Hihahoquote:
Die mensen hebben dollars in hun ogen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Wel erg veel lui die het behoorlijk hoog in hun bol hebben.
Anders doe je ook niet mee aan zo'n programma. Pieter kun je gewoon mailen.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Wel erg veel lui die het behoorlijk hoog in hun bol hebben.
Ook dit. Na de opnames gaan de echte onderhandelingen pas beginnenquote:Op zondag 3 mei 2020 21:51 schreef potjecreme het volgende:
Ze hadden het later nog kunnen uit onderhandelen. Die vrouwen met hun oppasapp hebben dit ook gedaan.
Het realisme ontbreekt bij velen.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Anders doe je ook niet mee aan zo'n programma. Pieter kun je gewoon mailen.
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
Wat vieze rat is die schimmelhitler zeg, bah, ik trek hem niet.
Niemand trekt hem toch?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
Wie?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
Hoe moet je zoiets bewijzen dan? Positieve ervaringen lijkt mij met zoiets het enige bewijs dat men kan verzamelen.quote:
quote:
Meerdere dagen dragen misschien?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:59 schreef fespo het volgende:
wat moet je met een shirt dat langer fris is dan 24 uur?
Ah, eensquote:Op zondag 3 mei 2020 21:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die arrogante ongeïnteresseerde presentator.
Die Won doet ook nooit meequote:
~0,4 pkquote:
Ik twijfel nu al of ik er eentje ga bestellen.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:05 schreef Revanches het volgende:
Dat gaat wel een succes worden, dat met die wijn was wel interessant.
Ik heb dat met die waterfles van vorige week.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik twijfel nu al of ik er eentje ga bestellen.
Jep ik ook. En zeker voor mensen die overmatig zweten zijn er ook enthousiast over las ik.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik twijfel nu al of ik er eentje ga bestellen.
Hoog uurloon.quote:
Net zoals dat pikkie met z'n 'kamperen in de achtertuin' appie.quote:
Dat zweten heb ik niet, maar voor presentaties extern lijkt het me wel prettig. Kreukvrij en wordt niet vies. Prima.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:07 schreef Revanches het volgende:
[..]
Jep ik ook. En zeker voor mensen die overmatig zweten zijn er ook enthousiast over las ik.
en de ijsmanquote:Op zondag 3 mei 2020 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net zoals dat pikkie met z'n 'kamperen in de achtertuin' appie.
Kan me het niet herinneren.quote:
Treurig muziekje, check!quote:
Er is nog nooit iemand gekomen met een idee voor een fastfoodrestaurant met vleermuizen en honden.quote:
Arrogant volk inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
"Het lag niet aan ons maar aan de dragons" Manmanman, wat een figuren
quote:Op zondag 3 mei 2020 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is nog nooit iemand gekomen met een idee voor een fastfoodrestaurant met vleermuizen en honden.
Hij wilde vorige week in die fles investeren, maar werd genaaid door Perridon.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is nog nooit iemand gekomen met een idee voor een fastfoodrestaurant met vleermuizen en honden.
Doet me denken aan schoolkamp inderdaad waarbij je het kussen onder je shirt stopte.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:18 schreef Revanches het volgende:
Maar zo'n kussentje, voelt dat echt zo ''eigen''?
Dit moet prettiger zijnquote:Op zondag 3 mei 2020 22:19 schreef fespo het volgende:
en wat is hier sexier aan dan dat andere ding dat ze van de dokter had gekregen
Ja, misschien dat vrouwen hier iets over kunnen zeggen, maar dit lijkt gewoon een klein kussentje.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Doet me denken aan schoolkamp inderdaad waarbij je het kussen onder je shirt stopte.
quote:Op zondag 3 mei 2020 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is gewoon een kussentje...daar kun je geen patent op aanvragen.
quote:
Niet iedereen wil dat in haar lichaam.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:17 schreef matthijst het volgende:
Zal wel wat gemist hebben, maar je kan toch gewoon siliconen nemen.
quote:Op zondag 3 mei 2020 22:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Leuk voor op verjaardagen om het te showen..
Omdat het product niets meer dan een kussentje is. En omdat niet bepaald half Nederland een tiet mist. Het is een heel beperkte groep.quote:
Maar je zou op kunnen schalen in Europa.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat het product niets meer dan een kussentje is. En omdat niet bepaald half Nederland een tiet mist. Het is een heel beperkte groep.
dacht ik net ookquote:Op zondag 10 mei 2020 21:34 schreef JanCees het volgende:
Alle afleveringen in een keer opgenomen aan de kleding te zien
Net als The Voice verplicht dezelfde kleding aan zodat ze in de montage kunnen bepalen wat in welke uitzending komt kan ook nog.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:34 schreef JanCees het volgende:
Alle afleveringen in een keer opgenomen aan de kleding te zien
Vanwege Nikki Plessen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:34 schreef JanCees het volgende:
Waarom zoveel mode en kleding in dit programma
Hij geeft vooralquote:Op zondag 10 mei 2020 21:39 schreef fespo het volgende:
kan iemand simpel uitleggen wat een Dragons den krijgt als hij bv. in 50.000 euro voor 20% investeert?
Hoe kom je op die 10.000 per jaar?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:39 schreef fespo het volgende:
kan iemand simpel uitleggen wat een Dragons den krijgt als hij bv. in 50.000 euro voor 20% investeert?
is dat 10.000 p. jaar?
Heet gaat volgens mij toch om aandelen? 50.000 voor 20% van het bedrijf?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:42 schreef fespo het volgende:
[..]
20% van 10.000 en dat per jaar.
misschien wat veel, maar ik doe maar een gok![]()
Zou denken 20% van de winst/eigenaarschap.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:39 schreef fespo het volgende:
is dat 10.000 p. jaar?
Aandelenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:42 schreef fespo het volgende:
[..]
20% van 50.000 en dat per jaar.
misschien wat veel, maar ik doe maar een gok![]()
per jaar?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zou denken 20% van de winst/eigenaarschap.
Is wisselgeld voor hun.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:43 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Zonder hem was ze nergens geweest. Ben zeer verbaasd dat ze hierin hebben geïnvesteerd!
Die Dragons zitten daar ook om marketingtechnische redenen.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:43 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Zonder hem was ze nergens geweest. Ben zeer verbaasd dat ze hierin hebben geïnvesteerd!
Mwuah hoeft niet als ze mooi gestreken zijn. Deze zitten vol kreukels dat stoort mij meer.quote:
Niet perse, misschien maakt ze niet eens winst.quote:
volgens mij had die linker dat ook, aan de vouwen te zien, maar heeft hij die er weer uit gehaaldquote:
Wat dat betreft is Peridon echt een baas, komt zeer sympathiek over.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:44 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die Dragons zitten daar ook om marketingtechnische redenen.
Ja, als je 20% eigenaar bent.quote:
En zo weinig omzet tot nu toequote:Op zondag 10 mei 2020 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
voor slechtst 15% van de aandelen...
en bij verlies ben je het kwijt neem ik aan?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, als je 20% eigenaar bent.
Maar kan dus ook dat ze nauwelijks winst maken. Dan duurt het wel ff voor je je 50.000 terug hebt. Of je 20% weer verkopen, als de toko niet minder waard is geworden.
Ja, zag die eerste, kreukelfeest.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwuah hoeft niet als ze mooi gestreken zijn. Deze zitten vol kreukels dat stoort mij meer.
Peridon is een baas ja, maar is doorgaans wel een stuk harder.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:45 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Peridon echt een baas, komt zeer sympathiek over.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |