SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef puzziepie het volgende:
tering!! Altijd weer schrikken als je lapo hebtZonder wrijving geen glans![]()
Omdat dat meestal onverwachts komt en ik ff niets kan bedenken . Maar het is geluktquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Staat er al ffquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hij is weer fijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat dat meestal onverwachts komt en ik ff niets kan bedenken . Maar het is gelukt
Zonder wrijving geen glans![]()
Al die plaatjes in de OP zijn wel wat triestig jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik let daar echt zelden op eigenlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Beetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Al die plaatjes in de OP zijn wel wat triestig jaZonder wrijving geen glans![]()
Gelukkig niet zeg!!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ook weer niet te vaak.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat was vorige week vrijdag idd !!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef stokj het volgende:
@:Geerd Geerdje heeft een vergadering waarschijnlijk via Microsoft Teams.![]()
![]()
1 uur dom lullen met 3 personen inclu ik en 8 uur betaald krijgen
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Geniet er van, zoiets zal je niet zo gauw meer meemaken. Als alles weer is opgestart dan wordt er flink op de centen gelet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was vorige week vrijdag idd !!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja afgelopen maandag dinsdag en woensdag, oproep diensten gehad 24 uur betaald gekregen, ben een keer ff naar amersfoort en terug geweest in al die drie dagenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Geniet er van, zoiets zal je niet zo gauw meer meemaken. Als alles weer is opgestart dan wordt er flink op de centen gelet.![]()
![]()
en nu weer 3 oproepdiensten
![]()
![]()
Naja bij ns is dat toch wel geval apart...zo een oproep dienst "reserverdienst" heet dat dan bij ons heb je altijd wel ook wel voor corona tijd..als je dan tot 0200 hebt..en de laatste trein is weg om bv 0015 ...kun je toch nergens meer heen gestuurd worden..dan ga je gewoon naar huis en pak je 1uur en 45min dat is heel "normaal" bij ons, een andere baas zou heeeeel raar opkijken hoe dat gaat hier,,,
Net als die rangeerdiensten bij machinisten al die treinen weer wegzetten etc die doen voor elkaar wat klusjes en de hele ploeg kan 1 of 2 uur eerder naar huis
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was vorige week vrijdag idd !!![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zo hoort dat ook. Elkaar helpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja afgelopen maandag dinsdag en woensdag, oproep diensten gehad 24 uur betaald gekregen, ben een keer ff naar amersfoort en terug geweest in al die drie dagen![]()
![]()
en nu weer 3 oproepdiensten
![]()
![]()
Naja bij ns is dat toch wel geval apart...zo een oproep dienst "reserverdienst" heet dat dan bij ons heb je altijd wel ook wel voor corona tijd..als je dan tot 0200 hebt..en de laatste trein is weg om bv 0015 ...kun je toch nergens meer heen gestuurd worden..dan ga je gewoon naar huis en pak je 1uur en 45min dat is heel "normaal" bij ons, een andere baas zou heeeeel raar opkijken hoe dat gaat hier,,,
Net als die rangeerdiensten bij machinisten al die treinen weer wegzetten etc die doen voor elkaar wat klusjes en de hele ploeg kan 1 of 2 uur eerder naar huis![]()
![]()
Not this shit againquote:![]()
![]()
Godver, er vliegt hier ineens een sandaaltje door de gang heen en meneertje komt met de parkeerschijf aangerend!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:22 schreef ToT het volgende:
Godver, er vliegt hier ineens een sandaaltje door de gang heen en meneertje komt met de parkeerschijf aangerend!
Ik ken trouwens nog een mop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef ToT het volgende:
Ik ken trouwens nog een mop:Jong geleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef ToT het volgende:
Ik ken trouwens nog een mop:Hoeveel pitten heb je wel niet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Wij rocken hier 4 pitten jonguh!
Die keuken willen we sowieso vervangen als we hier blijven wonen, maar we hebben voorzichtige verhuisplannen voor ergens in de toekomst.![]()
Sooo waarheen ?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]Wij rocken hier 4 pitten jonguh!
Die keuken willen we sowieso vervangen als we hier blijven wonen, maar we hebben voorzichtige verhuisplannen voor ergens in de toekomst.Ik zwaai naar dieren.![]()
Onbekend nog.quote:In de eerste instantie zou Hoogeveen een leuke optie kunnen zijn, maar feitelijk maakt het ons niet uit, zolang het maar een leuk huis is (aardig groot), in een aardige buurt, en in een omgeving waar voldoende werk te vinden is.
![]()
![]()
Deze had ik laatst gepost, die zou in ons budget passen als mevrouw ToT een vast contract zou hebben, maar ze vindt 'm te groot. Gek he?
En zelf zou ik natuurlijk ook wel een achtertuintje willen hebben!![]()
![]()
Wat voor prijs zit daaraan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik laatst gepost, die zou in ons budget passen als mevrouw ToT een vast contract zou hebben, maar ze vindt 'm te groot. Gek he?
En zelf zou ik natuurlijk ook wel een achtertuintje willen hebben!Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh....mag ik dit hulpje lenen?Vooralsnog maakt hij meer smerig dan dat hij schoonmaakt!
Ik blijf bezig gekauwde, uitgespuugde, weer opgepakte, herkauwde en weer uitgespuugde resten opvegen hier.Die mop heb ik vandaag om die reden ook al meerdere malen gebruikt.
De rozijntjes, het halve koekje en de kruimels ruim ik straks wel op; het mannetje ligt nu net te slapen, dus eindelijk rust voor mij nu!![]()
![]()
Ha haquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]Vooralsnog maakt hij meer smerig dan dat hij schoonmaakt!
Ik blijf bezig gekauwde, uitgespuugde, weer opgepakte, herkauwde en weer uitgespuugde resten opvegen hier.Die mop heb ik vandaag om die reden ook al meerdere malen gebruikt.
De rozijntjes, het halve koekje en de kruimels ruim ik straks wel op; het mannetje ligt nu net te slapen, dus eindelijk rust voor mij nu!![]()
![]()
Dat valt me nog wel mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)6abeVoccXwHJNXYSEp8QZonder wrijving geen glans![]()
Precies!quote:Ik schrok er van! En dat is ook de omgeving waar ik zelf het liefst zou willen wonen.
![]()
![]()
Leuke oppervlakte ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!Ik schrok er van! En dat is ook de omgeving waar ik zelf het liefst zou willen wonen.
HU 250 K maar? Op de foto groter dan het lijkt ofzo ?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)6abeVoccXwHJNXYSEp8Q
Die kan ik in mijn eentje nog kopen
Zal ik maar niet te lang wachten want die is volgende week wel verkocht voor zo een zacht prijsje ..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!Ik schrok er van! En dat is ook de omgeving waar ik zelf het liefst zou willen wonen.
Betaal je hier zo 5 ton voorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
HU 250 K maar? Op de foto groter dan het lijkt ofzo ?
Die kan ik in mijn eentje nog kopenZonder wrijving geen glans![]()
Zeker ja (op de tuin na dus.quote:)
We hebben nu iets van 125 vierkante meter of zo en merken dat het soms toch net wat krap is, maar dat ligt vooral aan de indeling van de keuken en woonkamer, en de zolder wordt er ook bij opgeteld en dat is gewoon grotendeels nutteloze ruimte door de vorm van het dak.
Ik ben wel bezig dat wat beter in te delen overigens, maar je houdt nog wel veel loze ruimte over.
Ach, leuke speelplek voor mini-ToT in de toekomst.![]()
![]()
Damn, jij bent rijk!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
HU 250 K maar? Op de foto groter dan het lijkt ofzo ?
Die kan ik in mijn eentje nog kopen
En nee, dat pand is gewoon echt groot!![]()
![]()
Plannen plannen plannenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja (op de tuin na dus.)
We hebben nu iets van 125 vierkante meter of zo en merken dat het soms toch net wat krap is, maar dat ligt vooral aan de indeling van de keuken en woonkamer, en de zolder wordt er ook bij opgeteld en dat is gewoon grotendeels nutteloze ruimte door de vorm van het dak.
Ik ben wel bezig dat wat beter in te delen overigens, maar je houdt nog wel veel loze ruimte over.
Ach, leuke speelplek voor mini-ToT in de toekomst.Zonder wrijving geen glans![]()
Haha!quote:
Ja we zijn er gewoon nog niet echt over uit.
Echt slecht zitten we hier niet, maar een echt thuisgevoel hebben we hier ook niet.
De buurt is ook niet echt slecht, maar er zijn absoluut wel dingen waarbij we ons niet prettig voelen. (Zo bleken er regelmatig 's avonds Somalische drughandelaren te dealen voor ons raam.)
Als we hier blijven, willen we de keuken en de badkamer helemaal aanpakken, en dat kost natuurlijk aardig wat geld.
Dat geld kun je natuurlijk ook gebruiken om een instapklaar huis te zoeken in een betere omgeving.![]()
Ach als dat alles isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Echt slecht zitten we hier niet, maar een echt thuisgevoel hebben we hier ook niet.
De buurt is ook niet echt slecht, maar er zijn absoluut wel dingen waarbij we ons niet prettig voelen. (Zo bleken er regelmatig 's avonds Somalische drughandelaren te dealen voor ons raam.)
Als we hier blijven, willen we de keuken en de badkamer helemaal aanpakken, en dat kost natuurlijk aardig wat geld.
Dat geld kun je natuurlijk ook gebruiken om een instapklaar huis te zoeken in een betere omgeving.
Sja kijk ook naar wat je overhoud per maand...mijn adviseur, heeft 10 jaar geleden gezegd je mag naar een bank gaan ofzo hoor kun je 40/60k meer lenen maar wil je nog een beetje leven straks ?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja (op de tuin na dus.)
Ach, leuke speelplek voor mini-ToT in de toekomst.
Paar keer op vakantie per jaar, wat leuks kopen een keer...etc blij dat ik het toch via hem heb gedaan..Ik zwaai naar dieren.![]()
Whehe!quote:
Ja ach er zijn nog wel een aantal buurtbewoners waar we wat gemengde gevoelens bij hebben, maar aan de andere kant weet je bij een verhuizing ook nooit zeker wat je bij je in de buurt gaat krijgen.![]()
Paar keer door de buurt heen rijden kan je beeld wel veranderen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja ach er zijn nog wel een aantal buurtbewoners waar we wat gemengde gevoelens bij hebben, maar aan de andere kant weet je bij een verhuizing ook nooit zeker wat je bij je in de buurt gaat krijgen.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja dacht ik dus ook...maja betaal je weer 20 jaar lang rente over...en anders koop je het meteen af zegmaar..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Dat geld kun je natuurlijk ook gebruiken om een instapklaar huis te zoeken in een betere omgeving.Ik zwaai naar dieren.![]()
HOMOOOOquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dacht ik dus ook...maja betaal je weer 20 jaar lang rente over...en anders koop je het meteen af zegmaar..Zonder wrijving geen glans![]()
Dat hebben we idd ook zitten bedenken!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja kijk ook naar wat je overhoud per maand...mijn adviseur, heeft 10 jaar geleden gezegd je mag naar een bank gaan ofzo hoor kun je 40/60k meer lenen maar wil je nog een beetje leven straks ?
Paar keer op vakantie per jaar, wat leuks kopen een keer...etc blij dat ik het toch via hem heb gedaan..
Het liefst zouden we jaarlijks een grote vakantie naar een ver land willen houden (Vietnam, Thailand, Filipijnen uiteraard, Cambodja, maar ook een keer naar Brazilië of zo en wie weet wat nog meer).
Als we ons huidige huis houden en mijn vrouw krijgt weer een leuke baan, dan zijn die dingen gewoon mogelijk.![]()
![]()
AL een housewarming gegeven dan ?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja ach er zijn nog wel een aantal buurtbewoners waar we wat gemengde gevoelens bij hebben, maar aan de andere kant weet je bij een verhuizing ook nooit zeker wat je bij je in de buurt gaat krijgen.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:In bepaalde streken van het land zijn zulke woningen goedkoper dan in de wat drukkere strekenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, jij bent rijk!
En nee, dat pand is gewoon echt groot!![]()
![]()
Daarom...hoef je ook niet bang te zijn als keer de cv of wasmachine kapot gaat..kun je nog eens een keer lekker wat duurder kopen dan een whirlpoolquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hebben we idd ook zitten bedenken!
Het liefst zouden we jaarlijks een grote vakantie naar een ver land willen houden (Vietnam, Thailand, Filipijnen uiteraard, Cambodja, maar ook een keer naar Brazilië of zo en wie weet wat nog meer).
Als we ons huidige huis houden en mijn vrouw krijgt weer een leuke baan, dan zijn die dingen gewoon mogelijk.
Truequote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:21 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
In bepaalde streken van het land zijn zulke woningen goedkoper dan in de wat drukkere strekenZonder wrijving geen glans![]()
Joh.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:21 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
In bepaalde streken van het land zijn zulke woningen goedkoper dan in de wat drukkere streken![]()
![]()
Haha!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom...hoef je ook niet bang te zijn als keer de cv of wasmachine kapot gaat..kun je nog eens een keer lekker wat duurder kopen dan een whirlpoolDe wasmachine is nieuw. De cv zal over een aantal jaartjes echter wel weer aan vervanging toe zijn, ja. Hij is sowieso niet in slechte staat, maar is wel van 2004 en één of ander element schijnt na verloop der jaren gewoon "op" te gaan (buiten de pomp en transformator), en dan kun je beter een nieuwe kopen, werd me verteld.
![]()
Af en toe wel even lekker
Rond middernacht gok ikquote:
Ik betaal 450K voor 173m2quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier in de straat betaal je 250k voor 50m2 (lol)Zonder wrijving geen glans![]()
Ik wou ff kijken hoeveel m2 het hier was, zocht dat ding van de notaris..hoe heet dat..denk je dat ik die kan vinden![]()
moet ergens liggen maar..zijn niet echt dingen die weg gooit ofzo ..
Koopakte?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:18 schreef Geerd het volgende:
Ik wou ff kijken hoeveel m2 het hier was, zocht dat ding van de notaris..hoe heet dat..denk je dat ik die kan vinden![]()
moet ergens liggen maar..zijn niet echt dingen die weg gooit ofzo ..
Onderste laatje links van de secretaire?
![]()
![]()
Die heb ik wel idd, komt de notaris waarde van het huis bepalen ofzo..fotos oppervlakte..etcquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Koopakte?
Onderste laatje links van de secretaire?
Het is lelijk. Haha!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En zelf zou ik natuurlijk ook wel een achtertuintje willen hebben!![]()
Da's toch een Belgische serie?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:16 schreef stokj het volgende:
Net maar FC De Kampioenen deel 4 Viva Boma gekeken. Leuk verhaal.Zonder wrijving geen glans![]()
Klopt en ze hebben er 4 films van gemaakt waarbij deel 4 eind vorig jaar werd gepubliceerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Da's toch een Belgische serie?![]()
Ah okquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt en ze hebben er 4 films van gemaakt waarbij deel 4 eind vorig jaar werd gepubliceerd.Zonder wrijving geen glans![]()
Girlsoutwest ?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt en ze hebben er 4 films van gemaakt waarbij deel 4 eind vorig jaar werd gepubliceerd.Ik zwaai naar dieren.![]()
Weer (tijdelijk) afscheid genomen van mijn oude team, maandag weer terug naar mijn vaste team. Wilde niet wegquote:![]()
Ben klaar voor het weekend ja, mokerhard gewerkt deze week![]()
En jij nog weekendplannen?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Alleen kijken toch ?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Best wel oud plaatje
Bij Hooters schijn je goed te kunnen eten en 'eten'.Ik zwaai naar dieren.![]()
Was het een emotioneel moment bij het afscheid? Kan me best voorstellen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weer (tijdelijk) afscheid genomen van mijn oude team, maandag weer terug naar mijn vaste team. Wilde niet weg![]()
Ben klaar voor het weekend ja, mokerhard gewerkt deze week![]()
En jij nog weekendplannen?
Je hebt het weekend verdient! Ga je gamen of er lekker op uit met 1,5 meter afstand?
Ikzelf heb geen weekendplannen. Geen idee nog wat ik ga doen.![]()
Dan zie je vrij weinig behalve die krullebol. Die aan de linkerkant wil je denk ik niet aan je tafel hebbenquote:![]()
![]()
Dat is een vent jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan zie je vrij weinig behalve die krullebol. Die aan de linkerkant wil je denk ik niet aan je tafel hebbenIk zwaai naar dieren.![]()
Katten?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Best wel oud plaatje
Bij Hooters schijn je goed te kunnen eten en 'eten'.![]()
![]()
Ja nou die rechts zou ik ook niet echt een romantisch etentje mee willen hebben!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan zie je vrij weinig behalve die krullebol. Die aan de linkerkant wil je denk ik niet aan je tafel hebben![]()
![]()
Die teamleider bedankte me nog hartelijk voor de goede hulp. Heb vooral veel gelachen (had me onder de tafel verstopt, want wilde niet gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:07 schreef stokj het volgende:
Was het een emotioneel moment bij het afscheid? Kan me best voorstellen.
Je hebt het weekend verdient! Ga je gamen of er lekker op uit met 1,5 meter afstand?
Ikzelf heb geen weekendplannen. Geen idee nog wat ik ga doen.). Dus geen emotioneel afscheid, want in de toekomst zal ik er nog wel eens helpen en zie die collega's vrijwel elke dag nog.
Ik ga lekker gamen, ga er niet op uit ofzo![]()
Harry Potter kijken toch?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die teamleider bedankte me nog hartelijk voor de goede hulp. Heb vooral veel gelachen (had me onder de tafel verstopt, want wilde niet gaan). Dus geen emotioneel afscheid, want in de toekomst zal ik er nog wel eens helpen en zie die collega's vrijwel elke dag nog.
Harry Potter kijken toch?![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou die rechts zou ik ook niet echt een romantisch etentje mee willen hebben!Die krullebol is voldoende. De rest mag wegquote:![]()
![]()
HAHAH verstoppertje spelen héquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die teamleider bedankte me nog hartelijk voor de goede hulp. Heb vooral veel gelachen (had me onder de tafel verstopt, want wilde niet gaan). Dus geen emotioneel afscheid, want in de toekomst zal ik er nog wel eens helpen en zie die collega's vrijwel elke dag nog.
Harry Potter kijken toch?
Wel fijn dat het gied is verlopen.
Het is helaas geen slecht weer meer voor Harry Potter![]()
![]()
Ach misschien is die brunette achter haar ook geen plork.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:12 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Die krullebol is voldoende. De rest mag weg![]()
![]()
Die krijgt tenminste nog een afscheid. Bij andere mensen die 2 dagen in dienst blijven ga je via de achterdeur weg.quote:![]()
Feiten, ToT, feiten. Beperk je tot wat je echt kan zienquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach misschien is die brunette achter haar ook geen plork.![]()
![]()
Oh mijn vrouw na een jaar dienst ook hoor. Alle collega's willen dat ze blijft, teamleider ook, maar de directeur (die haar niet kent) kijkt alleen naar getalletjes en haar contract van het uitzendbureau overnemen is hem te duur, dus toedeledokie mevrouw ToT!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Die krijgt tenminste nog een afscheid. Bij andere mensen die 2 dagen in dienst blijven ga je via de achterdeur weg.
Oh, of je toch nog wel ff tot het eind van je contract zo veel mogelijk uren wil maken en de nieuwe Poolse uitzendkrachten wil inwerken en wil compenseren voor hun onkundig gepruts.
Ze komt godverdomme elke dag uitgeput thuis!![]()
Whehe, ja dan is die poedel idd het enige neukbare in die foto.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Feiten, ToT, feiten. Beperk je tot wat je echt kan zien![]()
![]()
Gaat het niet regenen dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:13 schreef stokj het volgende:
HAHAH verstoppertje spelen hé
Wel fijn dat het gied is verlopen.
Het is helaas geen slecht weer meer voor Harry Potter
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Feiten, ToT, feiten. Beperk je tot wat je echt kan zien![]()
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik verveel me zo he de laatste tijd sjongejonge![]()
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
U zit in een intelligente lockdown?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:55 schreef RTR het volgende:
Ik verveel me zo he de laatste tijd sjongejonge![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh mijn vrouw na een jaar dienst ook hoor. Alle collega's willen dat ze blijft, teamleider ook, maar de directeur (die haar niet kent) kijkt alleen naar getalletjes en haar contract van het uitzendbureau overnemen is hem te duur, dus toedeledokie mevrouw ToT!
Oh, of je toch nog wel ff tot het eind van je contract zo veel mogelijk uren wil maken en de nieuwe Poolse uitzendkrachten wil inwerken en wil compenseren voor hun onkundig gepruts.
Ze komt godverdomme elke dag uitgeput thuis!Iemands brood afpakken maar wel nog vragen om anderen te leren hoe ze het brood moeten maken...
Ikzelf heb dat nooit geëist van mijn mensen. En als iemand niet mee wou werken daaraan dan deden we een overdracht naar de leidinggevende of naar mij. Dan zorgde ik er voor dat ik van alles op de hoogte was en deed ik dan weer de overdracht naar de ander persoon. Kan begrijpen dat sommige mensen door bepaalde omstandigheden niet op dat zitten te wachten om nog mee te werken.![]()
Gezien de middag- en avondverloop tot nu toe heeft het hier niet meer geregend. Wel in de ochtend met flinke buien. Maar dan kan je maar 1 of 2 films kijken. Het liefst wil ik alles achter elkaar zien.quote:![]()
Misschien kan je oom Mark via Facebook of Twitter vragen of hij nog een leuke bezigheid heeft. Hij is verantwoordelijk voor jouw situatie nu dus mag hij ook een oplossing bedenken voor jouw verveling.quote:![]()
Dan moet je daar een hele dag + nacht voor uittrekkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:25 schreef stokj het volgende:
Gezien de middag- en avondverloop tot nu toe heeft het hier niet meer geregend. Wel in de ochtend met flinke buien. Maar dan kan je maar 1 of 2 films kijken. Het liefst wil ik alles achter elkaar zien.
Vraag Mark of ie naar Fok komtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien kan je oom Mark via Facebook of Twitter vragen of hij nog een leuke bezigheid heeft. Hij is verantwoordelijk voor jouw situatie nu dus mag hij ook een oplossing bedenken voor jouw verveling.![]()
![]()
Die is al te druk met @Geerd Wilders.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vraag Mark of ie naar Fok komt![]()
![]()
Zeg dat wel!quote:
Mark Ruttequote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vraag Mark of ie naar Fok komt
Ook niet mijn vriend hoorquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is al te druk met @:Geerd Wilders.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar hij is wel modern bezig hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook niet mijn vriend hoor
[..]![]()
![]()
mietersquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hij is wel modern bezig hoor!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT] Premier Rutte doet vragenuurtje met burger![]()
![]()
Nog zo'n hippe premier..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hij is wel modern bezig hoor!
[ afbeelding ]![]()
Oh dit was zo pijnlijk om te zien ookquote:en voor hem ook natuurlijk....
![]()
Misschien iets voor dat ding wat je soms hebt...die topic over vragen stellen aan iemand met een bepaald beroep.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vraag Mark of ie naar Fok komt![]()
quote:Bak ellende!
Toevallig had ik laatst nog met een buurman over hem!
Hij kwam een keer naar de Achterhoek toe en wilde even hip met de boertjes doen!![]()
Boer: "Hoe bun-ie hier 'ekomm'n dan?
Bak ellende: "Ik ben met de TRIEN ekommen!"
Boer: "Medde WA?"
Bak ellende: "Met....de TRIEN!"
Boer: "Proat 'es év'n gewoon Nederlands man. HOE bun-ie hier 'ekomm'n?"
Bak ellende: "Met..met de TREIN!"
Boer: "OHHHHHHH, met de TREIN!"
De lange ij wordt een ie. De korte ei blijft een ei!![]()
![]()
De nacht is misschien wel goed. Ga je meekijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan moet je daar een hele dag + nacht voor uittrekken![]()
![]()
Ja was het zekerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dit was zo pijnlijk om te zien ooken voor hem ook natuurlijk....
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]Bak ellende!
Hij kwam een keer naar de Achterhoek toe en wilde even hip met de boertjes doen!![]()
Nee joh, gezellig mee laten baggeren hier!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien iets voor dat ding wat je soms hebt...die topic over vragen stellen aan iemand met een bepaald beroep.![]()
![]()
HAHAHA met Mark kan je wel socializen denk ik, lekker makkelijk praten over dingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee joh, gezellig mee laten baggeren hier!
Met Jan Peter wordt het al gauw stil.![]()
Natuurlijk, Harry Potterquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:42 schreef stokj het volgende:
De nacht is misschien wel goed. Ga je meekijken
Ja denk ik ook ha haquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:45 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAHA met Mark kan je wel socializen denk ik, lekker makkelijk praten over dingen.
Met Jan Peter wordt het al gauw stil.![]()
![]()
Fragment van het jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:44 schreef ToT het volgende:
Iemand hier op FOK! vroeg zich af toe Bak ellende hier op zou reageren:
[ afbeelding ]
Iemand anders zei: "U hamstert zo lief!"![]()
Voldemortquote:![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]Bak ellende!
![]()
![]()
ie bun met de trien ekommen
Ik vond als kind die Basilisk echt vet in de Geheime Kamerquote:![]()
![]()
W8 maar jonge ToT ik ga een juichtopic over jou openen![]()
Ik vond die eng, hield bij die scènes altijd mijn adem in van de spanningquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:44 schreef RTR het volgende:
Ik vond als kind die Basilisk echt vet in de Geheime Kamer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vond die eng, hield bij die scènes altijd mijn adem in van de spanning![]()
Die shit met die spinnen
Halloquote:
Ik zou iedereen hier mijn Basilisk van 55cm uiteraard wel in de geheime kamer laten zien![]()
![]()
![]()
quote:![]()
Ben sowieso al doodsbang voor spinnen. Ben een Ron in levende lijve behalve dat ik een vrouw ben zonder rood haar![]()
Moest wel altijd een traantje laten als Serius Black werd vermoord
De deur van mijn geheime kamer is intussen vastgeroest.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef RTR het volgende:
Ik zou iedereen hier mijn Basilisk van 55cm uiteraard wel in de geheime kamer laten zien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De deur van mijn geheime kamer is intussen vastgeroest.![]()
Doe je weinig aan he
Ik moest lachenquote:
Altijd goed met u ook?quote:
Fijn dat je kan lachen om mijn ellendequote:
Er zijn echt wel mannen met respect in deze wereld hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fijn dat je kan lachen om mijn ellende
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De deur van mijn geheime kamer is intussen vastgeroest.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:15 schreef RTR het volgende:
Er zijn echt wel mannen met respect in deze wereld hoor
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Ben sowieso al doodsbang voor spinnen. Ben een Ron in levende lijve behalve dat ik een vrouw ben zonder rood haar![]()
Moest wel altijd een traantje laten als Serius Black werd vermoord![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet jouw erfgenaam het open makenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De deur van mijn geheime kamer is intussen vastgeroest.![]()
![]()
Ni haoquote:
Vele erfgenamen zijn de kamer binnengetreden om daarna nooit meer terug te kerenquote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ach vooruit, ik post 'm toch maar.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach vooruit, ik post 'm toch maar.Hahaaha! Prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach vooruit, ik post 'm toch maar.Awh leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey CD....lekker weekend?quote:
Hoooiquote:
Je hebt het goed beveiligd met spreukenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vele erfgenamen zijn de kamer binnengetreden om daarna nooit meer terug te keren![]()
Dat is geen optie helaas.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
lekker in bed blijven dan vandaag of op de bank.....
Gelieve verwijderen![]()
Hey puzziequote:
succes dan maarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Niet van heel groot belang maar moet wel wat doen ja.![]()
Hoe is het daar?quote:
De omstandigheden zijn degelijk. De ochtenddossiers zijn doorgenomen.quote:
Verder niet veel bijzonders helaas...![]()
Heb jij je gist nog gevonden?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Niet van heel groot belang maar moet wel wat doen ja.![]()
Puzz puzz puzz puzz miauwquote:
Hoe is het, al wat beter dan afgelopen dagen?
En mama al naar haar nieuwe woning gebracht?![]()
Koudquote:Hopelijk wordt het straks wat lekkerder weer
![]()
Oh ineens zie ik het zonnetje doorkomen![]()
Met jou daar dan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hey stokjquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Puzz puzz puzz puzz miauw
Hoe is het, al wat beter dan afgelopen dagen?
En mama al naar haar nieuwe woning gebracht?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lamlendig zijn!quote:En jij?
En vanmiddag samen met mevrouw ToT een zooi babyspulletjes van mini-ToT uitzoeken die we aan een minderbedeelde dame gaan geven die ik op Facebook op een weggeefhoek heb leren kennen toen ik daar wat spulletjes van mini-ToT aanbood. Ze kan nog wel meer gebruiken.
Is toevallig een goede vriendin van een buurvrouw hier ook nog.![]()
![]()
Ik zit er warmpjes bijquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
KoudHopelijk wordt het straks wat lekkerder weer
![]()
Oh ineens zie ik het zonnetje doorkomen![]()
Met jou daar dan?Maar heb de verwarming aangezet
![]()
Maar gaat prima. Rustig dagje vandaag denk ik
Ik heb de verwarming ook net maar eens aangezetquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit er warmpjes bijMaar heb de verwarming aangezet
![]()
Maar gaat prima. Rustig dagje vandaag denk ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Proberen mezelf niet in verveling te gerakenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Lamlendig zijn!En jij?
En vanmiddag samen met mevrouw ToT een zooi babyspulletjes van mini-ToT uitzoeken die we aan een minderbedeelde dame gaan geven die ik op Facebook op een weggeefhoek heb leren kennen toen ik daar wat spulletjes van mini-ToT aanbood. Ze kan nog wel meer gebruiken.
Is toevallig een goede vriendin van een buurvrouw hier ook nog.
Aah leuk! Zo zie je maar hoe klein de wereld is. Ik zat ooit op een cursus met mensen die bleken of een familielid of collega te zijn van mensen die ik kende.![]()
niet bewaren voor MiniToT 2?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Lamlendig zijn!En jij?
Is toevallig een goede vriendin van een buurvrouw hier ook nog.![]()
![]()
Ik slaap nog steeds met een dikke dekbed en een ijsbeervel eronder. En een dikke trui over mijn pyjama heen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming ook net maar eens aangezet![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit er warmpjes bijMaar heb de verwarming aangezet
Same here!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming ook net maar eens aangezet
Als ik me niet helemaal jofel voel, moet ik het WARM hebben.![]()
![]()
Zon is ook alweer wegquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik slaap nog steeds met een dikke dekbed en een ijsbeervel eronder. En een dikke trui over mijn pyjama heen.![]()
Die trui had ik al aangedaan ...brrrrr
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha ja grappig is dat soms!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Proberen mezelf niet in verveling te geraken
Aah leuk! Zo zie je maar hoe klein de wereld is. Ik zat ooit op een cursus met mensen die bleken of een familielid of collega te zijn van mensen die ik kende.
Verveling? Misschien het paleis ff een grondige poetsbeurt laten geven en kijken hoe je personeel dat doet?![]()
![]()
Voel je je niet lekker? Dan is warmte idd wel heel erg fijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Same here!
Als ik me niet helemaal jofel voel, moet ik het WARM hebben.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
niet bewaren voor MiniToT 2?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik slaap nog steeds met een dikke dekbed en een ijsbeervel eronder. En een dikke trui over mijn pyjama heen.
Ziet er idd wel lekker warm uit!![]()
![]()
Ja mevrouw ToT en ik zijn erg vermoeid.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voel je je niet lekker? Dan is warmte idd wel heel erg fijn
Mini-ToT zat vannacht weer helemaal te bouncen enzo, maar we waren allebei echt te moe om er wat op uit te doen, maar het verstoorde onze nachtrust wel weer genoeg.
En vanmorgen was hij weer voor 7 uur mega actief.![]()
Fris is ook wel lekker hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Same here!
Als ik me niet helemaal jofel voel, moet ik het WARM hebben.maar om nou in de kou te gaan zitten is ook weer niet nodig
Ahh! Vermoeid door die kleinequote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mevrouw ToT en ik zijn erg vermoeid.
Mini-ToT zat vannacht weer helemaal te bouncen enzo, maar we waren allebei echt te moe om er wat op uit te doen, maar het verstoorde onze nachtrust wel weer genoeg.
En vanmorgen was hij weer voor 7 uur mega actief.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ah okee, dacht dat jullie dat nog wel graag wildequote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat er een 2e mini-ToT komt!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2020 10:57:25 ]![]()
Op zich wel, het liefste zou ik wel willen dat hij een broertje of zusje heeft waarmee hij kan spelen en opgroeien, maar dit overleven we nu al nauwelijks.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah okee,dacht dat jullie dat nog wel graag wilde
Anyway, door de corona kan knip-knip nog niet plaats vinden, en wie weet veranderen er nog wel dingen, maar ik betwijfel het!![]()
![]()
Hier gaat het ook regenen en alquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zon is ook alweer weg![]()
Die trui had ik al aangedaan ...brrrrr
@Kopjechino we kunnen straks beginnen met de filmmarathon!![]()
Het leven van een ouder kan idd heel vermoeiend zijn met drukke kindersquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En ben je lekker geaaid?quote:
Ik heb weer een paar opmerkingen bij de koe die ik maar liever niet kan maken. Ik weet niet wat het is met die lockdown hoorHAHAHA
![]()
Alles goed verder?![]()
Ja en hij krijgt ook wel meer en meer een eigen willetje!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het leven van een ouder kan idd heel vermoeiend zijn met drukke kinders![]()
![]()
Hier (nog) geen regen gelukkigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier gaat het ook regenen en al
@:Kopjechino we kunnen straks beginnen met de filmmarathon!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het heeft allebei voor en nadelen maar jullie hebben inderdaad nu al druk zat lees ik wel, nog zo eentje erbij lijkt me niet te doenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, het liefste zou ik wel willen dat hij een broertje of zusje heeft waarmee hij kan spelen en opgroeien, maar dit overleven we nu al nauwelijks.
Anyway, door de corona kan knip-knip nog niet plaats vinden, en wie weet veranderen er nog wel dingen, maar ik betwijfel het!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en hij krijgt ook wel meer en meer een eigen willetje!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het personeel hier is vrij en mijn werkkamer moet inderdaad worden gestofzuigd. Misschien dat ik een grote schoonmaak ga houden, misschien dat ik dat morgen doe. Misschien dat ik een filmmarathon ga houden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja grappig is dat soms!
Verveling? Misschien het paleis ff een grondige poetsbeurt laten geven en kijken hoe je personeel dat doet?![]()
Als die beesten het met hun vacht zo warm hebben....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er idd wel lekker warm uit!
Nee joh, is geen echte ijsbeervel. Maar toen ik het zag in de winkel en het warm aanvoelde met van die opstekende 'haartjes' zoals die ijsbeer heeft dacht ik gelijk daaraan.![]()
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het heeft allebei voor en nadelen maar jullie hebben inderdaad nu al druk zat lees ik wel, nog zo eentje erbij lijkt me niet te doen
Ja en ik vind het ook wel sneu voor hem; hij heeft verder gewoon vrijwel geen familie hier.
Daarom wilde ik m'n schoonzus ook aan iemand hier koppelen zodat die hier naar toe kan komen zodat hij in ieder geval een tante en misschien in de toekomst neefjes en/of nichtjes kan krijgen, maar die dame is niet bepaald betrouwbaar.![]()
![]()
Op zicht is regen wel oké vind ik, zolang het niet hard waait. Die combinatie is echt vervelend.quote:
Zou je naar buiten gaan of blijf je lekker binnen?![]()
En tegen de tijd dat daar kindjes komen gaat MiniToT al naar school, dan heeft ie al vriendjes hoogstwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Ja en ik vind het ook wel sneu voor hem; hij heeft verder gewoon vrijwel geen familie hier.
Daarom wilde ik m'n schoonzus ook aan iemand hier koppelen zodat die hier naar toe kan komen zodat hij in ieder geval een tante en misschien in de toekomst neefjes en/of nichtjes kan krijgen, maar die dame is niet bepaald betrouwbaar.![]()
![]()
Ook leuk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Het personeel hier is vrij en mijn werkkamer moet inderdaad worden gestofzuigd. Misschien dat ik een grote schoonmaak ga houden, misschien dat ik dat morgen doe. Misschien dat ik een filmmarathon ga houden.
Wij hebben eigenlijk sinds de geboorte van mini-ToT geen zin meer om films te kijken; hij onderbreekt het continu, en 's avonds laat zijn we gewoon te moe om ons nog te kunnen focussen.
Daarbij zijn we op veel genres ook aardig uitgekeken.
Ik hou van sci-fi en fantasy, maar de Disney-Star Wars films en de laatste seizoenen van GoT hebben dat een beetje verneukt. Zelfde met superheldenfilms; op een paar uitzonderingen na vind ik het allemaal niks meer.
Romantische comedy's moet ik helemaal niks van hebben, actiefilms met hersenloze achtervolgingen, schieten en explosies ook niet echt.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Is dat de schaar waarmee je navelstrengen knipt![]()
![]()
![]()
Haha ook weer waar ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat daar kindjes komen gaat MiniToT al naar school, dan heeft ie al vriendjes hoogstwaarschijnlijk
Ja er zijn wel kinderen hier in de buurt waar mee hij zou kunnen spelen, maar ehhhh......liever niet!![]()
![]()
Regen was ook hard nodig trouwens ... alles was zo droog als wat buitenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Op zicht is regen wel oké vind ik, zolang het niet hard waait. Die combinatie is echt vervelend.
Zou je naar buiten gaan of blijf je lekker binnen?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben in de loop der jaren ook kritischer geworden. Een film moet een goede verhaallijn hebben anders haak ik af. Naar een beetje geschiet en explosies kijken is ook niet veel aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook leuk.
Wij hebben eigenlijk sinds de geboorte van mini-ToT geen zin meer om films te kijken; hij onderbreekt het continu, en 's avonds laat zijn we gewoon te moe om ons nog te kunnen focussen.
Daarbij zijn we op veel genres ook aardig uitgekeken.
Ik hou van sci-fi en fantasy, maar de Disney-Star Wars films en de laatste seizoenen van GoT hebben dat een beetje verneukt. Zelfde met superheldenfilms; op een paar uitzonderingen na vind ik het allemaal niks meer.
Romantische comedy's moet ik helemaal niks van hebben, actiefilms met hersenloze achtervolgingen, schieten en explosies ook niet echt.
Hebben jij en mevrouw ToT weleens quality time met elkaar? Zo te horen niet denk ik?![]()
Ik las een paar dagen geleden dat er 'weer' een droge zomer aan zit te komen....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Regen was ook hard nodig trouwens ... alles was zo droog als wat buiten![]()
Oh jeequote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik las een paar dagen geleden dat er 'weer' een droge zomer aan zit te komen....My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Weinig, maar we proberen de draad wel wat op te pikken, maar wel steeds met mini-ToT er bij.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben in de loop der jaren ook kritischer geworden. Een film moet een goede verhaallijn hebben anders haak ik af. Naar een beetje geschiet en explosies kijken is ook niet veel aan.
Hebben jij en mevrouw ToT weleens quality time met elkaar? Zo te horen niet denk ik?
Laatst een stukkie gefietst. Was leuk, alleen kreeg mini-ToT toen dus een heftige hooikoortsaanval.
Nu heeft hij medicijnen en ik heb ook een windscherm gekocht, dus hopelijk gaat het de volgende keer beter.
Straks willen we zo'n kwarktaart gaan maken uit zo'n pakje. Is ook wel leuk om samen te doen.![]()
![]()
Ik had ook niks anders verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik las een paar dagen geleden dat er 'weer' een droge zomer aan zit te komen....
Er werd laatst al een oproep gedaan om vooral planten in je tuin te plaatsen die goed tegen droogte kunnen, om het waterverbruik te verminderen.![]()
En van het één kan het ander komen héquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Weinig, maar we proberen de draad wel wat op te pikken, maar wel steeds met mini-ToT er bij.
Laatst een stukkie gefietst. Was leuk, alleen kreeg mini-ToT toen dus een heftige hooikoortsaanval.
Nu heeft hij medicijnen en ik heb ook een windscherm gekocht, dus hopelijk gaat het de volgende keer beter.
Straks willen we zo'n kwarktaart gaan maken uit zo'n pakje. Is ook wel leuk om samen te doen.zelfs in onverwachtse hoek.
Een maat die recent bij zijn vriendin is gaan wonen in het buitenland heeft haar zwanger gemaakt. En dat terwijl hij nooit kinderen wou, tegen het bevolken van de aarde was, een knip wou zetten in zijn zaakje en tevreden was met de kinderen die zij had uit een eerdere relatie. En nu is hij 100% gedraaid van mening![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: