Waar moet je ze dan laten als je geen oppas hebt?quote:
Ze moesten toevallig samen iets uitzoeken. Kinderen van 3 en 1 kun je moeilijk thuislaten dan.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar moet je ze dan laten als je geen oppas hebt?
Nu zou ik persoonlijk niet met het hele gezin gaan, maar als je geen oppas hebt kun je niet anders dan je kind(eren) meenemen.
Eens, maar in hoeverre kun je dat niet via internet doen?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ze moesten toevallig samen iets uitzoeken. Kinderen van 3 en 1 kun je moeilijk thuislaten dan.
Inderdaad, of je wacht nog even tot het wel weer kan.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens, maar in hoeverre kun je dat niet via internet doen?
Wat anders: we willen graag een commode van de Ikea. We kijken online welke we willen hebben (het liefst kijk naar zoiets in de winkel zelf, maar dan zouden we inderdaad met het hele gezin moeten gaan) en vriend haalt het alleen af. Het is niet anders.
Klopt. Dat is bij de Zeeman ook.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:18 schreef Declan-Harp het volgende:
Vrienden van mij moesten gisteren bij de Leen Bakker 4 mandjes meenemen.. ook 2 voor hun 3 en 1 jarige zonen die op de arm en schouders zaten
Heerlijk die betuttelende regeltjesfetisj in Nederlandquote:Op zondag 31 mei 2020 23:18 schreef Declan-Harp het volgende:
Vrienden van mij moesten gisteren bij de Leen Bakker 4 mandjes meenemen.. ook 2 voor hun 3 en 1 jarige zonen die op de arm en schouders zaten
Nee, is de makkelijkste manier van foutloos begrenzen van de hoeveelheid klanten in de winkel.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heerlijk die betuttelende regeltjesfetisj in Nederland
Dat is al maanden zo. Vraag ik me af wat er zo dringend kan zijn dat je met het hele gezin naar LB mķet.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:18 schreef Declan-Harp het volgende:
Precies. Ik verbaas me dan weer over mensen die zich nu nog verbazen over regels die al maanden gelden. Hier in de supermarkt zijn ook tokkies (het zijn meestal tokkies) die toch met complete gezinnen naar binnen stampen en dan zeuren over het karretje per persoon.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, is de makkelijkste manier van foutloos begrenzen van de hoeveelheid klanten in de winkel.
Je kunt toch met het hele gezin naar de parkeergarage. Jij gaat eerst bij die commode kijken en daarna je vriend. Is er toch iemand bij de kinderen.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens, maar in hoeverre kun je dat niet via internet doen?
Wat anders: we willen graag een commode van de Ikea. We kijken online welke we willen hebben (het liefst kijk naar zoiets in de winkel zelf, maar dan zouden we inderdaad met het hele gezin moeten gaan) en vriend haalt het alleen af. Het is niet anders.
Dat is inderdaad ook een oplossingquote:Op maandag 1 juni 2020 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt toch met het hele gezin naar de parkeergarage. Jij gaat eerst bij die commode kijken en daarna je vriend. Is er toch iemand bij de kinderen.
Kan t bericht niet lezen want betaalmuur, maar België is er altijd wel een ster in om van die clickbait koppen te hebben. Lekker op de emotie.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit was een redelijke rel in België, hier een beknopt artikel:
https://m.hbvl.be/cnt/dmf(...)t-papa-overleden-was
Decathlon had gewoon niet moeten zeggen dat er 2 volwassenen mee moesten. Ik snap ook gewoon niet waarom dat moest. Verder had de moeder gewoon thuis moeten blijven met haar kinderen. Fietsen kun je prima online bestellen.
Zeker 1 + 1 gratis (wasmiddel, afwasmiddel, etc.)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar vandaag zag ik leuke aanbiedingen bij de Plus die in een ander dorp ligt.
Pringels, B&J, saucijzenbroodjes... en dat wasmiddel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeker 1 + 1 gratis (wasmiddel, afwasmiddel, etc.)
Hier bij de AH staan de karretjes ook weer vast. Tot gisteren stond er de hele dag een personeelslid die de gebruikte karretjes in ontvangst nam, schoonmaakte en weer bij de andere schone karretjes zetten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:47 schreef Bocaj het volgende:
Bij mij ook alles 'back to normal...' Geen ontsmetting karretje meer (Jumbo/Aldi/AH) en gij zult weer betalen voor je kar! (Zag ook weer meer vrouwen met kinderen en man in de winkel.)
Boodschappen doen is weer een uitje!
Geen problemen mee...
Misschien voelde ze die nies wel spontaan opkomen en had ze geen tijd daar om daar op te reageren. Om maar gelijk te zeggen dat iemand zich niet aan de regels houdt.. Wel had ze misschien even sorry kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:41 schreef beantherio het volgende:
De kassičre nieste vanochtend half op mijn boodschappen terwijl ze zonder handschoenen mijn spullen aan het afrekenen was.![]()
![]()
Ik moest er meer om lachen dan dat ik echt boos was. Ik hou me nog wel aan de regels maar ik maak me er ook niet meer druk om als anderen dat nauwelijks meer doen.
Natuurlijk deed ze dat niet bewust. Dat weet ik wel. Dat met die handschoenen was wel vreemd: daar waren ze wel heel strikt mee bij mijn supermarkt. Zoals gezegd maakte het me niet veel uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien voelde ze die nies wel spontaan opkomen en had ze geen tijd maar om daar op te reageren. Om maar gelijk te zeggen dat iemand zich niet aan de regels houdt.. Wel had ze misschien even sorry kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |