Ze doen hun best maar, ze komen niet van de Virtual Machine in mijn daadwerkelijke pc.quote:
Ga ik ook doen heb wel ergens een VM die ik kan misbruikenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar, ze komen niet van de Virtual Machine in mijn daadwerkelijke pc.
Die mensen moeten toch ook eten?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu een programma waarin een gezin te dik is. 4 leden, 3 zijn te dik....
hebben ze fucking VIJF koelkasten
Ja ik heb ook een eigen koelkast. En kijk wat daarvan is gekomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja normaal toch dat je allen een eigen koelkast hebt
Loombandjes.quote:
*kijkt*quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een eigen koelkast. En kijk wat daarvan is gekomen.
Ik zal even op en neer springen. Dan sla ik mezelf een blauw oog met m'n vetschort.quote:
Dit ja, je ziet het ook vaak bij extensions en nephaar, want da's toch voor een beperkte tijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Loombandjes.
Denk dat mensen die bijvoorbeeld hun hele haar in kleine vlechtjes doen deze wel gebruiken omdat ze zo lang blijven zitten. Voor normaal gebruik je elastiekjes met een beschermlaagje erom heen, deze die jij nu hebt zijn echt HEEL slecht voor je haar namelijk.
Ik heb 4 koelkasten in huis. Slechts 3 aangesloten. Daarvan 2 voor bier. En nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja normaal toch dat je allen een eigen koelkast hebt
2 alleen voor bier?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb 4 koelkasten in huis. Slechts 3 aangesloten. Daarvan 2 voor bier. En nu?
doe dan maar nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal even op en neer springen. Dan sla ik mezelf een blauw oog met m'n vetschort.
Plus nephaar en extensions is het niet zo erg als het beschadigd. Of oh dat bedoel jij ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, je ziet het ook vaak bij extensions en nephaar, want da's toch voor een beperkte tijd.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
De AA?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Plus nephaar en extensions is het niet zo erg als het beschadigd. Of oh dat bedoel jij ook.
Ok, in een daarvan staat ook insuline.quote:
Nee, niet zo handig inderdaad.quote:
Voordeel van bier, statiegeld. Met de juiste supermarkt sta je ook nog buiten het zicht.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik schaamde mij vandaag echt dood toen ik al die flessen in de glascontainer gooide
Ga voor fusten dan heb je daar geen last van.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik schaamde mij vandaag echt dood toen ik al die flessen in de glascontainer gooide
Moet je doen in je ochtendjas en op sloffen. Je haar in de war. Make-up op je wangen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
peuk uit de mondquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je doen in je ochtendjas en op sloffen. Je haar in de war. Make-up op je wangen.
Ik las fisten. Vond het al een rare tipquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga voor fusten dan heb je daar geen last van.
Nee dan loop je ook niet meer lekker naar de glasbak.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las fisten. Vond het al een rare tip
One Bal, one jar.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan loop je ook niet meer lekker naar de glasbak.
Je creëert wel meer bergruimte voor je flessenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar je kont van vol is loopt je mond van over?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ander soort DP?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar je kont van vol is loopt je mond van over?
Ja en datquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik ook gelezen hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nog nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar je kont van vol is loopt je mond van over?
Plaats een oproep in kpd?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nog nooit geprobeerd eigenlijk
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
KOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Ik heb er drie waarvan 1 voor drank en 1 om vlees in te drogenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aaaw, fernweh?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
ik was net fotos uit thailand aan het kijken
Welke?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Man wat een dooie bende weer bij de andere SC.
Ik ben dagelijks ff sad als ik door Facebook of Google Foto's herinnerd wordt aan het feit dat ik afgelopen tig jaar rond deze datum op vakantie wasquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
ik was net fotos uit thailand aan het kijken
Relaties?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Man wat een dooie bende weer bij de andere SC.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet naar de bouwmarkt geweest
Ik wil ook nog maar durf niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah auto in auto uit x2quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was ook niet het weer om het te doen afgelopen week
Als je bij jou klaar bent, kom je dan hierheen?`:Pquote:
moet ik toch over even over nadenkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je bij jou klaar bent, kom je dan hierheen?`:P
Ik las het net ook alquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
Bij beitsen lees ik steeds batsen maar goed
Kom tegenwoordig 3 keer in de week bij de bouwmarkt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij nog geen neuk aan je naad als single in lockdown?
Chique.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij nog geen neuk aan je naad als single in lockdown?
En toen dacht je, oeh hier ga ik vanavond op FOK! een grap over maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja sorry.
We keken vanochtend op het werk een oude clip van Jiskefet.
Thuis lacht er zeker niemand omquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen dacht je, oeh hier ga ik vanavond op FOK! een grap over maken?
ja ben het totaal kwijt :pquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ook moeite om te weten welke dag het is? Ik heb de hele dag al het idee dat het zaterdag is
Nee, natuurlijk niet. De dag van de arbeid is er om te arbeiden hequote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:13 schreef Fogel het volgende:
Hebben jullie geen vrije dag op 1 mei? Dag van de arbeid enzo... in ieder geval hier.
Nope.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:13 schreef Fogel het volgende:
Hebben jullie geen vrije dag op 1 mei? Dag van de arbeid enzo... in ieder geval hier.
Wij hebben 5 mei niet eens vrij. Wel neemt iedereen ATV.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:13 schreef Fogel het volgende:
Dit jaar wel toch? Dacht verplichte vrije dag?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben 5 mei niet eens vrij. Wel neemt iedereen ATV.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen of stoken in een goed huwelijk maar de bingo is op zaterdag.
BINGOquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen of stoken in een goed huwelijk maar de bingo is op zaterdag.
Die discussie heb ik net 200 keer gevoerd. Eerst met losgirlfriend en toen al mijn collega's.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit jaar wel toch? Dacht verplichte vrije dag?
Volgens mij niet, geloof dat ik gewoon werken moet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit jaar wel toch? Dacht verplichte vrije dag?
Uren goedkeuren voordat ze gemaakt zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Aangezien ik uren moet goedkeuren vandaag al een paar collega's gesproken. Ja mijn tante zegt is verplicht vrije dag dus lever geen ATV in en zulks.
Nee heb ik ook niet meer gesproken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verveel je je?
Is de date met surfdude al geweest?
nee zon anderhalve meter date is wat vreemdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh geen zin dan?
Ben je nog actief in de wondere wereld van datingsites?
Ja ik keur ze natuurlijk elke week maar omdat mensen al hadden gehoord dat er ATV geboekt moest worden gingen ze alvast even verhaal halen. Want vlg die en die is het een landelijk vrij.quote:
hm zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zou de reden zijn dat je bij een uitvaart maar 50 codes krijgt voor mensen om een stream te volgen. Heeft dat met serverbelasting te maken?
Maandag. We gaan iig om half 5 sluiten en ik hoop zo ontzettend dat we een code krijgen. Dan gaan we met wie wil het samen kijken. Maar we weten dus nog niet of we een code krijgen.quote:
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik keur ze natuurlijk elke week maar omdat mensen al hadden gehoord dat er ATV geboekt moest worden gingen ze alvast even verhaal halen. Want vlg die en die is het een landelijk vrij.
Denk dat veel mensen dit denken gewoon.
Klopt dat veel mensen dat denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik keur ze natuurlijk elke week maar omdat mensen al hadden gehoord dat er ATV geboekt moest worden gingen ze alvast even verhaal halen. Want vlg die en die is het een landelijk vrij.
Denk dat veel mensen dit denken gewoon.
Oh sterkte.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zou de reden zijn dat je bij een uitvaart maar 50 codes krijgt voor mensen om een stream te volgen. Heeft dat met serverbelasting te maken?
ohquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maandag. We gaan iig om half 5 sluiten en ik hoop zo ontzettend dat we een code krijgen. Dan gaan we met wie wil het samen kijken. Maar we weten dus nog niet of we een code krijgen.
Dan hebben ze wel een hele slechte server. Of een verdienmodel...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon skere licenties ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan hebben ze wel een hele slechte server. Of een verdienmodel...
Hmm dat verschilt dus per onderneming. Wat ik begreep is dat hier maar 50 codes te vergeven zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh sterkte.
Wij hadden laatst ook een uitvaart van een familielid.
Maar kregen gewoon een link voor de dienst die was ongelimiteerd
Heb volgens mij iets gemist. Maar als een collega overleden is en je wil dat eren, waarom zouden de nabestaanden dan geen code geven?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maandag. We gaan iig om half 5 sluiten en ik hoop zo ontzettend dat we een code krijgen. Dan gaan we met wie wil het samen kijken. Maar we weten dus nog niet of we een code krijgen.
In eerste instantie was de reactie dat het alleen voor familie en vrienden was, want beperkt. We hopen nu dat we als team samen in ieder geval 1 code krijgen maar dat is dus afwachten.quote:
Vrees dat je hier een punt hebt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
De dure cake van vroeger is de streamhoeveelheid van nu
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In eerste instantie was de reactie dat het alleen voor familie en vrienden was, want beperkt. We hopen nu dat we als team samen in ieder geval 1 code krijgen maar dat is dus afwachten.
Omdat er maar 50 zijn en er veel familie in Polen sowieso een code krijgt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb volgens mij iets gemist. Maar als een collega overleden is en je wil dat eren, waarom zouden de nabestaanden dan geen code geven?
Dit klinkt als enorme nonsens. Normaal is het bezoeken van een uitvaart dat ook niet echt, doorgaans.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In eerste instantie was de reactie dat het alleen voor familie en vrienden was, want beperkt. We hopen nu dat we als team samen in ieder geval 1 code krijgen maar dat is dus afwachten.
Mja, OK, maar indien verdienmodel van de begrafenisondernemer, kunnen jullie geen code kopen ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat er maar 50 zijn en er veel familie in Polen sowieso een code krijgt.
volges mij had ik die laatst hier ook gepostquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:34 schreef Fogel het volgende:
Sorry, maar moest aan deze meme denken.
[ afbeelding ]
Ja denk het. En ze verdienen er ook niet aan wat ik begreep dus het zal iets technisch zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm dat verschilt dus per onderneming. Wat ik begreep is dat hier maar 50 codes te vergeven zijn.
Die zag ik hier van de week ook geloof ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:34 schreef Fogel het volgende:
Sorry, maar moest aan deze meme denken.
[ afbeelding ]
Zou kunnen, geen idee waar ik die zag.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volges mij had ik die laatst hier ook gepost
Of dit jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, OK, maar indien verdienmodel van de begrafenisondernemer, kunnen jullie geen code kopen ofzo?
Nou, fantastisch, drankrijders. Kunnen mooi meer uitvaarten door komen. Wow, geweldig hoor, respect. *not*quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja denk het. En ze verdienen er ook niet aan wat ik begreep dus het zal iets technisch zijn.
Je kon de hele uitvaart daarna downloaden dus ook later kijken als je de link had.
Was wel vreemd. Geen condoleren geen koffietafel.
Nog wel nageborreld thuis met een stel vrienden en bekenden.
Gelukkig was de buurman erbij en die heeft een hoge functie bij de politie. Dus zorgde iig dat we geen controle kregen.
Van de week nog met 90 man twee uur zitten vergaderen zonder enige problemen en werd opgenomen ook. Er kan écht heel veel op technisch gebied.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja denk het. En ze verdienen er ook niet aan wat ik begreep dus het zal iets technisch zijn.
Je kon de hele uitvaart daarna downloaden dus ook later kijken als je de link had.
Gelukkig was de buurman erbij en die heeft een hoge functie bij de politie. Dus zorgde iig dat we geen controle kregen.
Dit was namens het contactpersoon van de familie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt als enorme nonsens. Normaal is het bezoeken van een uitvaart dat ook niet echt, doorgaans.
Tenzij vreselijke familie, skere bedoening of weet ik wat
Klinkt echt heel vreemd
Is er geen contactpersoon van de familie of uitvaartverzorger dit jullie kunnen contacteren?
Nee voor het samen zijn tegen regels inquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, fantastisch, drankrijders. Kunnen mooi meer uitvaarten door komen. Wow, geweldig hoor, respect. *not*
Hoe drankrijders? Hoe.kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, fantastisch, drankrijders. Kunnen mooi meer uitvaarten door komen. Wow, geweldig hoor, respect. *not*
We willen in de gymzaal van school kijken, denk een man of 20 maar wel allemaal op 1,5 meter afstand.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon zelf bellen en vragen of jullie kunnen betalen voor extra codes?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit was namens het contactpersoon van de familie.Wel heel lief mijn nieuwe unitmanager die haar niet gekend heeft, heeft ook de uitvaartonderneming gebeld of we toch niet ergens buiten een haag kunnen maken ofzo. Maar er zijn veel muren waar we tegenaan lopen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee voor het samen zijn tegen regels in
Niet het drankaspect
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe drankrijders? Hoe.kom je daar nou bij?
Daardoor kwam ik op het verkeerde been, excuus. Dacht niet aan de samenkomstregels.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh ik zou er veel meer voor over hebben dan 1 euro. Maar volgens mij gaat dit echt via de familie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Of dit ja
Klinkt ziek maar iedereen een euro inleggen zodat je gewoon een code krijgt ofzo?
Zal het als er maandag nog niets bekend is voorstellen aan de UM.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon zelf bellen en vragen of jullie kunnen betalen voor extra codes?
Want serieus, dit is debiel
Gewoon domme blondje uithangen in dit soort situatiesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal het als er maandag nog niets bekend is voorstellen aan de UM.
Naja dan wordt het ook opeens wel een raar dingetje. Als de familie ons geen code wil geven om het dan zelf te regelen. Je wilt zoiets ook niet achter iemands rug doen ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon domme blondje uithangen in dit soort situaties
Werkt vaak beste
Naborrelen met koffie, gebak en wat lekkers. En degenen die niet reden ook een biertje / wijntje. Was een vd laatste wensen van diegene.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daardoor kwam ik op het verkeerde been, excuus. Dacht niet aan de samenkomstregels.
Nee, hier ben ik het mee eens, uiteraard. Ik las het als dat er geen alcoholcontroles waren na een borrel vanwege die hoge pief, maar gelukkig bleek ik dat verkeerd te hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naborrelen met koffie, gebak en wat lekkers. En degenen die niet reden ook een biertje / wijntje. Was een vd laatste wensen van diegene.
En alleen hele close fam en een paar vrienden.
Wat moet je dan, elkaar bij de uitvaart de rug keren en huiswaarts
En de man van de overledene gewoon thuis laten wegkwijnen?
Zou je moeten koppelen aan mijn broertje, die is ook weer alleen sinds een paar maand.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zon anderhalve meter date is wat vreemd
maar de apps liggen verder links ja
Denk je dat het mijn type is? :pquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou je moeten koppelen aan mijn broertje, die is ook weer alleen sinds een paar maand.
Gekke situatie allemaal zo ja... Heel erg verdrietigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja dan wordt het ook opeens wel een raar dingetje. Als de familie ons geen code wil geven om het dan zelf te regelen. Je wilt zoiets ook niet achter iemands rug doen ofzo.
wow, sadquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja dan wordt het ook opeens wel een raar dingetje. Als de familie ons geen code wil geven om het dan zelf te regelen. Je wilt zoiets ook niet achter iemands rug doen ofzo.
Die van mijn vader is toen opgenomen voor familie in het buitenland.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wist tot voor een paar dagen geleden niet eens van het bestaan van begrafenis streamdiensten.
Tja, hij is veel weg voor zijn werk en is ondernemer daar moet je wel tegen kunnen.quote:
je weet hem goed te verkopen wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja, hij is veel weg voor zijn werk en is ondernemer daar moet je wel tegen kunnen.
Voor de rest geen idee joh
Weet dat er bij mijn broer ook gefilmd is, maar meer voor zijn gezin om het later eens in alle rust terug te kunnen kijken als ze daar behoefte aan hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van mijn vader is toen opgenomen voor familie in het buitenland.
Ik heb die video echt nooit terug gekeken. Geen behoefte aan, lijkt me zo weird.
Maar nu wel mooi dat het kan, anders heb je helemaal niets in dit geval.
Maarrr, hoop dat jullie toch zo'n code kunnen fixen, want weird verhaal
Ja dit, kan je al bijna zwaaien?quote:
Even je hand naar je voorhoofd bewegen.quote:
Oeh, kom je tapas brengen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ten anker bij noord Spanje, morgen naar binnen en laden voor vlakbij Fogel
Niet?quote:
Spitsbergen toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ten anker bij noord Spanje, morgen naar binnen en laden voor vlakbij Fogel
Wat voor versnaperingen ben je naar binnen aan het gieten?quote:
Naar Elkem of Hydro? Die gebruiken daar veel van.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mag niet van boord
Kom een bakkie wit poeder brengen
Iets Noordelijkerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naar Elkem of Hydro? Die gebruiken daar veel van.
Naar Elkem of
Die zitten ook in het noorden, zijn grote bedrijven.quote:
Whiskyquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor versnaperingen ben je naar binnen aan het gieten?
Wel een beetje beschaafde hoeveelheden he, anders gaat het straks weer mis met de brug.quote:
klein miniglaasjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje beschaafde hoeveelheden he, anders gaat het straks weer mis met de brug.
Ik hoop het voor jullie, en begrijpelijk ja dat laatstequote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet dat er bij mijn broer ook gefilmd is, maar meer voor zijn gezin om het later eens in alle rust terug te kunnen kijken als ze daar behoefte aan hebben.
We gaan iig heel hard duimen dat het lukt, er is echt grote behoefte aan in het team. Ook omdat we helemaal niet echt afscheid hebben kunnen nemen enzo. Maar ook zonder code gaan we wel even bij elkaar komen. Is ook wel belangrijk denk ik.
Nee die heb ik sowieso toch al nooit.quote:
Ja ik ook van jou hoor.quote:
Ongehoorzame moffen, het is echt crisisquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
23:12
Ondanks een verbod op grote demonstraties zijn vandaag in Berlijn meer dan duizend mensen samengekomen voor een 1 meibijeenkomst. Dat gebeurde op en bij de Oranienplatz in de wijk Kreuzberg in het centrum van de Duitse hoofdstad. De politie heeft meerdere mensen aangehouden na een aantal rellen.
De autoriteiten hadden toestemming gegeven voor twintig demonstraties met maximaal twintig deelnemers. De actievoerders trokken zich daar weinig van aan. Ze staken vuurwerk af en er waren spreekkoren tegen de politie.
Agenten probeerden met luidsprekers de demonstranten duidelijk te maken dat ze zich moesten verspreiden. Uiteindelijk kwam het tot een aantal rellen, waarbij de politie moest ingrijpen.
Nog even volhouden joh, gaan we vanzelf weer losser kunnen doenquote:
wereld op z'n kop, in Athene stonden Grieken netjes op afstand te demonstrerenquote:
Was vandaag echt voortreffelijk, je kon aan de groenten proeven dat het vers was klaargemaaktquote:
Straks gaan de Italianen nog netjes hun leningen afbetalen en wil het VK weer terug bij de EU ...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wereld op z'n kop, in Athene stonden Grieken netjes op afstand te demonstreren
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vandaag echt voortreffelijk, je kon aan de groenten proeven dat het vers was klaargemaakt
en vrede tussen israel en palestina. S-A die de sharia afschaftquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaan de Italianen nog netjes hun leningen afbetalen en wil het VK weer terug bij de EU ...
QFTquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
Oh jongens, vier dagen vrij, wat een zaligheid
Donald Trump die ineens normaal doetquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en vrede tussen israel en palestina. S-A die de sharia afschaft
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)eeft-geen-krimp.html
Anders nog iets?
Ik doe meequote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker lekker![]()
![]()
Ik wil dit weekend echt Chinees gaan scoren, megaveel zin in nu
quote:GOED NIEUWS!
VANAF DINSDAG 24 APRIL 2020
KUNT U WEER BIJ ONS AFHALEN.
nou, corona maakt hem alleen maar gekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Donald Trump die ineens normaal doet
Hebben ze bij jouw Chinees een beetje goede kip kerrie?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker lekker![]()
![]()
Ik wil dit weekend echt Chinees gaan scoren, megaveel zin in nu
Kip? Ik pak altijd ossehaas kerriequote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze bij jouw Chinees een beetje goede kip kerrie?
quote:
Ja blijft iets raars met die Chinezen die in Nederland weigeren thuis te bezorgen, zelfs in grote steden zijn ze zeldzaamquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Chinees in de wijk hier is nog potdicht. Zelfs thuisbezorgen doen ze niet
Chinees hier deed het altijd wel, maar nu niet, potdichtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja blijft iets raars met die Chinezen die in Nederland weigeren thuis te bezorgen, zelfs in grote steden zijn ze zeldzaam
Ik heb geen goeie Chinees hierquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze bij jouw Chinees een beetje goede kip kerrie?
Hier is die ook ruim een maand dicht geweest. Nu is die weer open voor afhaal, maar met dat plexiglas knutselwerk boven de balie ziet het er daar nu nog schimmiger uit dan het al deedquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chinees hier deed het altijd wel, maar nu niet, potdicht
wij haalden hier vaak menu DD, daar zat Babi Pangang en FYH bij. met Bami meestalquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb geen goeie Chinees hier![]()
Liefste eet ik gebakken naaldnoedels, met pekingeend of gebakken inktvis.
Broccoli met ossenhaas en Kantonese baminis ook lekker![]()
En oldskool babi Pangang ook, foe Yong Hai erbij, boh!
Die hier is ook niet per definitie goed, maar wel gewoon lekker op zijn tijdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb geen goeie Chinees hier![]()
Liefste eet ik gebakken naaldnoedels, met pekingeend of gebakken inktvis.
Broccoli met ossenhaas en Kantonese baminis ook lekker![]()
En oldskool babi Pangang ook, foe Yong Hai erbij, boh!
hier meestal minimaal 2 dagen Chinees, halen toch altijd teveelquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Chinees, even lekker en dan 2 dagen aan de dunne.
De enige keer dat ik er niet minstens 2 dagen van eet is als ik een loempia haalquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier meestal minimaal 2 dagen Chinees, halen toch altijd teveel
Ja das waar. Die chinesen doen ook zo teringveel in die bakken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier meestal minimaal 2 dagen Chinees, halen toch altijd teveel
Waar voor je geld heet datquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das waar. Die chinesen doen ook zo teringveel in die bakken.
Vlg mij denken ze dat we reuzen zijn.
meh, het is wel veel minder dan 20 jaar terug, toen kon je met 1 portie rustig met z'n 4-en etenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das waar. Die chinesen doen ook zo teringveel in die bakken.
Vlg mij denken ze dat we reuzen zijn.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij haalden hier vaak menu DD, daar zat Babi Pangang en FYH bij. met Bami meestal
Mja al een tijdje niet meer gehaald
Hahahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hier is ook niet per definitie goed, maar wel gewoon lekker op zijn tijd. Soms ook wat eigenaardig, een typisch vegetarisch gerecht als tjap tjoy puilt hier over het algemeen uit van de kip
Kunnen ze niet gewoon opsturen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
als ik ooit weer op werk kom ga ik een nieuwe laptop bietsen, klote ding dit
Alleen wel heel 'toevallig' dat de beelden uit Turkije komen ...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/280542/(...)ngen.html?redirect=1
Grieken zijn het zat
hmm zal eens kijken of die service bestaat.quote:
die landen vinden elkaar ook zoooo aardigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen wel heel 'toevallig' dat de beelden uit Turkije komen ...
Die missen we nog in het rijtje onverwachte wendingen tijdens de coronacrisis, Turkije die zijn bezetting van Cyprus opgeeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die landen vinden elkaar ook zoooo aardig
inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die missen we nog in het rijtje onverwachte wendingen tijdens de coronacrisis, Turkije die zijn bezetting van Cyprus opgeeft.
Weet niet wat jij kost per uur maar opsturen lijkt me goedkoper vaakquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmm zal eens kijken of die service bestaat.
Al zullen ze snel zeggen kom maar halen want leaseauto en kantoor gewoon open
Turkse grenswachters hebben vd week ook al met scherp geschoten op Duitsers en Griekse grenswachten aan de overkant.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen wel heel 'toevallig' dat de beelden uit Turkije komen ...
Geld, boeiuhquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet niet wat jij kost per uur maar opsturen lijkt me goedkoper vaak
Ja Ome Erdo ziet zijn kans schoon nu alle aandacht op iets anders is gericht.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Turkse grenswachters hebben vd week ook al met scherp geschoten op Duitsers en Griekse grenswachten aan de overkant.
Naar Almere....quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geld, boeiuh
Even het huis uit heeft ook waarde.
Die gore net niet snor van die vent ook trouwensquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Ome Erdo ziet zijn kans schoon nu alle aandacht op iets anders is gericht.
mweh, zolang ie aan de stroom hangt gaat ie nog wel, batterij is binnen 20 minuten leeg.....quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet niet wat jij kost per uur maar opsturen lijkt me goedkoper vaak
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mweh, zolang ie aan de stroom hangt gaat ie nog wel, batterij is binnen 20 minuten leeg.....
Ga woensdag over een week sowieso weer eens naar kantoor
ik nam deze in november in gebruik, toen deed ie het nog een dikke 2 uur. Was tweedehands wel, was van collega die weg moest in laatste cleanup ronde. Bij mn vorige was scherm gebrokenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ja dat is ruk
Net als die keer dat ik een laptop had die alleen aan stroom het deed
Handig als je 3 van de 4 dagen buiten de deur werkt
Owz dat is shitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik nam deze in november in gebruik, toen deed ie het nog een dikke 2 uur. Was tweedehands wel, was van collega die weg moest in laatste cleanup ronde
op vrijwel alle werplekken wel docking stations met stroom dus dat gaat wel, Alleen lange vergaderingen wordt een dingetjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Owz dat is shit
2 uur is trouwens ook niet echt lekker lang. Jij zit toch ook vaak zat in lange sessies neem ik aan? Of heb je op kantoor veel vaste werkplekken?
trustequote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
Het is tijd om te gaan slapen, nog even een muziekje voor het slapengaan
Onhandigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op vrijwel alle werplekken wel docking stations met stroom dus dat gaat wel, Alleen lange vergaderingen wordt een dingetje
Supertrampquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:58 schreef LTVDK het volgende:
Het is tijd om te gaan slapen, nog even een muziekje voor het slapengaan
Datquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Onhandig
Regel gewoon lekker een nieuwe, is je primaire werkdevice joh, dat moet gewoon vlekkeloos werken
aangezien de laptop nog in garantie zit vermoed ik dat onze vrienden van IT hardware eerst een nieuwe batterij gaan bestellenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Onhandig
Regel gewoon lekker een nieuwe, is je primaire werkdevice joh, dat moet gewoon vlekkeloos werken
Hij zou natuurlijk van je bureau af kunnen vallen....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aangezien de laptop nog in garantie zit vermoed ik dat onze vrienden van IT hardware eerst een nieuwe batterij gaan bestellen
2x een gebroken scherm gaat opvallenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij zou natuurlijk van je bureau af kunnen vallen....
Lang op een trilplaat oid zetten. Gaat het vast ook stuk vanquote:
Standje schroei staat niet in de Kama Sutra.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:19 schreef Molo het volgende:
Iedereen hier gaat me vast weer haten maar ik bel dólgelukkig mijn bed met elektrische deken ingestapt en lig daar dus nu extreem te genieten en blij te zijn in toasty warm bed
Heerlijk slapen nu![]()
![]()
![]()
truste Molo :quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:19 schreef Molo het volgende:
Iedereen hier gaat me vast weer haten maar ik bel dólgelukkig mijn bed met elektrische deken ingestapt en lig daar dus nu extreem te genieten en blij te zijn in toasty warm bed
Heerlijk slapen nu![]()
![]()
![]()
De Tering.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:19 schreef Molo het volgende:
Heerlijk slapen nu![]()
![]()
![]()
Ik vind dit ook veel te vroeg om m'n nest uit te komen, maar slapen gaat toch niet meer lukken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:25 schreef RockNijntje het volgende:
Doordeweeks kapot als de wekker om 8:30 gaat, zaterdag klaarwakker om 6:00. Waarom gebeurt dit iedere week.
Ditquote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook veel te vroeg om m'n nest uit te komen, maar slapen gaat toch niet meer lukken.
Klinkt als mijn verlofquote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:25 schreef RockNijntje het volgende:
Doordeweeks kapot als de wekker om 8:30 gaat, zaterdag klaarwakker om 6:00. Waarom gebeurt dit iedere week.
ditquote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook veel te vroeg om m'n nest uit te komen, maar slapen gaat toch niet meer lukken.
ze hebben gewoon een dingetje voor de mijnwerkers jhquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:13 schreef Molo het volgende:
Er is hier een logeetje, de dames hebben al denk ik acht keer de clip Sonne van Rammstein achter elkaar zitten kijken omdat ze Sneeuwwitje steeds willen zien
De film Sneeuwwitje boeit ze dan weer niet
![]()
![]()
Vieze zwetende oostduitsersquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben gewoon een dingetje voor de mijnwerkers jh
Lekkere sneeuwwitje wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:13 schreef Molo het volgende:
Er is hier een logeetje, de dames hebben al denk ik acht keer de clip Sonne van Rammstein achter elkaar zitten kijken omdat ze Sneeuwwitje steeds willen zien
De film Sneeuwwitje boeit ze dan weer niet
![]()
![]()
Ja die zag er toen goed uit. Eens opzoeken wie dat isquote:
Ging mij meer om de outfit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die zag er toen goed uit. Eens opzoeken wie dat is
We zitten nu op de 11e keer geloof ik trouwens
Laatste boottrip dit?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:28 schreef FranticDJ het volgende:
verrot slecht geslapen weerdeed pijn toen de wekker om 3.30 ging..
maar goed. wss vanmiddag beginnen laden.
Koffie en broodjes met oude kaas en pastramiquote:
Zou je z’n wortel willen trekken?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie gister die wiskundige bij op1 gezien?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je z’n wortel willen trekken?
Ja begrijp ikquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, moeilijk te zeggen, beetje onrustig. En te vroeg wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |