Je hoeft toch niet per se al zelf te schrijven om dit interessant te vinden?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo lees jij dit soort dingen nog dan? Wist niet dat jij schreef atm
Nee, dat is waar inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se al zelf te schrijven om dit interessant te vinden?
Dat is waar. Die prijzen gaan wel de pan uit schieten als het allemaal weer op gang komtquote:
Of iedereen gaat eerst naar die vakantieparken in Nederland.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar. Die prijzen gaan wel de pan uit schieten als het allemaal weer op gang komt
Oké, gedaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Voor corona kon je nog voor 150 euries naar New York. Zeg maar gedag tegen dat soort bedragen de komende tijd
Zou opzich wel lachen zijn als mensen dat weer gingen waarderenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of iedereen gaat eerst naar die vakantieparken in Nederland.
quote:
daarom broerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar. Die prijzen gaan wel de pan uit schieten als het allemaal weer op gang komt
Niet drie weken, maar een weekje maximaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou opzich wel lachen zijn als mensen dat weer gingen waarderen
Vind weekendje in zo'n luxe huisje wel chill met lekker eten en chill zwembadje maar om nou 3 weken op vakantie te gaan in Nederland
Wat moet je in Finlandquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lol opzich dan auto huren en naar Finland
Ik heb ook geboekt hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou opzich wel lachen zijn als mensen dat weer gingen waarderen
Vind weekendje in zo'n luxe huisje wel chill met lekker eten en chill zwembadje maar om nou 3 weken op vakantie te gaan in Nederland
Waar ben je graag dan, in Nederland?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet drie weken, maar een weekje maximaal.
Daar is weinig mis mee hoor.
Oh ja dat heb je weleens verteld inderdaadquote:
Zal nu wel failliet gaan (lol)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je weleens verteld inderdaad
In Drenthe
Ben je weleens in dat Preston Palace geweest?quote:
Dat lijkt me echt wanstaltigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je weleens in dat Preston Palace geweest?
Dat is volgens mij meer iets waar je met je vriendin heengaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua voorzieningen zal het best oke zijn, maar het lijtk me vooral zooo drukquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer iets waar je met je vriendin heengaat.
Dus daar ben ik vanzelfsprekend nooit geweest.
Dat is echt GODquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Geef eens een impressiequote:
Gewoon doen wat je wilt. Beetje zwemmen, beetje sauna (met zwembroek erg voor), beetje eten, beetje zuipen. Dat vooral.quote:
Kermis en zwembad en onbeperkt vreten en zuipen. Lijkt me echt een tokkie paradijsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua voorzieningen zal het best oke zijn, maar het lijtk me vooral zooo druk
Kan je er ook lekker eten of is het zo'n halfgaar buffet met slappe patat en oesters waar iedereen met zijn klauwen aan heeft gezeten?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je wilt. Beetje zwemmen, beetje sauna (met zwembroek erg voor), beetje eten, beetje zuipen. Dat vooral.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kermis en zwembad en onbeperkt vreten en zuipen. Lijkt me echt een tokkie paradijs
Liever gewoon kwaliteitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Onbeperkt vreten. Tsja. Waarom niet he #Viesdik
Echt niks voor mij, één bord en ik zit al vol.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Onbeperkt vreten. Tsja. Waarom niet he #Viesdik
Het was laatste keer best goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je er ook lekker eten of is het zo'n halfgaar buffet met slappe patat en oesters waar iedereen met zijn klauwen aan heeft gezeten?
Ja tuurlijk is kwaliteit altijd beter. Maar soms wil je toch gewoon ongegeneerd jezelf volvreten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Liever gewoon kwaliteit
Alleen de troggen ontbreken nog in dat soort vreetschuren
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is kwaliteit altijd beter. Maar soms wil je toch gewoon ongegeneerd jezelf volvreten.
Daar betaal je volgens mij extra voor he.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.prestonpalace(...)stro-de-heerlijkheid
Ah opzich best prima dit ja.
Kan leuk zijn als je bijv met collegas een hapje gaat eten. Dan ga je niet naar een wat duurder restaurant om zalm te eten ofzoquote:
Maar je krijgt precies hetzelfde in het normale restaurantquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar betaal je volgens mij extra voor he.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar je krijgt precies hetzelfde in het normale restaurant
Hoeft toch ook niet duur te zijn, gewoon een standaard restaurant waar je dan een kipsaté neemt oid.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan leuk zijn als je bijv met collegas een hapje gaat eten. Dan ga je niet naar een wat duurder restaurant om zalm te eten ofzo
Ja of dat inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet duur te zijn, gewoon een standaard restaurant waar je dan een kipsaté neemt oid.
Niks mis met de juiste setting.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mensen betalen extra voor de setting of die bullshit
Dat is de bistro der bistro voor kipsate en dame blanchequote:
Vast niet lekkerder dan hoe ik kipsaté maak.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is de bistro der bistro voor kipsate en dame blanche
Kan jij beetje goed koken ja?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet lekkerder dan hoe ik kipsaté maak.
Van jouw kookkunsten heeft @RobinOok nog steeds nachtmerriesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet lekkerder dan hoe ik kipsaté maak.
detailsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van jouw kookkunsten heeft @:robinook nog steeds nachtmerries
ik ga bijna nooit uitetenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over half jaar zitten we net als in Azië in van die afgesloten hokjes te eten
Dat zou ik ook niet stellen.quote:
Ja maar dat wijf maakt tosti's met basilicum en mozarella, dan heb je er ook weinig van begrepen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van jouw kookkunsten heeft @:robinook nog steeds nachtmerries
Zag laatst filmpje van Bold & Bankrupt was in Wit-Rusland ofzo. Daar zat je echt ook in zo'n hok ja met zelfs de gordijnen geslotenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over half jaar zitten we net als in Azië in van die afgesloten hokjes te eten
Je zit er toch vaak langer te wachten op je eten dan dat je aan het kauwen bent, dan mag je omgeving toch best een beetje chill aanvoelen.quote:
Wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:17 schreef Tjacka het volgende:
is ook erg overschat
aangezien betaalbare restaurants erg matig zijn
Dan liever eten bestellen en thuis Netflix aangooien.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Zou juist veel uit eten gaan als ik weer vriendin zou hebben.
Dit jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Vind uit eten gaan juist leuk als het echt restaurant is. Beetje nieuwe dingen proberen
Dan zeg jequote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mee eens ja.
Vermoeiende ritueeltjes ook altijd. Vooral als je net aan het eten bent en mensen vragen "Smaakt het een beetje?" Ga gewoon weg.
Dat zeg ik ook, maar de innerlijke irritatie is dan al lang opgeborreld en dan ben ik er nog vijf minuten geïrriteerd over.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zeg je
Ja hoor, dankje. En dan ben je er vanaf
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, maar de innerlijke irritatie is dan al lang opgeborreld en dan ben ik er nog vijf minuten geïrriteerd over.
Denken dat ik niet weet wat ik moet zeggen in dat soort obligate praatjes (lol)quote:
Ja, maar om je nou over alle sociale conventies te irriteren, dan blijf je bezig als je buiten bentquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denken dat ik niet weet wat ik moet zeggen in dat soort obligate praatjes (lol)
Het feit alleen al dat het zo'n standaard ritueel is maakt het zo vermoeiend. Het is ook nergens voor nodig, als het eten kut is hoor je dat vanzelf wel.
Daarom binnen blijven en dagelijks 3 films kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar om je nou over alle sociale conventies te irriteren, dan blijf je bezig als je buiten bent
Doe je niks aan, is geen bewuste keuze ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar om je nou over alle sociale conventies te irriteren, dan blijf je bezig als je buiten bent
Oh nee, dat geloof ik ook wel. Maar zoiets zou je best kunnen proberen te verhelpen toch? Net als dat ik genoeg dingen heb waar ik me aan irriteer wat met een andere mindset ook gewoon uit de weg gegaan kan wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe je niks aan, is geen bewuste keuze ook.
Mensen die in trein mandarijn etenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik erger me bijvoorbeeld helemaal kapot als iemand n de trein een appel als een bokito 2.0 loopt te verorberen. Maar ja, dat ligt toch echt aan mij en niet aan hun
Huhquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
In het Engels het een mandarijn een Chinese orange. Dat vond ik wel leuk toen ik erachter kwam
Hetquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
In het Engels het een mandarijn een Chinese orange. Dat vond ik wel leuk toen ik erachter kwam
Omdat wij erin bekend zijn zuinig te zijn en niet ineens andermans (quote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me wel altijd af waarom de rekening splitten going dutch wordt genoemd. Als we het hier dan toch over hebben
Mja, niet veel zuiniger dan een pakwek Duitsland of Belgie tochquote:Op vrijdag 1 mei 2020 01:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat wij erin bekend zijn zuinig te zijn en niet ineens andermans () eten te gaan betalen
Pakwekquote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, niet veel zuiniger dan een pakwek Duitsland of Belgie toch
Going German vind ik wel een goeie.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dutch oven
Farting under the blanket then lifting it up trapping your significant other under the covers
Rosemary wasn't expecting a dutch oven but she got one this morning
What the flying fuck is Antilandquote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:09 schreef kree het volgende:
Verveel me en geen zin om nog een serie te kijken. Antiland ff maar chatten dan? Usa is nu wel wakker nog
Ja ik kon dat dus ook niet, maar blijkbaar is het heel populair iig in het buitenland.quote:
Als het saai is op FOK! kan je toch gewoon een boek lezen of een serie kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:21 schreef kree het volgende:
Weet niet eens meer wie me er nou op wees. Maar het is wel grappig bij vlagen trouwens. En beetje onwijs internationaal dat is ook wel grappig. Maargoed eht is een appje dus.
Soms is het ook gewoon boring net zo als nu fok dus. Maar ok in die ap is heel usa wel wakker dus daarom ik heb er toch wat leuke praatjes uitgehaald.
Of ff op antiland kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het saai is op FOK! kan je toch gewoon een boek lezen of een serie kijken.
Vind het beetje oppervlakkig a la Omegle overkomenquote:
Is hetook over het meerdere deel maargoed als je ff met dm komt met iemand dan is het leuker. Maar kan best ok zijn hoor, beter ff proberen dm met iemand te komen daar en dan heb je leuker praatje. Maar in het algemeen kan ook. Maar dat verschild maar net per keer,quote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het beetje oppervlakkig a la Omegle overkomen
Valt wel mee. Hier bespreken we genoeg serieuzere onderwerpen. Of minder serieuze maar waar je wel leuk over kan praten. Maar als dat je ding is, is dat je ding I guessquote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Is her ook over here meerdere deel maargoed als je ff met dm komt met iemand dan is het leuker. Maar kan best ok zijn hoor, beter ff proberen dm met iemand te komen daar en dan heb je leuker praatje. Maar in het algemeen kan ook. Maar dat verschild maar net per keer,
Hmmmms is dat zo? Jah. Euhm nou nee laat maar gaan ook heb al genoeg discussie erover gehad met de FA bans en dingen. Ik zie dat antiland als gewoon een ander alternatief.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hier bespreken we genoeg serieuzere onderwerpen. Of minder serieuze maar waar je wel leuk over kan praten. Maar als dat je ding is, is dat je ding I guess
Lol zit al tijden op redditquote:Op vrijdag 1 mei 2020 02:34 schreef Fok-it het volgende:
Kan je beter naar Reddit. Maar denk niet dat iemand daar ook maar iets van je brabbels gaat begrijpen als dat op FOK! al vrij moeizaam gaat
Netjes.quote:
Neem dan id mee sukkeltjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Netjes.
Mja. Vind dat zo kut. Geen 25, ID laten zien. Maat ben gvd een paar maanden van de 30 verwijderd geef gewoon mee kutkind.![]()
Wees degene juist dankbaar aangezien dit je eerste stap is naar een geheelonthoudingquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Netjes.
Mja. Vind dat zo kut. Geen 25, ID laten zien. Maat ben gvd een paar maanden van de 30 verwijderd geef gewoon mee kutkind.![]()
Had mijn tas niet bij me. Ging alleen even iets ophalen ergens en dacht yaa ff peuken halen mja. Niet dus. Was ik maar tatta geweest dan had ik al rimpels nu.quote:
Beetje dom. Altijd meenemen!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Had mijn tas niet bij me. Ging alleen even iets ophalen ergens en dacht yaa ff peuken halen mja. Niet dus. Was ik maar tatta geweest dan had ik al rimpels nu.
Waarom stop je nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Scheelt dat ik nog gewoon heb. Moet toch nog wijn halen voor vanavond ook.
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat gaat op dit moment niet lukken. Na de quarantaine als ik weer wat om handen heb.
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dacht dat je offline sabbatical mystery was doen
Hovjquote:
quote:
Ik heb vrouwen die bananen oraal aan het bevredigen zijn nooit opwindend gevonden.quote:
Geeft niks, als je maar geniet als ik het doe.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen die bananen oraal aan het bevredigen zijn nooit opwindend gevonden.
Miss is werken een keer een leuke optie?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat gaat op dit moment niet lukken. Na de quarantaine als ik weer wat om handen heb.
Carriere: fulltime huisvrouwquote:
Ja wrijf het er ff inquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss zelfs nog wel meer want een moeder is nooit klaar met werken
School of Hardknocksquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Carriere: fulltime huisvrouw
Opleiding: university of life
Gquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje rum door z'n ranja heen en mama heeft een avondje vrij toch?
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
@:ggmm doe ik het goed?
haha typfoutquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja je had ook niet over werk moeten beginnen in een sc waar amarantha modquote:
wil je weer mod worden ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Ik leer het wel.
Idd rookie mistake. Je moet de mods wel een beetje sweettalken anders is het weer tranen met tuiten met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja je had ook niet over werk moeten beginnen in een sc waar amarantha mod
En ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag hij ook wel zonder dit geslijm.
Pleur ik jou er gewoon uit.
Geslijmquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh dit was maar een grapje, net als de vorige 15 keer overigens.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jezus
Je doe wel aardig tegen je personeel zeg.
Maar mag best hoor. Heb dat al meerdere malen gezegd immers.
Je doe?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jezus
quote:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je doequote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jezus
omg we denken hetzelfdequote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gebruik de meme tegen jezelf @:tjacka
Die ene keer dat ik had gelekt?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh dit was maar een grapje, net als de vorige 15 keer overigens.(behalve die ene keer, je weet waar ik het over heb)
Wat een dom varken ben je toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jezus
Tja. Moet ie maar luisteren de volgende keer. Ik maak geen grappen weet je.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:11 schreef GGMM het volgende:
Oh ik zie nu pas dat Rene van der Gijp is aangevallen.
Jeetje.
Depressie incomingquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:11 schreef GGMM het volgende:
Jeetje.
Door wie?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:11 schreef GGMM het volgende:
Jeetje.
Hoop het niet dan komt Haags ook zoquote:
@haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoop het niet dan komt Haags ook zo
Ach, loopt deze SC ook weer eens goedquote:
Hopelijk het nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoop het niet dan komt Haags ook zo
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk het niet![]()
@:onlogisch @:haags_kwartiertje @:klummie @:caland
Ze schrijft hoop het niet? Heb je poep in je ogenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk het niet![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk het niet![]()
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf slik jijquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk het niet![]()
Tering wat domquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk het niet![]()
Nou dat niet,, maar ik ga wel weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ggmm vertrekt met de staart tussen de benen
Je was net op tijd met je editquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kom binnen en ineens is de flow weg, zegt ook wel wat
@onlogisch check de editgeschiedenis van dit berichtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kom binnen en ineens is de flow weg, zegt ook wel wat
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch check de editgeschiedenis van dit bericht
Jammer, ik probeerde, forumbeest als ik ben, deze op 22:22:22 te timen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooruit dan maar ;
Pics van je tieten.
Hahahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooruit dan maar ;
Pics van je tieten.
Mag, hoeft niet natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar we zijn hier puur voor de gezelligheid.
Dus je mag je broek gewoon aanhouden.
Oke oke gelukkig maar.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet een doel hebben in het leven héquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer, ik probeerde, forumbeest als ik ben, deze op 22:22:22 te timen.
Morgen weer een kans
Ik probeer dat altijd om 13:37 alleen is Ama dan nog nooit wakkerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer, ik probeerde, forumbeest als ik ben, deze op 22:22:22 te timen.
Morgen weer een kans
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik probeer dat altijd om 13:37 alleen is Ama dan nog nooit wakker
moet dat wel kunnen door die extra quarantaine kilo'squote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik probeer dat altijd om 13:37 alleen is Ama dan nog nooit wakker
Niet goed hoor, ik ben vorig weekend 2x naar de snackbar geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet dat wel kunnen door die extra quarantaine kilo's
doe je zelfquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet goed hoor, ik ben vorig weekend 2x naar de snackbar geweest
Niet gekliktquote:
Mensen laten nu vaak hun ware aard zienquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:29 schreef Tjacka het volgende:
door dat hele corona gedoe begin ik Feyenoorders aardig te vinden
Verleidelijk wel, maar nog steeds niet gekliktquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mis je ook dat leuke chickie links @ 47 sec.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verleidelijk wel, maar nog steeds niet gekliktRussen zijn toch kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Zitten wel mooie tussen hoorquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verleidelijk wel, maar nog steeds niet geklikt(Niet het chickie van 47 seconden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Zou gevenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
(Niet het chickie van 47 seconden)
[ afbeelding ]
[..]
Alpha's moeten zich voortplanten, dat zit in je of dat zit het nietquote:
Huh wat is er gay aan een komkommerquote:
Hallo forumbeestquote:
oke voor jou dan een mini komkommerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh wat is er gay aan een komkommer
Hij heeft wel gelijk, en ik spreek uit ervaringquote:
Oh oke hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, en ik spreek uit ervaring
is grapje hoor lieverdquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, en ik spreek uit ervaring
Solo kijkt meequote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is grapje hoor lieverd
we zijn gewoon maten
maar snap niet waarom je niet op de versiertruc van onlo in ga
Scharreltje gehad daar, lekker wijf was dat manquote:
Waarom snap je dat niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is grapje hoor lieverd
we zijn gewoon maten
maar snap niet waarom je niet op de versiertruc van onlo in ga
toch lieve jongen?quote:
Weet niet Cachet zei het, die zal het wel wetenquote:
(lol)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke voor jou dan een mini komkommer
hahahaha
quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Weet niet Cachet zei het, die zal het wel weten
Hij moet de hoop niet opgeven want Noel breekt ook regelmatig het hartje van amaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:45 schreef GGMM het volgende:
Als je heel goed luistert hoor je het hart van onlogisch nu breken
Wat zieligquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:45 schreef GGMM het volgende:
Als je heel goed luistert hoor je het hart van onlogisch nu breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |