nou ja ze betalen doorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja mag nog even thuis blijven![]()
Zo belangrijk ben ik
Komt goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:29 schreef Karzai het volgende:
Denk dat de competitie 1 september ook niet door kan gaan er is dan nog geen vaccin
Ja die journalisten moeten ook nieuws brengen dat clicks oplevert, slaat nergens op natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
in de persco. journalist die rutte beschuldigt va een corona dictatuur
jezus
dat hij ook zo geduldig blijftquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die journalisten moeten ook nieuws brengen dat clicks oplevert, slaat nergens op natuurlijk.
Als hij alles gewoon laat doorgaan krijgt ie nog meer stront over zich heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh, we gaan toch allemaal dood
Ik bestel nooit wat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:03 schreef Karzai het volgende:
Eerst nog even al het geld opmaken natuurlijk, bestel wat bij een michelin ster restaurant
ipv die gore macaroni en mac
Moet jij (w)etenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef Karzai het volgende:
Oh apart, ik bestel wat als ik geen zin heb om te koken
Dat voelt als het winnen van de postcodeloterijquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een miljoenduizend tasjes weg gegooid :p
misschien ben ik een plastictasjeshoarderquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat voelt als het winnen van de postcodeloterij
quote:
Dat zijn er een heleboel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een miljoenduizend tasjes weg gegooid :p
Tof!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ben ik een plastictasjeshoarder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |