Lekker geniet van t vrij zijnquote:Op maandag 4 mei 2020 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben klaar met werken
Ergens deze week de tuin van mijn ouders doen en vrijdag weer nachtdienst.
Oei dat is ook schrikken.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:13 schreef Myraela het volgende:
Vroeg wakker door een knal. Was m'n vriend in de badkamer flauw gevallen. Lelijke snee bij zijn oog, dus zo even naar de huisarts. Tussendoor al een uurtje gewerkt. Aparte ochtend zo.
Dat is schrikken.. gelukkig bleef het bij een flinke snee.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:13 schreef Myraela het volgende:
Vroeg wakker door een knal. Was m'n vriend in de badkamer flauw gevallen. Lelijke snee bij zijn oog, dus zo even naar de huisarts. Tussendoor al een uurtje gewerkt. Aparte ochtend zo.
Heb jij mondkapjes in huis?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Er zit wat lijm in, verder was alles okay. Dus dat is weer fijn. Was niemand bij de huisarts, ze vroegen ook echt in de auto te wachten tot de afspraak. Ik ben daar blijven zitten, natuurlijk. Voor de rest netjes met een mondkapje en waar mogelijk gewoon voldoende afstand.
Neuh, de huisarts met een mondkapje bedoelde ik. Ze vroeg overigens aan de telefoon wel of we misschien een mondkapje hadden.quote:
Wel netjes allemaalquote:Op maandag 4 mei 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Er zit wat lijm in, verder was alles okay. Dus dat is weer fijn. Was niemand bij de huisarts, ze vroegen ook echt in de auto te wachten tot de afspraak. Ik ben daar blijven zitten, natuurlijk. Voor de rest netjes met een mondkapje en waar mogelijk gewoon voldoende afstand.
Schrik, gelukkig goed gekomen. Badkamer kan behoorlijk fout gaan.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |