Ik nu ook niet meer, voorheen 6 enorme bomen, 4 in de serre, 1 in het zitgedeelte van de woonkamer en 1 in de hal, als ik buiten mee tel dan waren het er eeuhm 18 of zoquote:
?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Heb je al een postcode kunnen fixen via de Postcodeloterij?
1234 AB is het gewordenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Verkeerde user gok ik. RockNijntje heeft postcode gedoe.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen hoge pet op van die user, als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verkeerde user gok ik. RockNijntje heeft postcode gedoe.
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen hoge pet op van die user, als ik eerlijk ben.
Post voor je gefixt, Haags.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Eyo
(Of had ik dat al gezegd? weet niet)
”We krijgen post voor Arnold Schwarzenegger, Dagobert Duck en Piet Piemel.”quote:Op donderdag 30 april 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.vice.com/nl/a(...)sche-hel-vol-neppost
Lol geen idee, ik skip meestal reacties van users zonder UI.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die chipitodude.quote:
Als het gepost wordt als ik hier al hang, heb ik het al gelezen voor ik het door heb.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen idee, ik skip meestal reacties van users zonder UI.En van sommige users met UI.
Ik lees het wel maar sla het niet op. Lopen een paar UI lozen rond hier, houd ik ook niet uit elkaar.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het gepost wordt als ik hier al hang, heb ik het al gelezen voor ik het door heb.
Daarom verhelder ik het eventjes.quote:
Visueel ingesteld dus?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees het wel maar sla het niet op. Lopen een paar UI lozen rond hier, houd ik ook niet uit elkaar.
Jij dacht ooit dat mijn oude UI een gezicht wasquote:Op donderdag 30 april 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het. Ik houd van bekende gezichten ofzo.
Welke was dat dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij dacht ooit dat mijn oude UI een gezicht was
Lol ja!quote:Op donderdag 30 april 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij dacht ooit dat mijn oude UI een gezicht was
Gedraag je.quote:
De vorm van het land is een jongen met een pet?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja!En als ik hem nu weer zou zien zou ik het er weer in zien denk ik.
Heb ik toen nog eens voor je gepaint toch? Net als dat ik Duitsland altijd zie als een jongen met een pet op.
Dit dusquote:Op donderdag 30 april 2020 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen idee, ik skip meestal reacties van users zonder UI.En van sommige users met UI.
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vorm van het land is een jongen met een pet?
aan je laptop?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nieuwe speakers, dat is wel leuk.
Na ze staan in de woonkamer.. Ik heb nu laptop via bluetooth verbonden met de speakers maar kan ook telefoon uiteraard.quote:
ik wil voor in de woonkamer ook snel een behoorlijke Bluetooth/wifi capable speaker(s). Heb nu alleen speakers hangen aan een Blueray receiver maar die gebruik ik nooit meer. Kleine Bluetooth speakertje welquote:Op donderdag 30 april 2020 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ze staan in de woonkamer.. Ik heb nu laptop via bluetooth verbonden met de speakers maar kan ook telefoon uiteraard.
Wifi is dit niet.. alleen bluetooth maar komt wel prima geluid uit.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil voor in de woonkamer ook snel een behoorlijke Bluetooth/wifi capable speaker(s). Heb nu alleen speakers hangen aan een Blueray receiver maar die gebruik ik nooit meer. Kleine Bluetooth speakertje wel
ja toffe is ditquote:Op donderdag 30 april 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi hoe het menselijk brein werkt. Ken je deze? Je kunt de metro zowel voor- als achteruit laten rijden
[ afbeelding ]
welk merk heb je?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wifi is dit niet.. alleen bluetooth maar komt wel prima geluid uit.
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag die altijd als een oud voorovergebogen Engels mannetje
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag die altijd als een oud voorovergebogen Engels mannetje
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duidelijk wat anders![]()
Mooi beeld wel
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:23 schreef Koen66 het volgende:
en ik ga altijd in m'n hoofd mensen zien zoals hun UI, dat heb ik erg sterk bij @:ygritte
Ben ik dood in je hoofd dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:23 schreef Koen66 het volgende:
en ik ga altijd in m'n hoofd mensen zien zoals hun UI, dat heb ik erg sterk bij @:ygritte
Ik zit niet bij de Postcodeloterijquote:Op donderdag 30 april 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verkeerde user gok ik. RockNijntje heeft postcode gedoe.
Sorry.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh wacht. Geen sorry danquote:
Dit is waarheidquote:Op donderdag 30 april 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja!En als ik hem nu weer zou zien zou ik het er weer in zien denk ik.
Heb ik toen nog eens voor je gepaint toch? Net als dat ik Duitsland altijd zie als een jongen met een pet op.
Ja, ik denk zelfs steeds dat IJs zwart haar heeft door haar UIquote:Op donderdag 30 april 2020 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Heb je die speaker meegenomen naar kantoor vandaag?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat ik buren heb hehe want kan wel prima feestje bouwen ermee.
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe genomen maar dat is niemand opgevallenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vreselijk als mensen dan een nieuwe UI nemen.
mij welquote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe genomen maar dat is niemand opgevallen
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Heb je die speaker meegenomen naar kantoor vandaag?
ik dacht dat ze dat ook hadquote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk zelfs steeds dat IJs zwart haar heeft door haar UI
Ja jij, maar jij houdt me dan ook altijd in de gaten.quote:
Subtiliteitquote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij, maar jij houdt me dan ook altijd in de gaten.
Een palmtakquote:Op donderdag 30 april 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heeft ze in haar handen eigenlijk?
Ik zou zo zeggen een schaap.
dikke Deutscherquote:Op donderdag 30 april 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Duitsland is een flinke dikke jongen.
Herken mijn armbandjes.quote:
Nu je het zegtquote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit niet bij de Postcodeloterij.
[..]
Sorry.
[..]
Oh wacht. Geen sorry dan.
Neen, haske blond.quote:
ja op de terugweg in de ICE van Ulm naar Stuttgart, toen ik helemaal aan het flippen was omdat die trein eerst in omgekeerde rijtuigvolgorde reed en toen wel de halve trein door gelopen waren bleek ineens rijtuig 24 te ontbrekenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herken mijn armbandjes.Maar weet het nog wel hoor, was met een nieuwjaarsrondje, hebben we dat hele blad vol zitten tekenen.
ik heb dan ook ieder meet en fotomomentje gemist waar je te bewonderen wasquote:
Heb ik van Tem gekregen. Een van de laatste dingen die hij als FA deed voor hij (net als ik) op zwart ging.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:32 schreef Koen66 het volgende:
hoe kom jij eigenlijk aan je tagje @:liesje1979
nee alleen van een paar pagina's verderop een foto van een mooie dame waar je allemaal littekens op hebt zitten krassenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga maar naar de tuin voor Fles ook nog foto's heeft van de andere tekeningen.![]()
Ik herinner me een klein zwart snorretje.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee alleen van een paar pagina's verderop een foto van een mooie dame waar je allemaal littekens op hebt zitten krassen
ahhh tof welquote:Op donderdag 30 april 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik van Tem gekregen. Een van de laatste dingen die hij als FA deed voor hij (net als ik) op zwart ging.
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me een klein zwart snorretje.
Doei!
O god, ik had boodschappen moeten doenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, ik krijg m'n ingebouwde webcam niet aan de praat in m'n virtuele machine.
Dan krijgen ze maar aardappelqualität morgen.
Wanneer ga je weer naar Albany?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me een klein zwart snorretje.
Doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |