he flipsiequote:Op zondag 3 mei 2020 14:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je kalend bent
[..]
Nietes
[..]
Hoi
[..]
Hoeveel heb je erquote:Op zondag 3 mei 2020 14:32 schreef JanCees het volgende:
fok is gewoon uitlaatklep
daarom heb ik ook zoveel notes
0 haren jaquote:
Sow koekoekquote:
Ook met een manbun wil Kauai je niet denk ikquote:
Jaquote:
Ben ik ookquote:Op zondag 3 mei 2020 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat betekent dat je een content mens bent namelijk
Wie?quote:Op zondag 3 mei 2020 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook met een manbun wil Kauai je niet denk ik
quote:
Geeft niet gaat om het innerlijkquote:
Dat is ook niet bestquote:Op zondag 3 mei 2020 15:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Geeft niet gaat om het innerlijk
Opgeheven ivm coronaquote:Op zondag 3 mei 2020 15:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Waar is eigenlijk de ONZSC gebleven
Maar echt, tragisch.quote:
Ik heb een whiteboard gekocht deze week zodat ik wat meer dingen ga doen elke dagquote:Op zondag 3 mei 2020 16:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Maar echt, tragisch.
Coschap gaat waarschijnlijk pas in september weer door hoor ik nu.Wat te doen met veel te veel tijd
Daar maak je dagelijks een planning op dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een whiteboard gekocht deze week zodat ik wat meer dingen ga doen elke dag#Getmotivated.
Je hebt vast genoeg hobbys toch?
Nee, gewoon dingen die ik dagelijks/wekelijks wil doen, en dan met dagen erboven, en dan kan ik elke dag afvinken wat ik die dag heb gedaan.quote:Op zondag 3 mei 2020 16:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Daar maak je dagelijks een planning op dan?
Een planning dus.quote:Op zondag 3 mei 2020 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, gewoon dingen die ik dagelijks/wekelijks wil doen, en dan met dagen erboven, en dan kan ik elke dag afvinken wat ik die dag heb gedaan.
Nou ja, een ongestructureerde planning dan. Want het is niet: Maandag: dit en en dit en ditquote:
Eraan houden is een tweede jaquote:
Een paar doelen op een rijtje zetten werkt wel goed ja. En de lat niet te hoog leggen danquote:Op zondag 3 mei 2020 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, gewoon dingen die ik dagelijks/wekelijks wil doen, en dan met dagen erboven, en dan kan ik elke dag afvinken wat ik die dag heb gedaan.
Nice nice. LOI ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2020 17:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Een paar doelen op een rijtje zetten werkt wel goed ja. En de lat niet te hoog leggen dan
Ben nu begonnen aan een online psychologie intro cursusKijken hoelang ik dit ga volhouden
ik lees de tweets van naatje alquote:Op zondag 3 mei 2020 17:30 schreef Fok-it het volgende:
Zowel psychologie als filosofie is wel leuk om in je vrije tijd meer over te leren
quote:
Nee Coursera biedt nu met corona wat dingen gratis aan,quote:
Ook echt vandaag begonnenquote:Op zondag 3 mei 2020 17:31 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee Coursera biedt nu met corona wat dingen gratis aan,
https://www.coursera.org/learn/introduction-psychology
Die data kloppen niet, je kan altijd beginnenquote:Op zondag 3 mei 2020 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook echt vandaag begonnenKlinkt wel interessant
Kan bij jou geen kwaad danquote:Op zondag 3 mei 2020 17:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Die data kloppen niet, je kan altijd beginnenEn hoeft ook niet binnen 6 weken te worden afgerond.
Ja die certificaten zijn niks. Alleen als het relevant is voor je werkveld misschien leuk om op je cv te zetten
Gewoon viroloog wordenquote:Op zondag 3 mei 2020 18:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik wel al heb weggestreept
Lijkt je niks nee?quote:Op zondag 3 mei 2020 18:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik wel al heb weggestreept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |