en dat is een modquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JA GODVER, POST IK EENS NIET DOOR HET SLOTJE IS HET WEER NIET GOED!
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tenminste, ik zal eens kijken of mijn note-knopje nog werkt
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ondertussen in stenenfabriek Liesje.
[ afbeelding ]
Denk dat de slakken (gifgroen en oranje) leuk gaan worden.En ben blij met de vlinder(s)
Ja maar dan moeten ze de FAQ dus uitgebreider maken, zo van "wat moet ik doen als de app crasht terwijl ik X aan het doen was". Dan kunnen we inderdaad zeggen dat ze opnieuw moeten inloggen of de app opnieuw moeten opstarten/installeren en dat soort dingenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaak werkt het beter om het apparaat opnieuw op te starten.
Ik was laatst pissig op mijn Hema-app omdat mijn klantnummer niet zichtbaar was toen ik geen internetverbinding kreeg. Ja hallo, voor dat soort niet interactieve shit zou een app geen verbinding nodig moeten hebben
De klant regelt dit hele FAQ-gedeelte, dus ik weet hun achterliggende gedachte niet precies. Wel hebben ze eens gezegd dat hun klanten daadwerkelijk best veel (boze) mailtjes sturen als iets niet werkt, dus ik denk dat ze daar een beetje vanaf willenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar serieus. Ga je er vanuit dat als een app crasht, mensen eerst op een wite gaan kijken of er iets over in een FAQ staat?Voor wie maak je die FAQ?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms wil je ze doodknuffelen, soms heb je spijt dat je dat niet gedaan hebt
Oh! Leukquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat de slakken (gifgroen en oranje) leuk gaan worden.En ben blij met de vlinder(s)
Lol denk dat als ik vind dat ik genoeg heb voor het werk ik er wel even heel erg klaar mee ben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat schattig! nog even en je kan een webshop beginnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja jezus. heel veel schroeven. los. en miljoenen tiewraps. nog 2 klokken, pc onderdelenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel liever wat er in die kast zat
Wat leukquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus. heel veel schroeven. los. en miljoenen tiewraps. nog 2 klokken, pc onderdelen![]()
twijfel of de inhoud van mezelf was.
Awwwquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |