Nu hoop ik echt dat hij morgen zijn post op 22:22:22 gaat lukken!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:45 schreef GGMM het volgende:
Als je heel goed luistert hoor je het hart van onlogisch nu breken
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zou de serie 24 wel weer eens willen zien, dat was best een prima serietje, maar ik zou niet weten waar ik die zou moeten kijken.
Hoezo matras van fok? Hij heeft alleen cachet gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef Tjacka het volgende:
ik vond het al toevallig dat die twee overal waren
hoe slaapt het matras van fok @:amarantha
Daar zal je de baas hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:42 schreef GGMM het volgende:
Zo daar ben ik weer
Ik zie dat @:onlogisch nog steeds bezig is met het zeer genant benaderen van @:amarantha
Daar zou ik ook gek van worden!
en nog een en Ama nuquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoezo matras van fok? Hij heeft alleen cachet gedaan
De baas werd vanmiddag even onttroond zeg. Ik raad je aan even de sc van vanmiddag terug te lezenquote:
Je bent mij vergeten in dat gevalquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hem gezien maatik was druk bezig met het mentionen van mijn vrienden en @:maxi-mus
@GGMMquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:57 schreef Tjacka het volgende:
zijn er eigenlijk ook fok users die geen fokster hebben gedaan?
ik bedoel eigenlijk users die wel een beetje normaal zijnquote:
Chicks versieren in je Corsa genotquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk users die wel een beetje normaal zijn
dus geen bradge, ggmm oh ja daar stopt het wel mee
je zou maar in het rijtje staan met bradge
De Bradge heeft niet eens het uithoudingsvermogen voor seks en dan heb ik het niet over een snelle ejaculatie ofzoquote:
Ik moet jou ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik jou wel
Daarom had ik wel een prominent plekje verwacht in die mentions
Geen idee, die ervaring heb ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
De Bradge heeft niet eens het uithoudingsvermogen voor seks en dan heb ik het niet over een snelle ejaculatie ofzo
Dat is wel toevallig want net als GGMM mag ik jou ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet jou ook niet
maar ik moet die @:uitstraling nog meer niet
dat vind ik een mega debiel
Ga jij ertussen zitten godverdommequote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig want net als GGMM mag ik jou ook
Haten is een groot woord. Je moet gewoon nog even aan je boy wennen. Komt goedquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij ertussen zitten godverdomme
Dit is dus waarom ik jou haat
Maak je hem daarom geen mod?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij ertussen zitten godverdomme
Dit is dus waarom ik jou haat
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:06 schreef Kiid het volgende:
Vinden jullie het ook zo vreemd dat er geen minimale vereiste zit aan die uitspraak? Want ik zou dat ook kunnen zeggen over het woordje 'ja' terwijl het maar 2 letters zijn. Alles behalve een groot woord, maar niemand mij tegen houdt om het te zeggen.
Is dat nou Tatjana?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard check deze grap
Oh ja ik mag je eigenlijk ook. Ik wilde alleen even stoer overkomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig want net als GGMM mag ik jou ook
Dat is je niet gelukt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja ik mag je eigenlijk ook. Ik wilde alleen even stoer overkomen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja ik mag je eigenlijk ook. Ik wilde alleen even stoer overkomen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt
En omdat hij niet goed snik is.
Maar goed dat is niet de enige reden, anders was @:tjacka ook geen mod
Juiste mod op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef toe je bent toch raar
Vanmiddag zei je opeens dat je PM-box vol zat
Mwa. Ik ben zeker een geen standaard mens, maar op de gemiddelde FOK!er ben ik zeker normaal te noemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef toe je bent toch raar
Vanmiddag zei je opeens dat je PM-box vol zat
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben zeker een geen standaard mens, maar op de gemiddelde FOK!er ben ik zeker normaal te noemen.
Beschrijf de gemiddelde FOK!er, ik wil graag weten waar ik staquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ik ben zeker een geen standaard mens, maar op de gemiddelde FOK!er ben ik zeker normaal te noemen.
een soort @Elanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beschrijf de gemiddelde FOK!er, ik wil graag weten waar ik sta
Herkenbaar. Ben alleen geen normale fokker omdat ik mijn leven wel op de rit heb, maar behalve dat voel ik mij een vis in het waterquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou een goed idee zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan er niet gewoon een avondklok worden ingevoerd op onz?
Is ook zoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:15 schreef GGMM het volgende:
Mensen die constant moeten bevestigen dat ze hun leven op de rit hebben leven vaak in één grote teringzooi
Die is intussen al tot stof en as wedergekeerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou een goed idee zijn
hebben we nu helaas ook bij je moeder
Heb je echt zo druk dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan er niet gewoon een avondklok worden ingevoerd op onz?
ohquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die is intussen al tot stof en as wedergekeerd.
Dit is altijd zo'n gevoelig onderwerp op fok he.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die is intussen al tot stof en as wedergekeerd.
Al die onzinnige huil-tr's de hele dag. Lijkt wel een kleuterklas met sneeuwvlokjes.quote:
Gelukkig heb ik de situatie goed ingeschat en heb ik mijn feels eenmalig ingezetquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
dan is dit grapje gelijk een stuk minder leuk
Ik heb noel al een tijdje niet meer gezien andersquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Al die onzinnige huil-tr's de hele dag. Lijkt wel een kleuterklas met sneeuwvlokjes.
Dat mag niet hier op fokquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
Grappen maken over de dood helpt bij het verwerken daar van
DTS verplaatsen naar MEN zal al veel helpenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Al die onzinnige huil-tr's de hele dag. Lijkt wel een kleuterklas met sneeuwvlokjes.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat werkt ook. Wel flinke dosis dan anders verkracht ie z'n teddybeer
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
dan is dit grapje gelijk een stuk minder leuk
Ach, 3 jaar geleden alweer. Of was t 4? Ik vergeet t iedere keer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n gevoelig onderwerp op fok he.
Gecondoleerd. Het maakt mij heel verdrietig dit te moeten lezen
Met zo'n naam zou ik ook mezelf verstoppen voor de buitenwereldquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We mogen inderdaad niet lachen om de dood van Anne Frank
@:caland
oh dan gaat het goedquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Ach, 3 jaar geleden alweer. Of was t 4? Ik vergeet t iedere keer.
Wilde er nog over heen gaan maar zal me inhouden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan ook te ver gaan over een kinder van vier.![]()
![]()
Ja thanksquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wilde er nog over heen gaan maar zal me inhouden.
chillquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
Vorige week een begrafenis gehad van mijn oma, het was lekker rustig dus geen mensen met verhalen die ik toch niet ken.
Geen handen schudden en lekker kort, zo wil ik het zelf ook wel
Daarom ontzie ik je ook zo vaak omdat ik weet wat het met je doetquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:27 schreef 00wildchild het volgende:
Okay echt heel erg slecht op kindgerelateerd lijden.
Ik vind ze vaak wel makkelijk. Gewoon een eyes on the price; plakje cake. Alles daarna is cherry on the cakequote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
chill
ik vind begrafenissen ongemakkelijk
Ik ook, vaak ben je meer met de randzaken zoals kennissen, de koffie en handen schudden bezig, nu veel meer kunnen rouwen zonder al die onzin.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
chill
Misschien het lot een handje helpen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
Vorige week een begrafenis gehad van mijn oma, het was lekker rustig dus geen mensen met verhalen die ik toch niet ken.
Geen handen schudden en lekker kort, zo wil ik het zelf ook wel
Ik wachter liever tot SARS-3quote:
Dan zit je al op SARS-cov 5quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ga je zien dat er volgend jaar SARS-3 is, dan krijg ik keihard backfire
Als die Chinezen een beetje doorwerken. Update van 1 naar 2 duurde 8 jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ga je zien dat er volgend jaar SARS-3 is, dan krijg ik keihard backfire
Ik ga alvast een kist zoekenquote:
quote:
Ik bedoel GAquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik niet meer gewenst ben dan ga ik wel ja
Zou wel episch zijn, volgende maand een medicijn tegen corona van de Chinezen en dan over 2 jaar alsnog miljoenen doden door een corona virus uit chinaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als die Chinezen een beetje doorwerken. Update van 1 naar 2 duurde 8 jaar
Eigenlijk mag het nog wel flink erger worden. Hoopte op flinke beurs crashquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou wel episch zijn, volgende maand een medicijn tegen corona van de Chinezen en dan over 2 jaar alsnog miljoenen doden door een corona virus uit china
Denk dat je echt nog wel een golf mee ga maken voor het einde van 2020 hoorquote:
Ben je short gegaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het nog wel flink erger worden. Hoopte op flinke beurs crash
Ik hou mij er niet zo heel erg mee bezig eigenlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigenlijk mag het nog wel flink erger worden. Hoopte op flinke beurs crash
Eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
chill
Ik denk van niet, weet niet waaromquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat je echt nog wel een golf mee ga maken voor het einde van 2020 hoor
ga nu eigenlijk alleen nog maar op condoleancequote:
Was hier super chill, lekker alleen zonder anderen en geen familie aanwezigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga nu eigenlijk alleen nog maar op condoleancemaar dat is bijna nog ongemakkelijker
Mijn familie, die ik zelden zie, komen nu op een leeftijd dat ze binnen 15 tot 25 jaar wel zullen gaan. Dat stelt mij voor een dilemma om wel of niet te gaan. Ik zie ze nooit. Maar ja 'het is familie'quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga nu eigenlijk alleen nog maar op condoleancemaar dat is bijna nog ongemakkelijker
nu gaat @Kauai je helemaal niet meer willen bjen maatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zat ik wel tot eergistermaar alleen maar geld gekost
Nooit maat.quote:
Gewoon niet gaan, kaartje sturen en klaar, doe ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn familie, die ik zelden zie, komen nu op een leeftijd dat ze binnen 15 tot 25 jaar wel zullen gaan. Dat stelt mij voor een dilemma om wel of niet te gaan. Ik zie ze nooit. Maar ja 'het is familie'
Ze doet sws super afstandelijk tegen me. Graag of niet vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu gaat @:kauai je helemaal niet meer willen bjen maat
Kwam bij opa van beste vriend na de uitvaart. Dat is eigenlijk wel chiller. Iedereen is relaxed en je kan met de persoon waarvoor je kom serieus een praatje maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn familie, die ik zelden zie, komen nu op een leeftijd dat ze binnen 15 tot 25 jaar wel zullen gaan. Dat stelt mij voor een dilemma om wel of niet te gaan. Ik zie ze nooit. Maar ja 'het is familie'
Een echte forumbeest heeft weinig tijd voor hele zinnenquote:
Meestal kan je op een begrafenis geen praatje meer maken met de persoon voor wie je komtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kwam bij opa van beste vriend na de uitvaart. Dat is eigenlijk wel chiller. Iedereen is relaxed en je kan met de persoon waarvoor je kom serieus een praatje maken.
maat je gaf geen like terug op Tinderquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze doet sws super afstandelijk tegen me. Graag of niet vriend
Heb haar nooit gezien op Tinder. Laatst nog in Utrecht geswiped voor haarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maat je gaf geen like terug op Tinder
dat was niet alleen een belediging voor haar maar ook voor diegene die de like gaf (ik)
Misschien kan ze een eigen datingshow beginnen. Kauai zoekt FOK!-erquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb haar nooit gezien op Tinder. Laatst nog in Utrecht geswiped voor haar
Romantisch @Kauaiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb haar nooit gezien op Tinder. Laatst nog in Utrecht geswiped voor haar
Ze is veel te high class voor fok debieltjesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan ze een eigen datingshow beginnen. Kauai zoekt FOK!-er
Oh je bent boos omdat ik niet op je emotionele gevoelens in ga??quote:
Jeetje. Reageer eens niet zo geagiteerd man :Squote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh je bent boos omdat ik niet op je emotionele gevoelens in ga??
Ja ik zou mij zeker druk maken wat er over 15-20 jaar gaat gebeuren onlogisch
@JR-Style-93 en ik zetten een handtekening bij deze postquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is veel te high class voor fok debieltjes
Geneeskunde-studente is wel top notch jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is veel te high class voor fok debieltjes
amarantha is het hier niet mee eens hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geneeskunde-studente is wel top notch ja
amarantha heeft veel stress heb ik gehoord van een goede vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
amarantha is het hier niet mee eens haha
Er postte er hier een die over zich heen liet pissen door een incel turnt fitnessboi.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geneeskunde-studente is wel top notch ja
Panzermausquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:54 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Er postte er hier een die over zich heen liet pissen door een incel turnt fitnessboi.
Ah leuk weer een kloon in deze scquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:54 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Er postte er hier een die over zich heen liet pissen door een incel turnt fitnessboi.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:54 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Worden hier ook mensen geband om een mention?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:21 schreef onlogisch het volgende:
Het gestuntel van @:GGMM beperkt zich vandaag niet tot de VBL SC
@:Caland
@:Zipportal
@:El-Stinho
@:KingRoland
@:maxi-mus
@:Wereldgozer
@:Elan
@:Doublepain
@:Lenny_Leonard
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:52 schreef KingRoland het volgende:
tjacka wel voorzichtig blijven tijdens deze tijden van corona
Dan zitten de verstandige forum-leden vast niet op FOK!quote:
Die kijken naar dikke schreeuwende boze mannetjesquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zitten de verstandige forum-leden vast niet op FOK!
Allemaal false flag users van GroenLinksquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zitten de verstandige forum-leden vast niet op FOK!
Ach, kan die club echt niet serieus nemen. Nu weer die antisemitische debieltjes in hun jongeren-vereniging. Voor de buhne ze eruit zetten zodat ze kunnen benadrukken dat ze ECHT niks met extreme denkbeelden hebben hoor. Mehoelaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die kijken naar dikke schreeuwende boze mannetjes
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, kan die club echt niet serieus nemen. Nu weer die antisemitische debieltjes in hun jongeren-vereniging. Voor de buhne ze eruit zetten zodat ze kunnen benadrukken dat ze ECHT niks met extreme denkbeelden hebben hoor. Mehoela
Maar we gaan het zien als ze gaan regeren in Rutte 4quote:
Lijkt me sterkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar we gaan het zien als ze gaan regeren in Rutte 4
Nee, inderdaad, dat bepalen de feiten.quote:
Wat? Forum gaat wel aardig wat zetels alsnog halen gok ik. En VVD sluit samenwerking niet uit. CDA lokaal ook al niet.quote:
Lijkt me sterk dat ze gaan regeren jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Forum gaat wel aardig wat zetels alsnog halen gok ik. En VVD sluit samenwerking niet uit. CDA lokaal ook al niet.
gn jc'tje. No hard feelings he maatquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
D66 gaat sws een uitglijder maken
Grappen van de autocuequote:
Ik kon het niet 7 minuten volhoudenquote:
Sommige fokkers houden wel van travestietenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Thaise gevangenis zou niks voor mij zijn.
@Kaneelstokje zag wel wat in een vrouwelijk lichaam met een penis eraan gemonteerd ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Sommige fokkers houden wel van travestieten
Geswaffeld worden door 60 negers in een Braziliaanse gevangenis zou beter zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Thaise gevangenis zou niks voor mij zijn.
@Fokkie @Kaneelstokje @KingRolandquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Sommige fokkers houden wel van travestieten
Beter gewoon Noorse gevangenis.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Geswaffeld worden door 60 negers in een Braziliaanse gevangenis zou beter zijn
Wat is ditquote:
Wat doen 60 negers in een Braziliaanse gevangenis? Of hebben ze daar ook al last van de massaimmigratiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Geswaffeld worden door 60 negers in een Braziliaanse gevangenis zou beter zijn
Remqo noemt gewoon alles met een tint neger. Net als zijn vriendinquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doen 60 negers in een Braziliaanse gevangenis? Of hebben ze daar ook al last van de massaimmigratie
Wat saaiquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon Noorse gevangenis.
Dat is een soort zomerkamp. Alleen dan zonder Breivik hopelijk.
Heb je nooit naar Braziliaanse elftallen gekeken ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doen 60 negers in een Braziliaanse gevangenis? Of hebben ze daar ook al last van de massaimmigratie
Ja diequote:
Liever saai dan elke nacht 40-45 penissen in je reet gedouwd krijgen en daarna moeten slapen in iedereen zijn schijt.quote:
Niet iedereen die mooi zongebruind is is ook een neger.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nooit naar Braziliaanse elftallen gekeken ofzo?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet iedereen die mooi zongebruind is is ook een neger.
Tja aan comfort is wel een gebrekquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever saai dan elke nacht 40-45 penissen in je reet gedouwd krijgen en daarna moeten slapen in iedereen zijn schijt.
Hoe is het met Pierre?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Remqo noemt gewoon alles met een tint neger. Net als zijn vriendin
Zonder comfort is het leven zinloos.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Tja aan comfort is wel een gebrek
Na al die avonturen in Latijns-Amerika, pakken ze me op een belastingformulierquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Als jullie ooit nog in de bak zouden belanden, voor welke misdaad zou dat zijn?
Een impulsieve actie ooit in de emotie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een impulsieve actie ooit in de emotie waarschijnlijk.
Ik zie mezelf namelijk niet snel meth gaan koken.
Favo serie: Brba, Sopranos, Wire of Got?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een impulsieve actie ooit in de emotie waarschijnlijk.
Ik zie mezelf namelijk niet snel meth gaan koken.
Ja maar wat zou je dan stelen? Ook echt iets van waarde of gewoon onzin omdat het kan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee veel te veel gedoe
Bij mij moet dat wel diefstal zijn. Ik was een klein kleptomaantje vroeger
Nee iets waardevols. Als ik in de bak beland is omdat ik het financieel niet meer zou redden. Dus of diefstal, of iets van dealen ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wat zou je dan stelen? Ook echt iets van waarde of gewoon onzin omdat het kan?
Breaking Bad.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:49 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Favo serie: Brba, Sopranos, Wire of Got?
En de rest?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad.
Game of Thrones staat op #65
Doe dan maar verkrachting.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Veel plezier in jilla danquote:
quote:
Je kunt het maar beter nooit krijgenquote:
Elke week hoor je weer iets nieuws of je er dan wel of niet helemaal immuun voor bent, dus ik ontwijk het liever.quote:
En nu worden naast de longen ook de darmpjes aangetast. Ik pasquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke week hoor je weer iets nieuws of je er dan wel of niet helemaal immuun voor bent, dus ik ontwijk het liever.
Ik ben absoluut geen gewelddadige jongen.quote:
Ik ken geen vrouw die ooit teder is verkrachtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen gewelddadige jongen.
Tja d&d.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GoT cijfers:
S1: 9,5
S2: 9,3
S3: 9,7
S4: 9,8
S5: 6,5
S6: 5,7
S7: 3
S8: 1 (maar eigenlijk -4045)
Nee joh. Komt gewoon percentage wat de dans ontspringt hoorquote:
Oh dat is mij even ontschoten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu worden naast de longen ook de darmpjes aangetast. Ik pas
Misschien kan Fok-it je nog wat spul aanbieden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen gewelddadige jongen.
Ken jij veel vrouwen persoonlijk die verkracht zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw die ooit teder is verkracht
Lijkt me voor iedereen spreken dat verkrachting gelijk staat aan geweldquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken jij veel vrouwen persoonlijk die verkracht zijn?
Die komen ooit over 10+ jaar nog wel met een tv-interview waar ze open kaart spelenquote:
Hoeft niet per se, kan ook door emotionele manipulatie komen. Een vrouw die bevriest door angst en daardoor niet terugvecht.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me voor iedereen spreken dat verkrachting gelijk staat aan geweld
Maar dan nog dringt een man met geweld zich bij een vrouw naar binnen. Of die vrouw tegenstribbelt of nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, kan ook door emotionele manipulatie komen. Een vrouw die bevriest door angst en daardoor niet terugvecht.
Deden ze een paar maanden geleden al op zo'n Film Festival waar ze toegaven totaal geen ervaring te hebben en George eigenlijk gescamd hadden. Daardoor werden ze ook van Star Wars afgehaald waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die komen ooit over 10+ jaar nog wel met een tv-interview waar ze open kaart spelen
Ja oké als je geweld zo definieert wel ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan nog dringt een man met geweld zich bij een vrouw naar binnen. Of die vrouw tegenstribbelt of niet
Dan zou ik misschien een toonbeeld kunnen worden. Ik ken overigens sowieso geen vrouw die ooit is verkracht.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouw die ooit teder is verkracht
Ook nooit op het randje gebalanceerd?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zou ik misschien een toonbeeld kunnen worden. Ik ken overigens sowieso geen vrouw die ooit is verkracht.
Blijf maar gewoon maagd als het niet met wederzijdse toestemming mogelijk isquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zou ik misschien een toonbeeld kunnen worden.
Het zogenaamde beschermingsmechanisme inderdaad. Schijnt dus een instinct te zijn van het lichaam om in leven te blijven door hem dan maar te laten gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, kan ook door emotionele manipulatie komen. Een vrouw die bevriest door angst en daardoor niet terugvecht.
Echt? Djezusquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deden ze een paar maanden geleden al op zo'n Film Festival waar ze toegaven totaal geen ervaring te hebben en George eigenlijk gescamd hadden. Daardoor werden ze ook van Star Wars afgehaald waarschijnlijk.
Zag daar een tijdje geleden een goede film over ja, die verkrachter die stapje voor stapje steeds verder ging in de emotionele manipulatie zodat het meisje eigenlijk geen schijn van kans had.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het zogenaamde beschermingsmechanisme inderdaad. Schijnt dus een instinct te zijn van het lichaam om in leven te blijven door hem dan maar te laten gaan.
Elke man wel toch? (Niet dan? (lol))quote:
Ja ze hebben nu nog een contract bij Netflix maar het eerste wat ze mochten doen was het regisseren van een fucking stand-up comedianquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Djezus![]()
Nou die mogen een andere werkbranche gaan zoeken
Ben ik ook van plan vriend, maak je maar geen zorgen. Als de quarantaine voorbij is staan ze voor me in de rij.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon maagd als het niet met wederzijdse toestemming mogelijk is
Denk het wel. Soms dring je toch een beetje aan in het heetst van de strijdquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elke man wel toch? (Niet dan? (lol))
Nou ja, ze hebben 1 ding goed gevonden en dat is potentie zien in een boekenreeks die nog niet mateloos populair was. Maar goed. Als hun het niet waren was er vast wel iemand anders mee gekomen tijdje laterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze hebben nu nog een contract bij Netflix maar het eerste wat ze mochten doen was het regisseren van een fucking stand-up comediandan weet je dat Netflix ze dus niet eens een echt project durft te geven.
Die zullen wel balen dat ze hun grootste project ooit zo makkelijk hebben afgeraffeld.
Denk eerder aan hart en vaatziekten bij deze fotoquote:
Niet al te persoonlijk opvatten dan he.Na corona staat iedereen ergens voor in de rijquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan vriend, maak je maar geen zorgen. Als de quarantaine voorbij is staan ze voor me in de rij.
Ja ze wilden Red Wedding doen en daarna vonden ze het niks meer aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben 1 ding goed gevonden en dat is potentie zien in een boekenreeks die nog niet mateloos populair was. Maar goed. Als hun het niet waren was er vast wel iemand anders mee gekomen tijdje later
Maar dan hebben ze wel talent. Anders krijg je die eerste seizoenen niet op zo'n hoog niveau zonder ervaring. Dat talent hebben ze alleen laten lopen nadat het hoogtepunt voor hun bereikt wasquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze wilden Red Wedding doen en daarna vonden ze het niks meer aan.
Daarom waren de eerste seizoenen nog wel goed omdat ze hun best deden.
Ze kunnen wel aardig scènes verzinnen in een plot wat al staat, maar als ze zelf een plot moeten verzinnen slaat het nergens meer op.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze wel talent. Anders krijg je die eerste seizoenen niet op zo'n hoog niveau zonder ervaring. Dat talent hebben ze alleen laten lopen nadat het hoogtepunt voor hun bereikt was
Ja die pilot had ik ook keer gehoord ja, maar wat ging daar allemaal mis dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen wel aardig scènes verzinnen in een plot wat al staat, maar als ze zelf een plot moeten verzinnen slaat het nergens meer op.
Overigens was de eerste keer dat ze de pilot opnamen het een verschrikking en moesten ze het opnieuw doen (wat nooit voorkomt maar HBO had er al veel geld in gestoken lol), dus dat was al wel een red flag. Kan best dat HBO daarom er veel ervaren mensen bij hebben gestopt zodat alles een stuk beter verliep, daarna namen de ego's van D&D het over.
Ze lieten het aan vrienden zien (die zelf ook tv-schrijvers waren, volgens mij die later showrunner werd van Chernobyl) en ze hadden niet eens duidelijk gemaakt dat Jaime en Cersei broer en zus waren (zeg maar het belangrijkste in die hele pilot) en de kostuums waren niet "lived-in" waardoor het allemaal heel fake leek. En andere actrices voor Dany en Catelyn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die pilot had ik ook keer gehoord ja, maar wat ging daar allemaal mis dan?
Ben wel benieuwd naar beelden van die mislukte pilot
quote:
Vooral Dany had echt wel slecht gecast geweestquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Dany had echt wel slecht gecast geweest
Een afro amerikaanse dick zekerquote:
Ziet er prima uit. Hoe is haar lichaam?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opzich heeft zij wel meer de klassieke beauty met een snufje incest in haar uiterlijk
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er prima uit. Hoe is haar lichaam?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
Lang geleden dat ik zo weinig uitgegeven heb in een maand
Lolquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel raakbaar, maar minder dan Emilia.
Heb juist drie keer zoveel uitgegeven, brengt het weer in evenwichtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig.
Samen verslaan we de inflatie.
[..]
Lol
Kun je ook m'n huur betalen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb juist drie keer zoveel uitgegeven, brengt het weer in evenwicht
Nee ben nu weer blut. Volgende maand vakantiegeldquote:
Aan watquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb juist drie keer zoveel uitgegeven, brengt het weer in evenwicht
Weet je zeker dat je het krijgt?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee ben nu weer blut. Volgende maand vakantiegeld
Strippersquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is toch een vrouw
En hoeren zijn illegaal
Denk dat ik waarzegger wordquote:Op zaterdag 25 april 2020 15:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende: [..] Nouja, binnen nu en een week komt er wel weer een rage waarbij braddie roept dat jet topic dicht moet en zijn account in het ronde archief verdwijnt
Ja dat ook, maar nog steeds blijf ik boven een bepaald bedrag staan. Ik geef normaal gesproken wel erg veel uit aan horeca en materialen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik koop wel iets luxere producten nu hoor
Wagyu butgertjes lekker manquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar nog steeds blijf ik boven een bepaald bedrag staan. Ik geef normaal gesproken wel erg veel uit aan horeca en materialen.
Ja dat zei ik toch ook verzin zelf eens wat papegaaiquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over drie dagen begint ie weer opnieuw
Dat de mods zich hiervoor lenen
Goedemorgen...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch ook verzin zelf eens wat papegaai
Ik vind de vorkjes die de meeste restaurants meeleveren echt kut, dat zijn van die hele dunne plastic stokjes die met al breken als je er naar kijkt. Maar er zijn óók restaurants die goede dikke vorkjes meeleveren soms. Als die ze niet meeleveren vind ik het wél kutquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |