Precies. Ik verbaas me dan weer over mensen die zich nu nog verbazen over regels die al maanden gelden. Hier in de supermarkt zijn ook tokkies (het zijn meestal tokkies) die toch met complete gezinnen naar binnen stampen en dan zeuren over het karretje per persoon.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, is de makkelijkste manier van foutloos begrenzen van de hoeveelheid klanten in de winkel.
Je kunt toch met het hele gezin naar de parkeergarage. Jij gaat eerst bij die commode kijken en daarna je vriend. Is er toch iemand bij de kinderen.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens, maar in hoeverre kun je dat niet via internet doen?
Wat anders: we willen graag een commode van de Ikea. We kijken online welke we willen hebben (het liefst kijk naar zoiets in de winkel zelf, maar dan zouden we inderdaad met het hele gezin moeten gaan) en vriend haalt het alleen af. Het is niet anders.
Dat is inderdaad ook een oplossingquote:Op maandag 1 juni 2020 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt toch met het hele gezin naar de parkeergarage. Jij gaat eerst bij die commode kijken en daarna je vriend. Is er toch iemand bij de kinderen.
Kan t bericht niet lezen want betaalmuur, maar België is er altijd wel een ster in om van die clickbait koppen te hebben. Lekker op de emotie.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit was een redelijke rel in België, hier een beknopt artikel:
https://m.hbvl.be/cnt/dmf(...)t-papa-overleden-was
Decathlon had gewoon niet moeten zeggen dat er 2 volwassenen mee moesten. Ik snap ook gewoon niet waarom dat moest. Verder had de moeder gewoon thuis moeten blijven met haar kinderen. Fietsen kun je prima online bestellen.
Zeker 1 + 1 gratis (wasmiddel, afwasmiddel, etc.)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar vandaag zag ik leuke aanbiedingen bij de Plus die in een ander dorp ligt.
Pringels, B&J, saucijzenbroodjes... en dat wasmiddel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeker 1 + 1 gratis (wasmiddel, afwasmiddel, etc.)
Hier bij de AH staan de karretjes ook weer vast. Tot gisteren stond er de hele dag een personeelslid die de gebruikte karretjes in ontvangst nam, schoonmaakte en weer bij de andere schone karretjes zetten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:47 schreef Bocaj het volgende:
Bij mij ook alles 'back to normal...' Geen ontsmetting karretje meer (Jumbo/Aldi/AH) en gij zult weer betalen voor je kar! (Zag ook weer meer vrouwen met kinderen en man in de winkel.)
Boodschappen doen is weer een uitje!
Geen problemen mee...
Misschien voelde ze die nies wel spontaan opkomen en had ze geen tijd daar om daar op te reageren. Om maar gelijk te zeggen dat iemand zich niet aan de regels houdt.. Wel had ze misschien even sorry kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:41 schreef beantherio het volgende:
De kassičre nieste vanochtend half op mijn boodschappen terwijl ze zonder handschoenen mijn spullen aan het afrekenen was.![]()
![]()
Ik moest er meer om lachen dan dat ik echt boos was. Ik hou me nog wel aan de regels maar ik maak me er ook niet meer druk om als anderen dat nauwelijks meer doen.
Natuurlijk deed ze dat niet bewust. Dat weet ik wel. Dat met die handschoenen was wel vreemd: daar waren ze wel heel strikt mee bij mijn supermarkt. Zoals gezegd maakte het me niet veel uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien voelde ze die nies wel spontaan opkomen en had ze geen tijd maar om daar op te reageren. Om maar gelijk te zeggen dat iemand zich niet aan de regels houdt.. Wel had ze misschien even sorry kunnen zeggen.
Die handschoenen zijn er niet voor de klant, maar voor de kassiere zelf, anders zouden ze die na elke klant moeten wisselen of reinigen. En het lijkt me dat zij zelf mogen beslissen of ze die willen dragen. Waar ik mijn boodschappen doe draagt vrijwel niemand ze, alleen mensen op de versafdelingen, maar die dragen ze volgens mij altijd al, en een enkele vakkenvuller.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Natuurlijk deed ze dat niet bewust. Dat weet ik wel. Dat met die handschoenen was wel vreemd: daar waren ze wel heel strikt mee bij mijn supermarkt. Zoals gezegd maakte het me niet veel uit.
Ze deed dus wel een poging om haar elleboog te bereiken (ze had volgens mij ook nog iets in haar hand) maar dat lukte dus niet helemaal. Het was een ongelukkig moment en zeker niet een bewuste fout.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat niezen zou ik overigens wel wat van gezegd hebben als er niet eens een poging gedaan werd om in de elleboog en met het hoofd afgewend te niezen. Dat is gewoon niet netjes, ook voor de Corona-tijd al was dat not-done.
Inderdaad, ik zag ook weer een blauwe muur aan glimmende mandjes bij de ah staan...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:43 schreef Alieda-R het volgende:
Ook hebben ze alle draagmandjes en plastic rolmandjes weer op hun plek gezet, die mogen ook weer gebruikt worden in plaats van een kar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |