abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192881632
Lees nu op de Telegraaf dat er een collectief aan het ontstaan zou zijn van horeca ondernemers die sowieso 1 juni opengaan. Versoepeling of niet.

Premium artikel, dus mag niet linken toch?
pi_192881634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:32 schreef Snowpea het volgende:

[..]

Ben opgevoed door ouders die tieners waren in Wo2 en het ternauwernood hebben overleefd.
Dus ja, ik heb spaarcenten om te overleven, zo ben ik opgevoed. Kan er niets aan doen, dat is wat ik van mijn ouders heb meegekregen. Maakt niet uit of het een virus is of een oorlog, zorg gewoon dat je voorbereid bent. Maakt niet uit wat er gebeurd, wees er op voorbereid dat alles kan veranderen. Zoals het nu doet. En wie weet waar het eindigt, ik niet, maar ik zorg wel voor mezelf.
Een heel aantal van mijn vrienden is eind vorig jaar afgestudeerd (veelal 7-jarige studie) en begin dit jaar begonnen met werken. Die hebben nu 2 tot 3 maandsalarissen binnengekregen. Het is niet direct gezegd dat als je geen buffer hebt, dat je niet goed voor jezelf zorgt.

Laat staat de mensen die met een laag inkomen i.c.m. een huurwoning die al jaren in kosten groeit, niet kunnen sparen voor een goede buffer.
pi_192881636
quote:

[..]

Ben opgevoed door ouders die tieners waren in Wo2 en het ternauwernood hebben overleefd.
Dus ja, ik heb spaarcenten om te overleven, zo ben ik opgevoed. Kan er niets aan doen, dat is wat ik van mijn ouders heb meegekregen. Maakt niet uit of het een virus is of een oorlog, zorg gewoon dat je voorbereid bent. Maakt niet uit wat er gebeurd, wees er op voorbereid dat alles kan veranderen. Zoals het nu doet. En wie weet waar het eindigt, ik niet, maar ik zorg wel voor mezelf.
Erg fijn voor je dat je dat kon, maar zoveel geld opzij leggen is niet voor iedereen weggelegd.
pi_192881685
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:36 schreef F.Sinatra het volgende:
Lees nu op de Telegraaf dat er een collectief aan het ontstaan zou zijn van horeca ondernemers die sowieso 1 juni opengaan. Versoepeling of niet.

En dan? Dan riskeren ze dus een enorme boete?
Go hard or go home
pi_192881690
Ik ben laatste dagen weinig online geweest, maar vanmiddag zijn er getallen bekend gemaakt over COVID-19 gevallen onder zorgmedewerkers. Ik zie ze nu pas, maar zie dat er 9 overleden zijn, op een populatie van ruim 13.000. Dit zou overeen komen met een 0,07%? Wat vindt men hiervan?
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 21:39:13 #156
5428 crew  miss_sly
pi_192881692
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat jij zag was een andere mening; that's it. ^O^ Dat is wat anders dan geen nuance. Er is een reden dat ik ook voor users op kom die onterecht aangevallen worden de andere kant op. Ik ben geen fan van persoonlijke aanvallen namelijk. Je quote me gisteren nog omdat je opmerkte dat ik dat deed. Vergeten?

En nee, ik vind jou niet voorzichtig posten. Ik bedoelde dat het makkelijk zou zijn om anderen na te praten (die dat wel zeggen over jouw posts). Dat doe ik niet; omdat geen enkele mening zo zwart/wit is. Is ook een belediging om een mening af te doen met ''ach, geen nuance'', omdat je het er niet mee eens bent.
Ik quote je juist gisteren omdat die keer me positief opviel en verraste :) Ik vond het prettig om dat te zien, omdat ik je doorgaans als genuanceerd ken, en dat juist aan je waardeer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 april 2020 @ 21:39:35 #157
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_192881700
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:36 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Erg fijn voor je dat je dat kon, maar zoveel geld opzij leggen is niet voor iedereen weggelegd.
Er zijn er zat die geld als water hebben uitgegeven en nu geen buffer hebben. Dat noem ik toch eigenlijk wel hele slechte zakenmensen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 30 april 2020 @ 21:39:42 #158
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192881701
quote:

[..]

Hier hetzelfde, ik ben zo opgevoed en sparen zat er bij mij al heel jong in.

Maar goed, mensen kunnen ook tegenslagen in hun leven krijgen (al dan niet hun eigen schuld)
Niet iedereen heeft tegenwoordig een appeltje voor de dorst.
Ik zou ook absoluut niet kunnen leven zoals velen om mij heen. Als de wasmachine kapot gaat hebben ze een groot probleem, vreselijk lijkt mij dat.
pi_192881703
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:39 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik ben laatste dagen weinig online geweest, maar vanmiddag zijn er getallen bekend gemaakt over COVID-19 gevallen onder zorgmedewerkers. Ik zie ze nu pas, maar zie dat er 9 overleden zijn, op een populatie van ruim 13.000. Dit zou overeen komen met een 0,07%? Wat vindt men hiervan?
Voor mensen die behoorlijk viraal belast worden, vind ik het meevallen.
Wat vind jij?
Go hard or go home
  donderdag 30 april 2020 @ 21:40:14 #160
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_192881710
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:36 schreef F.Sinatra het volgende:

Dat is dan best wel weer een goed plan om de staatskas te spekken met boetes die ze opgelegd gaan krijgen. _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_192881714
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:29 schreef crystal_meth het volgende:
which would involve stripping China of “sovereign immunity” or cancelling debt obligations to China.
En nu?
pi_192881743
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Die Koopmans is er wel extreem van overtuigd dat kinderen geen rol spelen.
Elke keer roeptoeteren en tegengeluiden onderuit halen.
Ga bijna denken dat ze gesponsord wordt of er iets anders achter steekt.
Om iemand te besmetten moet je symptomen hebben!!!!!?????????
Dat is je reinste onzin wat zei hier roept.
Dat zijn juist de gevaarlijkste die spreaders waarvan je niet weet dat ze besmet zijn.
Zie mijn eerder posts.
pi_192881752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Voor mensen die behoorlijk viraal belast worden, vind ik het meevallen.
Wat vind jij?
Ik vind het enorm laat, maar het is natuurlijk wel bij een populatie tussen de 18-65 jaar ongeveer, dus weet niet precies hoe dit zich verhoudt tot de niet-zorg populatie van dezelfde leeftijdsklasse? (die worden natuurlijk veel hoogdrempeilger getest, dus ben benieuwd in hoeverre dit van invloed is op het sterftepercentage)
  donderdag 30 april 2020 @ 21:41:57 #164
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192881754
quote:
Ik vind het ook wel erg weinig, meer als je naar andere landen kijkt hoeveel zorgpersoneel het leven heeft gegeven door Corona
pi_192881759
quote:
Risico van het vak. Net zoals ondernemersrisico. Je kiest er zelf voor. Zoiets..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192881763
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:41 schreef Markesh het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel erg weinig, meer als je naar andere landen kijkt hoeveel zorgpersoneel het leven heeft gegeven door Corona
Welke landen dan behalve Italië en China?
Heb je daar cijfers van?
Go hard or go home
pi_192881790
sdbcraig twitterde op donderdag 30-04-2020 om 02:58:58 These Reuters photos of a strip club in Oregon operating as a drive through takeaway service confirm that we have reached the neon anime sci fi part of our future dystopia. https://t.co/kRKOVz5CWE reageer retweet
c_/
  donderdag 30 april 2020 @ 21:44:57 #168
3542 Gia
User under construction
pi_192881810
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:24 schreef Lavenderr het volgende:

Nou nou, dat is nogal cru.
Sommigen geven aan dat ze, als jonkies, ongeveer onkwetsbaar zijn.
Willen weer de kroeg in, grote groepen, enz. Alleen oude en zieke mensen gaan dood, volgens hen. Dus...de horeca moet open kunnen.

Sorry, dan vragen ze er toch om.

Alleen komen ze op meer plekken en besmetten mensen die er niet op zitten te wachten
pi_192881814
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:43 schreef Gehrman het volgende:
sdbcraig twitterde op donderdag 30-04-2020 om 02:58:58 These Reuters photos of a strip club in Oregon operating as a drive through takeaway service confirm that we have reached the neon anime sci fi part of our future dystopia. https://t.co/kRKOVz5CWE reageer retweet
c_/
Ik ben niet vaak jaloers op Amerika, maar in dit geval stiekem toch wel een beetje!
  donderdag 30 april 2020 @ 21:46:10 #170
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192881841
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Die Koopmans is er wel extreem van overtuigd dat kinderen geen rol spelen.
Elke keer roeptoeteren en tegengeluiden onderuit halen.
Ga bijna denken dat ze gesponsord wordt of er iets anders achter steekt.
Ze zit in het OMT..

Raar mens vind ik het. Haar uitspraken in februari ben ik nog niet vergeten
pi_192881854
Dit is niet echt een super-populaire Youtube-video tot nu toe, maar best on point:

"He nearly died of irony."
  donderdag 30 april 2020 @ 21:47:11 #172
450559 Snowpea
moet je nog peulen?
pi_192881863
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:36 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Een heel aantal van mijn vrienden is eind vorig jaar afgestudeerd (veelal 7-jarige studie) en begin dit jaar begonnen met werken. Die hebben nu 2 tot 3 maandsalarissen binnengekregen. Het is niet direct gezegd dat als je geen buffer hebt, dat je niet goed voor jezelf zorgt.

Laat staat de mensen die met een laag inkomen i.c.m. een huurwoning die al jaren in kosten groeit, niet kunnen sparen voor een goede buffer.
Woon in een huurwoning, ben al 20 jaar niet op vakantie geweest. Heb 3 broeken waarvan 1 compleet versleten. Red me nog steeds best. Doei!
pi_192881864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:41 schreef Markesh het volgende:

[..]

Dit aantal klopt. De meeste zijn jonge meiden gezonde, zonder onderliggende aandoeningen.
Vandaar ook het hoog aantal sterfgevallen bij ouderen. Die hebben vaak onderliggende aandoeningen.
In andere landen zoals Italië was de haard al veel groter. De meesten hebben de besmetting buiten het ziekenhuis opgelopen.
pi_192881886
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:47 schreef Snowpea het volgende:

[..]

Woon in een huurwoning, ben al 20 jaar niet op vakantie geweest. Heb 3 broeken waarvan 1 compleet versleten. Red me nog steeds best. Doei!
Wat een onnodige vijandigheid.
  donderdag 30 april 2020 @ 21:48:31 #175
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192881887
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:43 schreef Gehrman het volgende:
c_/
Oregun is het Alabama van de Wetcoast. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')