Vraag het op Fok! Wij weten het vastquote:Op zondag 3 mei 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat staat mijn vader nou te kutten bij die parkeermeter
Ga je een cementen ringslang maken?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Wat doen garages enzo eigenlijk met banden die ze niet meer kunnen gebruiken?
Nee maar wil een insecten speeltuin maken.quote:
Jeej! Ben benieuwd of je deze ook zo goddelijk lekker vind.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:58 schreef Karzai het volgende:
Middag
Stukkie gewandeld, koffie gedronken bij moeders in de tuin
En ik heb ook dat goedkope limoen/lychee vitaminewater gehaald @:Liesje1979
En een droge worst met pepertjes
Glijbanen voor kevers, trampoline voor bijen?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar wil een insecten speeltuin maken.Echte insecten want die belanden nu eigenlijk altijd in potjes en bakjes enzo
Moet je dan niet zo'n insectenhotel maken?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar wil een insecten speeltuin maken.Echte insecten want die belanden nu eigenlijk altijd in potjes en bakjes enzo
quote:Op zondag 3 mei 2020 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Glijbanen voor kevers, trampoline voor bijen?
Ja maar die gaan we al maken voor het andere plein. Hebben er sowieso al wel een aantalquote:Op zondag 3 mei 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je dan niet zo'n insectenhotel maken?![]()
https://www.intratuin.nl/(...)9Zku87EaAq0wEALw_wcB
Maar dan zelf timmeren natuurlijk
Dat is een heel insecten sportpark męn. Wat kun je daar allemaal doen?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, beetje meer dit idee.
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op zondag 3 mei 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, beetje meer dit idee.
[ afbeelding ]
Kan natuurlijk stom toeval zijn maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat het vaak de 60+ets zijn die zo nodig de jonge god op racefiets moeten uithangen en onverantwoorde risico's nemenquote:
Geen ideequote:Op zondag 3 mei 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat is voor later. Voor nu heb ik dus oude banden nodig. Gooien garages die weg?
Versnipperen en gebruiken in asfaltquote:Op zondag 3 mei 2020 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Wat doen garages enzo eigenlijk met banden die ze niet meer kunnen gebruiken?
Dunno, lijkt me dat ze die weer ergens inleveren voor recycling.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dat is voor later. Voor nu heb ik dus oude banden nodig. Gooien garages die weg?
Yep eens, of ze doen dat of scheuren rond zonder op te letten op ebikesquote:Op zondag 3 mei 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan natuurlijk stom toeval zijn maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat het vaak de 60+ets zijn die zo nodig de jonge god op racefiets moeten uithangen en onverantwoorde risico's nemen
Geen ideequote:Op zondag 3 mei 2020 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh krijgen ze daar dan ook nog geld voor?
Yesquote:Op zondag 3 mei 2020 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep eens, of ze doen dat of scheuren rond zonder op te letten op ebikes
Eens ja heb ik ook wel eens gehoord. En voorheen op kunstgrasvelden, dus wellicht blijft er toch wel wat overquote:
Kloptquote:Op zondag 3 mei 2020 12:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eens ja heb ik ook wel eens gehoord. En voorheen op kunstgrasvelden, dus wellicht blijft er toch wel wat over
Ik zit even moed te verzamelen te lunchen, keuken opruimen en daarna de schilderkwast te pakkenquote:
Ik ben met de pre-launch (aka verlaat ontbijt) bezig, bakkie koffie en een stukje koolhydraatarme cake. Straks nog lunch, daarna ff geen idee en vanavond goormetten met gezin, gewoon omdat het leuk en gezellig isquote:Op zondag 3 mei 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit even moed te verzamelen te lunchen, keuken opruimen en daarna de schilderkwast te pakken
Jij?
Die middelste ben jij hč?quote:Op zondag 3 mei 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Een idee om te videobellen met palingen in een Japans aquarium blijkt een groot succes. Het aquarium laat weten dat het op de eerste dag vandaag zo druk was dat er 5 video-oproepen per seconde binnenkwamen.
Het aquarium riep mensen op om te bellen omdat de vissen mensenschuw beginnen te worden door het gebrek aan bezoekers. Zodra de verzorgers langskomen verstoppen ze zich, meldde The Guardian eerder deze week.
Het aquarium in Tokyo is sinds begin maart gesloten en de zogenoemde tuinalen zijn gewend geraakt aan een grotendeels mensvrije omgeving. "Hier is een dringend verzoek", schreef het aquarium op Twitter. "Kunt u vanuit uw huis uw gezicht aan onze tuinalen laten zien?" Ze hebben vijf tablets voor het aquarium van de alen neergezet en vragen mensen om via Facetime in te bellen. Dit kan na vandaag ook morgen en overmorgen.
Zodra de videogesprekken zijn gestart, wordt mensen gevraagd hun gezichten te laten zien, te zwaaien en met de palingen te praten. Wel wordt gevraagd om zachtjes te praten.
Op sociale media wordt met #PleaseRememberHumans opgeroepen aan de actie mee te doen.
Dan passen we ons weer aan hierop. Ik ga me er niet meer druk maken iig, heb er toch geen grip op als enkel persoontjequote:Op zondag 3 mei 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)oped-intl/index.html
Heerlijkquote:Op zondag 3 mei 2020 12:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben met de pre-launch (aka verlaat ontbijt) bezig, bakkie koffie en een stukje koolhydraatarme cake. Straks nog lunch, daarna ff geen idee en vanavond goormetten met gezin, gewoon omdat het leuk en gezellig is
Erecte palingen dit datquote:
EN weggekniptquote:Op zondag 3 mei 2020 12:33 schreef Molo het volgende:
KLB / Ik ben met mijn oudere zus naar bed geweest
Stond in mijn MyAT, had ik blijkbaar eerder in gereageerd![]()
![]()
![]()
Wachten op de bezorgbus en dan weer lopenquote:
Voor 58 euro kun je toch best veel boodschappen halen?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Boodschappen zijn weer ingeruimd. 58 euro voor WAT?? Tering wat een geld tegenwoordigNu weer verder met uitzoeken van hutjes in Noorwegen. Stel je voor dat alles toch doorgaat
![]()
ligt er aan wat je paktquote:Op zondag 3 mei 2020 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor 58 euro kun je toch best veel boodschappen halen?
Tering.... 600 euro voor je alleen?! Dat is echt absurd veel.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:19 schreef Karzai het volgende:
Ik moet ook bezuinigen op boodschappen, vorige maand 600 euro![]()
Dat is echt teveel voor iemand alleen
Ja en dan hebben ze zo'n spiegeltje links omdat ze hun nek niet meer kunnen draaien, maar als ze de ondersteuning hoog zetten dan halen ze ook mensen in die ze dan vervolgens afsnijden, omdat ze geen idee hebben wat zich rechtsachter ze afspeelt.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep eens, of ze doen dat of scheuren rond zonder op te letten op ebikes
maar karzai is een echte fijnproeverquote:Op zondag 3 mei 2020 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering.... 600 euro voor je alleen?! Dat is echt absurd veel.
genoeg van dat soort figuren vanmorgen weer op de weg jaquote:Op zondag 3 mei 2020 13:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en dan hebben ze zo'n spiegeltje links omdat ze hun nek niet meer kunnen draaien, maar als ze de ondersteuning hoog zetten dan halen ze ook mensen in die ze dan vervolgens afsnijden, omdat ze geen idee hebben wat zich rechtsachter ze afspeelt.
Als het allemaal doorgaat dan kom je na je vakantie terug naar Nederland en denkt "oh, dit is slechts 58 euro"quote:Op zondag 3 mei 2020 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Boodschappen zijn weer ingeruimd. 58 euro voor WAT?? Tering wat een geld tegenwoordigNu weer verder met uitzoeken van hutjes in Noorwegen. Stel je voor dat alles toch doorgaat
![]()
Niet naar de kroeg in ieder geval.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:27 schreef Karzai het volgende:
Ik weet ook niet waar het allemaal naartoe gaat
wat voor shit?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet (ja moet) het echt meer spelen .Recent nog 80 euro aan shit gekocht namelijk haha en sindsdien eigenlijk maar paar keer opgestart weer.
Er hoeft echt geen ons saffraan in de paella!quote:Op zondag 3 mei 2020 13:27 schreef Karzai het volgende:
Ik weet ook niet waar het allemaal naartoe gaat
Zie nu voor het eerst wat we ongeveer uitgevenquote:Op zondag 3 mei 2020 13:19 schreef Karzai het volgende:
Ik moet ook bezuinigen op boodschappen, vorige maand 600 euro![]()
Dat is echt teveel voor iemand alleen
Ja mooie combinatie wel. Boodschappen hier duur vinden én een Noorse vakantie uitzoekenquote:Op zondag 3 mei 2020 13:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat dan kom je na je vakantie terug naar Nederland en denkt "oh, dit is slechts 58 euro"
ja bezorgkosten, statiegeld, 4 speciaalbiertjes is zo een tientje, 2 diepvriesmaaltijden ook etc.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat dan kom je na je vakantie terug naar Nederland en denkt "oh, dit is slechts 58 euro"
Ik wens ze de Covid-19 toequote:Op zondag 3 mei 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genoeg van dat soort figuren vanmorgen weer op de weg ja
Nog meer te katten?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:34 schreef Molo het volgende:
Ja mooie combinatie wel. Boodschappen hier duur vinden én een Noorse vakantie uitzoeken
Oh dat had ik nog niet meegeteldquote:Op zondag 3 mei 2020 13:29 schreef Karzai het volgende:
wel een paar keer eten besteld, vriezer zit wel redelijk vol
quote:Op zondag 3 mei 2020 13:32 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Er hoeft echt geen ons saffraan in de paella!
misschien moet ik nog maar wat extra sparen voor komende winter danquote:Op zondag 3 mei 2020 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja mooie combinatie wel. Boodschappen hier duur vinden én een Noorse vakantie uitzoeken
Het is gewoon grappig, ik fik je niet af flesjequote:
1 speciaalbiertje is zo een tientjequote:Op zondag 3 mei 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bezorgkosten, statiegeld, 4 speciaalbiertjes is zo een tientje, 2 diepvriesmaaltijden ook etc.
uiteindelijk ruimen ze zichzelf wel op door hun veel te dure e-bike voor een auto te gooien.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wens ze de Covid-19 toe![]()
Zou mooi opruimen
Ik toevallig vrijdag voor het eerst. Was goed te etenquote:Op zondag 3 mei 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sinds dat de horeca dicht is geen enkele keer meer eten besteld. Elke keer van plan om sushi te bestellen maar dna heb ik nog in eten
Ze overleven het wel vrij vaak en kosten zo nog meer geld voor de maatschappijquote:Op zondag 3 mei 2020 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteindelijk ruimen ze zichzelf wel op door hun veel te dure e-bike voor een auto te gooien.
is alleen zonde voor de auto en zuur voor de bestuurder.
Dat had ik ook al gezien jaquote:Op zondag 3 mei 2020 13:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
1 speciaalbiertje is zo een tientje
Maar de NOK vs EUR koers is goed voor jullie, je krijgt 11 NOK per Euro tov 8 wat heel lang normaal is geweest.
Ja weet ik popjenquote:Op zondag 3 mei 2020 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig, ik fik je niet af flesje
niet te vergelijken met elkaar toch?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik popjenhet zijn gewoon onvergelijkbare dingen. Bij boodschappen ben je geneigd een euro een groot verschil te vinden tussen twee producten van verschillende merken of zo, en als je dan ziet wat je aan een gemiddelde hobby kwijt bent
Of dat nou reizen of fotograferen of verzamelen is.
wat kost een gewoon bier bij een evenement ongeveer?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
1 speciaalbiertje is zo een tientje
Maar de NOK vs EUR koers is goed voor jullie, je krijgt 11 NOK per Euro tov 8 wat heel lang normaal is geweest.
Moest ik even opzoeken. Dit is uit 2018. Prijzen lijken tussen de ca 80 en 100 NOK te liggen voor 0,4 of 0,5 liter.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost een gewoon bier bij een evenement ongeveer?
Te erg eigenlijk, maar goed, hou ook van duur voerquote:
als Nederland dan veel wedstrijden wint kan het een dure vakantie wordenquote:Op zondag 3 mei 2020 13:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken. Dit is uit 2018. Prijzen lijken tussen de ca 80 en 100 NOK te liggen voor 0,4 of 0,5 liter.
https://www.dagbladet.no/(...)-plastglass/69983906
Kan dat niet met "GOOGLEFINANCE"? Nooit getest, maar een poos geleden iets over gelezen. Ging over aandelenkoers, maar waarom zou valuta niet kunnen?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je in Google Spreadsheets een dynamische waarde kunt invoeren? Dat je in een cel een wisselkoers hebt staan die elke dag ververst wordt vanaf interwebs zeg maar?
Snap ik helemaal hoorquote:Op zondag 3 mei 2020 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik popjenhet zijn gewoon onvergelijkbare dingen. Bij boodschappen ben je geneigd een euro een groot verschil te vinden tussen twee producten van verschillende merken of zo, en als je dan ziet wat je aan een gemiddelde hobby kwijt bent
Of dat nou reizen of fotograferen of verzamelen is.
Ja dat is het idd.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan dat niet met "GOOGLEFINANCE"? Nooit getest, maar een poos geleden iets over gelezen. Ging over aandelenkoers, maar waarom zou valuta niet kunnen?
Wedstrijden als in voetbal of schaatsen ofzo? Dan gaat het goedkoop worden, want alle stadions zijn alcoholvrijquote:Op zondag 3 mei 2020 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als Nederland dan veel wedstrijden wint kan het een dure vakantie worden
quote:Op zondag 3 mei 2020 13:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wedstrijden als in voetbal of schaatsen ofzo? Dan gaat het goedkoop worden, want alle stadions zijn alcoholvrij(behalve de VIP tribunes)
wacht, wat?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wedstrijden als in voetbal of schaatsen ofzo? Dan gaat het goedkoop worden, want alle stadions zijn alcoholvrij(behalve de VIP tribunes)
denk dat ik een andere vakantie ga uitzoeken.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:50 schreef Molo het volgende:
Gianni, maak eens een foto of filmpje van je gezicht nu?
Nanny state Noorwegen... alcohol en sport gaat niet samen ofzo, en dus 1920-toestanden.quote:
Trust me, daar is niks alcoholvrijquote:Op zondag 3 mei 2020 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik een andere vakantie ga uitzoeken.
dan toch maar naar Hongarije
nu snap ik wel waarom die Noorse supporters altijd al straalbezopen zijn voor de wedstrijdquote:Op zondag 3 mei 2020 13:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nanny state Noorwegen... alcohol en sport gaat niet samen ofzo, en dus 1920-toestanden.
Hahaha mooi ditquote:Op zondag 3 mei 2020 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik een andere vakantie ga uitzoeken.
dan toch maar naar Hongarije
ik wist dat het geen zuipvakantie ging worden, maar een stadion waar geen bier te krijgen is, vind ik nogal extreemquote:Op zondag 3 mei 2020 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha mooi dit
Maar is het serieus zo belangrijk voor je? Want damn
Ik vond dat zo kinderachtig iddquote:Op zondag 3 mei 2020 13:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nanny state Noorwegen... alcohol en sport gaat niet samen ofzo, en dus 1920-toestanden.
Yes, gaat nog wel op meer plekken ingevoerd worden, let maar opquote:Op zondag 3 mei 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist dat het geen zuipvakantie ging worden, maar een stadion waar geen bier te krijgen is, vind ik nogal extreem
Ja mooi hčquote:Op zondag 3 mei 2020 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond dat zo kinderachtig iddOp zondag om alle bierpallets van die grijze douchegordijnen heen gespannen "Nee foei niet pakken hoor het is zondag!"
![]()
In Duitsland zie je het in steeds meer treinen van regionale vervoerders iddquote:Op zondag 3 mei 2020 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, gaat nog wel op meer plekken ingevoerd worden, let maar op
Mag je dan wel zelf meenemen?quote:Op zondag 3 mei 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Duitsland zie je het in steeds meer treinen van regionale vervoerders idd
maar in de kiosken op de stations staan de koelingen vol met halve liters..quote:Op zondag 3 mei 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Duitsland zie je het in steeds meer treinen van regionale vervoerders idd
Ja dat is DB daar kan het nog wel. Maar in de Metronom die veel regionale diensten rijden in het noorden, mag het niet. Meenemen mag nog, drinken nietquote:Op zondag 3 mei 2020 14:01 schreef Molo het volgende:
Mag je dan wel zelf meenemen?
Tijdje terug nog champagne zitten zuipen in de ICE met vriendinnen
Ja klopt. Maar in de tankstations langs de Autobahn ook.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar in de kiosken op de stations staan de koelingen vol met halve liters..
Oh, dat is balen zeg!quote:Op zondag 3 mei 2020 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Meh, teveel gelopen, nu heb ik geen zin meer om de rest van de dag wat te doen
Ah, nou ja, gelukkig zijn er nog meer geneugten des levensquote:Op zondag 3 mei 2020 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is DB daar kan het nog wel. Maar in de Metronom die veel regionale diensten rijden in het noorden, mag het niet. Meenemen mag nog, drinken niet![]()
"Je hebt plek voor nog 30 ton"quote:Op zondag 3 mei 2020 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
Heerlijk. Spanjolen die correcte berekeningen negeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2020 15:11 schreef Karzai het volgende:
ik zit ook aan de worsten kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 3 mei 2020 15:11 schreef Karzai het volgende:
ik zit ook aan de worsten kaas
Boh! Lekker zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kaas is dat?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ja eerste keer bij bakker.com. Zou ik nu niet meer doen, ze leveren niet of wat ze leveren is dood.quote:Op zondag 3 mei 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
Jij had toch planten online besteld Bitterbal? Waar?
Ik wil ook wat zut nu we toch veel thuis zijn en planten daadwerkelijk water geven
ja das het planquote:Op zondag 3 mei 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
Wordt lekker groen je terras, een genot om in corona tijd door te brengen
AH onlinequote:Op zondag 3 mei 2020 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
yes, ook geshopt bij de ah, die hebben lekkere worstjes
![]()
Geniet ervan
Ohquote:Op zondag 3 mei 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerste keer bij bakker.com. Zou ik nu niet meer doen, ze leveren niet of wat ze leveren is dood.
Dan nog iets bij plantje.nl. goede nette levering maar niet zoveel keus (voorbuiten)
En die binnen dingen had ik bij ibood en ook bakker.com die het toen wel geleverd hebben
en had ook nog wat besteld bij baldur
https://www.baldur-nederland.nl/cart.html
Het is altijd wel een risico. Velen hebben nu ook super langelevertijden. .quote:Op zondag 3 mei 2020 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh
Ik ga eens kijken, moet wel beetje legit zijn natuurlijk
Voor buitenquote:Op zondag 3 mei 2020 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is altijd wel een risico. Velen hebben nu ook super langelevertijden. .
al denk ik voor binnenplanten dat dat plantje.nl wel goede zaak is.
denk dat dat altijd nog het beste is om te doenquote:Op zondag 3 mei 2020 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor buiten
Binnen hoef ik geen planten
Ik zal eens kijken
En anders van de week ok weet ik wanneer het kan eens naar tuincentrum ofzo op rustig moment
quote:Op zondag 3 mei 2020 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Worst-kaas-scenario met bento-prikkers![]()
[ afbeelding ]
Vrolijksel!quote:Op zondag 3 mei 2020 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn paprikazaadjes zijn aan het uitkomen!quote:Op zondag 3 mei 2020 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor buiten
Binnen hoef ik geen planten
Ik zal eens kijken
En anders van de week ok weet ik wanneer het kan eens naar tuincentrum ofzo op rustig moment
Tof!quote:Op zondag 3 mei 2020 16:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Mijn paprikazaadjes zijn aan het uitkomen!
Ja, geinig. Het zijn gewoon de zaadjes uit een paprika die ik deze week gebruikt heb.quote:
Oh niet gedroogd ofzo? Humor, zal eens proberen, ga vanavond wel weer een paprika slachtenquote:Op zondag 3 mei 2020 16:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ja, geinig. Het zijn gewoon de zaadjes uit een paprika die ik deze week gebruikt heb.
"Hieeeeerrrrrrrrr met die kneut, verdomme, luie Spanjool!"quote:Op zondag 3 mei 2020 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, moest nog 800 krijgen die ze niet wilden geven
I don't live in Spain, I live in Catalunyaquote:
Niet doen, daar maak je je kudde, en dus jezelf, echt niet blij meequote:Op zondag 3 mei 2020 16:58 schreef Fogel het volgende:
Las net een artikel over dat de hotels in Lonyearbyen het zwaar hebben omdat er nu geen toeristen komen, en een oproep aan Noren of ze aub naar het noorden willen komen omdat de buitenlanders vast wegblijven deze zomer.
Dus ik keek eens even wat het kost om erheen te vliegen en 4 nachten te verblijven met het hele gezin. Dik 2000 euro, en dan zijn de tickets nagenoeg gratis (ca 30 euro voor een retourtje per persoon, en da's dan met fast track en lounge en alles) omdat ik een bult bonuspunten heb.
Maargoed, dan zit je daar een beetje te kijken en moet nog dingen gaan doen die een half vermogen kosten.
Fles, in hoeveel dagen ben je een beetje uitgekeken daar? En stel jezelf voor als een 15-jarige die alles kut vind ofzo, want de helft van de kudde is 15
Ja dat en dan een week. Als ze 18 zijn trap je ze het huis uit yolo alles ditdatquote:Op zondag 3 mei 2020 17:03 schreef Molo het volgende:
Wellicht alleen of met je vriendin gaan zonder kudde?
Ja, vluchttijden zijn een beetje een ding, aankomst 0040, maar vertrek is kiezen tussen rond 2u in de nacht of gewoon 's avonds dus da's niet moeilijk kiezen.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is genoeg te doen hoorJe kunt een hondesledetocht maken (in de zomer op een slee met wieltjes
) en kajakken en fossil hiken en zo. En er zijn een paar kroegen en een zwembad. En verder kun je boottochten maken naar Barentsburg en Ny Alesund en naar Pyramiden. Sightseeing tour met een minibusje. Het museum vinden ze dan vast kut en zo maar dat is ook best de moeite waard. Je kunt er je geld wel kwijt
En ik weet niet hoe de vluchttijden uitpakken, maar 4 nachten kan net zo goed net 3 dagen zijn als bijna 5
En even serieus, hoe reëel is het dat daar ook maar ene sikkepit van terechtkomt?quote:Op zondag 3 mei 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
En qua "egotrip" (=trip zonder kinderen) heb ik al London, Chicago en Singapore klaarstaan![]()
Singapore heeft een kleine kans omdat het pas in de herfst is, de andere heb ik eigenlijk al mentaal afgeschreven.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En even serieus, hoe reëel is het dat daar ook maar ene sikkepit van terechtkomt?
Klinkt optimistischquote:Op zondag 3 mei 2020 17:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Singapore heeft een kleine kans omdat het pas in de herfst is, de andere heb ik eigenlijk al mentaal afgeschreven.
I seriously doubt it somehowquote:Op zondag 3 mei 2020 17:07 schreef Molo het volgende:
Ik heb stiekem de hoop dat we naar het buitenland kunnen deze zomer
Dit denk ik ook ja. Oostenrijk of Zwitserland ook hoop ikquote:Op zondag 3 mei 2020 17:09 schreef Karzai het volgende:
Met de Auto naar Duitsland of Zweden kan wel denk ik
Realistisch ook.quote:
Hoi!quote:
Schoonouders zouden in juni naar Spanje gaan, nope nope nopequote:Op zondag 3 mei 2020 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit denk ik ook ja. Oostenrijk of Zwitserland ook hoop ik
Hotel of huisje in NL gaat zeker kunnen, maar verwacht dat meeste faciliteiten die het leuk maken dicht zullen zijnquote:Op zondag 3 mei 2020 17:19 schreef Lionne1980 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe we überhaupt op vakantie kunnen deze zomer. Ook in Nederland.
Nja feck it ook maar. Voor vadaag wel weer genoeg tijd gestopt in iets wat misschien wel helemaal niet doorgaat ookquote:Op zondag 3 mei 2020 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schoonouders zouden in juni naar Spanje gaan, nope nope nope
Ik lag net op de bank, ogen vielen iets te snel dichtquote:
Lagere school dan toch wel?quote:Op zondag 3 mei 2020 17:19 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Goed. Druk met de kids thuis. Maar ze mogen hopelijk binnenkort weer naar school.
Ja speciaal onderwijs. Speciaal klasje voor ernstig gehandicapte kleutertjes en groep 4 speciaal onderwijs.quote:
Fijn dat het weer kan dan!quote:Op zondag 3 mei 2020 17:23 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Ja speciaal onderwijs. Speciaal klasje voor ernstig gehandicapte kleutertjes en groep 4 speciaal onderwijs.
Jongste nog niet, die doet een sport die prima zou kunnen (tafeltennis) maar ja het is in de zaal. Oudste doet Freerunnenquote:
Heeeel kleine stapjes voorruitquote:Op zondag 3 mei 2020 17:29 schreef Lionne1980 het volgende:
Ja het begint weer een heel klein beetje normaal te worden.
Ik vrees het ook.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:30 schreef Karzai het volgende:
Zal nog wel een jaar duren voordat het echt normaal wordt
Ik ook!quote:Op zondag 3 mei 2020 17:07 schreef Molo het volgende:
Ik heb stiekem de hoop dat we naar het buitenland kunnen deze zomer
Eerst moet de helft failliet en overgenomen worden door Chinezenquote:Op zondag 3 mei 2020 17:30 schreef Karzai het volgende:
Voordat er iets is wat we dan normaal noemen. Zoals het was wordt het niet meer denk ik. Zeker niet binnen een jaarquote:Op zondag 3 mei 2020 17:30 schreef Karzai het volgende:
ook dat nog jaquote:Op zondag 3 mei 2020 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerst moet de helft failliet en overgenomen worden door Chinezen
Lol.. en wat is daar nieuws aan dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 17:37 schreef Koen66 het volgende:
RTL Boulevard-ster Diederik Jekel is heteroseksueel
.
Waarom vindt mijn telefoon dat ik dat moet weten?
Waarschijnlijk wil ie de geruchten dat ie homo is tegenspreken ofzoquote:
Te vaak geweest. Mooie stad hoor, daar niet van.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kom naar Amsterdam , dat is geen Nederland volgens velen
Dan liever de grens over, naar de vakwerkhuisjes van Monschauquote:Op zondag 3 mei 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
Nederland is wel een beetje saai dat vlakke land, limburg heb je wat heuveltjes
Ik vermoed dat ik op een Waddeneiland wel vakantiegevoel kan krijgen, dankzij het vaartochtjequote:Op zondag 3 mei 2020 17:44 schreef Koen66 het volgende:
Afgelopen jaar 4 dagen Zeeland geweest met Hemelvaart, toch echt vakantiegevoel daar
Herfstvakantie zat ik een week bij Oosterhout, was ook heerlijk ondanks een uurtje rijden maarquote:Op zondag 3 mei 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik op een Waddeneiland wel vakantiegevoel kan krijgen, dankzij het vaartochtje
De Katjeskelder?quote:Op zondag 3 mei 2020 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Herfstvakantie zat ik een week bij Oosterhout, was ook heerlijk ondanks een uurtje rijden maar
Yep, Urenlang in de bossen rondom rondstruinen, Efteling geweest, Biesbosch, heerlijk gegetenquote:
Hmm, ja, dat zijn leuke dingen.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, Urenlang in de bossen rondom rondstruinen, Efteling geweest, Biesbosch, heerlijk gegeten
Ik tegenwoordig ook. En ik blijf weg van de grote toeristische trekpleisters.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:53 schreef Karzai het volgende:
Ik ga ook liever de natuur in op vakantie, ipv een stad bezoeken
Gewoon allebeiquote:Op zondag 3 mei 2020 17:53 schreef Karzai het volgende:
Ik ga ook liever de natuur in op vakantie, ipv een stad bezoeken
Dan ga ik wel even wegquote:Op zondag 3 mei 2020 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We wilden het eigenlijk net over Thailand gaan hebben.
die van de hemaquote:Op zondag 3 mei 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kunnen het ook ergens anders over hebben
Ik eet jouw favo lasagne zo
altijd goede keuzequote:Op zondag 3 mei 2020 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]klopt.
Geen inspiratie om zelf te koken vandaag, dus lekker makkelijk.
quote:Op zondag 3 mei 2020 18:04 schreef Karzai het volgende:
Hangt altijd zo'n muffe rookworst lucht in de Hema
oh ik wel. Die van ah eet ik niet meer.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoewel ik ‘m niet erg anders vind smaken dan de lasagne van AH
Rare dingen aangetroffen?quote:Op zondag 3 mei 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik wel. Die van ah eet ik niet meer.
ik had iets gehaald om te maken icm pot groente.. toen ik thuis kwam bedacht ik mij dat er nog kliekjes stondenquote:Op zondag 3 mei 2020 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]klopt.
Geen inspiratie om zelf te koken vandaag, dus lekker makkelijk.
quote:Op zondag 3 mei 2020 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
jazekers! ga van de week wat in de oven maken
Spannendquote:Op zondag 3 mei 2020 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
jazekers! ga van de week wat in de oven maken
Ik heb nooit kliekjes eigenlijkquote:Op zondag 3 mei 2020 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had iets gehaald om te maken icm pot groente.. toen ik thuis kwam bedacht ik mij dat er nog kliekjes stonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |