Doen we dat bij de volgendequote:
Wie is er gemeenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gemene mensen mogen dat niet meer.
Jammer
Als de boys van VBL mee helpen is het zo gebeurd.quote:
Oh niet nodig hoor.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de boys van VBL mee helpen is het zo gebeurd.
Alleen @:JanCees schittert momenteel in afwezigheid
JanCees is een kroeg aan het zoeken die open is.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een verzameling acts ondergebracht onder één account.quote:
Hmmquote:Op zondag 3 mei 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een verzameling acts ondergebracht onder één account.
Wie de echte KingRoland is weet niemand.
Dat dachten we vroeger ook van Tong. Blijkbaar zijn er dit soort eenlingen die het echt zelf doenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een verzameling acts ondergebracht onder één account.
Wie de echte KingRoland is weet niemand.
@JR-Style-93quote:
Wat moet je nouquote:Op zondag 3 mei 2020 00:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
daar heb ik maar 2 woorden voor...quote:Op zondag 3 mei 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Onlogisch heeft weleens 2 kapsalons achter elkaar gegeten wisten jullie dat? Denk dat Braddie daar zelfs misselijk van zou worden.
Sorry maat. Ik probeer je alleen maar te behoeden voor dikmakend voedsel.quote:
Ik ben jouw maat nietquote:Op zondag 3 mei 2020 00:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik probeer je alleen maar te behoeden voor dikmakend voedsel.
Dan kan je beter 2 kapsalons verorberen
Lekker mager?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar heb ik maar 2 woorden voor...
Brad eet er 4 als ontbijt, bezorgd door zijn fansquote:Op zondag 3 mei 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Onlogisch heeft weleens 2 kapsalons achter elkaar gegeten wisten jullie dat? Denk dat Braddie daar zelfs misselijk van zou worden.
Gutes Topic Wieder Vogeleinschdanschubersturmbahnfuhrerquote:
Dat land is ook echt niet serieus te nemen met hun middelbare schoolverkiezingen voor bejaarden.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Creepy Joe heeft geen schijn van kans.
Je leert het welquote:Op zondag 3 mei 2020 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gutes Topic Wieder Vogeleinschdanschubersturmbahnfuhrer
Ik ga er uitzien als Cousin Itquote:
Soms vergeet ik dat Tong ooit een onderdeel van FOK! was.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dachten we vroeger ook van Tong. Blijkbaar zijn er dit soort eenlingen die het echt zelf doen
Wie?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat Tong ooit een onderdeel van FOK! was.
Zou het wel weer eens willen eten eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
@Tjacka kom even met die copypasta.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'wel eens'
Zie de onwetendheid
@:GGMM
@:Caland
@:maxi-mus
@:AFCNiels
Ja, die combinatie is echt heel erg ranzigquote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
gatverdamme... shoarma en friet en sla...
BAH
Het wordt hier wel weer echt te lang ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:08 schreef 00wildchild het volgende:
Ja ach het is maar haar hè. We overleven dit wel al zijn mijn punten wel echt aan het splijten nu.
Sissy.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die combinatie is echt heel erg ranzig
EN KAASquote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
BAH
Ja?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het wel weer eens willen eten eigenlijk.
Moet ik wel echt een dag niks eten om daar honger genoeg voor te hebben
Ja idioot is dat.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
BAH
Same. Heb wel elastiekjes gekocht maar dan valt het zo op en dat zij en achterkant ook lang zijnquote:Op zondag 3 mei 2020 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het wordt hier wel weer echt te lang ja.
Plukken haar telkens in mijn bek.
Als ik nu ga fietsen ben ik er misschien morgen wel.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is wel beetje ver maar heb een nieuwe voorraad aan ham en kaas.
Muah best te doen hoor.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die combinatie is echt heel erg ranzig
Patat bestaat niet.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja idioot is dat.
Met patat erbij is het daarentegen best te doen. Soms.
@Amaranthaquote:Op zondag 3 mei 2020 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah best te doen hoor.
Beter te doen dan dat Indiase diarreevoedsel.
Gelukkig word ik al kaal.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Same. Heb wel elastiekjes gekocht maar dan valt het zo op en dat zij en achterkant ook lang zijn
Pics.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
M'n inhammen vallen nu wel minder op
@:tardis
moet jij wetenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:12 schreef 00wildchild het volgende:
Heb paar maanden terug voor het eerst én het laatst in mijn leven kapsalon gegeten.
Af en toe een kapsalon is best lekker.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou elke dag van mijn leven een kapsalon inruilen voor Indiaas eten
quote:
Zo nu heb ik echt zin in schaap.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik nog nooit, want ik lust geen schaap.
niet mijn probleemquote:Op zondag 3 mei 2020 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is wel irritant als dat wol tussen je tanden komt ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Boh. Nu heb ik zin in grieks etenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Af en toe een kapsalon is best lekker.![]()
Maar wel met aardappelschijfjes, kebab en tzatziki.
Ben er ook geen fan van, heb liever een gevulde Turkse pizzaquote:Op zondag 3 mei 2020 00:12 schreef 00wildchild het volgende:
Heb paar maanden terug voor het eerst én het laatst in mijn leven kapsalon gegeten.
Zo nu heb ik zin in doner.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van, heb liever een gevulde Turkse pizza
Vorig weekend nog gehad, dat is ook prima te eten ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van, heb liever een gevulde Turkse pizza
Schapenvlees is ook taai en wordt nauwelijks gegeten. Lamsvlees is echter malsquote:Op zondag 3 mei 2020 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Watquote:Op zondag 3 mei 2020 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
Oké tosti maken dus. Met veel boter hnng.
Gewoon zo'n vieze mixed grill met een shitload aan patat en gyros erbijquote:Op zondag 3 mei 2020 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zin in zoveel soorten eten nu door jullie. GVD
lust ik ook nietquote:Op zondag 3 mei 2020 00:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Schapenvlees is ook taai en wordt nauwelijks gegeten. Lamsvlees is echter mals
KOM DANquote:Op zondag 3 mei 2020 00:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een agressiviteit joh. Doe eens normaal man.
twee woorden...quote:Op zondag 3 mei 2020 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vieze mixed grill met een shitload aan patat en gyros erbij![]()
Half litertje Mythos
Genohot
Ik mis de shitload tzatzikisaus.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vieze mixed grill met een shitload aan patat en gyros erbij![]()
Half litertje Mythos
Genohot
Lang leve de Turk om de hoekquote:Op zondag 3 mei 2020 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vorig weekend nog gehad, dat is ook prima te eten ja.
Die er ook bij inderdaad. Toch gezond komkommertjequote:
quote:
Alpaca dan?quote:
Alcohol shotje geef ik altijd weg.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die er ook bij inderdaad. Toch gezond komkommertje
Ouzo is echt heel vies ja. Anijsquote:
Oh ik doe er nooit boter op eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kruiden-boter-snee-boter-kaas-ham-kruiden-kaas-boter-snee-boter-kruiden.
Maar hij is zo'n aardige ventquote:
Jammer van dit stigma weer.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee in VBL SC zijn jullie dat niet zeker? Hahahahaha
Vertel eens wat je er wel op doetquote:Op zondag 3 mei 2020 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik doe er nooit boter op eigenlijk.
Zolang het onder de Moerdijk is...quote:Op zondag 3 mei 2020 00:20 schreef 00wildchild het volgende:
Zullen we Etto gewoon het ballingschap in knallen met zijn rare uitspraken.
Mss sluiten we het topic af met een feestmaal a la Asterixquote:
kijk, wij kunnen door 1 deurquote:Op zondag 3 mei 2020 00:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mss sluiten we het topic af met een feestmaal a la Asterix
Vertel eens wat je er wel op doetquote:Op zondag 3 mei 2020 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik doe er nooit boter op eigenlijk.
Prioriteitenquote:
@RobinOokquote:Op zondag 3 mei 2020 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sambal, boursin, bacon, kaas, uitjes en kruiden BOH.
You dissapoint me not. Well done.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sambal, boursin, bacon, kaas, uitjes en kruiden BOH.
Als ze nu ook nog naar John de bever luistert en zo nu en dan een Amsteltje drinkt kan het niet fout gaanquote:
quote:
Wel fleurige shirts aantrekken, dat is dresscodequote:
Wel de bal van JC? Die van Sam is maar meh inderdaadquote:
Probeer dit maar niet meer.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel de bal van JC? Die van Sam is maar meh inderdaad
Omgquote:
Deze is echt heel slecht.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is sneepquote:Op zondag 3 mei 2020 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat @:JanCees dacht bij deze plottwist.
Dit is niet grappig..quote:Op zondag 3 mei 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voortdurenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:23 schreef onlogisch het volgende:
User @:Fok-it heeft het zwaar te voortduren.
Wat staat hierquote:Op zondag 3 mei 2020 00:23 schreef onlogisch het volgende:
Voortdurenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:23 schreef onlogisch het volgende:
Oh kan niet wachtenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
BNW zegt dat Bill Gates ons kapotdood gaat maken.
Erg he?
Zwaar te voortdurenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:23 schreef onlogisch het volgende:
voortdurenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:23 schreef onlogisch het volgende:
Hallo makker. Fijn dat je hier nu ook meepost.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
voortduren![]()
TERING wat dom
@:jancees @:maxi-mus @:tjacka @:caland @:afcniels @:lenny_leonard check deze gast
Een hooggeleide Mexidees die 5 talen spreekt, 6e taal wordt aan gewerkt.quote:
bah etenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat ik een moeilijke eter was.
Dit staat niet eens in zijn top 10 grootste flaters.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat @:onlogisch zich hier niet meer laat zien
Geflipte Koelkast?quote:
Heb jij die top 10 toevallig bij de hand?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit staat niet eens in zijn top 10 grootste flaters.
Hij was zelf nog een lijdend voorwerp voor de top 3 gisterenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij die top 10 toevallig bij de hand?
Lekker zoetquote:Op zondag 3 mei 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in erwten met worteltjes... in zo'n glazen potje met vocht.
Nee, maar langer dan 2 maanden hoef je niet terug te zoeken.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij die top 10 toevallig bij de hand?
Ja maar dit is gewoon vragen naar de bekende weg.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
De relatie tussen @:Amarantha en @:JanCees zal nooit opbloeien ben ik bang
Frikandellen met aardbeienjamquote:Op zondag 3 mei 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in erwten met worteltjes... in zo'n glazen potje met vocht.
Je snapt het gewoon nietquote:Op zondag 3 mei 2020 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon vragen naar de bekende weg.
Hij probeert gewoon beetje beleefd te zijn joh jeetje.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon vragen naar de bekende weg.
Neem eens een broodje haring met chocolade vlokkenquote:
Het 3e rijk. Erg succesvol was het alleen niet.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben die nazi's eigenlijk nog wat gebouwd? Daar hoor je nooit wat over.
Autobahnquote:Op zondag 3 mei 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk aangevallen ondanks dat ik nooit in deze situatie ben geweest.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon beetje beleefd te zijn joh jeetje.
Als jij op date uit eten gaat, en je loopt te schrokken en je date zegt: Is het lekker? Zeg je zeker ook
JA DAT ZIE JE TOCH
Zijn nergens meer na seizoen '44-45. Wanvertoning dat Hitler nog steeds aan mag blijven als trainer.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je moet eerst maar zorgen dat het 1e rijk goed staat natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het 3e rijk. Erg succesvol was het alleen niet.
Jaquote:Op zondag 3 mei 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij probeert gewoon beetje beleefd te zijn joh jeetje.
Als jij op date uit eten gaat, en je loopt te schrokken en je date zegt: Is het lekker? Zeg je zeker ook
JA DAT ZIE JE TOCH
Dat is merkwaardig.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk aangevallen ondanks dat ik nooit in deze situatie ben geweest.
Vreemd.
Hij zal vanzelf wel zijn contract inleveren.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn nergens meer na seizoen '44-45. Wanvertoning dat Hitler nog steeds aan mag blijven als trainer.
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is merkwaardig.
Of vermoed je dat jij ook deze reactie zou geven als een hypothetische date dat zou vragen?
Ja ik heb het prima naar mijn zin. Jij ook?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Amarantha.
Ben je lekker in de ONZ-SC aan het posten?
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Amarantha.
A new challenger appearsquote:Op zondag 3 mei 2020 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Amarantha.
Zeker.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb het prima naar mijn zin. Jij ook?
We lachen wat af hier!quote:
Ligt eraan. Als het dusdanig gezellig is kan het wel. Maar niet meteen aanschuiven nee, als het dan ongemakkelijk wordt heb je nog een lange weg te gaanquote:Op zondag 3 mei 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Aan de andere kant is uit eten gaan tijdens een eerste date echt kut.
echt alles is eten bij jou he...quote:Op zondag 3 mei 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als het dusdanig gezellig is kan het wel. Maar niet meteen aanschuiven nee, als het dan ongemakkelijk wordt heb je nog een lange weg te gaan
Bier opquote:Op zondag 3 mei 2020 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt alles is eten bij jou he...
2 WOORDEN, MAAT...
Fokkie deelt uitquote:Op zondag 3 mei 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier kan je op verduren
of was het voortborduren? XD
@:Onlogisch
Dan beter in een café eerst drinken en dan maar wat bitterballen laten komen.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als het dusdanig gezellig is kan het wel. Maar niet meteen aanschuiven nee, als het dan ongemakkelijk wordt heb je nog een lange weg te gaan
En dat in onzquote:Op zondag 3 mei 2020 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Binnen uur topic vol.. Ik ben trots op jullie.
alles zit hier vol...quote:Op zondag 3 mei 2020 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Binnen uur topic vol.. Ik ben trots op jullie.
Streepje voor als zij de nasi en bami hapjes eruit haalt en de rest voor mij bewaardquote:Op zondag 3 mei 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan beter in een café eerst drinken en dan maar wat bitterballen laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |