abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192891544
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wie is jullie? Echt niemand wil dit - zelfs niet de meest voorzichtige users hier.
Jullie hier.
Allemaal cabaretteketet!
pi_192891553
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Jullie hier.
^O^ bedankt voor je uitstekende bijdrage.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192891555
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

^O^ bedankt voor je uitstekende bijdrage.
Dank je.
Allemaal cabaretteketet!
pi_192891558
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, al die jongeren die altijd uit eten gaan, die houden de economie wel draaiende :')
Weet je in ieder geval de de Mac en Burgerking niet dichtgaan...
pi_192891564
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:47 schreef Momo het volgende:

[..]

Pas maar op, straks krijg je de Farmers Defence Force achter je aan.
Voorlopig gaan er gelukkig meer stemmen op om te kijken of er een verband is. Het is ook aangevraagd bij Volksgezondheid en ook artsen willen dat er hier naar gekeken wordt.
Go hard or go home
pi_192891578
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik laat mij graag informeren, ook van anders denkende.
Wat zeur je dan over de mainstream media... Ik heb me hier meermaals kritisch uitgelaten over het gebrek aan nuance in de grote media, maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet alle standpunten laten horen; van de keiharde lockdownbepleiters tot de mensen die gewoon weer naar buiten willen.
pi_192891583
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:50 schreef Momo het volgende:

[..]

Research doen is naar vage website en vage youtube filmpjes kijken?
Welke organisaties mag ik dan wel vertrouwen een verdraaiende NOS? Moet ik het sensatie beluste rtl nieuws volgen?

Geef dan ff aan wat geen vage websites zijn?
pi_192891593
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:53 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wat zeur je dan over de mainstream media... Ik heb me hier meermaals kritisch uitgelaten over het gebrek aan nuance in de grote media, maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet alle standpunten laten horen; van de keiharde lockdownbepleiters tot de mensen die gewoon weer naar buiten willen.
Ik lees en hoor dat toch echt te weinig. Het is allemaal vanuit het meest deprimerende standpunt vaak.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:55:01 #184
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_192891594
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:54 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Welke organisaties mag ik dan wel vertrouwen een verdraaiende NOS? Moet ik het sensatie beluste rtl nieuws volgen?

FOK!
Duhh !
pi_192891610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:55 schreef Cargamelk het volgende:

[..]

FOK!
Het enige juiste antwoord.
pi_192891622
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Ik lees en hoor dat toch echt te weinig. Het is allemaal vanuit het meest deprimerende standpunt vaak.
Eens!
Heb in mn leven nog nooit zoveel halflege glazen gezien. Ben d’r ook helemaal klaar mee.
Go hard or go home
pi_192891624
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:53 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Maar een standpunt is nog niet gelijk een onderbouwd feit. Feiten zijn sowieso moeilijk te geven mbt tot de toekomst van dit virus omdat we er neit bekend mee zijn. Virologen roepen al weken in de talkshows dat ze het ook niet weten. Toch bestaat het OMT enkel uit virologen die het moeten doen met modellen die helemaal niet zijn ge-ent op het coronavirus. toch wordt daar steeds mee gerekend en gezegd dat er een nieuwe piek komt als we weer "open" gaan. Ik zou graag willen weten op basis van welk feit dat ze deze uitspraken doen. Voorlopig blijkt in ieder geval dat het virus zich niet tegen laat houden door een lockdown.
pi_192891635
Anyway, ik hoop dat iedereen - dus ook de mensen die voor snelle heropening/versoepeling zijn - zich realiseren dat het er voorlopig waarschijnlijk gewoon niet in zit. De politiek is voorzichtig en daar kun je het mee eens of oneens zijn, het is wel de realiteit.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:58:17 #189
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192891640
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:54 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Kranten als Volkskrant, NRC, Parool schrijven meestal wel kwalitatieve artikelen.
Wetenschappelijke artikelen (wel in het Engels) vind ik ook goede bronnen.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:58:42 #190
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192891652
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway, ik hoop dat iedereen - dus ook de mensen die voor snelle heropening/versoepeling zijn - zich realiseren dat het er voorlopig waarschijnlijk gewoon niet in zit. De politiek is voorzichtig en daar kun je het mee eens of oneens zijn, het is wel de realiteit.
Mee eens ja. Ze herkennen ook niet in hoe de situatie nog heel kritiek en ernstig is.
Humor, serieus en vrolijk!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:59:07 #191
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_192891661
Waarom moet de economie altijd alleen maar groeien? bij daalt ie al jaren en ik leef nog.
Duhh !
pi_192891664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Dan lees je echt niet goed. Of alleen maar de Telegraaf.
pi_192891666
https://www.iculture.nl/nieuws/officiele-nl-alert-app-datalek/

Lekker die Corona app downloaden straks.
Liggen al je gegevens zo openbaar Hahahahahaha. :{w
pi_192891667
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Mee eens ja. Ze herkennen ook niet in hoe de situatie nog heel kritiek en ernstig is.
Niet alleen op de IC's, ook daarbuiten is de toestand kritiek.
pi_192891673
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:43 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

16 gevallen in een gemeente als Baarle-Nassau is veel.
Gast, nou opzouten zeg.
Oh we gaan de doelpalen verzetten _O_

Zelf als je het (totaal willekeurig) tot die gemeente zou beperken is het een enorme... 0,23%! Oh noes!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_192891680
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Als er geen versoepeling komt is het hek van de dam. Period. De politiek is té voorzichtig en dat is allerminst noodzakelijk. Bangmakerij.
Allemaal cabaretteketet!
pi_192891692
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Maar een standpunt is nog niet gelijk een onderbouwd feit. Feiten zijn sowieso moeilijk te geven mbt tot de toekomst van dit virus omdat we er neit bekend mee zijn. Virologen roepen al weken in de talkshows dat ze het ook niet weten. Toch bestaat het OMT enkel uit virologen die het moeten doen met modellen die helemaal niet zijn ge-ent op het coronavirus. toch wordt daar steeds mee gerekend en gezegd dat er een nieuwe piek komt als we weer "open" gaan. Ik zou graag willen weten op basis van welk feit dat ze deze uitspraken doen. Voorlopig blijkt in ieder geval dat het virus zich niet tegen laat houden door een lockdown.
Waar haal je deze wijsheid vandaan?

En de modellen worden juist steeds beter gekalibreerd op het coronavirus.

Het OMT bestaat overigens zeker niet alleen uit virologen...
pi_192891699
quote:

[..]

Op de ICs? Nee hoor. Gemiddelde bezetting nu. In 2018 was het veel erger.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_192891700
quote:

[..]

Het herkennen en erkennen van de situatie is niet alleen voorbehouden aan mensen die nog geen versoepeling willen hoor.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_192891703
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:59 schreef quirina het volgende:
https://www.iculture.nl/nieuws/officiele-nl-alert-app-datalek/

Lekker die Corona app downloaden straks.
Liggen al je gegevens zo openbaar Hahahahahaha. :{w
Dat gebeurt vaker...

Kamerbrief over datalek Donorregister

Minister De Jonge meldt dat bij het vernietigen van het papieren archief van het Donorregister is gebleken dat 2 externe harde schijven weg zijn. Op deze schijven staat een kopie (back-up) van alle donorformulieren met registraties en wijzigingen in het Donorregister in de periode 1998-2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')