SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik denk gewoon alsnog veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:21 schreef derLudolf het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Duitsers er vandaag in NL zijn
Was Uniek getest op Covid dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Lieve Uniek, ik dacht al echt dat t weken goed met je ging (zei je namelijk) maar dus nog steeds niet. Of nu wel bijna, maar ik geloof t nu niet meer. Je hoeft je niet groot te houden. Het duurt heel lang voordat je je beter voelt van dat rotvirus. Dus laat alsjeblieft weten hoe het met je gaat en ik hoop dat je binnenkort je echt beter voelt. Dus weer helemaal helemaal
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef Kreator het volgende:
Soms snap ik het ook niet. Zeldzaam? Ja. Mooi? Nee.
Vanaf 2750 euro:
[ afbeelding ]
Vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.
Zoals gezegd vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap bij dit soort types nooit WAT het nou die 2750 maakt. Is het de zeldzaamheid of is er echt iets aparts aan deze? Als ik ze zou zien bij de scapino zou ik het ook geloven. Passen er imo zo tussen.
Hm. Rare kostgangers.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals gezegd vraag en aanbod.
Sommige modellen zijn ook nooit uitgekomen en dan heb je alleen vijf paar test schoenen. Die leveren dit soort bedragen op. Al vraag ik me af of het daadwerkelijk betaald wordt.
Wat iz deze ?quote:
Ze maken x Bento Boxen per dag die je kunt bestellen. Ook een "wachtlijst"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |