Waarom niet? Kan altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:13 schreef GeneralRadek het volgende:Het is niet alsof er mensen toevallig door die straat rijden en denken "hee, dat huis gaan we nu kopen!!".
Oh je bent er zo eenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:18 schreef wcborstel het volgende:
Ik kijk regelmatig even op funda als ik een huis te koop zie staan. Vooral uit nieuwsgierigheid.
Dit idd. Zo'n bord kost eenmalig een paar tientjes en dat is wel héél goedkope reclame.quote:
Jawel. Maar het zorgt ook voor geroddel in de buurt en dat leidt dan tot mond-tot-mondreclame.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:13 schreef GeneralRadek het volgende:
Maar wat is het nut eigenlijk? Het is niet alsof er mensen toevallig door die straat rijden en denken "hee, dat huis gaan we nu kopen!!".
Dit ja, hoe gaaf is het als je overal borden tegenkomt van jouw makelaarskantoorquote:
Zo ben ik aan mn huidige huis gekomen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:13 schreef GeneralRadek het volgende:
Of dat huizen zoekende mensen willekeurig door de stad rijden op zoek naar huizen met een bord in de tuin.
Ik ook. En zo ken ik er nog wel heel veel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo ben ik aan mn huidige huis gekomen.
Je hebt al die borden gejat en er een hutje van in elkaar getimmerd?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo ben ik aan mn huidige huis gekomen.
Ook reclame voor een makelaarskantoor. Blijken ze ook in staat je huis te verkopen.quote:Op zondag 3 mei 2020 16:25 schreef matigeuser het volgende:
En als je dan, na je Funda.nl zoektocht bij het huis aankomt, dan zie je ook direct om welk huis het gaat.
Wat ik wel vreemd vind is dat er nog een maand lang 'VERKOCHT' op het bord staat. Dat is vrij nutteloos.
dit dusquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:18 schreef wcborstel het volgende:
Ik kijk regelmatig even op funda als ik een huis te koop zie staan. Vooral uit nieuwsgierigheid.
Klinkt als een hechte gemeenschap...quote:Op zondag 3 mei 2020 20:35 schreef incel het volgende:
Zonder zo'n bord zouden buurtbewoners ook niet eens weten wanneer er nieuwe mensen in een huis wonen.
Ja sorry wij hebben niet iedere ochtend een "woont iedereen nog in hetzelfde huis?" vergaderingquote:Op zondag 3 mei 2020 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als een hechte gemeenschap...
Bij ons wel, wanneer je nieuw in de buurt bent, krijg je van ons een rode shirt met “ik ben jullie nieuwe buur”.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ja sorry wij hebben niet iedere ochtend een "woont iedereen nog in hetzelfde huis?" vergadering
Dan valt een woning extra op als je toevallig er langs rijdt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:13 schreef GeneralRadek het volgende:
Bij huizen die te koop staan zet de makelaar altijd een bord in de tuin met "te koop".
Maar wat is het nut eigenlijk? Het is niet alsof er mensen toevallig door die straat rijden en denken "hee, dat huis gaan we nu kopen!!". Of dat huizen zoekende mensen willekeurig door de stad rijden op zoek naar huizen met een bord in de tuin.
Waarom zetten ze die suffe borden dan neer?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:11 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Dit ja, hoe gaaf is het als je overal borden tegenkomt van jouw makelaarskantoor![]()
"Verkocht" borden lijken mij eerlijk gezegd nog beter.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:11 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Dit ja, hoe gaaf is het als je overal borden tegenkomt van jouw makelaarskantoor![]()
Ja en? Daar ondervindt toch niemand nadeel van?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 09:02 schreef janspj het volgende:
Huis van onze buren is verkocht zonder tussenkomst van de makelaar. Ze hadden wel contact met een makelaarskantoor maar voordat deze de kans had om alles in orde te brengen was het al verkocht. Makelaarskantoor betaald nu hun om een bord in de tuin te zetten met verkocht. Makelaar heeft dus niks bijgedragen, ze zijn de makelaar niks verschuldigd. Maar die gaat wel lekker met de eer strijken..
Ik doe dat wel, rondrijden op zoek naar zulke borden. Het heeft dus zin.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:13 schreef GeneralRadek het volgende:
Bij huizen die te koop staan zet de makelaar altijd een bord in de tuin met "te koop".
Maar wat is het nut eigenlijk? Het is niet alsof er mensen toevallig door die straat rijden en denken "hee, dat huis gaan we nu kopen!!". Of dat huizen zoekende mensen willekeurig door de stad rijden op zoek naar huizen met een bord in de tuin.
Waarom zetten ze die suffe borden dan neer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |