@Doedezemaar Ik hoef je nu zeker niet meer te vertellen dat deze user een notoire troll is.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Misschien ben jij extreem handig en voorzichtig. Ik verhuis meerdere keren per jaar. En de kasten vallen dan nogal eens uit het raam / van de trap. En soms vooral als ik dronken ben maak ik het aanhangwagentje niet goed vast en komt ie los / vallen de meubels eruit enzo. Ikea gaat bij iedere verhuizing kapot. Dus waarom troep kopen als je het ook in één keer goed kan doen???
Ja ik probeer soms wel vroeg te beginnen maar meestal ik het toch 10 uur voordat ik de eerste rit kan maken. En dan ben ik al lang en breed bezopen. Gelukkig heb ik een stevige auto dus een beetje botsen kan ie wel tegen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waarom gewoon normaal verhuizen en voorzichtig doen als het ook dronken kan he?
Vandaar ook dat we voor tweedehands meubels aan het kijken zijn. Massief houten tafels zijn daar zo vanaf ¤300 te vinden!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
Als je echt voor MASSIEF wilt gaan trek dan je portemonnee maar open. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat echte massieven houten meubels peperduur zijn (ook tweedehands). Onze eettafel was al meer dan ¤1.000,- om een voorbeeld te geven.
Ik denk dat je het hebt over de originele keuken uit de jaren 50 die hoorde bij de woning waar ik twee jaar geleden op kamers hebt gewoond... hmm of misschien de keuken van de andere woning waar ik vorig jaar nog op kamers woonde... Haha, sinds ik in Oostenrijk woon (7 jaar), ben ik 8 keer verhuisd - tenminste, deze verhuizing is de achtste verhuizing... Ben iig niet zeker over welke keuken je het hebt, maar de keuken die we nu in de oude woning achter laten zal ik zeker niet missen! :pquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, margaretha, die lamp![]()
![]()
Ga je de prachtige huidige keuken missen?
Je hebt een keer een hele mooie oude originele keuken laten zien, ik wist niet dat je inmiddels al vaker was verhuisd. Ik moet er niet aan denken, zo vaak verhuizen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:01 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hebt over de originele keuken uit de jaren 50 die hoorde bij de woning waar ik twee jaar geleden op kamers hebt gewoond... hmm of misschien de keuken van de andere woning waar ik vorig jaar nog op kamers woonde... Haha, sinds ik in Oostenrijk woon (7 jaar), ben ik 8 keer verhuisd - tenminste, deze verhuizing is de achtste verhuizing... Ben iig niet zeker over welke keuken je het hebt, maar de keuken die we nu in de oude woning achter laten zal ik zeker niet missen! :p
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt een keer een hele mooie oude originele keuken laten zien, ik wist niet dat je inmiddels al vaker was verhuisd. Ik moet er niet aan denken, zo vaak verhuizen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |