Dank je.quote:
Z'n gangetje, die kleine meid laat zich steeds vaker geldenquote:Op zondag 3 mei 2020 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe gaat het btw met de zwangere mevr.Toek??
quote:Op zondag 3 mei 2020 18:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Z'n gangetje, die kleine meid laat zich steeds vaker gelden
Och, in ieder geval geen Damschreeuwerangst.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
“ De Nationale Herdenking op de Dam in Amsterdam gaat in aangepaste vorm door, zonder publiek. Koning Willem-Alexander en koningin Máxima leggen, in aanwezigheid van alleen minister-president Rutte, burgemeester Halsema van Amsterdam en voorzitter Verbeet van het Nationaal Comité, een krans bij het Nationaal Monument. Koning Willem-Alexander houdt tijdens de herdenking een toespraak. ”
Dit wordt echt een bizarre dodenherdenking
gewoon heel hard boe roepen nu..quote:Op zondag 3 mei 2020 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, in ieder geval geen Damschreeuwerangst.
Denk niet dat het blijft liggen vandaag hoor.quote:
Een toespraak voor een lege Dam, dat zal wat zijn inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
“ De Nationale Herdenking op de Dam in Amsterdam gaat in aangepaste vorm door, zonder publiek. Koning Willem-Alexander en koningin Máxima leggen, in aanwezigheid van alleen minister-president Rutte, burgemeester Halsema van Amsterdam en voorzitter Verbeet van het Nationaal Comité, een krans bij het Nationaal Monument. Koning Willem-Alexander houdt tijdens de herdenking een toespraak. ”
Ja meestal ga ik ernaartoe.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een toespraak voor een lege Dam, dat zal wat zijn inderdaad
Toch ben ik wel erg nieuwsgierig hoe het nu gaat zijnquote:Op zondag 3 mei 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog EEN nachtje slapen hequote:Op zondag 3 mei 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch ben ik wel erg nieuwsgierig hoe het nu gaat zijn
Ja, ik ook. Ik had eigenlijk wel verwacht dat er meer kransen gelegd zouden worden. De Dam is groot genoeg om mensen afstand van elkaar te laten houden.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch ben ik wel erg nieuwsgierig hoe het nu gaat zijn
Ben er vorig jaar niet geweest en toen met die damschreeuwer was ik er gelukkig ook nietquote:Op zondag 3 mei 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, tof, ik ben er éėn keer geweest.
Ja, die damschreeuwer was wel heftig. Zelfs Wim-Lex had een trillipje tijdens het Wilhelmusquote:Op zondag 3 mei 2020 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar niet geweest en toen met die damschreeuwer was ik er gelukkig ook niet
Dat is jouw invloedquote:Op zondag 3 mei 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
https://knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen
Wat. Ik woon op het koudste punt van het hele land
Kwam iets meer puta bij kijkenquote:Op zondag 3 mei 2020 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Hieeeeerrrrrrrrr met die kneut, verdomme, luie Spanjool!"
Krijg je het nu maņana?
wat heeft hij besteld?quote:Op zondag 3 mei 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kwam iets meer puta bij kijkenmaar we zijn nu onderweg jouw kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |