en dat is een modquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JA GODVER, POST IK EENS NIET DOOR HET SLOTJE IS HET WEER NIET GOED!
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tenminste, ik zal eens kijken of mijn note-knopje nog werkt
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ondertussen in stenenfabriek Liesje.
[ afbeelding ]
Denk dat de slakken (gifgroen en oranje) leuk gaan worden.En ben blij met de vlinder(s)
Ja maar dan moeten ze de FAQ dus uitgebreider maken, zo van "wat moet ik doen als de app crasht terwijl ik X aan het doen was". Dan kunnen we inderdaad zeggen dat ze opnieuw moeten inloggen of de app opnieuw moeten opstarten/installeren en dat soort dingenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaak werkt het beter om het apparaat opnieuw op te starten.
Ik was laatst pissig op mijn Hema-app omdat mijn klantnummer niet zichtbaar was toen ik geen internetverbinding kreeg. Ja hallo, voor dat soort niet interactieve shit zou een app geen verbinding nodig moeten hebben
De klant regelt dit hele FAQ-gedeelte, dus ik weet hun achterliggende gedachte niet precies. Wel hebben ze eens gezegd dat hun klanten daadwerkelijk best veel (boze) mailtjes sturen als iets niet werkt, dus ik denk dat ze daar een beetje vanaf willenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar serieus. Ga je er vanuit dat als een app crasht, mensen eerst op een wite gaan kijken of er iets over in een FAQ staat?Voor wie maak je die FAQ?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms wil je ze doodknuffelen, soms heb je spijt dat je dat niet gedaan hebt
Oh! Leukquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat de slakken (gifgroen en oranje) leuk gaan worden.En ben blij met de vlinder(s)
Lol denk dat als ik vind dat ik genoeg heb voor het werk ik er wel even heel erg klaar mee ben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat schattig! nog even en je kan een webshop beginnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja jezus. heel veel schroeven. los. en miljoenen tiewraps. nog 2 klokken, pc onderdelenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel liever wat er in die kast zat
Wat leukquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jezus. heel veel schroeven. los. en miljoenen tiewraps. nog 2 klokken, pc onderdelen![]()
twijfel of de inhoud van mezelf was.
Awwwquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die paarse, gaat dat een blinde tor worden?
Acryl en dan met iets erdoor waardoor de verf flexibeler wordt maar zit al dagen te denken hoe dat spul ook alweer heet, het staat in originele verpakking in mijn keukenkastje maar gebruik nog steeds een makkelijker te hanteren half liter flesje. En te lui om te kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat leukmet wat voor verf doe je dat?
Verontrustende gedachtes heb jij af en toequote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of misschien woont er nog iemand anders hier?
Wat wordt die drol?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ja, je kunt zo een handeltje startenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat schattig! nog even en je kan een webshop beginnen
Ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of misschien woont er nog iemand anders hier?
Die paarse is een vlinder.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die paarse, gaat dat een blinde tor worden?
De mier Mr Hanky. Gister is Vincent mee naar het werk gegaan, een jongetje van 8 vond hem oooook zo cool! Een meisje van bijna 2 die altijd komt brabbelen bij het hek als ik bezig ben en dan wil dat ik de insecten aan haar kant van het hek zet, zei nee tegen Vincent.quote:
Ik kreeg er wel meer hits mee dan met de bedoelde fotoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op Tinder wel ff die pic van je kaduuke bestandje verwijderen dan.
The Christmas Pooquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een mier. Maar ik noem hem Mr Hanky.
Allemaal zolderkamerautisten die wel randy worden van een beetje geile programmeertaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel meer hits mee dan met de bedoelde foto![]()
Basil moet ook ergens zijn spullen kwijt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
moet nog 2 kasten. misschien kom ik iemand tegen
En wat je hier leest is dan nog gefilterd ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verontrustende gedachtes heb jij af en toe
Als ie echt mislukt kun je er altijd nog een gerbil van makenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
Cement is geen klei ofzo en in zo'n ballon is het telkens maar afwachten of het een beetje de vorm is die ik wil
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat je hier leest is dan nog gefilterd ook
Ik denk ook altijd eerst 10 seconden na voordat ik wat opschrijf, enge gedachte wel hč?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat je hier leest is dan nog gefilterd ook
Wel een gelukkige dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ie echt mislukt kun je er altijd nog een gerbil van maken
Sinds hoeneer is een gerbil een insect?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ie echt mislukt kun je er altijd nog een gerbil van maken
merk ik nou helemaal niks vanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd eerst 10 seconden na voordat ik wat opschrijf, enge gedachte wel hč?
Wat een positieve insteek heb jij toch altijdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal zolderkamerautisten die wel randy worden van een beetje geile programmeertaal.
Mutantquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer is een gerbil een insect?
Alsof dat wat boeit. Sinds hoeneer zijn insecten van cement? Sinds hoeneer zijn insecten 30 cm lang? Sinds hoeneer kijken insecten als lieve smileys?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds hoeneer is een gerbil een insect?
Emile Budabandquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een positieve insteek heb jij toch altijd
Geile IT'ers die je swipenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel meer hits mee dan met de bedoelde foto![]()
Swipesletquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik swipe alles....Nog nooit een match gehad.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof dat wat boeit. Sinds hoeneer zijn insecten van cement? Sinds hoeneer zijn insecten 30 cm lang? Sinds hoeneer kijken insecten als lieve smileys?
Die koters die dachten veilig te zijn voor de covid krijgen gewoon eigen virusjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdumd
23 MINUTEN GELEDEN
Onderzoek naar onbekende ziekte bij kinderen en covid-19
De Wereldgezondheidsorganisatie onderzoekt of het nieuwe coronavirus bij sommige kinderen een zeldzame en heftige ontstekingsreactie veroorzaakt. De afgelopen week zijn in een aantal landen enkele gevallen bekend geworden.
Ook in Nederland zijn twee kinderen op de intensive care beland met het onbekende ziektebeeld. De kinderen zijn een aantal keren getest op de aanwezigheid van het coronavirus, maar in alle gevallen was de uitslag negatief. Ze hadden geen covid-19-infectie.
https://nos.nl/artikel/23(...)id-19-te-wijten.html
Als het lang genoeg droog blijft, ga ik vanmiddag ook even naar de marktquote:
Die bierflesjes zijn een dubbeltje per stuk waard.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
het is iemand met een drankprobleem
[ afbeelding ]
kom ze maar halen :pquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bierflesjes zijn een dubbeltje per stuk waard.
Die kriekjes heb je gewoon zelf opgedronken hoor jongedame.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kriekjes heb je gewoon zelf opgedronken hoor jongedame.
ja je moederquote:
Volgens mij heb jij 's nachts een tweede levenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Alles dat je daar buiten zet is binnen een kwartiertje 'opgehaald'.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je moeder![]()
Zet maar aan de straat, binnen een kwartiertje zijn ze opgehaald door een dakloze die er veel beter mee geholpen is dan ik![]()
of een boa die enthousiast een boete gaat uitschrijvenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je moeder![]()
Zet maar aan de straat, binnen een kwartiertje zijn ze opgehaald door een dakloze die er veel beter mee geholpen is dan ik![]()
Rare beesten zijn dat ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of een boa die enthousiast een boete gaat uitschrijven
Vind je dit nu serieus in een kast terug?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Staat je naam erop dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of een boa die enthousiast een boete gaat uitschrijven
jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je dit nu serieus in een kast terug?
En dat ondanks dat je een halve Duitser bent.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben niet zo goed in grondig opruimen
nou ja mijn vader was dat ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat ondanks dat je een halve Duitser bent.
Stelletje nepmoffenquote:
ik zou het doen. over 2 weken ga je in zomerslaapquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog een portie bitterballen die ik zou kunnen eten als lunch
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wel een kluis, of een dagboek, of een boekje met codes om de wereld te redden of of zelfs een vaccin tegen Covid-19. misschien wel een onontdekte dinosaurus of Amelia Earhart of Adolf zijn gebit..........of een schatkaart
Of gewoon een paar dooie half verteerde ratten en wat beschimmeld voer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wel een kluis, of een dagboek, of een boekje met codes om de wereld te redden of of zelfs een vaccin tegen Covid-19. misschien wel een onontdekte dinosaurus of Amelia Earhart of Adolf zijn gebit..........of een schatkaart
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou het doen. over 2 weken ga je in zomerslaap
Als ik jou was zou ik zelf de boel een beetje aan kant houden in L'Estate Bitterboulette.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een paar dooie half verteerde ratten en wat beschimmeld voer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |