keer in Groningen geweest en dat was best een behoorlijke zit vanaf EHV.
Grapje toch.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nou nou zo dramatisch is het toch niet.
Als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 4 mei 2020 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan neem je zo'n geel-blauwe stalen bak met ijzeren wielen
Of een hotel op de plaats van bestemming, of iemand anders laten rijden. Zo lastig is het allemaal niet.
Waar een wil is is een weg he.quote:
Ze gooide het vorige deel op slot, zonder een nieuwe te openen.. Sindsdien niet meer gepost.quote:
Misschien heeft ze het niet door en denkt dat wij alleemaal opeens stil zijn? Heb ik zelf ook wel eens last vanquote:Op maandag 4 mei 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze gooide het vorige deel op slot, zonder een nieuwe te openen.. Sindsdien niet meer gepost.
Zal toch niet door de TT komen??
Kan ook, maar ze is al gementiond, dus dan is ze al gealarmeerd.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het niet door en denkt dat wij alleemaal opeens stil zijn? Heb ik zelf ook wel eens last van
Buda ook, die post dan ineens door het slotje heen terwijl wij al 3.5 uur in het volgende topic zittenquote:Op maandag 4 mei 2020 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het niet door en denkt dat wij alleemaal opeens stil zijn? Heb ik zelf ook wel eens last van
quote:Op maandag 4 mei 2020 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Buda ook, die post dan ineens door het slotje heen terwijl wij al 3.5 uur in het volgende topic zitten
Wie is ze?quote:
Oh help! Sterkte!quote:Op maandag 4 mei 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet woensdag voor het eerst sinds 15 maart een vroege dienst draaien en om 7:30 beginnen. De horror.
Haha sterktequote:Op maandag 4 mei 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet woensdag voor het eerst sinds 15 maart een vroege dienst draaien en om 7:30 beginnen. De horror.
quote:Op maandag 4 mei 2020 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh help! Sterkte!
Vroeg is echt een duivels iets.
Even wennenquote:Op maandag 4 mei 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Tegen de ouders van de kinderen zeggen dat ze maar wat later moeten beginnen is vast geen optie?quote:Op maandag 4 mei 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie er nu al tegenop mijn ritme is nog kutter dan het al was.
Ken ze niet maar ik vind haar wel wat hebben.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie is ze?![]()
Ken haar vlg.mij van deze clip:
Oh nou moet ik ook reageren.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat wordt afzien, ik kan ook niet in 2 dagen mijn ritme veranderen.quote:
Lol nee. Komen ook maar een handje kinderen zal je zien dat de eerste rond 9 uur komt binnenwandelen ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegen de ouders van de kinderen zeggen dat ze maar wat later moeten beginnen is vast geen optie?
Balliequote:Op maandag 4 mei 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
sorry jongens.
zag neit dat ik de laatste was
quote:Op maandag 4 mei 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
sorry jongens.
Je wordt dus modquote:Op maandag 4 mei 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
sorry jongens.
Kortom het begon kut maar je werd wakker met een odolquote:Op maandag 4 mei 2020 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik had trouwens vanacht echt een rare droom. Eerst was ik iemand die van gedaante kon verwisselen door het gorgelen van een of andere siroop. Toen werd ik dus Harry Potter en moest me bewapenen tegen de avada kedavra spreuk en even later was ik op weg naar een date met Stefanie uit Full House/Fuller House..![]()
![]()
![]()
Nee, was het maar zo'n feestquote:Op maandag 4 mei 2020 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kortom het begon kut maar je werd wakker met een odol
Die is gewoon DJVT aan het luisterenquote:
Ben er woensdag weerquote:Op maandag 4 mei 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ze doet het wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |