SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDaHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: eindstand ronde 28Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goffer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hoi hoi, lang niet gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kijk, een kennerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik beter is ook niet zo stijfjes dat swaffelt iets beterUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, zeker maar wel een paar puntjes rijkerquote:
Ik bedoel u je vroeg om puntjes die heb je nu van 8 naar 29quote:![]()
![]()
Die heeft jou ingehaald hij had vanmorgen pas 8 puntenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hoort er wel bij.quote:
Maar niet getreurd voorlopig heb je hema ingehaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat die stad die je net liet zien?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga straks mijn stad in Simcity verder verneukenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij maar eens iemand inhalenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoort er wel bij.
Maar niet getreurd voorlopig heb je hema ingehaald![]()
![]()
Ja moet meer mijn best gaan doen hequote:
O dat is wel mooi daar zeg.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, denk het ook niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar past een flinke worst in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O nee hoor je hebt de vorige keer gezien hoe snel ik in de buurt van Hidi kwamquote:
ALs Hidi zich een paar keer goed inzet zit hij er zo bovenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie je nu hoe ze met mij omgaan aKboRquote:
Hidi bovenop Dot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aKboR.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Da ken toch nie, zo ga je niet met ouderen omquote:
Ik ga er bijna van huilenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da ken toch nie, zo ga je niet met ouderen om![]()
quote:
Lieve man he die aKborquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou de hema is wel heel grootquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd Hema.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja........... maar toch neequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rendez vous, rendez vousIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ja wel een echtequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De ene worst is de andere niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
slavinkIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Nee das waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Michigan lolIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Heb je het zwaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke ben jij?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker gooi er een tweede blik bijquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:03 schreef aKboR het volgende:
[..]
Heb maar een blik worstjes in de pan gegooidUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
4de van linksquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dan had ik het mis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kloptquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wel even een blik geworpen..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker gooi er een tweede blik bij
Gaat goed![]()
Je bent wel een kleintje tussen die groten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
17 miljoen worsten op een kleine stukje hemaO ik zit uien, lente uien en champignons te snijden zo een lekker ham lapejeen witlof in ham en kaas en patatjes erbijquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:03 schreef aKboR het volgende:
[..]
Heb maar een blik worstjes in de pan gegooidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met dat ding in m'n hand ben ik iets groterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent wel een kleintje tussen die groten.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
't is een tussendoortje.. Vanavond maak ik chili in wrapsquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O ik zit uien, lente uien en champignons te snijden zo een lekker ham lapejeen witlof in ham en kaas en patatjes erbij![]()
Hoe lang ben je dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:06 schreef hollandia02 het volgende:
Met dat ding in m'n hand ben ik iets groter'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Maar geen 1,5m afstand.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Met dat ding in m'n hand ben ik iets groter
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoiets had ik wel verwachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1,81quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
a zo. Ik doe niet aan tussen doortjesquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
't is een tussendoortje.. Vanavond maak ik chili in wrapsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit klik ik niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel aan vluggertjes?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat dan welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was zo ongeveer de hele bedoeling van dat protest. Kwam alleen in Detroit voor, alleen mensen uit Detroit komen nooit in aanraking met andere mensen in de staat. Er is zelfs een stuk Michigan wat volledig van het andere deel afligt.quote:
Dus ze willen versoepeling, en worden daarmee gesteund door de Republikeinse fractie.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
![]()
Moeten zij weten,do they also have ventilators?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Was zo ongeveer de hele bedoeling van dat protest. Kwam alleen in Detroit voor, alleen mensen uit Detroit komen nooit in aanraking met andere mensen in de staat. Er is zelfs een stuk Michigan wat volledig van het andere deel afligt.
Dus ze willen versoepeling, en worden daarmee gesteund door de Republikeinse fractie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is niet erg warm daar.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moeten zij weten,do they also have ventilators?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Longmachines slimpie.quote:
Gohquote:
Goed zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Das ist mein land!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:
Dus je vrienden zijn 2,20 ofzo?quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ja klopt zijn lange mensen, je kan ze wel vergelijken met veroordeelde uit de Green Mile.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Dus je vrienden zijn 2,20 ofzo?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
John Coffeequote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:15 schreef hollandia02 het volgende:
Ja klopt zijn lange mensen, je kan ze wel vergelijken met veroordeelde uit de Green Mile.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
![]()
![]()
Precies!quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
![]()
This is Meiland?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi toeval hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo net even tafel gedekt, mijn vader is nu friet aan het bakkenBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
wat is datquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo net even tafel gedekt, mijn vader is nu friet aan het bakken![]()
![]()
Fijn zo, leuk dat je het met ons wil delenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker ite voor straks.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo net even tafel gedekt, mijn vader is nu friet aan het bakken
quote:friet is patat of frites
Ja, datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie eten vroegquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
zo net even tafel gedekt, mijn vader is nu friet aan het bakken'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
geen trek in. net 5 boterhammen met frankfurter knakworstjes opquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
binnenkort weer wat live sport op de tv
deze maand begint die Ultimate tennis showdown, dat projectje zonder publiek, en meer voor spelers/speelsters om in goede conditie te blijvenBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Ik oordeel ook zeker niet,geniet ervan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:29 schreef aKboR het volgende:
Ach ja.. ik eet meer dan gemiddeld..
Mijn lijf.
Ik zou het niet weten. Ik reken het niet uit want het interesseert me niet.quote:
Als het maar lekker is.![]()
vanavond voor mij weer aflevering Star Trek: PicardBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
daarom. Lekker eten wat je wilquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:29 schreef aKboR het volgende:
Ach ja.. ik eet meer dan gemiddeld..
Mijn lijf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Patrick Stewart vind ik top
die was ook pas te gast bij Jamie Oliver, dat ene programma met dat koken op die pierBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Ik geef je oprecht gelijk. Trakteer mezelf ook wel eens, maar wil ook geen 300 kilo wegen. Als ik zou eten wat ik wil zou dat wel het geval zijn namelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:31 schreef aKboR het volgende:
Ik zou het niet weten. Ik reken het niet uit want het interesseert me niet.
Als het maar lekker is.![]()
En ik heb een fuck you mentaliteit ontwikkeld, mensen moeten mij maar nemen zoals ik ben.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
alles voor domme tvquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
Patrick Stewart vind ik top
die was ook pas te gast bij Jamie Oliver, dat ene programma met dat koken op die pier![]()
Zo dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zo is het Kopjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik geef je oprecht gelijk. Trakteer mezelf ook wel eens, maar wil ook geen 300 kilo wegen. Als ik zou eten wat ik wil zou dat wel het geval zijn namelijk![]()
En ik heb een fuck you mentaliteit ontwikkeld, mensen moeten mij maar nemen zoals ik ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrouwen boven maat 34 moet ik niet hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou nee hoor, toch best bekende gasten daarquote:
Danny DeVito, Jessica Chastain, Stephen Fry kwamen allemaal keertje aan de beurt, om over eten uit hun jeugd of met mooi verhaal te vertellenBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Jouw gemisquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
Vrouwen boven maat 34 moet ik niet hoor.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ik kijk wel uit maar soms. Net als vandaag en gisteren. OopffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
Vrouwen boven maat 34 moet ik niet hoor.![]()
Is ook niet waar.quote:
Ken je Dagelijkse Kost ook?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou nee hoor, toch best bekende gasten daar
Danny DeVito, Jessica Chastain, Stephen Fry kwamen allemaal keertje aan de beurt, om over eten uit hun jeugd of met mooi verhaal te vertellen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben hier ook een topic met alles over tv. Ben je daar wel eens geweestquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou nee hoor, toch best bekende gasten daar
Danny DeVito, Jessica Chastain, Stephen Fry kwamen allemaal keertje aan de beurt, om over eten uit hun jeugd of met mooi verhaal te vertellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben hier ook een topic met alles over tv. Ben je daar wel eens geweest
TV subforum bedoel jeBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
ZalIk gaan streamen dot in the kitchen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohquote:
Was mijn go-to zender in de tijd dat ik werkloos wasquote:
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
dat kan ook, er zijn genoeg eten/kookvlogjes op social media, youtubequote:Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Was die Italiaan er toen nog?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh
[..]
Was mijn go-to zender in de tijd dat ik werkloos was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was grapje.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat kan ook, er zijn genoeg eten/kookvlogjes op social media, youtube
Maar als zo verkikkerd was op alles wat op tv is zat ik toch lekker daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
grote mond ... klien hartjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde van mijn laptop om in de keuken te zetten![]()
Jazekerquote:![]()
Wist je trouwens dat hij de gitarist (of basist, dat mag ik even vergeten zijn) was van Marco Borsato?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Pornhub geeft al results.Ik zou een andere titel nemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dot in the kitchen??quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
Pornhub geeft al results.Ik zou een andere titel nemen.![]()
O ik kan het makkelijk doen, alleen het eten in beeld, de pannen etcquote:ik blijf wel buiten schot
Wist ik niet,ik vond hem altijd super.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Wist je trouwens dat hij de gitarist (of basist, dat mag ik even vergeten zijn) was van Marco Borsato?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bange p....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik kan het makkelijk doen, alleen het eten in beeld, de pannen etcik blijf wel buiten schot
GEwoon streamen..![]()
SuperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stel je voor dat mijn collega’s kijken hè 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel een scheutje aan de irritant drukke kant en een snufje te enthousiast.quote:
(Keukenhumor)
quote:LEuk toch.. kookles van Dotquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stel je voor dat mijn collega’s kijken hè 🤣![]()
Nee echt niet. Ben altijd nukkig als ik kookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke Ramsey.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ben altijd nukkig als ik kook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gordon RamsYquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ben altijd nukkig als ik kook![]()
O is die ook nukkigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IO jee, ziet er niet vriendelijk uit. Ik kijk nooit kook programma'squote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een karwei om al die erpels te snijden.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heb je geen mandolin?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een karwei om al die erpels te snijden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HIer ook, en dat allemaal tussen het chatten doorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:52 schreef Stoorzendert het volgende:
De voorbereidingen zijn getroffen.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer ook, en dat allemaal tussen het chatten door![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Smakelijk alvast!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
You toWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Respect voor jullie,met dat snijden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer ook, en dat allemaal tussen het chatten door
dat is wat anders dan streamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar t werkt..![]()
![]()
Altijd zo klusquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
dat is wat anders dan streamen
Maar t werkt..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel zin in een kookstream van dot eigenlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
dat is wat anders dan streamen
Maar t werkt..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Het gaat om het resultaat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dit luistert zo lekker weg.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:02 schreef engine het volgende:
Niet dat er iets mis is met m'n huidige stream![]()
![]()
![]()
![]()
Nogmaals dank.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das waar. Maar die #%{%~?~%{%${**]rugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit luistert zo lekker weg.![]()
![]()
![]()
Nogmaals dank.![]()
Volgens mij zijn die lui dronken![]()
Heb nu het laatste uur weer geluisterd...vind dit wel weer leuk ja. En hierna wildstylez heb ik ook wel zin in.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zoietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze lopen aardig te tanken ja.En daarna komt Korsakof met een oldstyle set.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
Volgens mij zijn die lui dronken![]()
Heb nu het laatste uur weer geluisterd...vind dit wel weer leuk ja. En hierna wildstylez heb ik ook wel zin in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
![]()
39 jaar...waar zit je verstandquote:
Heb niet de hele tijd de video erbij maar heb wel al wodka rond zien gaan jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze lopen aardig te tanken ja.En daarna komt Korsakof met een oldstyle set.![]()
Ja ook leuk
Hey Hidi,lokwinske nog.Vieze taktik was het.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey hidiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs met mijn ogen dicht de finishlijn overquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Hidi,lokwinske nog.Vieze taktik was het.
Eerst een sloot koffie nu![]()
Lekker bakkie
Ik moet ff rustig aan doen met koekjes
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfs met mijn ogen dicht de finishlijn over
Het grote feest komt na corona wel
Tuurlijk,welke drinkje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2de ronde en........... Het ruikt al lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soul heeft meestal de skinny latte of de caramel van Starbucks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:20 schreef Dotteke het volgende:
2de ronde en........... Het ruikt al lekkerZiet er ook goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het eten ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:20 schreef Dotteke het volgende:
2de ronde en........... Het ruikt al lekkerChampignonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Brokkelie.
Ja met uitjes en lenteuitjes gebakken in trassie en twee teentje knoflookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dat ruikt ook goed ja.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Volgens mij in een pan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met uitjes en lenteuitjes gebakken in trassie en twee teentje knoflook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja witlof met ham en kaas, maar had geen Ham, mama van Max zou het voor me halen, maar die belde dat ze het niet ging redden dus hoppa witlof weer in de keolkast, was al gekookt, en de broccoli maar in de pan gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
Soul heeft meestal de skinny latte of de caramel van Starbucks.
Gewone of kastanje?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met uitjes en lenteuitjes gebakken in trassie en twee teentje knoflook![]()
I wear my sunglasses at nightIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die bekertjes zijn wel duur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duur is goedkoopIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heerlijkquote:
Ome Bob.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze zit al een paar dagen in mijn hoofd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kvind deze leuker, geile agente ookquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
Deze zit al een paar dagen in mijn hoofd.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kvind deze leuker, geile agente ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankuquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Geen dank.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SweetIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
niet gekliktAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Niet-leuk persoonquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
yesquote:
Je weet dat een mod je edit kan zien?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Yes.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wil je weer op vakantie?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Is stoken je hobby?quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hahaquote:Ik heb het gemist terwijl ik wel de video aan had
Alleen de laatste tijdquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Is te merkenquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
![]()
Vooral bij kinderen..die reageren zo leukAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Duivelsjong.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
HahaIk heb het gemist terwijl ik wel de video aan had
Ik geniet de hele middag al.
![]()
quote:Mrslove
Geweldig uitspraak voor iemand van 45.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Gaat lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleuterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Geweldig uitspraak voor iemand van 45.
Heb je weer de groeten terug gedaanquote:![]()
En we kunnen nog even![]()
![]()
Ik ga vanavond ff luisteren..tot hoe laat gaan ze door?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je weer de groeten terug gedaan![]()
Half 12 dacht ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ff luisteren..tot hoe laat gaan ze door?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Yess 22:30 – 23:30 Mad DogEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:dank je
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je weer de groeten terug gedaan![]()
![]()
Mooi dit.
Uno reversequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
dont forget to confess your sinsquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
My sins are forgiven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mij natuurlijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna vol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo dat was lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lapoooEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
voedselEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bijna ,quote:
Lekkerquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: