abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192892722
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh absoluut!
En dan krijg je van die zeikers met van die zure bekken die het ding meteen gaan afkraken op punten die je allang met foto's en al besproken hebt. "Helemaal geen probleem", zeggen ze dan via de mail, maar zodra ze ook maar één voet over de drempel zetten..... :X

En die biedingen via privébericht van nog geen 10% van de vraagprijs, kom op zeg! :') Geen openingsbod, nee; echt een eindbod! :')
Ik hoop dat ik onze PAX kledingkast snel kwijt raak voor ¤200,- onbeschadigd. Ding is mokertje zwaar vooral die panelen.
pi_192892741
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:40 schreef Twiitch het volgende:
Als je nu begint met allerlei tweedehands spul dan heb je straks extra rommel die je kwijt moet zodra de nestdrang begint en alles ineens nieuw moet zijn. Ik zou die stap dus overslaan en gewoon meteen voor nieuw gaan.
Gewoon opnieuw bij de kringloop inleveren dan toch?

Die woonkamersets vind ik behoorlijk vreselijk trouwens. Alles bijpassend in grijstinten enzo.
pi_192892752
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die woonkamersets vind ik behoorlijk vreselijk trouwens. Alles bijpassend in grijstinten enzo.
Kringloopwinkels hier nemen 80% niet aan. Moet goede kwaliteit zijn, anders mag je het niet eens inruilen :')
pi_192892773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik vind het wel netjes als een aantal grote meubels wel bij elkaar passen, maar je moet idd niet echt alles in dezelfde tint hebben. 1x gezien dat iemand houten en rieten meubels in EXACT dezelfde kleur had, en dan overal lichtblauwe lintjes aan gemaakt had. Echt de hele woonkamer en keuken zo. :r :r :r :r
pi_192892793
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik vind het wel netjes als een aantal grote meubels wel bij elkaar passen, maar je moet idd niet echt alles in dezelfde tint hebben. 1x gezien dat iemand houten en rieten meubels in EXACT dezelfde kleur had, en dan overal lichtblauwe lintjes aan gemaakt had. Echt de hele woonkamer en keuken zo. :r :r :r :r
Wij hebben alles massief met staal in de woonkamer. Wel accenten in de verf en accessoires etc. Mensen die 3 soorten meubels hebben in 1 kamer :') Mijn hoofd kan dat niet aan _O- Bijvoorbeeld een stalen tv meubel met een goedkope houtlook tafel en een soort rieten salontafel, joe joe :')
pi_192892802
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kringloopwinkels hier nemen 80% niet aan. Moet goede kwaliteit zijn, anders mag je het niet eens inruilen :')
Ruilen? Je geeft het gratis af. :?
Maar idd; ze klagen steen en been dat ze amper wat meer binnen krijgen, maar ze weigeren vaak echt veel.
Zo wilde ik laatst allemaal babyspulletjes afleveren. Veel was nieuw gekocht en is net anderhalf jaar oud, maar nee; geen interesse.
Dezelfde dag nog is vrijwel alles opgehaald door mensen van een weggeefhoek op Facebook.
pi_192892815
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Ruilen? Je geeft het gratis af. :?
Maar idd; ze klagen steen en been dat ze amper wat meer binnen krijgen, maar ze weigeren vaak echt veel.
Zo wilde ik laatst allemaal babyspulletjes afleveren. Veel was nieuw gekocht en is net anderhalf jaar oud, maar nee; geen interesse.
Dezelfde dag nog is vrijwel alles opgehaald door mensen van een weggeefhoek op Facebook.
Afgeven bedoel ik sorry :P Hier nemen ze bijna niks in en als ze het innemen verkopen ze het voor de hoofdprijs :')
pi_192892836
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wij hebben alles massief met staal in de woonkamer. Wel accenten in de verf en accessoires etc. Mensen die 3 soorten meubels hebben in 1 kamer :') Mijn hoofd kan dat niet aan _O- Bijvoorbeeld een stalen tv meubel met een goedkope houtlook tafel en een soort rieten salontafel, joe joe :')
_O- Haha, ja zo'n bij elkaar geraapt zooitje had ik dus ook in m'n studententijd en de periode daarna, maar ik stoor me er ook ontzettend aan.
We hebben nu alles grijs, hoogglans wit, glas en wat bruin. In sommige meubels worden een aantal elementen onderling gecombineerd zodat het een mooi geheel is.

Alleen de speakers staan werkelijk SPUUGlelijk! :r
Maar ja; die dingen zijn 19 jaar oud en er zit echt een fokking mooi geluid in! :@
pi_192892849
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:05 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Haha, ja zo'n bij elkaar geraapt zooitje had ik dus ook in m'n studententijd en de periode daarna, maar ik stoor me er ook ontzettend aan.
We hebben nu alles grijs, hoogglans wit, glas en wat bruin. In sommige meubels worden een aantal elementen onderling gecombineerd zodat het een mooi geheel is.

Alleen de speakers staan werkelijk SPUUGlelijk! :r
Maar ja; die dingen zijn 19 jaar oud en er zit echt een fokking mooi geluid in! :@
Ik heb een steenstrip muur (hadden de vorige bewoners gemaakt) dat is zo mooi met massief en staal _O_
pi_192892861
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Afgeven bedoel ik sorry :P Hier nemen ze bijna niks in en als ze het innemen verkopen ze het voor de hoofdprijs :')
Ja die hoofdprijs heb ik ook wel gemerkt; soms zijn ze gewoon net zo duur als de IKEA! _O- En daar heb je het nieuw! :')

Oh, nog een tip; bedrijven die producten verkopen die teruggestuurd zijn van klanten naar de Wehkamp en whatever.
pi_192892871
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja die hoofdprijs heb ik ook wel gemerkt; soms zijn ze gewoon net zo duur als de IKEA! _O- En daar heb je het nieuw! :')

Oh, nog een tip; bedrijven die producten verkopen die teruggestuurd zijn van klanten naar de Wehkamp en whatever.
Welke bedrijven zijn dat?
pi_192892922
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Welke bedrijven zijn dat?
In Slagharen staat er eentje die het Verkoophuis heet.
Soms kun je er heel goed slagen, soms zijn de producten echt idioot duur. Goed opletten dus.
Een keer meegemaakt dat iets 2,5x de nieuwwaarde was en je krijgt er geen garantie.
Maar ze hebben ook echt wel mooi spul voor weinig geld. :)
pi_192893052
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:58 schreef Poepz0r het volgende:
@:TS Mocht je bijvoorbeeld een grote kledingkast zoeken. Ik heb die hele grote van IKEA te koop, onbeschadigd. ¤200,- is hij voor jou, wel zelf demonteren. Die panelen zijn loodzwaar :P Zo'n PAX kast is dat (nieuwprijs ¤700,-)
Ik gok dat dat vanuit Oostenrijk een beetje ver rijden is voor TS
pi_192893063
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik gok dat dat vanuit Oostenrijk een beetje ver rijden is voor TS
Ganz tol
pi_192893114
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:10 schreef ToT het volgende:

[..]

In Slagharen staat er eentje die het Verkoophuis heet.
Soms kun je er heel goed slagen, soms zijn de producten echt idioot duur. Goed opletten dus.
Een keer meegemaakt dat iets 2,5x de nieuwwaarde was en je krijgt er geen garantie.
Maar ze hebben ook echt wel mooi spul voor weinig geld. :)
Bestaat die nog steeds? Daar heeft mijn nichtje begin jaren 90 nog een bankje gekocht voor haar studentenkamer. Ding op de fietsendrager van de auto van mijn oom gebonden en gaan.
pi_192893261
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Bestaat die nog steeds? Daar heeft mijn nichtje begin jaren 90 nog een bankje gekocht voor haar studentenkamer. Ding op de fietsendrager van de auto van mijn oom gebonden en gaan.
Haha jazeker! :D
Toen we hier net kwamen wonen zijn we er een paar keer naar toe gegaan. :)
pi_192893793
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:40 schreef Twiitch het volgende:
Als je nu begint met allerlei tweedehands spul dan heb je straks extra rommel die je kwijt moet zodra de nestdrang begint en alles ineens nieuw moet zijn. Ik zou die stap dus overslaan en gewoon meteen voor nieuw gaan.
Nestdrang, 'alles ineens nieuw' ? Dan heb ik nog nooit nestdrang gehad. Geen idee hoe je hier nou bij komt.
pi_192894804
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik onze PAX kledingkast snel kwijt raak voor ¤200,- onbeschadigd. Ding is mokertje zwaar vooral die panelen.
Ligt er volledig aan hoe uitgebreid de kast is (en hoe gangbaar het uiterlijk. En waar je ongeveer woont). Mijn kast(en) is 1m + 50cm incl deuren, enkele planken en roedes. Destijds op marktplaats werd er altijd minimaal 180¤ geboden voor dit soort kasten. Heb het toen een tijdje gevolgd. En uiteindelijk toegeslagen bij een mooie kast (want dat is ook nog maar afwachten) en gelijk flink hoger geboden dan de al geboden 160. Ik dacht : het gaat toch nog wel oplopen, dus dan kan ik maar beter gelijk 200 euro bieden, en dat is tie ook wel waard. Toen had ik meteen een akkoord. Wat bleek? Die kast was van een man van wie net de relatie uit was gegaan. Hij had inmiddels een nieuw huisje gevonden maar hij kon daar die paxkast niet kwijt. Zijn ex deed wel eens iets via marktplaats, maar hij had dat nog nooit gedaan, maar dacht nu : ach, misschien is er een gek die er 100 voor geeft. En prompt explodeerde dat bieden _O- toen ik 'extreem' overbood, had hij zoiets van : mooi kom hem maar halen. Denk dat ie er nog wel meer voor had kunnen krijgen.

Moraal van het verhaal : paxkasten zijn zeker wel meer dan 200 waard.
Richting ts: als je de tijd hebt, heb je de luxe om te wachten op een buitenkansje (ik heb een maand zonder kast gezeten, maar was prima).

[ Bericht 0% gewijzigd door Postbus100 op 01-05-2020 18:10:01 ]
Somebody that I used to know
  vrijdag 1 mei 2020 @ 19:19:26 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192896099
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:58 schreef Poepz0r het volgende:
@:TS Mocht je bijvoorbeeld een grote kledingkast zoeken. Ik heb die hele grote van IKEA te koop, onbeschadigd. ¤200,- is hij voor jou, wel zelf demonteren. Die panelen zijn loodzwaar :P Zo'n PAX kast is dat (nieuwprijs ¤700,-)
Ze woont in Oostenrijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192897155
Ik ben zelf ook niet zo van de Goosens meubelen fineer en alles het zelfde. Ziet er goedkoop uit, maar is best een bak geld.

Hier is servies wat een gezellige samenstelling is van allerlei winkels, maar ik ken dr genoeg die van 0 moesten beginnen. En met een winkelwagen vol in een keer klaar waren met hun basis servies/keukengerei.
pi_192902737
Ik heb alles nieuw gekocht, op het bed plus matras en koffieapparaat na. Omdat ik waarschijnlijk over een paar jaar naar het buitenland ga verhuizen, heb ik meubilair gekocht wat licht in gewicht is en makkelijk uit elkaar te zetten voor een ikeaprijs. De houten meubels van mijn ouders had ik ook kunnen overnemen, maar dat zou een eventuele verhuizing naar het buitenland lastiger en duurder maken. Meubilair en huishoudelijke apparatuur kopen in het land van mijn vriend heeft niet mijn voorkeur, want daar is het aardig prijzig. Het bed is ondanks dat het van stevig hout is redelijk makkelijk uit elkaar te halen en compact, dus daar bespaar ik dan weer geld op.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 07:25:04 #72
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_192902754
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:29 schreef Fer het volgende:
Bankstel zou ik nieuw kopen, je wil toch proberen of het lekker zit, ipv bij mensen langsgaan en even proefzitten.

Massieve kasten zijn loodzwaar, als je weer gaat verhuizen. En niks mis met Ikea kasten, kwa looks.

En waarom een nieuwe wasmachine? Die koop je pas als je schoolgaande kinderen hebt en dagelijks 8kg wil wassen.
In de kringloop kun je prima proefzitten. Kwaliteits meubels zijn misschien wel zwaarder. Ikea meubels moet je bij iedere verhuizing vervangen. Dan liever een beetje tillen. Wasmachine kan ook prima 2de hands.
pi_192903804
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 07:25 schreef borbit het volgende:

[..]

In de kringloop kun je prima proefzitten. Kwaliteits meubels zijn misschien wel zwaarder. Ikea meubels moet je bij iedere verhuizing vervangen. Dan liever een beetje tillen. Wasmachine kan ook prima 2de hands.
Ikea bij elke verhuizing vervangen? Mijn ikea meubels hebben bijna allemaal al 2 tot 3 verhuizingen meegemaakt en hoeven nog steeds niet vervangen te worden, ik heb sommige meubels al iets van twintig jaar
  zaterdag 2 mei 2020 @ 10:14:22 #74
68091 borbit
pi_192903914
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ikea bij elke verhuizing vervangen? Mijn ikea meubels hebben bijna allemaal al 2 tot 3 verhuizingen meegemaakt en hoeven nog steeds niet vervangen te worden, ik heb sommige meubels al iets van twintig jaar
Misschien ben jij extreem handig en voorzichtig. Ik verhuis meerdere keren per jaar. En de kasten vallen dan nogal eens uit het raam / van de trap. En soms vooral als ik dronken ben maak ik het aanhangwagentje niet goed vast en komt ie los / vallen de meubels eruit enzo. Ikea gaat bij iedere verhuizing kapot. Dus waarom troep kopen als je het ook in één keer goed kan doen???
pi_192903939
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 10:14 schreef borbit het volgende:

[..]

Misschien ben jij extreem handig en voorzichtig. Ik verhuis meerdere keren per jaar. En de kasten vallen dan nogal eens uit het raam / van de trap. En soms vooral als ik dronken ben maak ik het aanhangwagentje niet goed vast en komt ie los / vallen de meubels eruit enzo. Ikea gaat bij iedere verhuizing kapot. Dus waarom troep kopen als je het ook in één keer goed kan doen???
Waarom gewoon normaal verhuizen en voorzichtig doen als het ook dronken kan he?
  zaterdag 2 mei 2020 @ 10:16:08 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192903942
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 10:14 schreef borbit het volgende:

[..]

@Doedezemaar Ik hoef je nu zeker niet meer te vertellen dat deze user een notoire troll is.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 10:21:55 #77
68091 borbit
pi_192903997
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Waarom gewoon normaal verhuizen en voorzichtig doen als het ook dronken kan he?
Ja ik probeer soms wel vroeg te beginnen maar meestal ik het toch 10 uur voordat ik de eerste rit kan maken. En dan ben ik al lang en breed bezopen. Gelukkig heb ik een stevige auto dus een beetje botsen kan ie wel tegen.
pi_192923507
Ik ben begonnen met gekregen spulletjes en heb die met een verfje opgeknapt. Mijn partner had alles nieuw en toen we samen gingen wonen, hadden we een mengelmoes van beiden. nog steeds overigens.
Zelf opknappen is ook gewoon heel leuk. En nu je toch thuis moet blijven, ook een leuk tijdverdrijf.
Grenen tafel (van mijn ouders geweest) heb ik een laagje afgeschuurd en weer opnieuw gegelakt, de salontafel (tweedehands gekocht), ook een nieuwe laklaag.
pi_193032325
Hallo iedereen!

Sorry dat het zo lang geduurd heeft dat ik hier geschreven heb. Vond het in ieder geval leuk om van iedereen de berichtjes te lezen!

Vooralsnog hebben we vooral al heel veel 'klein spul' verzameld voor de nieuwe woning:

- Servies (tweedehands)
- Water-. en wijnglazen (tweedehands)
- Bestek (tweedehands)
- Pannenset (nieuw)
- Gordijnen (tweedehands)
- Waterkoker (nieuw)
- Stofzuiger (nieuw)
- Koffiezetapparaat (nieuw)
- Nachtkastjes - sheesham hout (tweedehands)
- Bankje om schoenen op te bergen voor in de gang - massief hout (tweedehands)
- Lamp voor in de woonkamer - mid century van Paul Secon (tweedehands).

Verder hebben we op marktplaats nog gereageerd op een massief houten (bureau)tafel en kastje en wachten we nog op een antwoord.

Hier een paar foto's (gemaakt door de verkopers op marktplaats):

Bankje voor in de gang:

Lamp voor in de woonkamer:

Twee van deze kastjes:

En hier een sneak peak van de nog lege woonkamer: - het is Altbau met hele hoge plafonds, de deur rechts gaat naar een heel klein balkonnetje:

...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_193032344
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
Als je echt voor MASSIEF wilt gaan trek dan je portemonnee maar open. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat echte massieven houten meubels peperduur zijn (ook tweedehands). Onze eettafel was al meer dan ¤1.000,- om een voorbeeld te geven.
Vandaar ook dat we voor tweedehands meubels aan het kijken zijn. Massief houten tafels zijn daar zo vanaf ¤300 te vinden! :) Nieuw zouden we ons die meubels echt niet kunnen veroorloven! :o

[ Bericht 9% gewijzigd door margaretha_01 op 09-05-2020 16:20:21 ]
pi_193086652
Het is maar net wat voor smaak je hebt.
Hoeveel haast, tijd en energie heb je nog over..
Wat is het budget, en wat is het budget als het tijdelijke spullen zijn..

Wil je weinig uitgeven;

Wasmachine kan zelfs gratis, was ik al 3 jaar mee! Was van marktplaats.

Gratis banken zijn vaak wel versleten want daar spenderen mensen veel tijd. Maar als je een paar honderd wil uitgeven heb je een prima bank. Meubels schrijven gewoon keihard af.

Ikea heeft ook duurdere lijnen met massief hout. Ikea spullen zijn 2dehands lekker goedkoop en als je geen haast hebt maar nog eens iets extra wilt van dezelfde lijn dan heb je grote kans dat je die ook weer via mp kunt kopen. Ook lekker licht met verhuizen.

Leen bakker en jysk etc dat vind ik persoonlijk echt rotzooi, maar kan handig zijn als je haast hebt.

Gordijnen zijn soms in de aanbieding supermarkt. Pas bij de Aldi 25,- voor een duopack. Met raambekleding is het op marktplaats weer heel raar dat mensen veel geld willen zien omdat ze er zelf ooit veel voor hebben uitgegeven. Dit terwijl het maatspullen zijn....
Plisseegordijnen online op maat van gamma, best mooie prijzen. Kwaliteit weet ik niet.

Oude koelkast en vriezer kan prima zijn als je een topmerk neemt. Bijv. een oeroude Liebherr draait hier al vele jaren en verbruikt weinig stroom.

Stofzuiger kan je bijv. een oude van een goed merk nemen. Zo'n ding doet het wel of niet.

Bed wil niemand 2dehands. Maar scheelt veel geld. In 'n hotel hebben er ook veel op gelegen voordat jij er kwam. En een matrastopper kan je wel nieuw halen.
pi_193087027
Oeh, margaretha, die lamp O+ O+ O+ Ga je de prachtige huidige keuken missen?
pi_193087244
Mooie woning trouwens, hoog, licht
pi_193141101
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, margaretha, die lamp O+ O+ O+ Ga je de prachtige huidige keuken missen?
Ik denk dat je het hebt over de originele keuken uit de jaren 50 die hoorde bij de woning waar ik twee jaar geleden op kamers hebt gewoond... hmm of misschien de keuken van de andere woning waar ik vorig jaar nog op kamers woonde... Haha, sinds ik in Oostenrijk woon (7 jaar), ben ik 8 keer verhuisd - tenminste, deze verhuizing is de achtste verhuizing... Ben iig niet zeker over welke keuken je het hebt, maar de keuken die we nu in de oude woning achter laten zal ik zeker niet missen! :p
pi_193141261
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:01 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het hebt over de originele keuken uit de jaren 50 die hoorde bij de woning waar ik twee jaar geleden op kamers hebt gewoond... hmm of misschien de keuken van de andere woning waar ik vorig jaar nog op kamers woonde... Haha, sinds ik in Oostenrijk woon (7 jaar), ben ik 8 keer verhuisd - tenminste, deze verhuizing is de achtste verhuizing... Ben iig niet zeker over welke keuken je het hebt, maar de keuken die we nu in de oude woning achter laten zal ik zeker niet missen! :p
Je hebt een keer een hele mooie oude originele keuken laten zien, ik wist niet dat je inmiddels al vaker was verhuisd. Ik moet er niet aan denken, zo vaak verhuizen.
pi_193141284
Eergister hebben we voor het eerst wat meubels verhuisd en ik heb er flinke spierpijn in mijn armen aan overgehouden! Maar het is het waard!

We hebben voor ¤150 een massief houten eettafel gevonden (redelijk standaard en simpel model, maar geen ikea! >:) ) en daar gratis stoelen bij gekregen (Wel van de ikea 8)7 , maar toch mazzel, want als je de stoelen apart koopt, tweedehands, kun je daar ook al gauw ¤300 aan kwijt zijn!). Nieuw had de tafel zo'n 600¤ gekost, dus we hebben toch wat bespaard!

Aan de lamp, het houten frame van de poster die nog op de grond staat, en de vaas op tafel (ook allemaal tweedehands) waren we meer geld kwijt! :')

Op de wijnglazen na is ook al het glaswerk en het servies tweedehands! :p

pi_193141430
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Je hebt een keer een hele mooie oude originele keuken laten zien, ik wist niet dat je inmiddels al vaker was verhuisd. Ik moet er niet aan denken, zo vaak verhuizen.
:D Waarschijnlijk bedoel je deze:

Hij zag er leuk uit, maar is totaal niet praktisch en veels te klein om eten te kunnen voorbereiden!

Ik ben aan het verhuizen gewend geraakt en heb nooit veel spullen verzameld en ben altijd bezig geweest met spullen uitmesten. Nadeel was dus dat we (mijn vriend en ik) beide geen eigen meubels hadden. Maar nu met deze nieuwe woning heb ik er daardoor extra veel plezier aan om alles op onze eigen manier in te richten. We komen er nu ook achter dat we heel erg dezelfde stijl hebben, dus dat maakt alles wat makkelijker!

Hoop dat we nu wel een poos in deze woning blijven. De eerstvolgende keer dat we nu zullen verhuizen is het waarschijnlijk naar een hele andere stad in het buitenland...
  vrijdag 15 mei 2020 @ 15:48:32 #88
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_193143687
Wat een gigantische hal, daar kan je een hele thuiswerkplek in kwijt. Sowieso een mooi appartement, en een mooie lamp!
pi_193144440
Dankje! De hal is ook waar ik opslag verliefd op was toen we de woning bezichtigden. Daarvoor woonden we in een studio’tje waarbij je meteen in de huiskamer stond als je de woning in kwam! Het idee dat ik nu door zo’n lange gang kan lopen vind ik heerlijk! Haha!

We gaan er uiteindelijk echter wel kasten in plaatsen, want we moeten toch ergens onze spullen kwijt (met name winterkleding in de zomer en zomerkleding in de winter ) :p
  vrijdag 15 mei 2020 @ 18:23:49 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193145418
Wij hadden ook zulke yoghurtbakjes in de eighties ^O^
Resistance is futile.
pi_193147420
Yoghurtbakjes? 🤔 :p
pi_193150116
Die vloer! Zo nice.
Faka G
pi_193401398
Hier is nu nog een update! :) We zijn nu echt verhuisd en hebben in principe alle basics die we nodig hebben. Wat decoreren betreft doen we het rustig aan!

pi_195604088
Spam

[ Bericht 99% gewijzigd door Peejtur op 13-10-2020 15:42:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')