Jullie hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wie is jullie? Echt niemand wil dit - zelfs niet de meest voorzichtige users hier.
quote:
Weet je in ieder geval de de Mac en Burgerking niet dichtgaan...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, al die jongeren die altijd uit eten gaan, die houden de economie wel draaiende
Voorlopig gaan er gelukkig meer stemmen op om te kijken of er een verband is. Het is ook aangevraagd bij Volksgezondheid en ook artsen willen dat er hier naar gekeken wordt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je de Farmers Defence Force achter je aan.
Wat zeur je dan over de mainstream media... Ik heb me hier meermaals kritisch uitgelaten over het gebrek aan nuance in de grote media, maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet alle standpunten laten horen; van de keiharde lockdownbepleiters tot de mensen die gewoon weer naar buiten willen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik laat mij graag informeren, ook van anders denkende.
Welke organisaties mag ik dan wel vertrouwen een verdraaiende NOS? Moet ik het sensatie beluste rtl nieuws volgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Research doen is naar vage website en vage youtube filmpjes kijken?
Ik lees en hoor dat toch echt te weinig. Het is allemaal vanuit het meest deprimerende standpunt vaak.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over de mainstream media... Ik heb me hier meermaals kritisch uitgelaten over het gebrek aan nuance in de grote media, maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet alle standpunten laten horen; van de keiharde lockdownbepleiters tot de mensen die gewoon weer naar buiten willen.
FOK!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:54 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Welke organisaties mag ik dan wel vertrouwen een verdraaiende NOS? Moet ik het sensatie beluste rtl nieuws volgen?
Geef dan ff aan wat geen vage websites zijn?
Eens!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik lees en hoor dat toch echt te weinig. Het is allemaal vanuit het meest deprimerende standpunt vaak.
Maar een standpunt is nog niet gelijk een onderbouwd feit. Feiten zijn sowieso moeilijk te geven mbt tot de toekomst van dit virus omdat we er neit bekend mee zijn. Virologen roepen al weken in de talkshows dat ze het ook niet weten. Toch bestaat het OMT enkel uit virologen die het moeten doen met modellen die helemaal niet zijn ge-ent op het coronavirus. toch wordt daar steeds mee gerekend en gezegd dat er een nieuwe piek komt als we weer "open" gaan. Ik zou graag willen weten op basis van welk feit dat ze deze uitspraken doen. Voorlopig blijkt in ieder geval dat het virus zich niet tegen laat houden door een lockdown.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over de mainstream media... Ik heb me hier meermaals kritisch uitgelaten over het gebrek aan nuance in de grote media, maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet alle standpunten laten horen; van de keiharde lockdownbepleiters tot de mensen die gewoon weer naar buiten willen.
Kranten als Volkskrant, NRC, Parool schrijven meestal wel kwalitatieve artikelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:54 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Welke organisaties mag ik dan wel vertrouwen een verdraaiende NOS? Moet ik het sensatie beluste rtl nieuws volgen?
Geef dan ff aan wat geen vage websites zijn?
Mee eens ja. Ze herkennen ook niet in hoe de situatie nog heel kritiek en ernstig is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway, ik hoop dat iedereen - dus ook de mensen die voor snelle heropening/versoepeling zijn - zich realiseren dat het er voorlopig waarschijnlijk gewoon niet in zit. De politiek is voorzichtig en daar kun je het mee eens of oneens zijn, het is wel de realiteit.
Dan lees je echt niet goed. Of alleen maar de Telegraaf.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik lees en hoor dat toch echt te weinig. Het is allemaal vanuit het meest deprimerende standpunt vaak.
Niet alleen op de IC's, ook daarbuiten is de toestand kritiek.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Mee eens ja. Ze herkennen ook niet in hoe de situatie nog heel kritiek en ernstig is.
Oh we gaan de doelpalen verzettenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:43 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
16 gevallen in een gemeente als Baarle-Nassau is veel.
Gast, nou opzouten zeg.
Als er geen versoepeling komt is het hek van de dam. Period. De politiek is té voorzichtig en dat is allerminst noodzakelijk. Bangmakerij.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway, ik hoop dat iedereen - dus ook de mensen die voor snelle heropening/versoepeling zijn - zich realiseren dat het er voorlopig waarschijnlijk gewoon niet in zit. De politiek is voorzichtig en daar kun je het mee eens of oneens zijn, het is wel de realiteit.
Waar haal je deze wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar een standpunt is nog niet gelijk een onderbouwd feit. Feiten zijn sowieso moeilijk te geven mbt tot de toekomst van dit virus omdat we er neit bekend mee zijn. Virologen roepen al weken in de talkshows dat ze het ook niet weten. Toch bestaat het OMT enkel uit virologen die het moeten doen met modellen die helemaal niet zijn ge-ent op het coronavirus. toch wordt daar steeds mee gerekend en gezegd dat er een nieuwe piek komt als we weer "open" gaan. Ik zou graag willen weten op basis van welk feit dat ze deze uitspraken doen. Voorlopig blijkt in ieder geval dat het virus zich niet tegen laat houden door een lockdown.
Op de ICs? Nee hoor. Gemiddelde bezetting nu. In 2018 was het veel erger.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Mee eens ja. Ze herkennen ook niet in hoe de situatie nog heel kritiek en ernstig is.
Het herkennen en erkennen van de situatie is niet alleen voorbehouden aan mensen die nog geen versoepeling willen hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:59 schreef quirina het volgende:
https://www.iculture.nl/nieuws/officiele-nl-alert-app-datalek/
Lekker die Corona app downloaden straks.
Liggen al je gegevens zo openbaar Hahahahahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |