Mortaxx wilde de SC verschuivenquote:
Nee, ik kan me niet heugen dat gezegd te hebben.quote:
kquote:Op zondag 3 mei 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik kan me niet heugen dat gezegd te hebben.
Jawelquote:Op zondag 3 mei 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik kan me niet heugen dat gezegd te hebben.
is gewoon een vraag tochquote:Op zondag 3 mei 2020 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dacht dat jij vriend van iedereen was
quote:
Dan neem ik bij deze mijn woorden terugquote:
Ik ookquote:Op zondag 3 mei 2020 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZIN IN SIGARET...
FLAVOR COUNTRY HERE I COME... HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Jij kan wel iedereen lopen fatshamen hier, maar met die asbak-longen van jou kost je ons net zo goed zorgcentenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZIN IN SIGARET...
videobellen?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:43 schreef 00wildchild het volgende:
Shit had afgesproken met iemand te bellen maar helemaal geen zin in
Roken is voor proleten.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZIN IN SIGARET...
Daar betaalt hij accijns overquote:Op zondag 3 mei 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan wel iedereen lopen fatshamen hier, maar met die asbak-longen van jou kost je ons net zo goed zorgcenten
Welnee. Propaganda.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan wel iedereen lopen fatshamen hier, maar met die asbak-longen van jou kost je ons net zo goed zorgcenten
Mag over ongezond eten ook wel betaald worden hoor. Geen probleemquote:
idd, tijd voor fok nuquote:Op zondag 3 mei 2020 00:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee. Gewoon bellen.
Hij heeft net elf keer geapptrot op veel te laat.
Waarom gaan jullie niet in GRTD zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
Goedenavond!
Het bestuur van de ONZ SC is van mening dat deze SC niet meer op zijn plaats is in ONZ. Het gaat namelijk om een serieuze SC met volwassen users waar wij over van alles en nog wat praten. De huidige locatie zorgt ervoor dat ieder debieltje zijn/haar pies en poep grappen bij ons komt maken
Graag verplaatsen wij ons daarom naar GC
Het is friet.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks, feiten benoemen we graag op FOK!
SadeGodinquote:Op zondag 3 mei 2020 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Smoooooooth operatooorrrrrr....
smoooooooooooooooooooooooooooooth operatoooorrrrrrrrr
Jullie? Jij bent tegenwoordig ook goed geïntegreerd andersquote:Op zondag 3 mei 2020 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet in GRTD zitten
Leuker als deze sc wordt verplaatst tochquote:Op zondag 3 mei 2020 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet in GRTD zitten
Die staat hier ook op.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Smoooooooth operatooorrrrrr....
smoooooooooooooooooooooooooooooth operatoooorrrrrrrrr
Je gewicht?quote:
Ik zou eerder voor een totale ban pleiten voor een dik mannetje die gratis pizza's krijgt uit groepsdruk.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag over ongezond eten ook wel betaald worden hoor. Geen probleem
Dan ken je hem niet echt. Weet nog goed hoe hijquote:
Ja, tegen hem durf je die viesdikke opmerkingen niet te maken he? Bang dat hij je plet zekerquote:
Ik wil ook wel gratis pizza van fokkers.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een totale ban pleiten voor een dik mannetje die gratis pizza's krijgt uit groepsdruk.
quote:Op zondag 3 mei 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, tegen hem durf je die viesdikke opmerkingen niet te maken he? Bang dat hij je plet zeker
Echt?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ken je hem niet echt. Weet nog goed hoe z'n zieke hondje een martelgang heeft laten doormaken
Ja, dat wekt juist weerstand opquote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ken je hem niet echt. Weet nog goed hoe hij
z'n zieke hondje een martelgang heeft laten doormaken
claustisch?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Ama heeft ook iets iconoclaustisch overigens. Dus wellicht dat je daarom Braddie zo graag mag
wat is er maat krijg net mention van mijn vriend mortaxxquote:Op zondag 3 mei 2020 00:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de boys van VBL mee helpen is het zo gebeurd.
Alleen @:JanCees schittert momenteel in afwezigheid
Niet geklikt.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)versnellen~a6f0aa73/
Xigod
@:Kingroland
Begin een vlog.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gratis pizza van fokkers.
China kutland.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:50 schreef onlogisch het volgende:
Xigod
lol ik post net hier en jij noemt mij op hetzelfde momentquote:Op zondag 3 mei 2020 00:50 schreef onlogisch het volgende:
Xigod
Niet mee eens.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijke dood is beter dan zo'n kanker spuitje van de dierenarts
quote:Op zondag 3 mei 2020 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijke dood is beter dan zo'n kanker spuitje van de dierenarts
Wtf dat was onlogisch vergelijk me niet met die gekquote:Op zondag 3 mei 2020 00:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat is er maat krijg net mention van mijn vriend mortaxx
Wel geïntegreerd, maar een plek in het bestuur heb ik natuurlijk nog niet kunnen veiligstellen.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie? Jij bent tegenwoordig ook goed geïntegreerd anders
Nah ja laat maar.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Begin een vlog.
Je bent een druktemaker, dus je kan best een uurtje tegen een camera praten en inzicht geven over jouw privéleven
Dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lol ik post net hier en jij noemt mij op hetzelfde moment
Toeval? IK DENK VAN NIET
Braadlie. Genoeg vlees voor iedereen.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wat dan bij een BBQ? (Ik schreef bijna BBW)
Dat wordt dus weer bestellen bij Domino'squote:
vuile teringhond jij moet niet zo liegenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf dat was onlogisch vergelijk me niet met die gek
quote:
Nee vind dat vreselijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer bestellen bij Domino's
Misschien ook hier wegblijven om ons te beschermen tegen jouw domheidquote:Op zondag 3 mei 2020 00:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weer een hersencel gesneuveld... moet echt wegblijven uit BNW
Zo gaat ‘ie ff mongolquote:Op zondag 3 mei 2020 00:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vuile teringhond jij moet niet zo liegen
[..]
Nou nou nouquote:Op zondag 3 mei 2020 00:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien ook hier wegblijven om ons te beschermen tegen jouw domheid
omtrent?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien ook hier wegblijven om ons te beschermen tegen jouw domheid
Zo is dat maatquote:Op zondag 3 mei 2020 00:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lol ik post net hier en jij noemt mij op hetzelfde moment
Toeval? IK DENK VAN NIET
KingRoland vind het heel cool om te schelden.quote:
Iedereen is een vriend van mijquote:Op zondag 3 mei 2020 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie is dat heerschap eigenlijk? Vriend van jou?
Nog een naamsverandering en dan is het perfectomundoquote:
Eigenlijk ontbreekt alleen nog brood en boter.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat is echt DE ranzigste combi ooit
Ja mag iemand anders doen hoor.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een naamsverandering en dan is het perfectomundo
Stop hiermee.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat is echt DE ranzigste combi ooit
Ik als JFVDer zing liever het Horst-Wessel liedquote:Op zondag 3 mei 2020 00:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat maat
Speciaal voor jou en onze kameraden
Haha oké danquote:Op zondag 3 mei 2020 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat een bizarre vraag.
India, nog zo'n kutland.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:56 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, ik ben van mening dat China dit bewust heeft gedaan. Walgelijk actie hoe Xi meer macht wil krijgen. Vooral nu niemand naar Hong Kong kijkt terwijl daar grote kopstukken van de protesten zijn gearresteerd. Het feit dat ze dit sneaky doen zegt ook veel en dan heb ik het nog niet eens over dat gedoe met de WHO.
maar China zal de VS nooit inhalen ook niet in 2040. India gaat China zelfs passeren @:onlogisch
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gast kom op... zeg me niet dat je dat lekker vindt
Oh wowquote:Op zondag 3 mei 2020 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat boeit mij deze sc, niemand vraagt mij wat
mimimimimimimimimiquote:Op zondag 3 mei 2020 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat boeit mij deze sc, niemand vraagt mij wat
Nou nee. Meer als een dertien-in-één dozijn VBL'er.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sorry??? Zie ik eruit alsof ik praat als een knoflookvreter??
Letterlijk ziek ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:57 schreef 00wildchild het volgende:
India mag echt in de aardbodem verdwijnen. Naja, de mannen dan.
Het land zelf is echt ziek.
Wat voor chocoladequote:
Oke maar ben wel hoogopgeleidquote:Op zondag 3 mei 2020 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee. Meer als een dertien-in-één dozijn VBL'er.
NEGROÏDE SEKSUALITEIT.
Wie zitten er in de kelder dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:58 schreef 00wildchild het volgende:
Nou als ze hier beneden nog even doorgaan met carnavalsmuziek spelen en voluit meezingen dan ga ik zelf nsb’en.
Wat enig... welke disciplinequote:Op zondag 3 mei 2020 00:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat voor chocolade
[..]
Oke maar ben wel hoogopgeleid
Wel eens geweest? Zou daar echt keer willen rondreizen en paar weken in zo'n ashram verblijven ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:57 schreef 00wildchild het volgende:
Nee man, beter ga je naar St Hubert, veel dichterbij en net zo mooi.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel eens geweest? Zou daar echt keer willen rondreizen en paar weken in zo'n ashram verblijven ofzo.
Nee nooit geweest en ga ik nooit doen ookquote:Op zondag 3 mei 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel eens geweest? Zou daar echt keer willen rondreizen en paar weken in zo'n ashram verblijven ofzo.
Luipaarden die daar door de stad lopen (lol)quote:Op zondag 3 mei 2020 00:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Smerig volk.
Maar natuur daar biembiem
Dat doe ik wel in mijn soepquote:
hoezo reageer je niet op whatsappquote:Op zondag 3 mei 2020 01:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee nooit geweest en ga ik nooit doen ook
Ik kan al ruiken hoe het daar is.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom zijn Pakistan en China goede vrienden. Pakistan is China's grootste vriend.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:57 schreef 00wildchild het volgende:
jezelf ontdekken dit dat...quote:Op zondag 3 mei 2020 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan al ruiken hoe het daar is.
Bah. Waarom zou je dat willen.
Interessant land. Mooie natuur. Fucking lekker eten.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan al ruiken hoe het daar is.
Bah. Waarom zou je dat willen.
quote:
Lekker zwerfkindjes ontvoeren om seksueel te misbruiken, toeristen verkrachten in een bus.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Interessant land. Mooie natuur. Fucking lekker eten.
Maar Nepal staat hoger op de lijst. Heb je ook wat minder kans ziek te wordenNou ja, hoogteziekte kan dan wel weer
Lekker ruimdenkend ben je weerquote:Op zondag 3 mei 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker zwerfkindjes ontvoeren om seksueel te misbruiken, toeristen verkrachten in een bus.
Nou leuk hoor.
China en India zijn beide walgelijke stink landenquote:Op zondag 3 mei 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker zwerfkindjes ontvoeren om seksueel te misbruiken, toeristen verkrachten in een bus.
Nou leuk hoor.
Niet geklikt.quote:
Ja sorry, bij veel landen kan ik me nog voorstellen dat je er heen wil maar bij India echt niet.quote:
Toeristen verkrachten gaat inderdaad wat verquote:Op zondag 3 mei 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou leuk hoor.
Houden zo.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 01:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
China en India zijn beide walgelijke stink landen
Taiwan, Japan en Zuid-Korea zijn vele malen beter.
Japan en Z-Korea lijken me nog wel interessant ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel natuur van de bovenste plank. Jammer van de mensen alleen ja die weerhouden nogal ernaartoe te gaan.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja sorry, bij veel landen kan ik me nog voorstellen dat je er heen wil maar bij India echt niet.
Typisch de landen met China-haat .quote:Op zondag 3 mei 2020 01:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is daar te zien dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 01:04 schreef KingRoland het volgende:
Vietnam is ook wel aardig
wel underrated. Ik raad jou eigenlijk Vietnam aan. @:jr-style-93
Ach, zoals ik zei, genoeg andere landen in Azie die ik ook graag wil zien dus wellicht kom ik nooit in Indiaquote:Op zondag 3 mei 2020 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja sorry, bij veel landen kan ik me nog voorstellen dat je er heen wil maar bij India echt niet.
Laos is beste. Vang vieng godenquote:Op zondag 3 mei 2020 01:04 schreef KingRoland het volgende:
Vietnam is ook wel aardig
wel underrated. Ik raad jou eigenlijk Vietnam aan. @:jr-style-93
Loempia'squote:
Ja maar wat ga je met de natuur doen? Met slangen worstelen daar?quote:Op zondag 3 mei 2020 01:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel natuur van de bovenste plank. Jammer van de mensen alleen ja die weerhouden nogal ernaartoe te gaan.
Uiteraardquote:
Wel Lion King en Tiger Kingquote:
Welke landen nog meer dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zoals ik zei, genoeg andere landen in Azie die ik ook graag wil zien dus wellicht kom ik nooit in India
Zuid-Korea , Japan, Vietnam, Nepal en Indonesiëquote:
beetje cultuur snuiven waar je aan de rand van de steden dit soort leuke woningen kan zienquote:
Ja wat denk je dan? Dat ze even iemand de Ganges uittrekken en zeggen: Ga jij maar even in onze nieuwe Hollywood-productie spelenquote:Op zondag 3 mei 2020 01:07 schreef 00wildchild het volgende:
Vond het grappig ook dat ze een naar maatstaven best knappe acteur hadden, en dan zie je daarna die echte gast.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste twee wel mee eens, andere drie niet zo.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zuid-Korea , Japan, Vietnam, Nepal en Indonesië
Dat is altijd in films.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:07 schreef 00wildchild het volgende:
Vond het grappig ook dat ze een naar maatstaven best knappe acteur hadden, en dan zie je daarna die echte gast.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo Nepal niet? Daar kan je fantastische bergwandelingen makenquote:Op zondag 3 mei 2020 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste twee wel mee eens, andere drie niet zo.
In Indonesië ook teveel wilde dieren die uit de struiken komen springen.
We weten het inmiddels welquote:Op zondag 3 mei 2020 01:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
India lijkt me een open riool, en hoewel het kastensysteem is afgeschaft, is het nog springlevend.
Ze hadden wel meer gelijkende gast kunnen casten toch.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan? Dat ze even iemand de Ganges uittrekken en zeggen: Ga jij maar even in onze nieuwe Hollywood-productie spelen
Nja nu heb ik ze hier al gezien, scheelt weer een vliegticket.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beetje cultuur snuiven waar je aan de rand van de steden dit soort leuke woningen kan zien
[ afbeelding ]
(Ho An)
en natuurlijk de stranden [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nha Trang)
Maar wel lekker poepen op het strandquote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja nu heb ik ze hier al gezien, scheelt weer een vliegticket.
zeg nou maar gewoon dat je onbeperkt Indiase curry weg wil werkenquote:
Hoogtevrees.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo Nepal niet? Daar kan je fantastische bergwandelingen maken
Ja, en in Mexico waar jij compleet idolaat van bent snijden ze je nek door en kidnappen ze toeristen in taxi's in Mexico Cityquote:Op zondag 3 mei 2020 01:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar wel lekker poepen op het strand
@HSG geluksvogelquote:Op zondag 3 mei 2020 01:11 schreef 00wildchild het volgende:
Nou ik ga maar eens reageren op hsg en zeggen van oooh schat was in slaap gevallen mimimimi spreek je morgen ja bye
Baden tussen de lijkenquote:Op zondag 3 mei 2020 01:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar wel lekker poepen op het strand
Ja ik kan daar irl ook niet ondersteboven van raken hoor, zeker niet als je het al vaak op foto's hebt gezien.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je lijkt nu net mijn overgrootoma, die zei elke keer als ze een ander land op tv had gezien: Zo daar zijn we ook weer geweest.
Ja dat staat ook niet echt op mijn lijstje.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en in Mexico waar jij compleet idolaat van bent snijden ze je nek door en kidnappen ze toeristen in taxi's in Mexico City
Jammer dat ze geen harten uitsnijden, nu hangt men onthoofd aan een brug.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en in Mexico waar jij compleet idolaat van bent snijden ze je nek door en kidnappen ze toeristen in taxi's in Mexico City
Nha Trang zitten alleen maar Russenquote:Op zondag 3 mei 2020 01:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beetje cultuur snuiven waar je aan de rand van de steden dit soort leuke woningen kan zien
[ afbeelding ]
(Ho An)
en natuurlijk de stranden [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Nha Trang)
Neequote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Ik ben er zat van. Als ik een 13-jatrige tiener was geweest hadden mijn polsen al open gelegen door jouw gefatshame
Qua veiligheid kan je beter in Azie zitten dan in midden-latijns Amerikaquote:Op zondag 3 mei 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat staat ook niet echt op mijn lijstje.
Dat terwijl het er wel chill uitziet in Narcos.
Je schaamhaar dan? Want anders moet je wel een lange arm hebben.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
In Vietnam kun je je laten knippen en pijpen tegelijk
Bestel maar snel 2 kapsalons voor me om het goed te makenquote:
Nja ik zag laatst een porno van toeristen die werden gekidnapt en verkracht door een paar latina's.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua veiligheid kan je beter in Azie zitten dan in midden-latijns Amerika
Dat is waar, maar ook daar moet je op je hoede zijnquote:Op zondag 3 mei 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua veiligheid kan je beter in Azie zitten dan in midden-latijns Amerika
en die taartquote:Op zondag 3 mei 2020 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bestel maar snel 2 kapsalons voor me om het goed te maken![]()
![]()
Ik ben wel toe aan wat emotie-eten
Op welke onlyfans ben jij gesubscribedquote:Op zondag 3 mei 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik zag laatst een porno van toeristen die werden gekidnapt en verkracht door een paar latina's.
Als je zo moet sterven dan maar.
Link?quote:Op zondag 3 mei 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik zag laatst een porno van toeristen die werden gekidnapt en verkracht door een paar latina's.
Ja, maar ik ben bang dat jij er gewoon heel groot DIKZAK op laat zetten in marsepeinlettersquote:
Linkjequote:Op zondag 3 mei 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
neverrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 3 mei 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben bang dat jij er gewoon heel groot DIKZAK op laat zetten in marsepeinletters
Heerlijk om naar te kijken maar wel alleen via een scherm in het echt moeten ze echt heel ver weg optyfen.quote:
Goed dat je dit opmerkt.quote:
Heb me in Azie geen moment onveilig gevoeld eigenlijk. Ja 1 keer, maar dat kwam meer omdat het pikkedonker was en ik met mijn scooter nog langs onverlaten weggetjes naar m'n kamertje moest scooterenquote:Op zondag 3 mei 2020 01:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook daar moet je op je hoede zijn
Overwinning voor het klimaatquote:Op zondag 3 mei 2020 01:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
3 mei jongens. Ik had vandaag in Zandvoort moeten zijn. Maar het mocht helaas niet baten.
180 cc scooter?quote:Op zondag 3 mei 2020 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb me in Azie geen moment onveilig gevoeld eigenlijk. Ja 1 keer, maar dat kwam meer omdat het pikkedonker was en ik met mijn scooter nog langs onverlaten weggetjes naar m'n kamertje moest scooteren
Daar heb ik dan weer geen verstand vanquote:
Dit klinkt als de hel.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb me in Azie geen moment onveilig gevoeld eigenlijk. Ja 1 keer, maar dat kwam meer omdat het pikkedonker was en ik met mijn scooter nog langs onverlaten weggetjes naar m'n kamertje moest scooteren
Nee joh ben je gek.quote:
In die situatie zou ik in foetushouding in de jungle gaan liggen tot een python of ander smerig ding mij komt verlossen uit mijn lijden.quote:
CHILLOOOOH MET ZN OVERSEKSTE MOTORRquote:
In Colombia heb ik me nergens onveilig gevoeld.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2020 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die situatie zou ik in foetushouding in de jungle gaan liggen tot een python of ander smerig ding mij komt verlossen uit mijn lijden.
Ik vind femdom vrij interessant maar dat hele pegging boeit mij niet zo.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh ik dacht zij verkrachten hem in z’n kont. Vond dit beetje smerig filmpjejammer.
Als je de weg dan nog weet, raak je toch zo verdwaald.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt mij eerder de hel hoor
Als je beetje gast geeft lig je zo in een veilig bedje
Je kan toch nog steeds blijven reizen. Maar party-hostels als 30+er denk ik niet echt goed ideequote:Op zondag 3 mei 2020 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is toch avontuurlijk man
Als ik jong was zou ik weer gaan backpacken
Ik ben echt de anti-avonturier.quote:Op zondag 3 mei 2020 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is toch avontuurlijk man
Als ik jong was zou ik weer gaan backpacken
Tuurlijk Gretaquote:
Onlyfansquote:Op zondag 3 mei 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ja kan ik me voorstellen. Totaal niet boeiend om naar te kijken ook verderquote:Op zondag 3 mei 2020 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind femdom vrij interessant maar dat hele pegging boeit mij niet zo.
26 mans dorm genotquote:Op zondag 3 mei 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch nog steeds blijven reizen. Maar party-hostels als 30+er denk ik niet echt goed idee
Denk dat jij dit juist moet doen. Beetje levenservaring opdoenquote:Op zondag 3 mei 2020 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben echt de anti-avonturier.
Zou nooit ergens rustig kunnen zitten omdat ik continu paranoïa ben dat ik nooit meer thuiskom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |