Een goede liktechniek.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat heb jij een vrouw te bieden eigenlijk
Hoezo denk jij dat ik naar hiphopmuziek luisterquote:Op maandag 4 mei 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor sommige chips is dat wel een verbetering.
Oh vandaar.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Het topic dat je wil plaatsen bestaat mogelijk al. Kijk hier om te kijken of het topic hetzelfde is.
Kon hem niet openen
Je klinkt nu als een puppy.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een goede liktechniek.
Wat zou ik nog meer te bieden moeten hebben? Ik ben een vrolijk en enthousiast persoon dat een verrijking is voor het leven van een ieder.
Ik moest gewoon even een act van Johan Derksen nadoen.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat ik naar hiphopmuziek luister
In welk opzicht zie je jezelf als verrijking? Je moet wel menen wat je zegt uiteraardquote:Op maandag 4 mei 2020 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een goede liktechniek.
Wat zou ik nog meer te bieden moeten hebben? Ik ben een vrolijk en enthousiast persoon dat een verrijking is voor het leven van een ieder.
Louis Fuitten tasjequote:Op maandag 4 mei 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even een act van Johan Derksen nadoen.
Vrouwen houden van puppy’s.quote:
Humor, levensvisie, politieke ambitie.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In welk opzicht zie je jezelf als verrijking? Je moet wel menen wat je zegt uiteraard
Jij hebt maar een visie en dat is een televisiequote:Op maandag 4 mei 2020 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrouwen houden van puppy’s.
[..]
Humor, levensvisie, politieke ambitie.
Grapje, dat laatste niet.
Dat jij niet in Carré staat.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt maar een visie en dat is een televisie
Krijg je daar geen pijn in je handen vanquote:Op maandag 4 mei 2020 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek alleen volle zalen als de toegang gratis is.
Mwah nee. Heb nog wel een pro tip voor je..quote:Op maandag 4 mei 2020 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krijg je daar geen pijn in je handen van
Ja in deze tijden zullen mensen wel wanhopig genoeg zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek alleen volle zalen als de toegang gratis is.
Ik vind het knap dat je zoiets überhaupt al zou overwegenquote:Op maandag 4 mei 2020 00:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een goede liktechniek.
Sws dieren in bedquote:Op maandag 4 mei 2020 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve als ze in hun bed schijten.
Al zullen daar ook wel liefhebbers voor zijn.
Katten kunnen toch gewoon op je bed slapen, wat is daar mis meequote:
Doe normaalquote:Op maandag 4 mei 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katten kunnen toch gewoon op je bed slapen, wat is daar mis mee
Dat ze op je hoofd gaan stampen en keihard gaan spinnen, of kopjes geven waardoor je nooit in slaap komt.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katten kunnen toch gewoon op je bed slapen, wat is daar mis mee
Klinkt als een prima katquote:Op maandag 4 mei 2020 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze op je hoofd gaan stampen en keihard gaan spinnen, of kopjes geven waardoor je nooit in slaap komt.
Of als je een kat hebt waar je meteen gebeten wordt als je omdraait (lol)
Ja vooral dat laatste. Maar dan vliegt ze mooi door de hele kamer heen.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze op je hoofd gaan stampen en keihard gaan spinnen, of kopjes geven waardoor je nooit in slaap komt.
Zou juist wel goed in slaap kunnen komen denk ik als er eentje lief ligt te knorren naast mequote:Op maandag 4 mei 2020 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sla jij je vrouw wel eens?quote:Op maandag 4 mei 2020 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vooral dat laatste. Maar dan vliegt ze mooi door de hele kamer heen.
Ja maar niet als ze wakker blijft en gewoon rondjes gaat lopen door je kamerquote:Op maandag 4 mei 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou juist wel goed in slaap kunnen komen denk ik als er eentje lief ligt te knorren naast me
Haha ja leuk meneer Fritzlquote:Op maandag 4 mei 2020 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit vastgebonden in de kelder dus weinig kans.
Toch mooi dat de verbouwing van je voormalige bioscoopkamer goed is gelukt.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit vastgebonden in de kelder dus weinig kans.
Ben al tering veel dvd's kwijtquote:Op maandag 4 mei 2020 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch mooi dat de verbouwing van je voormalige bioscoopkamer goed is gelukt.
Haha kopen mensen die zooi nog?quote:Op maandag 4 mei 2020 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben al tering veel dvd's kwijt
Gewoon goor kattenharen en vlooien teken parasieten wormenquote:
Dat ik daar ooit zoveel geld aan uit gegeven hebquote:Op maandag 4 mei 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bijzonder.
Dvd-kwaliteit kan ik echt niet meer aanzien.
Nja zo'n verzameling in een kast staat misschien wel mooi.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ik daar ooit zoveel geld aan uit gegeven hebman man man
Blu ray verkoopt ook wel prima trouwens.
Ja die worden ook verkocht.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zo'n verzameling in een kast staat misschien wel mooi.
Maar dan kan je dat beter met boeken doen.
Ja, als je je kat nooit verzorgdquote:Op maandag 4 mei 2020 01:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gewoon goor kattenharen en vlooien teken parasieten wormen
Wat ga je met al die ruimte doen?quote:Op maandag 4 mei 2020 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die worden ook verkocht.
Hou niks meer over hier.
Wat voor boeken verkoop jequote:Op maandag 4 mei 2020 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die worden ook verkocht.
Hou niks meer over hier.
Zou een kamer voor de kat kunnen maken. Vol met krabpalen en klim dingen enzo.quote:
Ik mis een kat in huisquote:Op maandag 4 mei 2020 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou een kamer voor de kat kunnen maken. Vol met krabpalen en klim dingen enzo.
Playboys, rooie oortjes, fhm.quote:
Rooie oortjesquote:Op maandag 4 mei 2020 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Playboys, rooie oortjes, fhm.
Blaadjes zitten wel wat aan elkaar geplakt. Interesse?
Dat noem je ook echt boeken. Barbaar ben je ookquote:Op maandag 4 mei 2020 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Playboys, rooie oortjes, fhm.
Blaadjes zitten wel wat aan elkaar geplakt. Interesse?
quote:Op maandag 4 mei 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat noem je ook echt boeken. Barbaar ben je ook
Twee maanden geleden overleden.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar jij had toch een kat of?
Ahw wat sneuquote:Op maandag 4 mei 2020 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee maanden geleden overleden.
Ze kon niet meer drinken, was blind aan één oog, heel onrustig. Dat was echt naar om te zien, godverdomme lieve kat godverdomme.
Ripquote:Op maandag 4 mei 2020 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee maanden geleden overleden.
Ze kon niet meer drinken, was blind aan één oog, heel onrustig. Dat was echt naar om te zien, godverdomme lieve kat godverdomme.
17quote:Op maandag 4 mei 2020 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ahw wat sneu![]()
Hoe oud is ze geworden eigk?
Ik vind sommige honden echt wel leuk maar denk dat ze mij teveel energie hebben. Drie keer per dag uitlaten pfff moet er niet aan denken aan zo'n strak schema vast te zitten.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik met pensioen ga wil ik een hond.
Nja dat is nu ook gewoon niet te doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind sommige honden echt wel leuk maar denk dat ze mij teveel energie hebben. Drie keer per dag uitlaten pfff moet er niet aan denken aan zo'n strak schema vast te zitten.
Nu is het een excuus maar meh.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja dat is nu ook gewoon niet te doen.
Beest 24/7 buiten. Niks geen ommetje, plassen en kakken op het erf.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is het een excuus maar meh.
Beter doen als je ergens een groot erf hebt.
Loopt de hele dag de reet van een andere kat te likken en komt daarna in je bed ja de groetenquote:
Wat dat betreft zijn katten wel makkelijk, die zoeken het zelf maar uit.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beest 24/7 buiten. Niks geen ommetje, plassen en kakken op het erf.
Die van mij gaat niet naar buiten. Dan vind ik zo'n kattenbak wel weer ranzig eigenlijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn katten wel makkelijk, die zoeken het zelf maar uit.
Hoezo mag je kat niet naar buiten dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij gaat niet naar buiten. Dan vind ik zo'n kattenbak wel weer ranzig eigenlijk.
Wil ik niet. Straks is ie kwijt of zo.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo mag je kat niet naar buiten dan?
Bandje om doen met je adresgegevens in een koker. Of laten chippen kan ook.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil ik niet. Straks is ie kwijt of zo.
Slaat natuurlijk nergens op maarja. Nee ik hou hem lekker binnen.
Gewoon grit gebruiken wat de geurtjes laat verdwijnenquote:
Ja I know.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bandje om doen met je adresgegevens in een koker. Of laten chippen kan ook.
Dan moet je nog wel met je schepje in de weer.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon grit gebruiken wat de geurtjes laat verdwijnen
Een echte FOK!-katquote:Op maandag 4 mei 2020 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja I know.
Heb ook een grote tuin, deur staat open als ik thuis ben maar dan gaat hij ook gewoon niet naar buiten, laat zich ook niet buiten zien verder.
Die brak een keer af. Drol was denk ik te zwaar of zo. Dat werd me een bende.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel met je schepje in de weer.
Ja ach, vind het smeriger om die hondendrollen met een plastic zakje op te rapen. Dan kots ik meer van binnenquote:Op maandag 4 mei 2020 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel met je schepje in de weer.
quote:Op maandag 4 mei 2020 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drol was denk ik te zwaar of zo.
Oh ja bah. Dat vind ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, vind het smeriger om die hondendrollen met een plastic zakje op te rapen. Dan kots ik meer van binnen
quote:Op maandag 4 mei 2020 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die brak een keer af. Drol was denk ik te zwaar of zo. Dat werd me een bende.
Ohja bah, nog een reden om geen hond te nemen.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, vind het smeriger om die hondendrollen met een plastic zakje op te rapen. Dan kots ik meer van binnen
Haha nee. Het was allemaal aan elkaar vast gaan zitten, met een enorme berg grid. Het was echt niet te doen. Lolquote:Op maandag 4 mei 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Heb jij een gemuteerde kat van 2 meter ofzo
Zou wel graag hond willen. Een husky ofzo. Of gewoon weer een Goldenquote:Op maandag 4 mei 2020 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ohja bah, nog een reden om geen hond te nemen.
HE KANKAH TOMMY, SCHIJT VOORTAAN IS FF LEKKAH NORMAAL OFZEAUquote:Op maandag 4 mei 2020 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook echt alles over de vloer. God wat heb ik staan vloeken toen.
Vroeger een golden retriever gehad bij mijn ouders.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel graag hond willen. Een husky ofzo. Of gewoon weer een GoldenLeuk man. Zowel katten als honden.
quote:Op maandag 4 mei 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HE KANKAH TOMMY, SCHIJT VOORTAAN IS FF LEKKAH NORMAAL OFZEAU
Ik vind corgi's echt godenhondenquote:Op maandag 4 mei 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel graag hond willen. Een husky ofzo. Of gewoon weer een GoldenLeuk man. Zowel katten als honden.
Nawquote:
Oh dat vind ik dan weer niks.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naw
Mijn moeder wil een whippet
Die zijn ook zo cute
Wel lekker voor kerst.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat ik ook nog een konijn neem.
Ik ook niet heel erg nee. Leuk voor op de kinderboerderij maar verderquote:
Ja die moet ik ook niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als vogels, wie neemt er nou vogels in huis
Je moet wel een beetje een idee hebben van een innerlijke belevingswereld bij een dier.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet heel erg nee. Leuk voor op de kinderboerderij maar verder
Hoop mensen die vogels houden weten ook te weinig over huisvesting ervan waardoor die beesten in veel te kleine kooien zitten en veel te weinig vliegruimte hebben.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als vogels, wie neemt er nou vogels in huis
Snap ook niet dat mensen nog slangen mogen houden als huisdier.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop mensen die vogels houden weten ook te weinig over huisvesting ervan waardoor die beesten in veel te kleine kooien zitten en veel te weinig vliegruimte hebben.
Echt, mag echt strenger getoetst worden wanneer mensen huisdieren willen.
Maat van mij heeft een soort (geen idee welke) die gaat al fucking 3 generaties meequote:Op maandag 4 mei 2020 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop mensen die vogels houden weten ook te weinig over huisvesting ervan waardoor die beesten in veel te kleine kooien zitten en veel te weinig vliegruimte hebben.
Echt, mag echt strenger getoetst worden wanneer mensen huisdieren willen.
Dan zal hij hem goed verzorgen anders wassie allang dood gegaan van de stressquote:Op maandag 4 mei 2020 01:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maat van mij heeft een soort (geen idee welke) die gaat al fucking 3 generaties mee
Dat vind ik dan wel weer tof.
Ja en dat deden zijn ouders en zijn opa ookquote:Op maandag 4 mei 2020 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal hij hem goed verzorgen anders wassie allang dood gegaan van de stress
Nee, gemiddeld.quote:
Nee, niet zo'n behoefte aan foto's van mezelf op internet.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Reddit heb je hoop van die subs waar ze je uiterlijk raten toch. Weleens gedaan?
De helft van Nederland is gemiddeldquote:Op maandag 4 mei 2020 07:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gemiddeld.
[..]
Nee, niet zo'n behoefte aan foto's van mezelf op internet.
Maar vrouwen liken alleen de top 10-20%. En dat ben ik nou eenmaal niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De helft van Nederland is gemiddeld
Niet gewoon alles liken en dan nog maar 2 matches per maand krijgenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar vrouwen liken alleen de top 10-20%. En dat ben ik nou eenmaal niet.
Plus, ik like zelf ook alleen de top 10-20%. Dan wordt het lastig.
Hahaquote:Op maandag 4 mei 2020 10:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil bijna weer single zijn zodat ik m’n ego kan laten strelen op tinder
Oh jij bent de type kalende man van richting de 40 in blauwe ruitjesoverhemd die mij 29 jarige milf zonder make-up en filters maar wel mooi dan superlikes geeft. Dat werkt zo niet hè?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar vrouwen liken alleen de top 10-20%. En dat ben ik nou eenmaal niet.
Plus, ik like zelf ook alleen de top 10-20%. Dan wordt het lastig.
zou jou echt superlikenquote:Op maandag 4 mei 2020 10:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh jij bent de type kalende man van richting de 40 in blauwe ruitjesoverhemd die mij dan superlikes geeft. Dat werkt zo niet hè?
Man man manquote:Op maandag 4 mei 2020 10:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh jij bent de type kalende man van richting de 40 in blauwe ruitjesoverhemd die mij 29 jarige milf zonder make-up en filters maar wel mooi dan superlikes geeft. Dat werkt zo niet hè?
Mag arrogant overkomen, maar die kerels hebben het niet begrepen en ik verkondig graag de waarheid.quote:
Je mag zelfverzekerd overkomen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mag arrogant overkomen, maar die kerels hebben het niet begrepen en ik verkondig graag de waarheid.![]()
Like gewoon mensen uit je eigen vijver of zeik niet.
Zag dat ze best wel wat make up en filters gebruikte op haar tinder pfquote:
Ja, moet toch het een en ander maskeren voor ik op pad kan om de digitale dames te veroveren.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zag dat je best wel wat make up en filters gebruikte op je tinder pf
Ja verkeerde quote excusez moiquote:
Een half jaar geleden had ik idd 1 foto met make-up erop staan. Filters never.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd of die arrogante secreet-act gerechtvaardigd is ja
Het mag wel maar laat ze realistisch zijn. Als je alleen maar de knappe mensen liked is de kans dat je matches krijgt wel een heel stuk kleiner.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag zelfverzekerd overkomen.
En waarom zouden minder knappe mensen geen likes aan je mogen geven?
Pics in zwart wit is natuurlijk ook gewoon filterquote:Op maandag 4 mei 2020 11:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Een half jaar geleden had ik idd 1 foto met make-up erop staan. Filters never.![]()
🧐quote:Op maandag 4 mei 2020 11:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Pics in zwart wit is natuurlijk ook gewoon filter
niet?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh jij bent de type kalende man van richting de 40 in blauwe ruitjesoverhemd die mij 29 jarige milf zonder make-up en filters maar wel mooi dan superlikes geeft. Dat werkt zo niet hè?
Teveel moeite om te uploaden op imgur maar het is op iets van een kinderboerderij met je kindquote:Op maandag 4 mei 2020 11:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
🧐
Mooi bluf, wenkie.Zie mijn niet-bestaande zwartwit foto’s graag tegemoet.
Ah rot op mensquote:Op maandag 4 mei 2020 11:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Teveel moeite om te uploaden op imgur maar het is op iets van een kinderboerderij met je kind
En als je alleen maar vrouwen liked die voor The Undateables in aanmerking komen kom je in een algoritme terecht waarbij je helemaal nooit meer in een gemiddeld uitziende vrouw tegenkomtquote:Op maandag 4 mei 2020 11:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het mag wel maar laat ze realistisch zijn. Als je alleen maar de knappe mensen liked is de kans dat je matches krijgt wel een heel stuk kleiner.
Nee, jij zit hier highclass te doen met je profiel zonder filters of makeup en 2 van de 4 zijn al met filter en makeupquote:
geiten zijn gewoon cutequote:Op maandag 4 mei 2020 11:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Die op de geitenboerderij is wel cute tho
Ja heb ook zin om daarheen te gaan maar is allemaal dichtquote:
je kunt ze misschien nog een beetje voeren en aaien door het hek heen..quote:Op maandag 4 mei 2020 11:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja heb ook zin om daarheen te gaan maar is allemaal dicht
ook niet als je snoepjes aan de kinderen geeft?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:32 schreef Fok-it het volgende:
Alleen naar de kinderboerderij gaan als man is niet zo'n topidee helaas
Krijgen al genoeg te vretenquote:Op maandag 4 mei 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt ze misschien nog een beetje voeren en aaien door het hek heen..
Als vrouw is het sowieso eenvoudig.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 10:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gewoon alles liken en dan nog maar 2 matches per maand krijgen
Als ik vrouw of gay was, zou ik wel een enorme slet zijn geweest. Zoveel gemakkelijker.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar tinder is sowieso een worstenfestijn dus tekort aan poesjes
Met dit weer zou het wel lekker zijn, ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hortus botanicus ook al weken dicht
Een half jaar geleden ja toen ik het net had geïnstalleerd. Misschien kun je nog een keertje op onderzoek gaan of nee toch niet ik heb overalquote:Op maandag 4 mei 2020 11:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee, jij zit hier highclass te doen met je profiel zonder filters of makeup en 2 van de 4 zijn al met filter en makeup
Thanks.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Die op de geitenboerderij is wel cute tho
daar ga ik alleen op vakantie wel eens naar toe. kan me niet alnger dan een uurtje boeien.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hortus botanicus ook al weken dicht
Ik ga niet naar je op zoek hoor, wees maar niet bang. Werd gewoon in de groep gedropt.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Een half jaar geleden ja toen ik het net had geïnstalleerd. Misschien kun je nog een keertje op onderzoek gaan of nee toch niet ik heb overal
alles alweer veranderd en op slot gegooid omdat je een beetje creepy bent.
Leuk juist, aparte planten enzoquote:Op maandag 4 mei 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ga ik alleen op vakantie wel eens naar toe. kan me niet alnger dan een uurtje boeien.
ieder zn hobby.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Leuk juist, aparte planten enzo
Lekker je vinger in een vleesetende plant stoppen
Uh huh heb je verder ook nog nooit eerder gedaan nee.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ga niet naar je op zoek hoor, wees maar niet bang. Werd gewoon in de groep gedropt.
Dat doe je al he met dat wenkie. Maar dat mag best, heb dat zelf online gegooid. Net als jij al die priveshit, anders had ik het niet geweten.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Uh huh heb je verder ook nog nooit eerder gedaan nee.
Je mag wel een beetje grenzen leren kennen in hoever je wil gaan om hier een of ander nietszeggend punt te bewijzen. Je hebt de andere foto’s ook neem ik maar even aan, dus wat probeer je precies?![]()
Ga toch ook jouw foto niet hier zitten bespreken? Of zitten zoeken naar de naam van je ex en weet ik wat allemaal? Echt gedraag je.
Oei een conflict.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Uh huh heb je verder ook nog nooit eerder gedaan nee.
Je mag wel een beetje grenzen leren kennen in hoever je wil gaan om hier een of ander nietszeggend punt te bewijzen. Je hebt de andere foto’s ook neem ik maar even aan, dus wat probeer je precies?![]()
Ga toch ook jouw foto niet hier zitten bespreken? Of zitten zoeken naar de naam van je ex en weet ik wat allemaal? Echt gedraag je.
Goed begin van de week wel jaquote:
Alles?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Van bijv Opso hier weet ik ook alles maar die doet zich hier niet beter voor dan ze is
Nou niet alles weet haar cupmaat zo niet maar dat zal hier vast ergens te vinden zijnquote:
@Opsonisatiequote:Op maandag 4 mei 2020 12:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nou niet alles weet haar cupmaat zo niet maar dat zal hier vast ergens te vinden zijn
Ja ze zit ergens tussen tripple A en 75Dquote:
Ja, en de lengte van mijn pen0r zit tussen de 8 en 23 cm. Lekker duidelijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja ze zit ergens tussen tripple A en 75D
die gok had ik zelf ook nog wel kunnen doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja ze zit ergens tussen tripple A en 75D
Ik draag hooguit een streepjesoverhemd.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Verder loop je rond in je blote kont?quote:
Precies, als je een lul hebt zoals ik, is het zonde om het niet aan de wereld te tonen.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Verder loop je rond in je blote kont?
Daar zit wat in, alleen weinig subtiel.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Precies, als je een lul hebt zoals ik, is het zonde om het niet aan de wereld te tonen.
Het siert je wel dat je mensen aan het lachen wilt maken in deze tijdenquote:Op maandag 4 mei 2020 16:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Precies, als je een lul hebt zoals ik, is het zonde om het niet aan de wereld te tonen.
Stuur maar, ik kijk wel eventjesquote:Op maandag 4 mei 2020 16:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Haha you wishquote:Op maandag 4 mei 2020 16:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuur maar, ik kijk wel eventjes
Eerst zeg je dat je graag je lul toont, dan wil iemand hem zien en wil je niet.quote:
Was just doing you a favorquote:
Je wilde dat ik wat deed dus ik snap dit niet.quote:
snap jij jezelf uberhaupt?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je wilde dat ik wat deed dus ik snap dit niet.
Wie ben jij?quote:
Het zou leuker zijn als hij niet zo irritant praatquote:Op maandag 4 mei 2020 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms is het echt leuk om dit soort filmpjes te kijken.
Zal wel zo’n garnaaltje zijn dan.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat je graag je lul toont, dan wil iemand hem zien en wil je niet.
Verwarrend dit.
quote:Op maandag 4 mei 2020 21:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het zou leuker zijn als hij niet zo irritant praat
quote:Op maandag 4 mei 2020 16:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Precies, als je een lul bent zoals ik, is het zonde om het niet aan de wereld te tonen.
Ja die is mooi weergegevenquote:Op maandag 4 mei 2020 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke dit is beter. Krijg er wel een existentiële crisis van.
Ssstquote:Op maandag 4 mei 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
Wat een serene rust hangt hier. Is het nog steeds 8 uur?
net heerlijk gemasturbeerdquote:Op maandag 4 mei 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
Na 0:00 gaat het losquote:Op maandag 4 mei 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Ja mooi hè?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja mooi hè?
Ook Brabant en Limburg horen erbij
Dus geen kaartjes dat die provincies bij België horen?quote:
Welnee...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dus geen kaartjes dat die provincies bij België horen?
Je kunt nog naamswijziging indienen bij Danny.quote:
I know, maar dat is me geen 15 euro waard... is toch weer een kwart antieke prent.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je kunt nog naamswijziging indienen bij Danny.
EttovanBrabant of EttovanNederland zou beter staan.
Die kan je voor grof geld doorverkopen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
I know, maar dat is me geen 15 euro waard... is toch weer een kwart antieke prent.
Van Brabantsche landwegen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:07 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die kan je voor grof geld doorverkopen.
Overigens maak ik ook prenten
Het Belgische wegennet zou jaloers zijnquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het Belgische wegennet zou jaloers zijn
De Prinsenvlag?quote:
Zou echt niet de moeite voelen om een vlag te kopenquote:
MAAR WEL TAART ZEKERquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou echt niet de moeite voelen om een vlag te kopen
Dat garnaaltje heeft meer actie gezien dan die osseworst van jou.quote:
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.... psychedelisch zelfsquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
https://ibb.co/PNqLdSx
Plaatje invoeren lukt niet echt en ben te lui om het te fixen.
Maar chaos komt op je af
and BOOM, Jim Jim in the housequote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat garnaaltje heeft meer actie gezien dan die osseworst van jou.
Met een Nederlandse vlag erop danquote:
klopt <3quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus gelukkig buiten gegooid.
Ewa ouwe waterstofbomquote:
peroxide in my hide, yo...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:23 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ewa ouwe waterstofbom
Nog mensen de les gelezen op FOK! vandaag?
En dat zonder genotsmiddelen gemaakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice.... psychedelisch zelfs
hou wel van lekker drukke kunst... zoek eens op pedro bellquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:29 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En dat zonder genotsmiddelen gemaakt.
Maar ik ben blij dat je het mooi vindt
Lekker aan de zuip?quote:
koffie ja... en veel te veel... thuiswerken is echt dodelijk wat dat betreft...quote:
Twee bier maar. Moet morgen vroeg op...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koffie ja... en veel te veel... thuiswerken is echt dodelijk wat dat betreft...
en daar?
ja hier ook... wat ongelukkig gepland allemaal...quote:
Jimmy in BNW...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
Jimmy en Etto hier, we worden wat slimmer hier
Dat is ook niet moeilijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat garnaaltje heeft meer actie gezien dan die osseworst van jou.
Nou bedankt maar weer hequote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
Was ook niet echt een eerlijk gevecht, wat een pannenkoek was dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jimmy in BNW...
KILLED it... ooooh genot...
Ik zie wat als ik op er op Google.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hou wel van lekker drukke kunst... zoek eens op pedro bell
Ahw wat lief.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik tel er maar 1, dat valt wel meequote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
tel de spelfouten
BNW / Lockdown protests worldwide
Daarom, altijd makkelijk scoren bij jou.quote:
Ik zag dit op facebook langskomen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
tel de spelfouten
BNW / Lockdown protests worldwide
ahem... grammaticale fouten, dan...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik tel er maar 1, dat valt wel mee
2de ipv tweede is een beetje tokkie maar kan je geen spelfout noemen uiteraard
Geen dankquote:
Ja, grammaticaal is het niet best nee. Maar goed, het blijft Facebook.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahem... grammaticale fouten, dan...
hoordE.... betekenD... Maandag....
Zouden ze die vlag echt op z'n kop hebben gezet (teken van nationale chaos) of zou dat ook een fout zijn geweest
Voor vrouwen geldt dit ook. Niet dat ze de wens hebben. Maar het geldt wel voor ze.quote:
een complot aldus...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:39 schreef TTSS het volgende:
Volgens mij maakt de AIVD zelf die posts, zodat intelligente mensen zich niet met het verzet willen associëren.
Laat ze om je vechten broeder.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor vrouwen geldt dit ook. Niet dat ze de wens hebben. Maar het geldt wel voor ze.
Daar ga je summers wel de nek mee snoerenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahem... grammaticale fouten, dan...
hoordE.... betekenD... Maandag....
Zouden ze die vlag echt op z'n kop hebben gezet (teken van nationale chaos) of zou dat ook een fout zijn geweest
Ik weet alleen nog niet of Bill Gates of Soros het betaalt.quote:
Ik heb tijdens de vorige verkiezingen toevallig wel wat stemmen voor meest intelligente user gekregen ja. Beetje respect gaarnequote:
of Hillary 'pizza salami' Clintonquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:41 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet of Bill Gates of Soros het betaalt.
Die wordt betaaldquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
of Hillary 'pizza salami' Clinton
Het klinkt als idiocracyquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:39 schreef TTSS het volgende:
Volgens mij maakt de AIVD zelf die posts, zodat intelligente mensen zich niet met het verzet willen associëren.
Jimmy was zelfbenoemdquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de vorige verkiezingen toevallig wel wat stemmen voor meest intelligente user gekregen ja. Beetje respect gaarne
Ja, dat vind ik dan juist weer beetje afbreuk doen, jij niet?quote:
Ik heb die bevestiging van anderen niet zo nodigquote:
Daarom juist, echter is hij geen domme kerelquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan juist weer beetje afbreuk doen, jij niet?
Ik voor de liefste user.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de vorige verkiezingen toevallig wel wat stemmen voor meest intelligente user gekregen ja. Beetje respect gaarne
intelligenter dan ik ben ja. Maar ik heb helaas niet al teveel opleiding genoten dus dan heb je al snel een achterstand. Mag voor een drop-out niet klagen over mijn intelligentie overigensquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daarom juist, echter is hij geen domme kerel
Allround gezien ben jij wel een van de betere users.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voor de liefste user.
Ook wat waard.
Dit ga ik op mijn grafsteen laten borduren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allround gezien ben jij wel een van de betere users.
Vroeg uit school geknapt?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
intelligenter dan ik ben ja. Maar ik heb helaas niet al teveel opleiding genoten dus dan heb je al snel een achterstand. Mag voor een drop-out niet klagen over mijn intelligentie overigens
Hier ligt JR-Style, een vrije elfquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ga ik op mijn grafsteen laten borduren.
Ik zou er dan twaalf van maken, we moeten wel wat te lachen hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ligt JR-Style, een vrije elf
Gemiste kans
Dat was weektaak afraffelen om onzinverhalen te bedenken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Vroeg uit school geknapt?
Dat maakt je niet minder intelligent.
Opleiding zegt niet zo veel behalve de nodige die kennis je vergaart om in een bepaalde werkomgeving te verkeren.
Uiteindelijk val je terug hoe het op de basisschool verging.
Mwah, heb mijn middelbare nog wel afgemaakt dus technisch gezien niet een drop-out, maar zo voel ik me wel gezien ik daarna 40-45 studies heb gedaan en niet afgerond en toen er maar de brui aan heb gegevenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Vroeg uit school geknapt?
Dat maakt je niet minder intelligent.
Opleiding zegt niet zo veel behalve de nodige die kennis je vergaart om in een bepaalde werkomgeving te verkeren.
Uiteindelijk val je terug hoe het op de basisschool verging.
Dit heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, heb mijn middelbare nog wel afgemaakt dus technisch gezien niet een drop-out, maar zo voel ik me wel gezien ik daarna 40-45 studies heb gedaan en niet afgerond en toen er maar de brui aan heb gegeven![]()
Nee, voor jezelf maakt het je niet minder intelligent, voor de buitenwereld wel. Dat is kut. Je merkt het ook heel erg met online daten, gezien iedereen opleidingsniveau wilt weten terwijl ik zoiets heb: Ja met mij ga je geen oppervlakkig gesprek hebben meid, je zult alleen geen papiertje zien
Waarom heb je je studies niet afgerond?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, heb mijn middelbare nog wel afgemaakt dus technisch gezien niet een drop-out, maar zo voel ik me wel gezien ik daarna 40-45 studies heb gedaan en niet afgerond en toen er maar de brui aan heb gegeven![]()
Nee, voor jezelf maakt het je niet minder intelligent, voor de buitenwereld wel. Dat is kut. Je merkt het ook heel erg met online daten, gezien iedereen opleidingsniveau wilt weten terwijl ik zoiets heb: Ja met mij ga je geen oppervlakkig gesprek hebben meid, je zult alleen geen papiertje zien
Meerdere redenen: Ene keer was het motivatie, dan weer te weinig interesse, dan weer psychische probleempjes op dat moment, heb ook een oogafwijking die mijn leervermogen ietwat aantast dus dat maakt het ook niet best. Wat zo zonde is, want ik vind vooral een hoop hbo en universitaire studies echt interessant, maar ja, gewoon niet mogelijk helaasquote:
Dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb daar ook wel makkelijk vrede mee als iemand niet verder wil kijken dan een papiertje.
Dan weet je toch dat je levensvisies teveel uit elkaar liggen.
Jij hebt ook ADD toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meerdere redenen: Ene keer was het motivatie, dan weer te weinig interesse, dan weer psychische probleempjes op dat moment, heb ook een oogafwijking die mijn leervermogen ietwat aantast dus dat maakt het ook niet best. Wat zo zonde is, want ik vind vooral een hoop hbo en universitaire studies echt interessant, maar ja, gewoon niet mogelijk helaas
Best mogelijk dan toch? In veel omstandigheden is doorzettingsvermogen is een belangrijkere skill dan intelligentie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meerdere redenen: Ene keer was het motivatie, dan weer te weinig interesse, dan weer psychische probleempjes op dat moment, heb ook een oogafwijking die mijn leervermogen ietwat aantast dus dat maakt het ook niet best. Wat zo zonde is, want ik vind vooral een hoop hbo en universitaire studies echt interessant, maar ja, gewoon niet mogelijk helaas
Uhu.quote:
Wil je nu uitloggen van mijn account, want dit klikt eng.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelt wel een grote rol bij gebrek aan motivatie en focus.quote:
Nou ja, ik ben 30, ik ga nu niet meer proberen een meerjarige studie af te ronden. Misschien later, maar dan puur in mijn vrije tijd duaal ofzo, en puur omdat ik dat godvergeten papiertje wil hebben voor mijn eigen gemoedstoestandquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:01 schreef TTSS het volgende:
[..]
Best mogelijk dan toch? In veel omstandigheden is doorzettingsvermogen is een belangrijkere skill dan intelligentie.
Dat is nog een arbeidsleven van 40 jaar te gaan, mocht je iets echt ontzettend tof vinden dan zou ik niet zien waarom niet. Tenminste, zolang je nog geen gezin hebt of een dure hypotheek.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben 30, ik ga nu niet meer proberen een meerjarige studie af te ronden. Misschien later, maar dan puur in mijn vrije tijd duaal ofzo, en puur omdat ik dat godvergeten papiertje wil hebben voor mijn eigen gemoedstoestand
Ben er eigenlijk niet eens mee bezig weet je dat. Soms komt het naar boven bij bepaalde omstandigheden natuurlijk, maar ik heb eigenlijk nooit echt gezegd, ja dat komt door mijn ADD, terwijll het daar toch echt door komtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt wel een grote rol bij gebrek aan motivatie en focus.
Nu is het niet alles natuurlijk, en is er wel wat aan te doen.
Wat zou je willen doenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nu met mbo-studie bezig naast mijn werk overigens. Mocht ik die afgerond krijgen valt dat wel te overwegen jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat is nog een arbeidsleven van 40 jaar te gaan, mocht je iets echt ontzettend tof vinden dan zou ik niet zien waarom niet. Tenminste, zolang je nog geen gezin hebt of een dure hypotheek.
Ja en daardoor ook overlappingen met andere aandoeningen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk niet eens mee bezig weet je dat. Soms komt het naar boven bij bepaalde omstandigheden natuurlijk, maar ik heb eigenlijk nooit echt gezegd, ja dat komt door mijn ADD, terwijll het daar toch echt door komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |