Doen we dat bij de volgendequote:
Wie is er gemeenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gemene mensen mogen dat niet meer.
Jammer
Als de boys van VBL mee helpen is het zo gebeurd.quote:
Oh niet nodig hoor.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de boys van VBL mee helpen is het zo gebeurd.
Alleen @:JanCees schittert momenteel in afwezigheid
JanCees is een kroeg aan het zoeken die open is.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een verzameling acts ondergebracht onder één account.quote:
Hmmquote:Op zondag 3 mei 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een verzameling acts ondergebracht onder één account.
Wie de echte KingRoland is weet niemand.
Dat dachten we vroeger ook van Tong. Blijkbaar zijn er dit soort eenlingen die het echt zelf doenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een verzameling acts ondergebracht onder één account.
Wie de echte KingRoland is weet niemand.
@JR-Style-93quote:
Wat moet je nouquote:Op zondag 3 mei 2020 00:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
daar heb ik maar 2 woorden voor...quote:Op zondag 3 mei 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Onlogisch heeft weleens 2 kapsalons achter elkaar gegeten wisten jullie dat? Denk dat Braddie daar zelfs misselijk van zou worden.
Sorry maat. Ik probeer je alleen maar te behoeden voor dikmakend voedsel.quote:
Ik ben jouw maat nietquote:Op zondag 3 mei 2020 00:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik probeer je alleen maar te behoeden voor dikmakend voedsel.
Dan kan je beter 2 kapsalons verorberen
Lekker mager?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar heb ik maar 2 woorden voor...
Brad eet er 4 als ontbijt, bezorgd door zijn fansquote:Op zondag 3 mei 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Onlogisch heeft weleens 2 kapsalons achter elkaar gegeten wisten jullie dat? Denk dat Braddie daar zelfs misselijk van zou worden.
Gutes Topic Wieder Vogeleinschdanschubersturmbahnfuhrerquote:
Dat land is ook echt niet serieus te nemen met hun middelbare schoolverkiezingen voor bejaarden.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Creepy Joe heeft geen schijn van kans.
Je leert het welquote:Op zondag 3 mei 2020 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gutes Topic Wieder Vogeleinschdanschubersturmbahnfuhrer
Ik ga er uitzien als Cousin Itquote:
Soms vergeet ik dat Tong ooit een onderdeel van FOK! was.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dachten we vroeger ook van Tong. Blijkbaar zijn er dit soort eenlingen die het echt zelf doen
Wie?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat Tong ooit een onderdeel van FOK! was.
Zou het wel weer eens willen eten eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
@Tjacka kom even met die copypasta.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'wel eens'
Zie de onwetendheid
@:GGMM
@:Caland
@:maxi-mus
@:AFCNiels
Ja, die combinatie is echt heel erg ranzigquote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
gatverdamme... shoarma en friet en sla...
BAH
Het wordt hier wel weer echt te lang ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:08 schreef 00wildchild het volgende:
Ja ach het is maar haar hè. We overleven dit wel al zijn mijn punten wel echt aan het splijten nu.
Sissy.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die combinatie is echt heel erg ranzig
EN KAASquote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
BAH
Ja?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het wel weer eens willen eten eigenlijk.
Moet ik wel echt een dag niks eten om daar honger genoeg voor te hebben
Ja idioot is dat.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
BAH
Same. Heb wel elastiekjes gekocht maar dan valt het zo op en dat zij en achterkant ook lang zijnquote:Op zondag 3 mei 2020 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het wordt hier wel weer echt te lang ja.
Plukken haar telkens in mijn bek.
Als ik nu ga fietsen ben ik er misschien morgen wel.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is wel beetje ver maar heb een nieuwe voorraad aan ham en kaas.
Muah best te doen hoor.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die combinatie is echt heel erg ranzig
Patat bestaat niet.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja idioot is dat.
Met patat erbij is het daarentegen best te doen. Soms.
@Amaranthaquote:Op zondag 3 mei 2020 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah best te doen hoor.
Beter te doen dan dat Indiase diarreevoedsel.
Gelukkig word ik al kaal.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Same. Heb wel elastiekjes gekocht maar dan valt het zo op en dat zij en achterkant ook lang zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |