nou ja ze betalen doorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja mag nog even thuis blijven![]()
Zo belangrijk ben ik
Komt goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:29 schreef Karzai het volgende:
Denk dat de competitie 1 september ook niet door kan gaan er is dan nog geen vaccin
Ja die journalisten moeten ook nieuws brengen dat clicks oplevert, slaat nergens op natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
in de persco. journalist die rutte beschuldigt va een corona dictatuur
jezus
dat hij ook zo geduldig blijftquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die journalisten moeten ook nieuws brengen dat clicks oplevert, slaat nergens op natuurlijk.
Als hij alles gewoon laat doorgaan krijgt ie nog meer stront over zich heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh, we gaan toch allemaal dood
Ik bestel nooit wat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:03 schreef Karzai het volgende:
Eerst nog even al het geld opmaken natuurlijk, bestel wat bij een michelin ster restaurant
ipv die gore macaroni en mac
Moet jij (w)etenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef Karzai het volgende:
Oh apart, ik bestel wat als ik geen zin heb om te koken
Dat voelt als het winnen van de postcodeloterijquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een miljoenduizend tasjes weg gegooid :p
misschien ben ik een plastictasjeshoarderquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat voelt als het winnen van de postcodeloterij
quote:
Dat zijn er een heleboel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een miljoenduizend tasjes weg gegooid :p
Tof!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ben ik een plastictasjeshoarder
Goed moment om niet in een tiny house te wonen.quote:
Ik wil het wel graag.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed moment om niet in een tiny house te wonen.
maar dan moet je nog grond?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Huisje wat ik net zag op YouTube was $100.000. Alles bij elkaar.
Paar plekken in Nederland staan ze wel maar weet zo snel niet echt iets.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar vind je die dingen dan in Nederland?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paar plekken in Nederland staan ze wel maar weet zo snel niet echt iets.
Dat lijkt mij dus echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
ik hoorde gister dat een stel hier in e straat mee gedaan heeft aan dat rtl programma waar je een huis koopt zonder te kijken
nee mij ook niet. al zullen ze denk ik wel hun best doen om iets leuks voor je te vinden maar heb het programma nog niet gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus echt helemaal niets.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar vind je die dingen dan in Nederland?
Maar in Amerika is het veel groter.. Hebben mensen ook omgebouwde schoolbussen.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar in Amerika is het veel groter.. Hebben mensen ook omgebouwde schoolbussen.Gvd dat vind ik ook wel erg tof hoor.
En dan in quarantaine moetenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar in Amerika is het veel groter.. Hebben mensen ook omgebouwde schoolbussen.Gvd dat vind ik ook wel erg tof hoor.
Nou als ze dan een huis in jouw straat kopen is dat wel wat twijfelachtig over hoe goed ze hun best doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mij ook niet. al zullen ze denk ik wel hun best doen om iets leuks voor je te vinden maar heb het programma nog niet gezien
Zie het probleem niet? Zit nu ook bijna de hele dag binnen in mijn huisje.quote:
nee henk, ze willen julst wegquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als ze dan een huis in jouw straat kopen is dat wel wat twijfelachtig over hoe goed ze hun best doen.
Dat snap ik, maar dan is de grap weg.quote:
Daar kun je ook een stuk makkelijker (en goedkoper) een stukje land kopen om je eigen huisje op te bouwen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk, zeker als je huisgenoten hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie het probleem niet? Zit nu ook bijna de hele dag binnen in mijn huisje.
Je hebt alleen geen nagel om aan je reet te krabben als je iets overkomt en je geen ruim inkomen hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je ook een stuk makkelijker (en goedkoper) een stukje land kopen om je eigen huisje op te bouwen.
zeg het hem flesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
Zijn zij wel hooggeleid?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nu de enige laagopgeleide in mijn vve
Nou, het is/was gewoon een Vogelaarwijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee.
ja lekkere macrobiotische rogge-spelt-quinoa-gojibessenvlinders voor ¤ 8,95 per stuk ja? Waar je er vier van nodig hebt voor een beetje lunch? Frappe macchuccino van ¤ 17,50 erbij, met rietje en parapluutje. Allemaal hyper-bio-duurzaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pfff wacht maar.
wij verhipsteren flink![]()
biohipsterbakker is ook bijna klaar
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekkere macrobiotische rogge-spelt-quinoa-gojibessenvlinders voor ¤ 8,95 per stuk ja? Waar je er vier van nodig hebt voor een beetje lunch? Frappe macchuccino van ¤ 17,50 erbij, met rietje en parapluutje. Allemaal hyper-bio-duurzaam natuurlijk.
Lekker habiteren tussen de kansenparels, wat jijquote:
Zie net dat probleemwijken 15 jaar geleden werd uitgezondenquote:
Ik maak tegenwoordig zelf rogge/speltzuurdesembrood.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekkere macrobiotische rogge-spelt-quinoa-gojibessenvlinders voor ¤ 8,95 per stuk ja? Waar je er vier van nodig hebt voor een beetje lunch? Frappe macchuccino van ¤ 17,50 erbij, met rietje en parapluutje. Allemaal hyper-bio-duurzaam natuurlijk.
ja, dat ben je welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik maak tegenwoordig zelf rogge/speltzuurdesembrood.
Toevallig ook biologisch
Ben alleen geen hipster
Ja, we zijn oud.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie net dat probleemwijken 15 jaar geleden werd uitgezonden![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Probleemwijken_(televisieprogramma)
HM?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben bij gebrek aan nuttige zaken een plan voor mijn HM-die-toch-niet-doorgaat aan het maken. Extrafancy gefröbel met stempeltjes enzo.
Ik mag blij zijn als we aan twee broden en bolletjes genoeg hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef Karzai het volgende:
Mwoah ik doe een week met een brood, dan kost het 4 euro
Ik doe wel langer met voor 4 Euro aan broodquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef Karzai het volgende:
Mwoah ik doe een week met een brood, dan kost het 4 euro
Ow yesquote:
Halve marathon. 21,1km hardlopen, jeweetz. Ik had me ingeschreven voor die in Amsterdam in oktober, maar ik denk dat het dan een solo-rondje wordt.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
Let wel altijd op dat het volkoren meel is en geen tarwebloem
Hoe heet biologisch zijn van grondstoffen invloed op het eindproduct qua niet te vreten zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Biologisch brood is niet te vreten man
Rennend?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben bij gebrek aan nuttige zaken een plan voor mijn HM-die-toch-niet-doorgaat aan het maken. Extrafancy gefröbel met stempeltjes enzo.
De naam beīnvloedt de smaak, duh.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe heet biologisch zijn van grondstoffen invloed op het eindproduct qua niet te vreten zijn?
Oh ja dat soort dingen wordt ook massaal afgeblazen iddquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Halve marathon. 21,1km hardlopen, jeweetz. Ik had me ingeschreven voor die in Amsterdam in oktober, maar ik denk dat het dan een solo-rondje wordt.
Weet ik veel, interesseert me ook geen reet. Ik vind het niet te vreten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe heet biologisch zijn van grondstoffen invloed op het eindproduct qua niet te vreten zijn?
Rennend ja, wandelend heb ik toch al gedaan.quote:
Helemaal met de range die blijkbaar flink groter is dan anderhalve meter bij zwaardere inspanningen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat soort dingen wordt ook massaal afgeblazen idd
Ik maak zuurdesembroden van zuurdesemstarter. Die starter maak ik met roggemeel.quote:
Alle biologische broden? Hahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik veel, interesseert me ook geen reet. Ik vind het niet te vreten.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rennend ja, wandelend heb ik toch al gedaan.![]()
Ik wel.
Jezus ik word al moe als ik dit lees, laat staan als ik dit zelf moet gaan staan uitvoeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik maak zuurdesembroden van zuurdesemstarter. Die starter maak ik met roggemeel.
Testje gedaan en de roggemeel starter van biologisch roggemeel ging veel beter qua gistvorming dan de niet biologische.
Dus daarom biologische in dit geval
En rest van de meel ook, steengemalen, want meer voedingsstoffen waaronder eiwitten en olie uit de granen
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
het is deze trouwens
https://www.facebook.com/(...)f=nf_target&fref=tag
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik veel, interesseert me ook geen reet. Ik vind het niet te vreten.
Bakje meel en water erbij, en dan wachtenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus ik word al moe als ik dit lees, laat staan als ik dit zelf moet gaan staan uitvoeren.
jij koopt weer biljetjesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe wel langer met voor 4 Euro aan brood
ja fucking vetquote:
Ben ik toch niet voor gemaakt joh.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Bakje meel en water erbij, en dan wachten
Is niet zo moeilijk
Ja, net waar je beter resultaat mee hebt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik maak zuurdesembroden van zuurdesemstarter. Die starter maak ik met roggemeel.
Testje gedaan en de roggemeel starter van biologisch roggemeel ging veel beter qua gistvorming dan de niet biologische.
Dus daarom biologische in dit geval
En rest van de meel ook, steengemalen, want meer voedingsstoffen waaronder eiwitten en olie uit de granen
Hun doelgroep is wel de mensen die er het geld voor hebben en houden gok ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja fucking vetkomt ook terras blijkbaar. Hoop dat ze het overleven maar ze zullen wel vooruit hebben gedacht
Ongeduldquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik toch niet voor gemaakt joh.
oh ja zeker. het zit ook niet op een looproute ofzo. Denk dat de huidige bewoners ook niet hun doelgroep zijn ,denk dat ze gokken op de toekomstige bewoners in de woontorens.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Hun doelgroep is wel de mensen die er het geld voor hebben en houden gok ik.
Maar is afwachten ja
Zat smakeloze procedés, die toevallig wel of niet biologisch zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, net waar je beter resultaat mee hebt.En ik wil best aannemen dat in er in een hoop gevallen bij biologisch varianten van meel een kwaliteitsverschil te merken is, toch een andere manier van verwerken ook die meer aandacht/andere manier van werken vereist.
* Disclaimer: ik ben geen expert van wanneer bepaalde zich biologisch mogen noemen
Dan ben ik lui in het kwadraat tov jou. Koekoekquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongeduld
Ik ben vooral lui, en dit past daar prima bij
Vandaar de disclaimer en de specificatie van meelquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat smakeloze procedés, die toevallig wel of niet biologisch zijn
Steengemalen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:50 schreef Molo het volgende:
waar solliciteer je op?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:58 schreef G-Pier het volgende:
Sollicitatie na sollicitatie na sollicitatie. En doorrr
Ja, tussen metalen walsen: https://broodsmakelijk.nl/malenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Steengemalen?![]()
Kun je meel ook anders malen dan?
Customer Service Agent, vakkenvuller, cassičre, pizzabakker, bezorger, loodsmedewerker. Ik word nergens aangenomen the fuck.quote:
is het gelukt nu?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Postcodeshit hopelijk geregeld! Ik ben kwaad, maar opgelucht.
Dus, die verhuurder die ons terug zou bellen? Belde gewoon niet. Dus om 15:00 belde ik naar hen toe. Geen gehoor. Om 15:45 probeerde ik het nog eens. Ze namen op. Het duurde allemaal heel erg lang, maar na een halfuur was hadden we eindelijk antwoord en bleek ik dus gelijk te hebben over de mixup. Er wordt een addendum van het huurcontract gestuurd met de juiste postcode, dus dat is chill. Toen begon ultieme stress omdat we in 40 minuten water, elektriciteit en internet moesten afsluiten en met deze bedrijven moesten bellen of dit allemaal gaat lukken voor 6 mei en we moesten ook nog met de gemeente bellen omdat we daar het verkeerde adres hebben doorgegeven.
Dat was... veel stress.
Pfff...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Dus, die verhuurder die ons terug zou bellen? Belde gewoon niet. Dus om 15:00 belde ik naar hen toe. Geen gehoor. Om 15:45 probeerde ik het nog eens. Ze namen op. Het duurde allemaal heel erg lang, maar na een halfuur was hadden we eindelijk antwoord en bleek ik dus gelijk te hebben over de mixup. Er wordt een addendum van het huurcontract gestuurd met de juiste postcode, dus dat is chill. Toen begon ultieme stress omdat we in 40 minuten water, elektriciteit en internet moesten afsluiten en met deze bedrijven moesten bellen of dit allemaal gaat lukken voor 6 mei en we moesten ook nog met de gemeente bellen omdat we daar het verkeerde adres hebben doorgegeven.
Dat was... veel stress.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Dat was... veel stress.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Dat was... veel stress.
Al met al denk ik dat het goedkomt ja. De gemeente zegt dat het waarschijnlijk goed komt en we 6 mei even moeten checken wat er staat. Als het fout is kunnen we het dan bij laten werken. Water, elektriciteit en internet zou 6 mei geregeld moeten worden. We konden dat in ieder geval aangeven als ingangsdatum.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, tussen metalen walsen: https://broodsmakelijk.nl/malen
ik vind het sowieso raar dat de verhuurder niet hetzelfde is als de eigenaar van het pand. Ik denk dat dat vragen om problemen isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al met al denk ik dat het goedkomt ja. De gemeente zegt dat het waarschijnlijk goed komt en we 6 mei even moeten checken wat er staat. Als het fout is kunnen we het dan bij laten werken. Water, elektriciteit en internet zou 6 mei geregeld moeten worden. We konden dat in ieder geval aangeven als ingangsdatum.
Maar ik ben heel erg niet blij met de gang van zaken omdat ik weken geleden al bij de verhuurder heb nagevraagd of het adres wel klopte en ze toen zeiden dat ik gewoon even moest wachten tot een week voor de verhuizing.
Lekker bossiequote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:03 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag dus jaargesprek op het werk gehad. Stelde niet veel voor. Ze zijn gewoon tevreden over mijn presteren. Ik krijg zelf het compiment dat ze eigenlijk meer mensen moeten hebben zoals ik...![]()
![]()
Natuurlijk was er een maar...
Ik heb vrij veel vakantie uren open staan. iets van 14 weken...
Dus of ik voor het einde van het jaar nog even 6 weken vakantie wil aanvragen..(natuurlijk niet aan 1 stuk, maar verspreidt over het jaar (tot 1 december)...
Prima toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:03 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag dus jaargesprek op het werk gehad. Stelde niet veel voor. Ze zijn gewoon tevreden over mijn presteren. Ik krijg zelf het compiment dat ze eigenlijk meer mensen moeten hebben zoals ik...![]()
![]()
Dus of ik voor het einde van het jaar nog even 6 weken vakantie wil aanvragen..(natuurlijk niet aan 1 stuk, maar verspreidt over het jaar (tot 1 december)...
is vrij gebruikelijk hoor dat er een kantoor tussen zitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind het sowieso raar dat de verhuurder niet hetzelfde is als de eigenaar van het pand. Ik denk dat dat vragen om problemen is
dus wanneer neem je vrij?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:03 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Nee geen salarisverhoging.. Dat is niet aan de orde gekomen, hoeft ook niet. Al blijft mijn loon natuurlijk aan de lage kant.. Ik doe natuurlijk laagopgeleid werk..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima toch?EN geld erbij gekregen ook nog?
je doet essentieel werk bosquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee geen salarisverhoging.. Dat is niet aan de orde gekomen, hoeft ook niet. Al blijft mijn loon natuurlijk aan de lage kant.. Ik doe natuurlijk laagopgeleid werk..
Ik wil nog wat overhouden voor volgend jaar. En ik had al voor Oktober 2.5 week aangevraagd. Die gaan nog van die 14 af en niet van die 6..quote:
Geen idee. ik denk iets van 4 weken. Ik werk 18 u/w. Maar overuren worden omgezet in vakantieuren. Zaterdag werk houdt in dat er 7 uur wordt gerekend. Ik krijg dan 1 andere dag in de week verlof. Maar dat is in mijn geval 4.5 uur. Dus komt er al 2.5 uur verlof bij..quote:
was het niet de bedoeling dan om er een stukje in te gaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Homovriend net aan de lijn, helemaal overstuur, had gisteren een date en nu denkt hij dat hij dood gaat aan corona-aids want "hij zat er een stukje in" <------![]()
Ik zeg lekker slim van je en vaarwel valse nicht
Jezus! Wat een geldquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja zeker. het zit ook niet op een looproute ofzo. Denk dat de huidige bewoners ook niet hun doelgroep zijn ,denk dat ze gokken op de toekomstige bewoners in de woontorens.
Ze hebben er 1.5 miljoen in gestoken
Ja dat kanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Steengemalen?![]()
Kun je meel ook anders malen dan?
Je kunt vast een origineler verhaal over homo's bedenkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Homovriend net aan de lijn, helemaal overstuur, had gisteren een date en nu denkt hij dat hij dood gaat aan corona-aids want "hij zat er een stukje in" <------![]()
Je had ook gewoon mogen zeggen dat hij je niet persoonlijk meer irl durfde te spreken en het dus maar via de telefoon deed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
ja was ook een gigantische verbouwing wel. en ze hebben daar ook die bakkerij geplaatst,zal ook wel wat kosten denk ikquote:
Ik wilde eerst nog doorvragen, ja hoe ver erin dan? maar ik was ondertussen een salade aan het etenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het niet de bedoeling dan om er een stukje in te gaan?
zal toch niet perongeluk zijn gegaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog doorvragen, ja hoe ver erin dan? maar ik was ondertussen een salade aan het eten
Hoezo bedenken?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt vast een origineler verhaal over homo's bedenken.
Jij gelooft dat verhaal?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal toch niet perongeluk zijn gegaan?
Anderhalve meter toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het niet de bedoeling dan om er een stukje in te gaan?
Ja hij keek zo lief en hij rook zo lekker.en het was alweer zo lang geleden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal toch niet perongeluk zijn gegaan?
Ja dat welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was ook een gigantische verbouwing wel. en ze hebben daar ook die bakkerij geplaatst,zal ook wel wat kosten denk ik
nou ja ze bieden voor 60 mensen met afstand tot de arbeidsmarkt werk dus misschien krijgen ze subsidie van de gemeente ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat wel
Moeten wel flinke omzetten zijn om dat er ooit uit te halen qua winsten
Ik denk dat je dat wel weet hč.quote:
Nee hoor, wat ik wel weet is dat hier vooral mensen zitten die relatief erg weinig meemaken op dat gebied dus die zijn al in shock als je een verhaaltje over twee parende pimpelmeesjes te vertellen hebtquote:
Anderhalve meter afstand?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze bieden voor 60 mensen met afstand tot de arbeidsmarkt werk dus misschien krijgen ze subsidie van de gemeente ofzo?
Hij gleed naakt uit op de penor van de ander. Kan gebeurenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik wil graag weten of het nou de bedoeling was om een stukje er in te gaan of niet
Ik wil geen kwaad bloed zetten met deze reactie, maar dat veel mensen zo op je reageren heeft te maken met dat je best wel vaak ongeloofwaardige cowboyverhalen post of dingen zegt die geheel incosistent zijn met iets wat je eerder zei. Je komt niet altijd meer helemaal geloofwaardig over.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik wel weet is dat hier vooral mensen zitten die relatief erg weinig meemaken op dat gebied dus die zijn al in shock als je een verhaaltje over twee parende pimpelmeesjes te vertellen hebt
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil geen kwaad bloed zetten met deze reactie, maar dat veel mensen zo op je reageren heeft te maken met dat je best wel vaak ongeloofwaardige cowboyverhalen post of dingen zegt die geheel incosistent zijn met iets wat je eerder zei. Je komt niet altijd meer helemaal geloofwaardig over.
Jezelf zijn is ook gewoon oké hč, vinden we alleen maar leuk.
Moest lachenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt vast een origineler verhaal over homo's bedenken.
Moet je nagaan, ik vertel 95 procent nog niet eensquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil geen kwaad bloed zetten met deze reactie, maar dat veel mensen zo op je reageren heeft te maken met dat je best wel vaak ongeloofwaardige cowboyverhalen post of dingen zegt die geheel incosistent zijn met iets wat je eerder zei. Je komt niet altijd meer helemaal geloofwaardig over.
Jezelf zijn is ook gewoon oké hč, vinden we alleen maar leuk.
Leedvermaak is beste vermaak?quote:
Oh ja, dat was 'm.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Leedrecreeeren is wel een van mijn favo hobbies Ja
Je zak graag niet te kort hčquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet vanavond mijn tondeuse gebruiken.
Waren jullie de enige klagers?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ontvang net een e-mail over de sleuteloverdracht en 10000 andere stukjes informatie. Staat ook in dat de postcode bij iedereen is misgegaan.
What?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij was nog iets anders volgens mij, maar ik weet het niet meer.
Hoe explosief schijt jij?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij houd van tarreltjes op de balzak?
Te kort gaat prikken in je bek en groeit inquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij houd van tarreltjes op de balzak?
Dat staat er niet bij, maar ik weet vrij zeker dat ik degene ben die het ontdekt heeft, omdat ze toen mijn vriend belde zo in paniek warenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij, maar ik weet vrij zeker dat ik degene ben die het ontdekt heeft, omdat ze toen mijn vriend belde zo in paniek waren.
I know. Ik mag t ook niet kaal halenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Te kort gaat prikken in je bek en groeit in
Kunt het beter iets langer laten
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know. Ik mag t ook niet kaal halen
Dan krijgt ze incest neigingen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja bij kale ballen t idee dat ze een kind van 6 pijpt
Maarre over wie heb je hetquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij was nog iets anders volgens mij, maar ik weet het niet meer.
Hoe is dat incest?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het leedrecreëeren!quote:
gek zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
Krijgen we nu tondeuse keuze stress @:bitterbal?
Mijn idee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
die kappers zouden eigenlijk toch gewoon open kunnen
nu bij jinek verhaal over ondernemer. 1 bv maar 20 filialen heeft 1 keer die 4000 euro gekregenquote:
KOEKOEKquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu bij jinek verhaal over ondernemer. 1 bv maar 20 filialen heeft 1 keer die 4000 euro gekregen
Dan heb je nu WEEKENDquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
Zit dus ook een heel document bij met allemaal dingen die we moeten doen en regelen en hoe we dat moeten doen. Dat stuur je godverdomme toch niet vrijdag op de late middag als je woensdagochtend de sleutel krijgt_!
We hebben al deze dingen dus ook al allemaal geregeld. Lekker op tijd man.
Ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich fles inbeeld met z’n 500 elastiekjes in z’n haar?
Straks valt ie door t plafond bij jou in bed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
gnoom besteld weer eten.
dat word een obesignoom zo
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks valt ie door t plafond bij jou in bed.
Ze gaan er niet tegelijk inquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich fles inbeeld met z’n 500 elastiekjes in z’n haar?
Een sterretje is een sterretjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkig is het een gaygnoom
een gg-er
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
die davina ofzo van beste zangers kan wel zingen he
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat de orderpicker een foutje gemaakt heeft en dat ik nu niet vijfhonderd stiekies heb. Maar 2000![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje is er alvast gelukt. Zonder spiegel zelfs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat de orderpicker een foutje gemaakt heeft en dat ik nu niet vijfhonderd stiekies heb. Maar 2000![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje is er alvast gelukt. Zonder spiegel zelfs![]()
[ afbeelding ]
Tegen corona kapsel afaikquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
k heb even gemist waarom je die allemaal hebt
Om bij de Teams meeting van maandag dramatisch te kunnen doen dat ik echt naar de kapper moetquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
k heb even gemist waarom je die allemaal hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |