en het is nog steeds niet geweldig.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:36 schreef ijs_beer het volgende:
Dit klinkt nu al boeiender dan de voorgaande nummers.
Ik ook, hoor. Valt echt opquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet echt ff wennen weer aan al die emoticon-wenkbrauwen maar misschien ben ik er bijzonder op gefocust omdat ik zo blij ben dat ik volgende week weer naar de wenkbrauwstudio kan gaan
Kennelijk echt een heel duidelijke favoriet al aan de zaal te horenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. Ik vind Diva dus helemaal niet zo'n goed nummer hè.
yup. zeker na al het voorgaande.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kennelijk echt een heel duidelijke favoriet al aan de zaal te horen
Is het ook niet, maar wel herkenbaar en redelijk mee te loeienquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
Ach. Hier is iig geen trap om dronken af te duikelen. Da's wel een voordeel voor dr.quote:
Daar wilde ik net een opmerking over maken. Je bent me voor Beer!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Hier is iig geen trap om dronken af te duikelen. Da's wel een voordeel voor dr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |