SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en planten zijn ook belangrijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht eigenlijk.
Er werd laatst al een oproep gedaan om vooral planten in je tuin te plaatsen die goed tegen droogte kunnen, om het waterverbruik te verminderen.![]()
Mooie TT
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Laatst 1 jarig bestaan gemist volgens mijquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie dat we dit weekend Dagbaggertopic #400 kunnen aantikken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Als je gist zoekt kan ik je tippen waar. Maar ik ga het niet aan de grote klok hangen dan krijg ik straks geen meer.quote:
Hoewel ik nu een kilo heb. Ik zat eraan te denken meer te kopen en het te gaan dealen.Gelieve verwijderen![]()
Waarom is iedereen trouwens zo van goed topic weer vogeltjesdans en zo? Hij maakt alleen rechtse topics over hoe hij het land en de wereld anders zou runnen.Gelieve verwijderen![]()
Sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:33 schreef Fernweh het volgende:
Waarom is iedereen trouwens zo van goed topic weer vogeltjesdans en zo? Hij maakt alleen rechtse topics over hoe hij het land en de wereld anders zou runnen.![]()
![]()
Het is een baggerkoning die af en toe wel goede opmerkingen of ideeën heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar er zijn er dus ook onder ons op dit forum die het denk ik menen.![]()
![]()
Wel vreemd dat hij dan niet in de dagbagger zit, je zou zeggen dat we dat hier allemaal zijn. Maar baggeren is gewoon beetje onzin verkopen / café praat zoals hier?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een baggerkoning die af en toe wel goede opmerkingen of ideeën heeft.Gelieve verwijderen![]()
Je hebt gewoon baggeren (slowchatten), en topic-diarree baggeren; dat is gewoon veel onzinnige topics aanmaken. Hij is meer van dat laatste.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij dan niet in de dagbagger zit, je zou zeggen dat we dat hier allemaal zijn. Maar baggeren is gewoon beetje onzin verkopen / café praat zoals hier?Hoewel hij ook wel topics heeft waarin hij meer de diepte in gaat.
![]()
Mijn posts hier zijn altijd degelijk en onderbouwd hoor.....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij dan niet in de dagbagger zit, je zou zeggen dat we dat hier allemaal zijn. Maar baggeren is gewoon beetje onzin verkopen / café praat zoals hier?![]()
![]()
![]()
Duidelijk, wel raar hij is een soort beroemdheid op het forum haha.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt gewoon baggeren (slowchatten), en topic-diarree baggeren; dat is gewoon veel onzinnige topics aanmaken. Hij is meer van dat laatste.Hoewel hij ook wel topics heeft waarin hij meer de diepte in gaat.
Daar twijfelt niemand aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn posts hier zijn altijd degelijk en onderbouwd hoor.....
Gelieve verwijderen![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Duidelijk, wel raar hij is een soort beroemdheid op het forum haha.Een soort mini-tong80
![]()
![]()
Ik ook volgens mij. Maar topic #400 is wel een mijlpaal. En als we ons best doen halen we dit jaar #1000 nog.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Laatst 1 jarig bestaan gemist volgens mij![]()
Haha, heb nog geen gist nodig, maar was benieuwd of je het nog kon verkrijgen aangezien je er om verlegen zat. Maar inderdaad, een voorraadje van bepaalde producten aanslaan kan geen kwaad, dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je gist zoekt kan ik je tippen waar. Maar ik ga het niet aan de grote klok hangen dan krijg ik straks geen meer.
Hoewel ik nu een kilo heb. Ik zat eraan te denken meer te kopen en het te gaan dealen.![]()
Niet zo serieus Cindaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn posts hier zijn altijd degelijk en onderbouwd hoor.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nouja er lag genoeg en het kwam in een 500 gram pakket, dus heb ik er twee gekocht. Ze hadden nog zat staan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, heb nog geen gist nodig, maar was benieuwd of je het nog kon verkrijgen aangezien je er om verlegen zat. Maar inderdaad, een voorraadje van bepaalde producten aanslaan kan geen kwaad, dat doe ik ook.Gelieve verwijderen![]()
Goed besluit! Ja Fernweh, we zitten al in mei.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja nouja er lag genoeg en het kwam in een 500 gram pakket, dus heb ik er twee gekocht. Ze hadden nog zat staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |