Wauw, nicequote:Op maandag 4 mei 2020 08:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Mensen zijn waarschijnlijk ook niet gemaakt om bijv. gewond of ziek te raken, toch gebeurt het. De wereld verloopt niet zoals iemand denkt waarvoor mensen geboren zijn, just deal with it. En wie ben jij of een ander om te bepalen waarvoor mensen geboren zijn? God? Heb je jezelf gemaakt? Als je ouders deze mening hebben, schattig, maar ze kunnen je zogenaamde recht op sex niet opeisen bij vrouwen die niet van mening zijn dat ze geboren zijn om het jou naar de zin te maken.
Zeker te veel naar dit soort dingen geluisterd.
Wow. Ik heb daar even heel snel wat dingen gelezen, en deze zin sprong er toch wel uitquote:Op maandag 4 mei 2020 08:49 schreef -Straw- het volgende:
Former incels:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Ga aan jezelf werken.
quote:The first, and most important, concept that I learned was that women aren't sex dispensaries that you deposit "nice coins" into and get pusspuss in return.
Je doelt op hetgene ik quote? Die komt van die link die -Straw- geeft, is 18 uur geleden geplaatst, die post, en hoe ik hem lees heeft die persoon het over wat hij verkeerd deed in het verleden, en niet zo zeer in relatie tot de corona-situatie van de laatste maanden.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de context van die quote. Ik vermoed dat die niet zozeer ging over het al dan niet hebben van een partner maar de huidige situatie waarin onze sociale contacten nogal zijn beperkt.
Nee, de quote in de OP.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je doelt op hetgene ik quote? Die komt van die link die -Straw- geeft, is 18 uur geleden geplaatst, die post, en hoe ik hem lees heeft die persoon het over wat hij verkeerd deed in het verleden, en niet zo zeer in relatie tot de corona-situatie van de laatste maanden.
Wat is er precies walgelijk?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens. Mensen die ineens lopen te roeptoeteren dat mensen sociale wezens zijn beseffen zit ook niet dat er in de samenleving mensen bevinden die dit ook voor de Coronatijd hebben ondervondenwalgelijk
Dat er mensen worden buitengesloten door nu ineens te zeggen dat sociaal contact zo belangrijk is maar dat er dus mensen zijn die dit probleem al jaren hebben. Snap je niet dat dit cru is?quote:
Sta jij serieus op dé zwarte lijst? Die ene lijst... van verkrachters enz? Wil je daar meer over vertellen?quote:Op maandag 4 mei 2020 07:36 schreef rareman1 het volgende:
Ik sta op de zwarte lijst dus niemand gaat met mij om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |