Niet behandelde ebola patienten krijgen het virus ook nooit meer.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is uitgesloten dat je geen enkele immuniteit opbouwt na besmetting. Ik las ergens dat de eerste Ebola-besmette mensen na 40 jaar nog steeds antibodies hadden. Komt wel goed.
Ik denk wel dat het belangrijk is dat niet iedereen gelijk op 1 juni naar het terras gaat. Dus als iedereen even thuis wil blijven. BVDquote:Op maandag 4 mei 2020 23:41 schreef Drekkoning het volgende:
Terrasjes open is heerlijk nieuws overigens, maar nog meer wacht ik op het moment tot je meer bezoek mag ontvangen.
Weer lekker BBQ und Pils met de mannen
Ik ga gewoon 8u sochtends al voor het terras in de rij staan.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:44 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het belangrijk is dat niet iedereen gelijk op 1 juni naar het terras gaat. Dus als iedereen even thuis wil blijven. BVD
Handdoekje over de stoel allesquote:Op maandag 4 mei 2020 23:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 8u sochtends al voor het terras in de rij staan.
S'nachts in je slaapzak voor de deurquote:Op maandag 4 mei 2020 23:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 8u sochtends al voor het terras in de rij staan.
Zodra de terrassen opengaan wordt het ook tijd voor een SARS-CoV-2 topic meet met alle vaste reageerdersquote:Op maandag 4 mei 2020 23:40 schreef HarrieKeen het volgende:
Geweldig nieuws in ieder geval. @:hooibaal @:BoerHagenees .Eerste drankje is voor mij
Ik moet er niet aan denken, al die negativisten bij elkaar.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zodra de terrassen opengaan wordt het ook tijd voor een SARS-CoV-2 topic meet met alle vaste reageerders
Alsof die nu al zouden komen opdagen. Ik niet iigquote:Op maandag 4 mei 2020 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, al die negativisten bij elkaar.
Allemaal corona bestellen, want grappig.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:47 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zodra de terrassen opengaan wordt het ook tijd voor een SARS-CoV-2 topic meet met alle vaste reageerders
8 maart was ik nog op een internationale (hobby)beurs in omgeving Utrecht (veel Duitsers en Belgen) als een van de standhouders en voor de grap werd daar door een collega-hobbyist biertjes corona uitgedeeld, iedereen klaagde wel over het weinige publiek.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Allemaal corona bestellen, want grappig.
Beetje aan sleutelen, kan best nog.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Om het vervolgens morgen toch niet te zeggen.
Iedereen weer boos.
Ja godver beetje die wortel voorhoudenquote:Op maandag 4 mei 2020 23:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Om het vervolgens morgen toch niet te zeggen.
Iedereen weer boos.
Ja, jullie wilden perspectief.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:01 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja godver beetje die wortel voorhouden
Welke terrasjes?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:01 schreef Smack10 het volgende:
Jammer van het slechte weer volgende week met die terrasjes.
Terrasjes pas vanaf juno volgens die tweet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:01 schreef Smack10 het volgende:
Jammer van het slechte weer volgende week met die terrasjes.
Sensatie om niks, hou op met voedenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die weer open mogen werd toch hier gezegd?
Vanaf 1 juni waarschijnlijk. Niet volgende weekquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die weer open mogen werd toch hier gezegd?
Ik voel me bespeeldquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, jullie wilden perspectief.
Dan kan je dat krijgen ook, voor een dag.
Oh ja, klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Terrasjes pas vanaf juno volgens die tweet.
Barbier vanaf volgende week weer open dus heb je ff de tijd om het kapsel te fixen voor je mag flaneren op het Leidse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |