Nu hoop ik echt dat hij morgen zijn post op 22:22:22 gaat lukken!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:45 schreef GGMM het volgende:
Als je heel goed luistert hoor je het hart van onlogisch nu breken
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zou de serie 24 wel weer eens willen zien, dat was best een prima serietje, maar ik zou niet weten waar ik die zou moeten kijken.
Hoezo matras van fok? Hij heeft alleen cachet gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef Tjacka het volgende:
ik vond het al toevallig dat die twee overal waren
hoe slaapt het matras van fok @:amarantha
Daar zal je de baas hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:42 schreef GGMM het volgende:
Zo daar ben ik weer
Ik zie dat @:onlogisch nog steeds bezig is met het zeer genant benaderen van @:amarantha
Daar zou ik ook gek van worden!
en nog een en Ama nuquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoezo matras van fok? Hij heeft alleen cachet gedaan
De baas werd vanmiddag even onttroond zeg. Ik raad je aan even de sc van vanmiddag terug te lezenquote:
Je bent mij vergeten in dat gevalquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hem gezien maatik was druk bezig met het mentionen van mijn vrienden en @:maxi-mus
@GGMMquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:57 schreef Tjacka het volgende:
zijn er eigenlijk ook fok users die geen fokster hebben gedaan?
ik bedoel eigenlijk users die wel een beetje normaal zijnquote:
Chicks versieren in je Corsa genotquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk users die wel een beetje normaal zijn
dus geen bradge, ggmm oh ja daar stopt het wel mee
je zou maar in het rijtje staan met bradge
De Bradge heeft niet eens het uithoudingsvermogen voor seks en dan heb ik het niet over een snelle ejaculatie ofzoquote:
Ik moet jou ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik jou wel
Daarom had ik wel een prominent plekje verwacht in die mentions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |