abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192906772
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:06 schreef descon het volgende:

[..]

Hangt van je website af of dit redelijke bedragen zijn.
Geloof me, dit is de grootste kul ooit. Geen enkel bedrijf laat een website voor bijna een half miljoen euro bouwen. Ik ken 3 / 4 website bouwers die een dergelijke website nog voor onder de 10k afleveren.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_192906835
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:07 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Geloof me, dit is de grootste kul ooit. Geen enkel bedrijf laat een website voor bijna een half miljoen euro bouwen. Ik ken 3 / 4 website bouwers die een dergelijke website nog voor onder de 10k afleveren.
Hangt van je website af...voor een pagina met de informatie over het bezoeken van het Anne Frankhuis is het veel geld.

Doe je er veel meer mee en is de website onderdeel van je bedrijfsproces gaat het snel met je kosten. Designertje hier, consultant daar, developer dr bij etc.
pi_192906877
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:05 schreef kleinvogelijn het volgende:
Totaal off-topic maar ik heb ooit bij een stichting gewerkt. Eens maar nooit meer. Er werd daar zo met geld gesmeten dat ik het na 1 dag voor gezien hield. Bizar hoge salariëring, ingehuurde interim managers, alles kon van mobiele telefoon tot laptop etc terwijl dat voor mijn functie niet echt nodig was, iedereen kwam en ging omdat er geen vaste werktijden waren en het personeel zat de halve middag te ouwehoeren in plaats van hun werk uit te voeren.
Stichtingen mogen geen winst maken, dus dan zorg je zo dat je geen winst maakt. Dan ga je idd dit soort tafrelen krijgen.

Ooit een goed doel gehoord wat zei van : stop maar met doneren want we hebben genoeg om ons doel te halen. Nee, dan verzinnen ze er wel wat bij.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 14:19:40 #104
187702 RTR
Olbie
pi_192906930
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:16 schreef descon het volgende:

[..]

Stichtingen mogen geen winst maken, dus dan zorg je zo dat je geen winst maakt. Dan ga je idd dit soort tafrelen krijgen.

Ooit een goed doel gehoord wat zei van : stop maar met doneren want we hebben genoeg om ons doel te halen. Nee, dan verzinnen ze er wel wat bij.
Interessant _O_

Weer wat geleerd.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_192906962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:07 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Wat een onzin. :')

Ja, je kunt een website krijgen voor onder de 10k, maar dan krijg je een bij elkaar gesleepte WordPress site.

Dit is een website die er netjes uit moet zien, van een wat grotere organisatie, met een webshop, enzovoort. Dan is dit echt geen heel gek bedrag hoor. Had wel iets goedkoper gekund, maar waarschijnlijk is deze site gewoon compleet maatwerk.

Zoiets laat je niet doen door die websitebouwer om de hoek die alles in WordPress doet
pi_192907144
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 13:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

65.000 per persoon aan salaris haha.
Personeelskosten is niet alleen salaris.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zaterdag 2 mei 2020 @ 14:39:57 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192907168
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:05 schreef kleinvogelijn het volgende:
Totaal off-topic maar ik heb ooit bij een stichting gewerkt. Eens maar nooit meer. Er werd daar zo met geld gesmeten dat ik het na 1 dag voor gezien hield. Bizar hoge salariëring, ingehuurde interim managers, alles kon van mobiele telefoon tot laptop etc terwijl dat voor mijn functie niet echt nodig was, iedereen kwam en ging omdat er geen vaste werktijden waren en het personeel zat de halve middag te ouwehoeren in plaats van hun werk uit te voeren.
Ja wat ontzettend vervelend moet dat zijn als werknemer.

Geloofwaardig verhaal ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192907297
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Vind het geloofwaardig. Genoeg voorbeelden hiervan mee gemaakt.

Zijn ook genoeg stichtingen die goed bezig zijn maar als de hoeveelheid geld toeneemt is het risico hier op wel hoger. Blijkt die consultant ineens een vriendje van de bestuurder bijvoorbeeld

When in doubt...follow the money
pi_192908134
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:16 schreef descon het volgende:

[..]

Zoiets zal het wel zijn ja.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeker vervelend als je een moreel kompas hebt ja en je vindt dat het geld naar het beoogde doel moet gaan ipv naar interim managers en werknemers die uit hun neus zitten te vreten. Ik kan en wil zo niet mijn geld verdienen.

Geloofwaardig of niet.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  zaterdag 2 mei 2020 @ 16:03:57 #110
132605 kawotski
Il Dottore
pi_192908269
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 14:22 schreef Jantje2k het volgende:

[..]

Wat een onzin. :')

Ja, je kunt een website krijgen voor onder de 10k, maar dan krijg je een bij elkaar gesleepte WordPress site.

Dit is een website die er netjes uit moet zien, van een wat grotere organisatie, met een webshop, enzovoort. Dan is dit echt geen heel gek bedrag hoor. Had wel iets goedkoper gekund, maar waarschijnlijk is deze site gewoon compleet maatwerk.

Zoiets laat je niet doen door die websitebouwer om de hoek die alles in WordPress doet
Het is maar hoe je het bekijkt. Ten eerste ziet de site eruit alsof deze in Wordpress is gebouwd en zou je deze ook perfect in Wordpress kunnen bouwen. Ik zie niets terug in deze site wat niet kan in Wordpress vandaag de dag.

En ja, je kan miljoenen tegen een site aan gooien. Ik heb zelf gewerkt aan dergelijke sites maar dat heeft meer te maken met de organisatie en wat de opdrachtgever te besteden heeft. Maar dan had je wel even iets meer dan deze site.

Een goed dev/webteam kan dit voor een ton of max. 2 bouwen, moet je het hele gelul eromheen weglaten.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zaterdag 2 mei 2020 @ 16:45:11 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192908824
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 15:53 schreef kleinvogelijn het volgende:

[..]

Zoiets zal het wel zijn ja.
[..]

Zeker vervelend als je een moreel kompas hebt ja en je vindt dat het geld naar het beoogde doel moet gaan ipv naar interim managers en werknemers die uit hun neus zitten te vreten. Ik kan en wil zo niet mijn geld verdienen.

Geloofwaardig of niet.
En je was er na 1 hele dag al achter hoe het reilde en zeilde binnen de organisatie. Wat ontzettond knap.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_192908965
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:45 schreef Caland het volgende:

[..]

En je was er na 1 hele dag al achter hoe het reilde en zeilde binnen de organisatie. Wat ontzettond knap.
Voor mezelf was ik daar na 1 dag achter idd, een eerste indruk kan maar 1 keer gemaakt worden en waarom ergens blijven als het niet goed voelt? Fijn dat je het knap vindt, ik vind het meer luisteren naar mijn intuïtie. Cheers.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_192909179
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:03 schreef kawotski het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt. Ten eerste ziet de site eruit alsof deze in Wordpress is gebouwd en zou je deze ook perfect in Wordpress kunnen bouwen. Ik zie niets terug in deze site wat niet kan in Wordpress vandaag de dag.

En ja, je kan miljoenen tegen een site aan gooien. Ik heb zelf gewerkt aan dergelijke sites maar dat heeft meer te maken met de organisatie en wat de opdrachtgever te besteden heeft. Maar dan had je wel even iets meer dan deze site.

Een goed dev/webteam kan dit voor een ton of max. 2 bouwen, moet je het hele gelul eromheen weglaten.
Ik snap ook best dat het iets goedkoper had gekund. Maar met dit bezoekersaantal verwacht ik dat er een headless CMS achter zit ofzo.

Dan had het vast iets goedkoper gekun, maar een vergelijking met die 5k websitebouwers slaat nergens op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')