Ik nu ook niet meer, voorheen 6 enorme bomen, 4 in de serre, 1 in het zitgedeelte van de woonkamer en 1 in de hal, als ik buiten mee tel dan waren het er eeuhm 18 of zoquote:
?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Heb je al een postcode kunnen fixen via de Postcodeloterij?
1234 AB is het gewordenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Verkeerde user gok ik. RockNijntje heeft postcode gedoe.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen hoge pet op van die user, als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verkeerde user gok ik. RockNijntje heeft postcode gedoe.
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen hoge pet op van die user, als ik eerlijk ben.
Post voor je gefixt, Haags.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Eyo
(Of had ik dat al gezegd? weet niet)
”We krijgen post voor Arnold Schwarzenegger, Dagobert Duck en Piet Piemel.”quote:Op donderdag 30 april 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.vice.com/nl/a(...)sche-hel-vol-neppost
Lol geen idee, ik skip meestal reacties van users zonder UI.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen hoge pet op van die user, als ik eerlijk ben.
Die chipitodude.quote:
Als het gepost wordt als ik hier al hang, heb ik het al gelezen voor ik het door heb.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen idee, ik skip meestal reacties van users zonder UI.En van sommige users met UI.
Ik lees het wel maar sla het niet op. Lopen een paar UI lozen rond hier, houd ik ook niet uit elkaar.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het gepost wordt als ik hier al hang, heb ik het al gelezen voor ik het door heb.
Daarom verhelder ik het eventjes.quote:
Visueel ingesteld dus?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees het wel maar sla het niet op. Lopen een paar UI lozen rond hier, houd ik ook niet uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |