Een goede liktechniek.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat heb jij een vrouw te bieden eigenlijk
Hoezo denk jij dat ik naar hiphopmuziek luisterquote:Op maandag 4 mei 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor sommige chips is dat wel een verbetering.
Oh vandaar.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Het topic dat je wil plaatsen bestaat mogelijk al. Kijk hier om te kijken of het topic hetzelfde is.
Kon hem niet openen
Je klinkt nu als een puppy.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een goede liktechniek.
Wat zou ik nog meer te bieden moeten hebben? Ik ben een vrolijk en enthousiast persoon dat een verrijking is voor het leven van een ieder.
Ik moest gewoon even een act van Johan Derksen nadoen.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat ik naar hiphopmuziek luister
In welk opzicht zie je jezelf als verrijking? Je moet wel menen wat je zegt uiteraardquote:Op maandag 4 mei 2020 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een goede liktechniek.
Wat zou ik nog meer te bieden moeten hebben? Ik ben een vrolijk en enthousiast persoon dat een verrijking is voor het leven van een ieder.
Louis Fuitten tasjequote:Op maandag 4 mei 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even een act van Johan Derksen nadoen.
Vrouwen houden van puppy’s.quote:
Humor, levensvisie, politieke ambitie.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In welk opzicht zie je jezelf als verrijking? Je moet wel menen wat je zegt uiteraard
Jij hebt maar een visie en dat is een televisiequote:Op maandag 4 mei 2020 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrouwen houden van puppy’s.
[..]
Humor, levensvisie, politieke ambitie.
Grapje, dat laatste niet.
Dat jij niet in Carré staat.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt maar een visie en dat is een televisie
Krijg je daar geen pijn in je handen vanquote:Op maandag 4 mei 2020 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek alleen volle zalen als de toegang gratis is.
Mwah nee. Heb nog wel een pro tip voor je..quote:Op maandag 4 mei 2020 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krijg je daar geen pijn in je handen van
Ja in deze tijden zullen mensen wel wanhopig genoeg zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek alleen volle zalen als de toegang gratis is.
Ik vind het knap dat je zoiets überhaupt al zou overwegenquote:Op maandag 4 mei 2020 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een goede liktechniek.
Sws dieren in bedquote:Op maandag 4 mei 2020 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve als ze in hun bed schijten.
Al zullen daar ook wel liefhebbers voor zijn.
Katten kunnen toch gewoon op je bed slapen, wat is daar mis meequote:
Doe normaalquote:Op maandag 4 mei 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katten kunnen toch gewoon op je bed slapen, wat is daar mis mee
Dat ze op je hoofd gaan stampen en keihard gaan spinnen, of kopjes geven waardoor je nooit in slaap komt.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katten kunnen toch gewoon op je bed slapen, wat is daar mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |