Als ze het nu al weten, kunnen ze zich deze keer wel beter voorbereiden..quote:Op maandag 4 mei 2020 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uit de column van De winther (https://www.telegraaf.nl/(...)eer-tot-leven-gewekt). Daar staat doorgaans geen onzin in. Die man weet dondersgoed waar hij over praat, ondanks de krant waar hij voor werkt.
Klinkt absoluut niet goed. Zowel virustechinsch als ook economisch.
Zo irritant ook dat altijd al van tevoren bekend is wat Rutte gaat zeggen.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
" Zo wordt 'blijf thuis' straks 'blijf thuis als je klachten hebt'"
Dat lijkt me einde intelligente lockdown.
Prima toch? Precies zoals in dit topic vaak voorspeld. Je moest iets doen om het onder controle te brengen. Daarna kun je de maatregelen afschalen naar het niveau dat nodig is om het onder controle te houden. Dat moet langer vol te houden zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
" Zo wordt 'blijf thuis' straks 'blijf thuis als je klachten hebt'"
Dat lijkt me einde intelligente lockdown.
Gewoon tactiek. Kijken hoe het valt.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zo irritant ook dat altijd al van tevoren bekend is wat Rutte gaat zeggen.
Alles kan, maar wat wil je ermee bereiken?quote:Op maandag 4 mei 2020 23:29 schreef Gehrman het volgende:
Ik zie dat je online antistoffen tests kunt bestellen. Iemand hier ervaring mee?
Weten of ik het heb gehad en daarmee hopelijk immuun. Heb een tijdje milde symptomen gehad.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alles kan, maar wat wil je ermee bereiken?
Het is nog helemaal niet bekend of je dan immuun bent, vooral niet als je alleen lichte klachten hebt gehad.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:31 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Weten of ik het heb gehad en daarmee hopelijk immuun. Heb een tijdje milde symptomen gehad.
Inderdaad maar het is toch wel fijn om te weten of je het hebt gehad.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet bekend of je dan immuun bent, vooral niet als je alleen lichte klachten hebt gehad.
Want?quote:Op maandag 4 mei 2020 23:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Inderdaad maar het is toch wel fijn om te weten of je het hebt gehad.
Heel milde klachten kan ook betekenen te weinig antistoffen om aan te tonen, dus het zegt niet alles.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Inderdaad maar het is toch wel fijn om te weten of je het hebt gehad.
Dan kan ik een Corona Survivor t-shirt kopen.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 23:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dan kan ik een Corona Survivor t-shirt kopen.
Wacht eerst maar eens rondje 2 af in het najaar.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dan kan ik een Corona Survivor t-shirt kopen.
Komt goed #immunitymasterracequote:Op maandag 4 mei 2020 23:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wacht eerst maar eens rondje 2 af in het najaar.
8 euro voor een klein biertje betalen want de schade moet toch ingehaald worden.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:39 schreef andre77 het volgende:
[..]
Hij wil met zijn Corona-survivor pasje weer het café in.
In Wit-Rusland gebruiken ze vodka tegen het coronavirus, dus gewoon paar shotjes pure wodka pakken en je bent safe.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:40 schreef HarrieKeen het volgende:
Geweldig nieuws in ieder geval. @:hooibaal @:BoerHagenees .Eerste drankje is voor mij
Het is uitgesloten dat je geen enkele immuniteit opbouwt na besmetting. Ik las ergens dat de eerste Ebola-besmette mensen na 40 jaar nog steeds antibodies hadden. Komt wel goed.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet bekend of je dan immuun bent, vooral niet als je alleen lichte klachten hebt gehad.
even C/p?quote:Op maandag 4 mei 2020 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uit de column van De winther (https://www.telegraaf.nl/(...)eer-tot-leven-gewekt). Daar staat doorgaans geen onzin in. Die man weet dondersgoed waar hij over praat, ondanks de krant waar hij voor werkt.
Klinkt absoluut niet goed. Zowel virustechinsch als ook economisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |