Dank je.quote:
Z'n gangetje, die kleine meid laat zich steeds vaker geldenquote:Op zondag 3 mei 2020 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe gaat het btw met de zwangere mevr.Toek??
quote:Op zondag 3 mei 2020 18:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Z'n gangetje, die kleine meid laat zich steeds vaker gelden
Och, in ieder geval geen Damschreeuwerangst.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
“ De Nationale Herdenking op de Dam in Amsterdam gaat in aangepaste vorm door, zonder publiek. Koning Willem-Alexander en koningin Máxima leggen, in aanwezigheid van alleen minister-president Rutte, burgemeester Halsema van Amsterdam en voorzitter Verbeet van het Nationaal Comité, een krans bij het Nationaal Monument. Koning Willem-Alexander houdt tijdens de herdenking een toespraak. ”
Dit wordt echt een bizarre dodenherdenking
gewoon heel hard boe roepen nu..quote:Op zondag 3 mei 2020 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, in ieder geval geen Damschreeuwerangst.
Denk niet dat het blijft liggen vandaag hoor.quote:
Een toespraak voor een lege Dam, dat zal wat zijn inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
“ De Nationale Herdenking op de Dam in Amsterdam gaat in aangepaste vorm door, zonder publiek. Koning Willem-Alexander en koningin Máxima leggen, in aanwezigheid van alleen minister-president Rutte, burgemeester Halsema van Amsterdam en voorzitter Verbeet van het Nationaal Comité, een krans bij het Nationaal Monument. Koning Willem-Alexander houdt tijdens de herdenking een toespraak. ”
Ja meestal ga ik ernaartoe.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een toespraak voor een lege Dam, dat zal wat zijn inderdaad
Toch ben ik wel erg nieuwsgierig hoe het nu gaat zijnquote:Op zondag 3 mei 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog EEN nachtje slapen hequote:Op zondag 3 mei 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch ben ik wel erg nieuwsgierig hoe het nu gaat zijn
Ja, ik ook. Ik had eigenlijk wel verwacht dat er meer kransen gelegd zouden worden. De Dam is groot genoeg om mensen afstand van elkaar te laten houden.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch ben ik wel erg nieuwsgierig hoe het nu gaat zijn
Ben er vorig jaar niet geweest en toen met die damschreeuwer was ik er gelukkig ook nietquote:Op zondag 3 mei 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, tof, ik ben er éėn keer geweest.
Ja, die damschreeuwer was wel heftig. Zelfs Wim-Lex had een trillipje tijdens het Wilhelmusquote:Op zondag 3 mei 2020 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar niet geweest en toen met die damschreeuwer was ik er gelukkig ook niet
Dat is jouw invloedquote:Op zondag 3 mei 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
https://knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen
Wat. Ik woon op het koudste punt van het hele land
Kwam iets meer puta bij kijkenquote:Op zondag 3 mei 2020 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Hieeeeerrrrrrrrr met die kneut, verdomme, luie Spanjool!"
Krijg je het nu maņana?
wat heeft hij besteld?quote:Op zondag 3 mei 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kwam iets meer puta bij kijkenmaar we zijn nu onderweg jouw kant op.
Ik vind m leuk.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
laatste aflevering van jinek en dan zit die joling er
Kunstmest? Of bloem, is tegenwoordig net zo moeilijk aan te komen geloof ikquote:
Gisteren puilden de schappen bij de AH uit van het bloem. Nu is de vanille essence weer op. En om brood te bakken.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunstmest? Of bloem, is tegenwoordig net zo moeilijk aan te komen geloof ik
Bijnaquote:Op zondag 3 mei 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunstmest? Of bloem, is tegenwoordig net zo moeilijk aan te komen geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2020 19:08 schreef Karzai het volgende:
steak, gaat zo de pan inwat er bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
steak, gaat zo de pan in met aardappelsalade en tuinerwtjesAardappelsalade in de pan, whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Toeter je over een dag of twee?quote:Op zondag 3 mei 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kwam iets meer puta bij kijkenmaar we zijn nu onderweg jouw kant op.
steak, gaat zo de pan in met aardappelsalade en tuinerwtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Mja, OK, zijn best wat kilometers en zo heel veel knoop per uur zal je met zo'n enorme bak niet maken.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan zijn we er nog lang niet
over een week ofzo
pft, zwak bakkiequote:Op zondag 3 mei 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan zijn we er nog lang niet
over een week ofzo
Hier nog steeds drama als ik het zo om me heen hoorquote:Op zondag 3 mei 2020 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren puilden de schappen bij de AH uit van het bloem. Nu is de vanille essence weer op. En om brood te bakken.
steak, gaat zo de pan in met aardappelsalade en tuinerwtjesDat jij nog geen chickie hebt snap ik ook niet zeg. Heerlijk voerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
komen niet langs NLquote:Op zondag 3 mei 2020 19:19 schreef Fogel het volgende:
Maar over een dag of twee-drie kan je wel naar een groot deel van de KSC toeteren
Om maar iemand te quoten die dat ooit zei: 'ligt aan je definitie!'quote:
Harder toeteren dan maar. Die Britten wegblazen!quote:
Ierenquote:Op zondag 3 mei 2020 19:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Harder toeteren dan maar. Die Britten wegblazen!
Tuurlijk wel man. Wou je om Ierland heen of wat.quote:
Wordt hij daar gelukkig van of jij?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
Hahahahahaha mijn ex heeft een enorme wolventattoo op zijn arm laten zetten. Geluk zit hem soms in de kleine dingen.
Nou ja, als hij er niet gelukkig van zou worden had hij hem vast niet genomen. Ik word er blij van dat het nu gebeurt en niet toen.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt hij daar gelukkig van of jij?
Een wat? is dat een ding of zo of hip of stoer?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
Hahahahahaha mijn ex heeft een enorme wolventattoo op zijn arm laten zetten. Geluk zit hem soms in de kleine dingen.
Ik krijg er zelf nogal wolvenshirtvibes vanquote:Op zondag 3 mei 2020 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een wat? is dat een ding of zo of hip of stoer?
quote:Op zondag 3 mei 2020 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
Is het een fokker?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg er zelf nogal wolvenshirtvibes van.
Is hij stratenmaker dan, of bakker dat zou ook nog kunnen?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg er zelf nogal wolvenshirtvibes van.
Welke knuffel neem je mee?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Hmm. Matig avondje. Gelukkig nog wel even een rondje kunnen lopen. Vanavond weer vroeg naar bed denk ik.
Nee. Al heb ik wel een ex van FOK! met een tribaldraak op z'n rug.quote:
Hij doet al zo'n tien jaar pogingen tot hoogopgeleid raken maar dat gaat allemaal niet zo lekker.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hij stratenmaker dan, of bakker dat zou ook nog kunnen?
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 3 mei 2020 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij er niet gelukkig van zou worden had hij hem vast niet genomen. Ik word er blij van dat het nu gebeurt en niet toen.
Een plantjesroker dus.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Al heb ik wel een ex van FOK! met een tribaldraak op z'n rug.
[..]
Hij doet al zo'n tien jaar pogingen tot hoogopgeleid raken maar dat gaat allemaal niet zo lekker.
Vind tattoos sowieso lelijk, maar ja, eigen lijf eigen beslissingenquote:Op zondag 3 mei 2020 19:43 schreef Karzai het volgende:
Tokkie for life mofo's
Dat is toch vreselijk, collega van mij ook
Weet ik nog niet. Stel jij eens wat voor?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Al heb ik wel een ex van FOK! met een tribaldraak op z'n rug.
[..]
Hij doet al zo'n tien jaar pogingen tot hoogopgeleid raken maar dat gaat allemaal niet zo lekker.
Die krijgt niks hoorquote:Op zondag 3 mei 2020 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat jij nog geen chickie hebt snap ik ook niet zeg. Heerlijk voer
Het kan best mooi zijn. Alleen niet het hele lichaam vol. Maar inderdaad als die persoon er gelukkig mee is, waarom niet..quote:Op zondag 3 mei 2020 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind tattoos sowieso lelijk, maar ja, eigen lijf eigen beslissingen
Uitgemagerd scharminkel bij hem in de hoek, wachten op eventuele resten.quote:
Niet meer, daar krijgt hij psychoses en andere langdurige inzinkingen van. Hele stabiele jongen, heeft ook gepland zelfmoord te plegen op z'n 25e. Hij is net 25, dus ik ben benieuwdquote:
Nou ligt hij er in ieder geval mooi bij in de oven met zijn wolvensnuitje.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet meer, daar krijgt hij psychoses en andere langdurige inzinkingen van. Hele stabiele jongen, heeft ook gepland zelfmoord te plegen op z'n 25e. Hij is net 25, dus de ik ben benieuwd.
Niet dat ik dit grappig vind ofzo want het is heel sneu maar sjongejonge ik geloof oprecht dat sommige mensen niet te redden zijn. Of ja, als je het zelf niet wilt dan werkt het allemaal niet.
Hoeft niet duur te zijn. Als je echt wil is het vast wel te regelen. Ook met je NF1 trouwens.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan best mooi zijn. Alleen niet het hele lichaam vol. Maar inderdaad als die persoon er gelukkig mee is, waarom niet..
Ergens zou ik misschien best wel een tattoo willen, maar a financieel niet verstandig en het wordt ook afgeraden door mijn NF1
Ik heb hier een te levendige MI bijquote:Op zondag 3 mei 2020 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uitgemagerd scharminkel bij hem in de hoek, wachten op eventuele resten.
Zonde van het geld dan van die tattooquote:Op zondag 3 mei 2020 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet meer, daar krijgt hij psychoses en andere langdurige inzinkingen van. Hele stabiele jongen, heeft ook gepland zelfmoord te plegen op z'n 25e. Hij is net 25, dus ik ben benieuwd.
Niet dat ik dit grappig vind ofzo want het is heel sneu maar sjongejonge ik geloof oprecht dat sommige mensen niet te redden zijn. Of ja, als je het zelf niet wilt dan werkt het allemaal niet.
quote:Op zondag 3 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ligt hij er in ieder geval mooi bij in de oven met zijn wolvensnuitje.
Omgquote:
quote:
Zoiets, maar een vrouwelijke variant?quote:
Niet dat ik nu extreem happy ben in de huidige nieuwe wereld uiteraard, maar bij de pakken neerzitten ga je zeker niet blijer worden. Dus probeer blij te worden van de leuke momentjes die er nog over zijnquote:Op zondag 3 mei 2020 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Blij je de laatste jaren zo blij te zien posten Koenmans. Wilde ik nog even zeggen
Ja ik ben een beetje klaar met dat topic, ondanks dat ik er al vanaf deel 1 ben.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:26 schreef Molo het volgende:
Moet lachen om het Covid topic, lolbroeken tegenover zwakbegaafden daar![]()
![]()
Nu al?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje klaar met dat topic, ondanks dat ik er al vanaf deel 1 ben.
Ja maar hoe werkt zo'n hoofd dan, serieusquote:
Ja paar weken eigenlijk al.quote:
Precies dit ja "kun je niet beter broodjes regelen voor de koffietafel in plaats van een wolf op je te laten tekenen"quote:Op zondag 3 mei 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar hoe werkt zo'n hoofd dan, serieus
'ja ik wil binnenkort dood'
'oh, even een lekker grote tattoo nemen'
Dan ben je of een mongool, of je loopt gewoon te jenken om aandacht en wilt helemaal niet dood
Er bestaat niet genoeg kaarslicht om mij een beetje mooier te maken.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaarslicht maakt menig onaantrekkelijk mens een klein beetje mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is dit niet de vrouwelijke variant?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoiets, maar een vrouwelijke variant?
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op zondag 3 mei 2020 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet dat ik nu extreem happy ben in de huidige nieuwe wereld uiteraard, maar bij de pakken neerzitten ga je zeker niet blijer worden. Dus probeer blij te worden van de leuke momentjes die er nog over zijn
Snap ikquote:Op zondag 3 mei 2020 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje klaar met dat topic, ondanks dat ik er al vanaf deel 1 ben.
quote:Op zondag 3 mei 2020 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er bestaat niet genoeg kaarslicht om mij een beetje mooier te maken.Was ook in het algemeen gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik had ze een paar dagen bewaard, daarna in gewone potgrond. Het duurt ongeveer een week eer er wat gebeurt.quote:Op zondag 3 mei 2020 16:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh niet gedroogd ofzo? Humor, zal eens proberen, ga vanavond wel weer een paprika slachten
Gewoon in potgrond?
Ik leef in kaarslichtquote:Op zondag 3 mei 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaarslicht maakt menig onaantrekkelijk mens een klein beetje mooier
Ik ga het eens proberenquote:Op zondag 3 mei 2020 20:14 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ja, ik had ze een paar dagen bewaard, daarna in gewone potgrond. Het duurt ongeveer een week eer er wat gebeurt.
De laatste crematie in Brabant waar ik bij was kreeg ik een wit broodje met ham en een bak koffie.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
Eet je op een Brabantse niet-Covid begrafenis eigenlijk worstenbroodjes achteraf?
Is me nooit opgevallen, wel een keer een schoonvader begraven en daar gingen zijn zes dochters helemaal los qua "koffietafel" een troubadour, hoop drank en acht gangen aan eten, iedereen dansen na het eten, dat was wel een bijzonder momentje.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
Eet je op een Brabantse niet-Covid begrafenis eigenlijk worstenbroodjes achteraf?
Dat klinkt wel matigquote:Op zondag 3 mei 2020 20:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
De laatste crematie in Brabant waar ik bij was kreeg ik een wit broodje met ham en een bak koffie.
Er was een keuze tussen kaas of ham, dat dan weer wel.quote:
Godsammequote:Op zondag 3 mei 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen, wel een keer een schoonvader begraven en daar gingen zijn zes dochters helemaal los qua "koffietafel" een troubadour, hoop drank en acht gangen aan eten, iedereen dansen na het eten, dat was wel een bijzonder momentje.
En die krielkip van een vent die mocht nog niemand ook niet maar ze wilden hun stiefmoeder een poot uitdraaien
Geen Fristi?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er was een keuze tussen kaas of ham, dat dan weer wel.
Thee hadden ze ook.
De enige Brabantse begrafenis waar ik geweest ben, had worstenbroodjes.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
Geen idee, ik drink geen fristi.quote:
Ja hier ook hoor, zwartgallig cabaret met begrafenissen.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Godsamme![]()
Ik ben Haagse begrafenissen gewend. Vooraf grappen maken of een kartonnen kist voor wčnâgh niet kan.
Tijdens huilen en keiharde grappen.
Naderhand borrelen, samen eten, restaurant in duiken tot laat en dan de hardste grappen met de dode in de spotlights vertellen met mooie anekdotes![]()
Worstenbroodjes erbij leek me wel een mooie aanvulling
Voor mocht ik ooit gaan hemelen, maar iets met onkruid
Mooi afscheid dan jaquote:Op zondag 3 mei 2020 20:37 schreef Karzai het volgende:
laatste begrafenis was een gappie werd stevige hip hop gedraaid, veel te jong gestorven
Mooie vent nam alles en iedereen in de zeik
Kijk, goed te horen ditquote:Op zondag 3 mei 2020 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige Brabantse begrafenis waar ik geweest ben, had worstenbroodjes.
Dat klinkt niet heel erg als een feestgangerquote:Op zondag 3 mei 2020 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink geen fristi.
Het was allemaal erg nuchter in ieder geval. Helemaal in de stijl van degene die overleden was.
Keer de zoon van de buren zitten fucken, naderhand geloofde hij alle complottheorieën rondom 9/11quote:Op zondag 3 mei 2020 20:38 schreef Karzai het volgende:
maar hij was wel van de complotten, ging ook naar die bijeenkomsten van 9/11
Ook meteen doorverwezen naar BNW?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Keer de zoon van de buren zitten fucken, naderhand geloofde hij alle complottheorieën rondom 9/11![]()
Geen zonnetje gezien hier vandaagquote:Op zondag 3 mei 2020 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, thee. Bijzonder hoe gaar je kan worden van een paar uur in het zonnetje zitten.
Die blaast zich nog een keer op op het Binnenhof dus.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Keer de zoon van de buren zitten fucken, naderhand geloofde hij alle complottheorieën rondom 9/11![]()
Ierse zeequote:Op zondag 3 mei 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Wou je om Ierland heen of wat.
Wacht, dat ziet er wel korter uit![]()
Nope, hij heeft erna wel direct Zeitgeist gekeken en is er nog paar keer op terug gekomenquote:
Jawel, maar was grijs hierquote:
Zou kunnenquote:Op zondag 3 mei 2020 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die blaast zich nog een keer op op het Binnenhof dus.
Je bent zelf een complotquote:Op zondag 3 mei 2020 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, hij heeft erna wel direct Zeitgeist gekeken en is er nog paar keer op terug gekomen
Sneu wel 😅
Complotten, heerlijk, en ik geloof er zat, maar dit was gewoon te makkelijk
YAY!quote:Op zondag 3 mei 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel, maar was grijs hier![]()
Kind kan inmiddels stukjes fietsen zonder zijwieltjes
Af en toe wat wolk, maar verder lekker buiten.quote:
Bizar! En we wonen zo dicht bij elkaarquote:Op zondag 3 mei 2020 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
YAY!
Hier de hele dag de zon geschenen hoor. Lekker hardgelopen vanochtend was al warm, en kinderen de hele middag buiten gelukkig.
Volgende keer deze kant op laten fietsen danquote:Op zondag 3 mei 2020 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Bizar! En we wonen zo dicht bij elkaar![]()
![]()
![]()
Lekker hoor, ja hier kind ook veel buiten. Al moet ik die soms beetje pushen want net zo'n huismus als ik
Goed, koffie en stukje taart op, ik ga nog wat doen hier op zolder
Iets voor de wijnkaart van de Genotzuchtige Gerbil?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Mmmm goedkoop simpel aperitief wijntje ontdekt, lekker bij een vishapje.
Vamp Grenache Blanc van Gemoed.
Zou zeker aanraden als huiswijn, de rode variant Secreet krijgt ook goede beoordelingen lees ik.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets voor de wijnkaart van de Genotzuchtige Gerbil?
Secreet?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zeker aanraden als huiswijn, de rode variant Secreet krijgt ook goede beoordelingen lees ik.
Funny, zie wel 'secret' op internet maar Secreet is onbekend dusquote:
Ik heb vandaag 5,5km gelopen. Alleen dan in een iets hoger tempoquote:
https://www.gemoed.nl/maak-kennis-met/secreet/quote:Op zondag 3 mei 2020 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Funny, zie wel 'secret' op internet maar Secreet is onbekend dus
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah daar is onze Zwitsers Nederlandse Fransoos
Je pizza weer een beetje verbrand?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 5,5km gelopen. Alleen dan in een iets hoger tempo
Volgens mij welquote:Op zondag 3 mei 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je pizza weer een beetje verbrand?
O, ik dacht even dat je Kwiwi bedoeldequote:Op zondag 3 mei 2020 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah daar is onze Zwitsers Nederlandse Fransoos
Charmeur.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht even dat je Kwiwi bedoelde
Maar crv is ook leuk
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht even dat je Kwiwi bedoelde
Maar crv is ook leuk
Ik had mijn wandeling echt even nodig. Ben wel druk binnen bezig geweest vandaag, maar was nog niet buiten geweest.quote:
Ah is niet duur inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.gemoed.nl/maak-kennis-met/secreet/
Maar?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag wilden we na wandelen nog ff beits halen
Bij Gamma stond er een rij voor de deur dus we reden door naar de Praxis. Daar stond een rij auto's om überhaupt het terrein op te rijden. Zo dringend is die beits nu ook weer nietquote:
Bizarquote:Op zondag 3 mei 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij Gamma stond er een rij voor de deur dus we reden door naar de Praxis. Daar stond een rij auto's om überhaupt het terrein op te rijden. Zo dringend is die beits nu ook weer niet
Hornbach had ik ook nog kunnen proberen, die zit op 5 minuten rijden van de Gammaquote:Op zondag 3 mei 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BizarWij hebben een Hornbach in de buurt, dus bij Gamma komt geen hont meer
OKee, snap ik. Ik heb natuurlijk Sjefke om buiten te komen..quote:Op zondag 3 mei 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had mijn wandeling echt even nodig. Ben wel druk binnen bezig geweest vandaag, maar was nog niet buiten geweest.
Oh die ken ik wel inderdaad, matige Gamma is dat. Vroeger ook regelmatig wat gehaaldquote:Op zondag 3 mei 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
De Gamma die naast jullie zit trouwens
Ja, die zal er wel een paar keer per dag uit moetenquote:Op zondag 3 mei 2020 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, snap ik. Ik heb natuurlijk Sjefke om buiten te komen..![]()
Ja, zeker een matige Gamma. Ik had vorig jaar een vraag over een dimmer, maar de medewerkster wist niet eens wat het wasquote:Op zondag 3 mei 2020 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh die ken ik wel inderdaad, matige Gamma is dat. Vroeger ook regelmatig wat gehaald
Hahahaha inderdaad voorlopig heeft niemand meer iets nodig danquote:Op zondag 3 mei 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Op het moment dat er een vaccin is gaan alle bouwmarkten failliet.
Laten we dat offer dan maar maken. Dan kan de rest van de samenleving weer verder met leven.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Gamma in Zoetermeer ga ik ook zelden heen, klein filiaal en dom volk dat er werktquote:Op zondag 3 mei 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zeker een matige Gamma. Ik had vorig jaar een vraag over een dimmer, maar de medewerkster wist niet eens wat het wasToen ben ik maar naar Hornbach gereden.
Ik heb er wel mijn stellingkasten gekocht. Maar die waren in de aanbieding.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gamma in Zoetermeer ga ik ook zelden heen, klein filiaal en dom volk dat er werkt
4 keer ga ik meestalquote:Op zondag 3 mei 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die zal er wel een paar keer per dag uit moeten
ik kan idd niet in m'n uppie de bouwmarkten overeind houden...quote:Op zondag 3 mei 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben net weer wakker. Was in slaap gevallen op een spijkermat. Mijn rug ziet er niet uit nuquote:
Wowquote:Op zondag 3 mei 2020 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben net weer wakker. Was in slaap gevallen op een spijkermat. Mijn rug ziet er niet uit nu
Omdat het heel erg relaxend is.quote:
Niet pijnlijk dus, anders val je niet in slaap zou je zeggenquote:
ben nog wakker hoor.. al is nu naar bed gaan wel verleidelijkquote:
Nee joh, ik was gewoon aan het Netflixen.quote:
Klopt.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet pijnlijk dus, anders val je niet in slaap zou je zeggen
quote:Op zondag 3 mei 2020 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ben nog wakker hoor.. al is nu naar bed gaan wel verleidelijk
ben ik wel om 4-5 uur klaarwakker en dan ben ik halverwege de dag kapot...
quote:
quote:
Ja we laten je toch niet eenzaam bij de brug zitten.quote:
ik ben nu over m'n vermoeidheid heenquote:Op zondag 3 mei 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we laten je toch niet eenzaam bij de brug zitten.
Helpquote:
Maar, maar ...quote:
Redder in noodquote:
Je liet me alleen met die koppensnellerquote:
Ik had mijn paal ook a...quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had mijn paal ook a...
Nee laat maar, ik ga deze niet maken.
*kuch*quote:
Mocht je willen engerd.quote:
welke brugquote:Op maandag 4 mei 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
zo dan, @:bitterbal ging slapen en alles gelijk stil hier
Was ik bijna vergeten de brug op te halen dus alsnog nu
Truste allemaal![]()
Lkkr lkkrquote:Op maandag 4 mei 2020 07:52 schreef FranticDJ het volgende:
Nou, zou doen hoor
Gister ook tot 7 kunnen slapen, vandaag weer tot 3.30
Ja hier nu ook inmiddels. Plus jaargesprek om 11 uur. Benieuwd of er nog een klein loonsverhogingkje in zit. Zal wel nietquote:
Op deze dag misstaat een verhoging van 40-45% niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier nu ook inmiddels. Plus jaargesprek om 11 uur. Benieuwd of er nog een klein loonsverhogingkje in zit. Zal wel niet
Elastiekjes in dan krijg je die verhoging vast welquote:Op maandag 4 mei 2020 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier nu ook inmiddels. Plus jaargesprek om 11 uur. Benieuwd of er nog een klein loonsverhogingkje in zit. Zal wel niet
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 4 mei 2020 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op deze dag misstaat een verhoging van 40-45% niet.
Nou als het daar van af moet hangen...quote:Op maandag 4 mei 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elastiekjes in dan krijg je die verhoging vast wel
Hi schatjequote:Op maandag 4 mei 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags
??quote:Op maandag 4 mei 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Gaat er ook een compleet Niagara op Haags
Het is droogquote:
Ik zou het doen flesquote:Op maandag 4 mei 2020 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is droogprima wandelweer wel eigenlijk
Ik ben al terug johquote:
Moet je ook wat stiekies voor in je haar?quote:
Mijn lange blonde manen zijn er al een paar weken afquote:Op maandag 4 mei 2020 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je ook wat stiekies voor in je haar?
Mezelf vergeten vrij te gevenquote:Op maandag 4 mei 2020 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet vrolijk dan?
Heb je door dat stof liggen rollen ouwe gekquote:Op maandag 4 mei 2020 08:41 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ik ben zo rood als een kreeft van 24u in Spanje :’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |