Ik nu ook niet meer, voorheen 6 enorme bomen, 4 in de serre, 1 in het zitgedeelte van de woonkamer en 1 in de hal, als ik buiten mee tel dan waren het er eeuhm 18 of zoquote:
?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Heb je al een postcode kunnen fixen via de Postcodeloterij?
1234 AB is het gewordenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Verkeerde user gok ik. RockNijntje heeft postcode gedoe.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen hoge pet op van die user, als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verkeerde user gok ik. RockNijntje heeft postcode gedoe.
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen hoge pet op van die user, als ik eerlijk ben.
Post voor je gefixt, Haags.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:06 schreef Amarantha het volgende:
Eyo
(Of had ik dat al gezegd? weet niet)
”We krijgen post voor Arnold Schwarzenegger, Dagobert Duck en Piet Piemel.”quote:Op donderdag 30 april 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.vice.com/nl/a(...)sche-hel-vol-neppost
Lol geen idee, ik skip meestal reacties van users zonder UI.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die chipitodude.quote:
Als het gepost wordt als ik hier al hang, heb ik het al gelezen voor ik het door heb.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen idee, ik skip meestal reacties van users zonder UI.En van sommige users met UI.
Ik lees het wel maar sla het niet op. Lopen een paar UI lozen rond hier, houd ik ook niet uit elkaar.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het gepost wordt als ik hier al hang, heb ik het al gelezen voor ik het door heb.
Daarom verhelder ik het eventjes.quote:
Visueel ingesteld dus?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees het wel maar sla het niet op. Lopen een paar UI lozen rond hier, houd ik ook niet uit elkaar.
Jij dacht ooit dat mijn oude UI een gezicht wasquote:Op donderdag 30 april 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het. Ik houd van bekende gezichten ofzo.
Welke was dat dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij dacht ooit dat mijn oude UI een gezicht was
Lol ja!quote:Op donderdag 30 april 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij dacht ooit dat mijn oude UI een gezicht was
Gedraag je.quote:
De vorm van het land is een jongen met een pet?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja!En als ik hem nu weer zou zien zou ik het er weer in zien denk ik.
Heb ik toen nog eens voor je gepaint toch? Net als dat ik Duitsland altijd zie als een jongen met een pet op.
Dit dusquote:Op donderdag 30 april 2020 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen idee, ik skip meestal reacties van users zonder UI.En van sommige users met UI.
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vorm van het land is een jongen met een pet?
aan je laptop?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nieuwe speakers, dat is wel leuk.
Na ze staan in de woonkamer.. Ik heb nu laptop via bluetooth verbonden met de speakers maar kan ook telefoon uiteraard.quote:
ik wil voor in de woonkamer ook snel een behoorlijke Bluetooth/wifi capable speaker(s). Heb nu alleen speakers hangen aan een Blueray receiver maar die gebruik ik nooit meer. Kleine Bluetooth speakertje welquote:Op donderdag 30 april 2020 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ze staan in de woonkamer.. Ik heb nu laptop via bluetooth verbonden met de speakers maar kan ook telefoon uiteraard.
Wifi is dit niet.. alleen bluetooth maar komt wel prima geluid uit.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil voor in de woonkamer ook snel een behoorlijke Bluetooth/wifi capable speaker(s). Heb nu alleen speakers hangen aan een Blueray receiver maar die gebruik ik nooit meer. Kleine Bluetooth speakertje wel
ja toffe is ditquote:Op donderdag 30 april 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi hoe het menselijk brein werkt. Ken je deze? Je kunt de metro zowel voor- als achteruit laten rijden
[ afbeelding ]
welk merk heb je?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wifi is dit niet.. alleen bluetooth maar komt wel prima geluid uit.
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag die altijd als een oud voorovergebogen Engels mannetje
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag die altijd als een oud voorovergebogen Engels mannetje
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duidelijk wat anders![]()
Mooi beeld wel
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:23 schreef Koen66 het volgende:
en ik ga altijd in m'n hoofd mensen zien zoals hun UI, dat heb ik erg sterk bij @:ygritte
Ben ik dood in je hoofd dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:23 schreef Koen66 het volgende:
en ik ga altijd in m'n hoofd mensen zien zoals hun UI, dat heb ik erg sterk bij @:ygritte
Ik zit niet bij de Postcodeloterijquote:Op donderdag 30 april 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verkeerde user gok ik. RockNijntje heeft postcode gedoe.
Sorry.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh wacht. Geen sorry danquote:
Dit is waarheidquote:Op donderdag 30 april 2020 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja!En als ik hem nu weer zou zien zou ik het er weer in zien denk ik.
Heb ik toen nog eens voor je gepaint toch? Net als dat ik Duitsland altijd zie als een jongen met een pet op.
Ja, ik denk zelfs steeds dat IJs zwart haar heeft door haar UIquote:Op donderdag 30 april 2020 13:23 schreef Koen66 het volgende:
Heb je die speaker meegenomen naar kantoor vandaag?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Jammer dat ik buren heb hehe want kan wel prima feestje bouwen ermee.
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe genomen maar dat is niemand opgevallenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vreselijk als mensen dan een nieuwe UI nemen.
mij welquote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe genomen maar dat is niemand opgevallen
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Heb je die speaker meegenomen naar kantoor vandaag?
ik dacht dat ze dat ook hadquote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk zelfs steeds dat IJs zwart haar heeft door haar UI
Ja jij, maar jij houdt me dan ook altijd in de gaten.quote:
Subtiliteitquote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij, maar jij houdt me dan ook altijd in de gaten.
Een palmtakquote:Op donderdag 30 april 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heeft ze in haar handen eigenlijk?
Ik zou zo zeggen een schaap.
dikke Deutscherquote:Op donderdag 30 april 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Duitsland is een flinke dikke jongen.
Herken mijn armbandjes.quote:
Nu je het zegtquote:Op donderdag 30 april 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit niet bij de Postcodeloterij.
[..]
Sorry.
[..]
Oh wacht. Geen sorry dan.
Neen, haske blond.quote:
ja op de terugweg in de ICE van Ulm naar Stuttgart, toen ik helemaal aan het flippen was omdat die trein eerst in omgekeerde rijtuigvolgorde reed en toen wel de halve trein door gelopen waren bleek ineens rijtuig 24 te ontbrekenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herken mijn armbandjes.Maar weet het nog wel hoor, was met een nieuwjaarsrondje, hebben we dat hele blad vol zitten tekenen.
ik heb dan ook ieder meet en fotomomentje gemist waar je te bewonderen wasquote:
Heb ik van Tem gekregen. Een van de laatste dingen die hij als FA deed voor hij (net als ik) op zwart ging.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:32 schreef Koen66 het volgende:
hoe kom jij eigenlijk aan je tagje @:liesje1979
nee alleen van een paar pagina's verderop een foto van een mooie dame waar je allemaal littekens op hebt zitten krassenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga maar naar de tuin voor Fles ook nog foto's heeft van de andere tekeningen.![]()
Ik herinner me een klein zwart snorretje.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee alleen van een paar pagina's verderop een foto van een mooie dame waar je allemaal littekens op hebt zitten krassen
ahhh tof welquote:Op donderdag 30 april 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik van Tem gekregen. Een van de laatste dingen die hij als FA deed voor hij (net als ik) op zwart ging.
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me een klein zwart snorretje.
Doei!
O god, ik had boodschappen moeten doenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, ik krijg m'n ingebouwde webcam niet aan de praat in m'n virtuele machine.
Dan krijgen ze maar aardappelqualität morgen.
Wanneer ga je weer naar Albany?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herinner me een klein zwart snorretje.
Doei!
Geen aardappels meer?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O god, ik had boodschappen moeten doen
keukenmachine. in ieder geval bekijkenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Wat voor overprijsde meuk ga je kopen bij MediaMarket aka Saturn
Nou, dat is eigenlijk het enige dat ik nog wel in huis hebquote:Op donderdag 30 april 2020 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen aardappels meer?
Ik hoopte Zoom in een virtuele machine aan de praat te krijgen, maar dan krijg ik 'm niet zo ver dat mijn webcam werkt ofzo.(Een geīntegreerde, maar ik zie vanuit m'n VM ook nergens ook maar een spoor van de hardware) Een rondje internet leert me dat dit aids is om voor elkaar te krijgen en ik héb nog een laptop/tablet-gedrocht wat ik toch nergens voor gebruik. Mag de Zoomaids daar wel bij.
Tnx Jaap.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 84 nieuwe opnames, 84 nieuwe doden
Er zijn 84 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis. Dat meldt het RIVM. Dat zijn meer nieuwe patiënten dan gisteren gemeld: toen ging het om 76 nieuwe patiënten. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 10.769.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 84, meldt het RIVM. Dat zijn er minder dan gisteren, toen er 145 doden gemeld werden. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 4795 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 514. In totaal zijn er nu 39.316 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
Kichenaid?quote:Op donderdag 30 april 2020 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
keukenmachine. in ieder geval bekijken
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup. de oude is vanmiddag definitief RIP gegaan
Wie heeft er nou aardappels in huisquote:Op donderdag 30 april 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat is eigenlijk het enige dat ik nog wel in huis heb
Opgebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 30 april 2020 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie heeft er nou aardappels in huisIk zou niet eens weten waar ik ze zou moeten opslaan.
deze heeft waar voor z'n geld opgeleverd, mevr Koen had hem al in de 90'squote:Op donderdag 30 april 2020 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die krengen zijn duur. Zou er ook wel eentje willen maar denk dan: voor dat geld en die ene keer in de maand dat ik een taart maak, doe ik het wel met de hand.
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat is eigenlijk het enige dat ik nog wel in huis heb
Gewoon in de kast. Naast m'n uien.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie heeft er nou aardappels in huisIk zou niet eens weten waar ik ze zou moeten opslaan.
Uien heb ik ook nooit. Hooguit op het balkon om er kruidnagelen in te steken en er wespen mee weg te jagen. Dus die hoef ik ook niet binnen te hebben.quote:
Even kijken wat er in de Gesmeerde Gerbil op de kaart staat vanavond.quote:
Ui is onmisbaar jonge.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uien heb ik ook nooit. Hooguit op het balkon om er kruidnagelen in te steken en er wespen mee weg te jagen. Dus die hoef ik ook niet binnen te hebben.
Zo'n zakje krieltjes in de koelkast. En jij hebt ook ruimte als je geen drieduizend flessen shampoo in je kasten had staanquote:Op donderdag 30 april 2020 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen wie staatie nou te praten?quote:Op donderdag 30 april 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n zakje krieltjes in de koelkast. En jij hebt ook ruimte als je geen drieduizend flessen shampoo in je kasten had staan
Jou, ik heb gewoon aardappelen in huis.quote:
wat maken jullie er allemaal mee?quote:Op donderdag 30 april 2020 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup. de oude is vanmiddag definitief RIP gegaan
ik gebruikte het ding alleen als hakselaarquote:Op donderdag 30 april 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat maken jullie er allemaal mee?
Ik las over het woordje 'er' heenquote:Op donderdag 30 april 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat maken jullie er allemaal mee?
Tegen jou. Jij zei laatst dat je nog tien jaar vooruit kon met shampoo en andere niet-bederfelijke zooiquote:
voor tuinafval? :pquote:Op donderdag 30 april 2020 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gebruikte het ding alleen als hakselaar
ga stukquote:Op donderdag 30 april 2020 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las over het woordje 'er' heen
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
we krijgen nu ook nieuwe cijfers van de zorgmedewerkers
22 MINUTEN GELEDEN
13.884 zorgmedewerkers met corona, 9 doden
Bij het RIVM zijn 13.884 zorgmedewerkers met corona gemeld. Het gaat om zorgmedewerkers van 18 tot 69 jaar binnen en buiten het ziekenhuis. Van hen zijn 458 opgenomen in het ziekenhuis, wat neerkomt op 3 procent van het totaal.
Van negen zorgmedewerkers is gemeld dat zij zijn overleden. Zes van hen hadden al gezondheidsproblemen. Van de andere drie is dit nog niet bekend, meldt het RIVM.
Of de medewerkers het virus tijdens hun werk opliepen of daarbuiten, is niet bekend en ook niet te achterhalen.
Zorgmedewerkers worden vaker getest dan anderen.
meemaken doe ik niet veel tegenwoordigquote:Op donderdag 30 april 2020 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 30 april 2020 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was tien jaar geleden ja. En nog steeds heb je daar geen drieduizend flessen shampoo voor nodigquote:Op donderdag 30 april 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Tegen jou. Jij zei laatst dat je nog tien jaar vooruit kon met shamppo en andere niet-bederfelijke zooi
Hoe dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gebruikte het ding alleen als hakselaar
De Lush is ook weer openquote:Op donderdag 30 april 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
vind het zon raar beeld dat de winkels in de steden weer opengaan. alsof er niks aan de hand is ofzo
winkels hoefden niet dicht he was hun eigen keuzequote:Op donderdag 30 april 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
vind het zon raar beeld dat de winkels in de steden weer opengaan. alsof er niks aan de hand is ofzo
nee weet ik maar het is zo tegenstrijdig.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
winkels hoefden niet dicht he was hun eigen keuze
ook daar was het geschikt voorquote:Op donderdag 30 april 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik dacht dat het gewoon voor luie mensen zoals ik was als je cakebeslag wilde mengen.
gun jezelf 100 euro en ga lekker los op eBay of zoquote:
Ja precies. BLIJF IN JE KOTquote:Op donderdag 30 april 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee weet ik maar het is zo tegenstrijdig.
blijf thuis en dan is de stad open.
en ik krijg ook steeds minder angst om er dan naar toe te gaanquote:Op donderdag 30 april 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. BLIJF IN JE KOT
Ja maar de Lush en Sostrene Grene zijn open
ja ach zijn altijd dingen die erger zijn toch :pquote:Op donderdag 30 april 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
En ik zit te nuilen over retail therapy
dat is die 20 procent die nu in je brein is uitgeschakeld.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Systeem is zo traag dat mijn korte aandachtspanne me steeds terug naar FOK! brengt
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is die 20 procent die nu in je brein is uitgeschakeld.
guldensquote:Op donderdag 30 april 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat 1000 gulden biljetje wat je eerder poste, kost dat nu hetzelfde maar omgerekend in euro?
wanneer ze ze hebben.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:48 schreef Koen66 het volgende:
wanneer zal het bericht komen dat we toch van die achterlijke mondkapjes opmoeten buiten
Minstens ja, omdat je ze sowieso nog tot 2032 kunt inleveren bij DNB en er de tegenwaarde in Euro's voor terugkrijgt.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat 1000 gulden biljetje wat je eerder poste, kost dat nu hetzelfde maar omgerekend in euro?
en vervolgens blijft jan met de pet de hele dag met hetzelfde ding rondlopen zonder wisselen of schoonmaken, compleet nutteloosquote:
Lekker binnen blijvenquote:Op donderdag 30 april 2020 14:48 schreef Koen66 het volgende:
wanneer zal het bericht komen dat we toch van die achterlijke mondkapjes opmoeten buiten
ja.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en vervolgens blijft jan met de pet de hele dag met hetzelfde ding rondlopen zonder wisselen of schoonmaken, compleet nutteloos
reken jij nog om naar guldens? Ik nauwelijks meerquote:Op donderdag 30 april 2020 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minstens ja, omdat je ze sowieso nog tot 2032 kunt inleveren bij DNB en er de tegenwaarde in Euro's voor terugkrijgt.
ook dit is compleet nutteloos, net alsof een gulden anno 2020 nog hetzelfde zou zijn als in 2000quote:Op donderdag 30 april 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
reken jij nog om naar guldens? Ik nauwelijks meer
ja, met een dode economie en 3 miljoen werklozenquote:Op donderdag 30 april 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja vrees wel dat de situatie zo in de winter doorgaat.
nee klopt maar heb het toch wel lang gedaanquote:Op donderdag 30 april 2020 14:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook dit is compleet nutteloos, net alsof een gulden anno 2020 nog hetzelfde zou zijn als in 2000
alles weer open dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 14:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, met een dode economie en 3 miljoen werklozen
Nee. Mijn moeder heeft dat wel heel lang gedaanquote:Op donderdag 30 april 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
reken jij nog om naar guldens? Ik nauwelijks meer
en de verwachting is dan dat zoiets stijgt toch?quote:Op donderdag 30 april 2020 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Mijn moeder heeft dat wel heel lang gedaanlike 10 jaar of zo.
Maar de face value van een biljet van 1000 gulden is ¤ 453,78. Dus voor een mooie zonder vouwen (een "uncje", van UNC, de afkorting voor Uncirculated) betaal je tussen de 650 en 800 Euro.
ik ben meer voor de Zweedse benadering. Helaas trekt het Nederlandse zorgstelsel dat kennelijk nietquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is die 20 procent die nu in je brein is uitgeschakeld.
geloof dat de zweden dat ook niet trekken. dacht dat ze een hoger sterftecijfer hebben dan de omliggende landen.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer voor de Zweedse benadering. Helaas trekt het Nederlandse zorgstelsel dat kennelijk niet
Hangt er een beetje vanaf. Vraag-aanbod verhaal is het. Zeldzaam zijn ze niet. En tot 2032 hebben ze sowieso een waarde van die 453 euro. Wat er daarna gebeurt zien we dan wel. Ik heb al een biljet van 1000 gulden, maar die is uit 1926, die had die inleverbaarheid bij DNB en dus die waarde niet meer dus die was een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de verwachting is dan dat zoiets stijgt toch?
das ee oudequote:Op donderdag 30 april 2020 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf. Vraag-aanbod verhaal is het. Zeldzaam zijn ze niet. En tot 2032 hebben ze sowieso een waarde van die 453 euro. Wat er daarna gebeurt zien we dan wel. Ik heb al een biljet van 1000 gulden, maar die is uit 1926, die had die inleverbaarheid bij DNB en dus die waarde niet meer dus die was een stuk goedkoper.
Oh dat valt wel mee hoor, ik heb wel ouderequote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee hoor, ik heb wel oudereMijn oudste biljetten zijn van 1793. Uit de Franse Revolutie. En dat spul is niet eens duur of lastig te vinden
https://www.ebay.com/sch/(...)assignat&_sacat=3433
ja, alleen niet lang want rond 1815 toen Napoleon verslagen was kwam er weer een nieuwe wereldorde en een nieuw geldstelsel. Zo gaan die dingenquote:Op donderdag 30 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
vet
zijn die dan ook gebruikt geweest om mee te betalen?
maar iemand uit die tijd heeft hem dus vast gehadquote:Op donderdag 30 april 2020 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, alleen niet lang want rond 1815 toen Napoleon verslagen was kwam er weer een nieuwe wereldorde en een nieuw geldstelsel. Zo gaan die dingen
jaquote:Op donderdag 30 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar iemand uit die tijd heeft hem dus vast gehad
heb je die ook?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaDat is wel bijzonder inderdaad, als je er zo bij stil staat. En dan valt het bij papiergeld nog mee, dat is pas eind 17e eeuw begonnen. Munten werden al in de Griekse oudheid geslagen. Die worden nog veel ouder
Die serie van Aruba vind ik juist spuuglelijk. Gelukkig hebben ze net een nieuwe serie waar ik vorige week al een keer de 100 van gepost had. Die BotY geworden isquote:Op donderdag 30 april 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
deze is mooi
https://www.ebay.com/itm/(...)c:g:KwkAAOSwg9RdvBX6
Nee munten vind ik niks aan verderquote:Op donderdag 30 april 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die ook?
ja ik vind die gedachte juist het leukst misschien wel.
Die is wel mooi ja. Waarschijnlijk niet erg duur?quote:
Bitterbal de grote filosoof van Foquevillequote:Op donderdag 30 april 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
levens vergaan maar spullen blijven bestaan
whehehehequote:Op donderdag 30 april 2020 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook deze bijvoorbeeldSnijfout, twee verschillende serienummers op 1 biljet
![]()
[ afbeelding ]
Misdruk error noteStaat zelfs als zodanig in het boek "World Paper Money Errors"
[ afbeelding ]
Later bleek dat het gewoon huisvlijt was: De Duitse centrale bank had deze in vellen van 10 aan verzamelaars verkocht en als je dan creatief met de snijmachine aan de gang ging kreeg je ditDus al dit soort biljetten met serienummers beginnend met X06599 zijn vrijwel waardeloos. Zelfde met de 10-eurobiljetten. Als je daar "snijfouten" van tegenkomt met serienummers X01017 is het ook huisvlijt.
Ik merk zakelijk gezien aan alles dat de BV Nederland weer keihard aan het opstarten is.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
was net in de ah in de stad boodschappen doen
godver stad is gewoon druk....
Dit heeft het rivm wel voorzien toch?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik merk zakelijk gezien aan alles dat de BV Nederland weer keihard aan het opstarten is.
Ik weet er alles van. Afstand houden is geen doen. Ik word er stikchagerijnig vanquote:Op donderdag 30 april 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
het is ook veel jeugd die het natuurlijk ook niet zo nauw nemen met de afstandquote:Op donderdag 30 april 2020 16:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Afstand houden is geen doen. Ik word er stikchagerijnig van
Jawel maar dan nog, de eerste echte doodsangsten zijn weg aan het ebben bij mensen.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit heeft het rivm wel voorzien toch?
In Noord-Brabant stijgt het opgenomen aantal patiënten al weer: https://www.volkskrant.nl(...)utm_campaign=stdc_vkquote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit heeft het rivm wel voorzien toch?
Ergens in japan hebben ze te snel versoepeld... misschien duitsland ook wel en toch die kinderen die misschien net zo besmettelijk zijn.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar dan nog, de eerste echte doodsangsten zijn weg aan het ebben bij mensen.
allemaal platschieten. De tijd van waarschuwen is voorbij.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook veel jeugd die het natuurlijk ook niet zo nauw nemen met de afstand
Maar ik moet er langs als ik boodschappen ga doen of überhaupt naar buiten ga. Ik woon nu eenmaal midden in het centrumquote:Op donderdag 30 april 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook veel jeugd die het natuurlijk ook niet zo nauw nemen met de afstand
Woensdag werden 80 nieuwe patiënten opgenomen met longklachten die duiden op het coronavirus, of bij wie het virus al was geconstateerd met een test. Sinds zaterdag, toen het om 61 mensen ging, is er weer een licht stijgende lijn.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Noord-Brabant stijgt het opgenomen aantal patiënten al weer: https://www.volkskrant.nl(...)utm_campaign=stdc_vk
ja moet je dus tijdstip zoeken dat ze er niet zijn om te shoppen...quote:Op donderdag 30 april 2020 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik moet er langs als ik boodschapoen ga doen of überhaupt naar buiten ga. Ik woon nu eenmaal midden in het centrum
Niet goedquote:Op donderdag 30 april 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Woensdag werden 80 nieuwe patiënten opgenomen met longklachten die duiden op het coronavirus, of bij wie het virus al was geconstateerd met een test. Sinds zaterdag, toen het om 61 mensen ging, is er weer een licht stijgende lijn.
ja nou ja denk dat we de duitsers maar moeten gelovenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet goed
Als als kinderen toch gewoon besmettelijk zijn hebben we ook een probleem..
Het is niet alleen de jeugd he? Helaas. Bijna niemand houdt zich er meer aan hier.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je dus tijdstip zoeken dat ze er niet zijn om te shoppen...
bijenkorf ook open...
nee maar voornamelijk wel veel jonge mensen.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is niet alleen de jeugd he? Helaas. Bijna niemand houdt zich er meer aan hier.
Als iedereen zich keurig aan de maatregelen zou houden, dan was er niets ad hand. Kan ik ook gewoon naar buiten/boodschappen doen als het mij uitkomt.
Bijenkorf was gisteren al open. Misschien al va dinsdag.
ik ga morgenavond maar proosten op het leven met een forse borrelquote:Op donderdag 30 april 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het leed maar verzachten met de airfryert
nee, maar wel andere maatregelen NIET versoepelen, denk aan horeca etcquote:Op donderdag 30 april 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
maar zal wel niet veranderen, denk dat ze de winkels niet gaan dichtgooien
Las iets van een ijsfestival in Sapporo inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ergens in japan hebben ze te snel versoepeld... misschien duitsland ook wel en toch die kinderen die misschien net zo besmettelijk zijn.
ja zou jij nu fijn uit eten gaan dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, maar wel andere maatregelen NIET versoepelen, denk aan horeca etc
's Avonds vlak voor sluitingstijd gaan. Dan is het rustigquote:Op donderdag 30 april 2020 16:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Afstand houden is geen doen. Ik word er stikchagerijnig van
als de kledingwinkels dicht zijn sowiesoquote:Op donderdag 30 april 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
's Avonds vlak voor sluitingstijd gaan. Dan is het rustig
Ja 's morgens kan ook. Maar dan hang ik liever met een kop koffie op de bankquote:Op donderdag 30 april 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als de kledingwinkels dicht zijn sowieso
Ik heb over het algemeen geen zin en geen fut om boodschappen te doen om 21:30 uurquote:Op donderdag 30 april 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
's Avonds vlak voor sluitingstijd gaan. Dan is het rustig
Edit:quote:Op donderdag 30 april 2020 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen geen zin om boodschappen te doen om 21:30 uur
En ik begin al om 7:00 uur met werken.
ja denk veel mensen wel ja :pquote:Op donderdag 30 april 2020 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had al lang excessen en massale rellen daar verwacht eerlijk gezegd.
Ik weet niet, het is nogal een land dat aan elkaar hangt van charity door de rijken, wellicht dat zoiets de boel nog een beetje kan redden.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk veel mensen wel ja :p
misschien komt het nog?
En iedereen heeft wapens gehamsterd he. Want stel je voor wat een ANDER gaat doenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is nogal een land dat aan elkaar hangt van charity door de rijken, wellicht dat zoiets de boel nog een beetje kan redden.
daar stonden toch altijd rijen?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)financiele-nood.html
Ik dacht weleens gelezen te hebben dat die stichting zwom in het geld, maar dat weet ik niet zekerquote:
Met een vuurwapen kun je wel makkelijk andermans boterham afpakken.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En iedereen heeft wapens gehamsterd he. Want stel je voor wat een ANDER gaat doen![]()
Geen cent voor een boterham nu, maar wel 6 automatische geweren en tienduizend rounds of ammo. Goed man.
Mensen van Joodse komaf zitten maar zelden zonder centjes.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht weleens gelezen te hebben dat die stichting zwom in het geld, maar dat weet ik niet zeker
Oké Adolfquote:Op donderdag 30 april 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen van Joodse komaf zitten maar zelden zonder centjes.
even wandelen?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn laptop uitknallen. Vanaf acht uur aan het werk en mijn rug trekt het niet meer.
hmquote:Op donderdag 30 april 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond, na het eten. Nu even liggen op de bank en hopen dat mijn hoofdpijn wegtrekt.
ja die hoefde niet dicht. zij mochten hun restaurants voor gasten sowieso al openhoudenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)or-eigen-gasten.html
Ik wist sowieso niet dat hotels open waren
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)or-eigen-gasten.html
Ik wist sowieso niet dat hotels open waren
Raarquote:Op donderdag 30 april 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die hoefde niet dicht. zij mochten hun restaurants voor gasten sowieso al openhouden
Wat is er?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik even een uurtje op bed liggen![]()
Airfryer is een godsgeschenkquote:Op donderdag 30 april 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het leed maar verzachten met de airfryert
lekker gluren in de mediamarktquote:Op donderdag 30 april 2020 16:46 schreef Koen66 het volgende:
Groeten vanuit het centrum hier. Niet extreem druk maar gewoon goed te doen en afstand te houden op dit tijdstip
Ouderen die midden in het gangpad staan te beppen terwijl ze je negeren als je vraagt of je er langs mag.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Bij Zwolle omkeren anders ben je niet voor het donker thuis.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even lopen. Even goed op de kaart kijken eerst
nee was te druk omdat ongezien te doenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Preventief aan de deur gelikt daar?
hmm nu je het zo zegt. Eigenlijk wel he. Maar jinek is weer voorzien toch?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou best wel een boeiend koppeltje zijn die twee samen, niet?
Ja Jinek heeft wel wat leuks nu toch, vader van haar kindje ook, tot ze zich weer gaat vervelen dan.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nu je het zo zegt. Eigenlijk wel he. Maar jinek is weer voorzien toch?
Neequote:
nee ik ook niet maar kan mij toch niet voorstellen dat er niet onwijs veel vrouwen graag een hapje zouden willen eten met Ruttequote:Op donderdag 30 april 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Jinek heeft wel wat leuks nu toch, vader van haar kindje ook, tot ze zich weer gaat vervelen dan.
En ik zie niets homofielerigs aan Rutte.
Dan mag die gelijk 2 weken in quarantaine.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is ook wel zo maarmisschien even in de haven ofzo
even het voetje buiten de bootquote:Op donderdag 30 april 2020 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan mag die gelijk 2 weken in quarantaine.
Ik vind Rutte door de jaren heen een voortreffelijk staatsman geworden maar ik kan me niet voorstellen dat een beetje aantrekkelijke vrouw compleet Niagara gaat van de beste man.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ook niet maar kan mij toch niet voorstellen dat er niet onwijs veel vrouwen graag een hapje zouden willen eten met RutteHij zou ze toch voor het uitkiezen moeten hebben?
waarom niet? Goede baan, humor, slim, niet al te lelijk.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Rutte door de jaren heen een voortreffelijk staatsman geworden maar ik kan me niet voorstellen dat een beetje aantrekkelijke vrouw compleet Niagara gaat van de beste man.
Hij heeft een vrouw in New York toch?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? Goede baan, humor, slim, niet al te lelijk.
quote:Op donderdag 30 april 2020 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft een vrouw in New York toch?
Bwooooh ruim een half uur, eigenlijk 40 minuten weggeweest, 3600 stappenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even lopen. Even goed op de kaart kijken eerst
Allemaal prima en leuke eigenschappen maar zo los in de heupen als een kiezelsteen en het sexappeal van een garnaal.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? Goede baan, humor, slim, niet al te lelijk.
quote:Op donderdag 30 april 2020 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooooh ruim een half uur, eigenlijk 40 minuten weggeweest, 3600 stappenBijna klaar met de hele wijk
ach onzin. Hij is een goede vangst voor veel vrouwenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal prima en leuke eigenschappen maar zo los in de heupen als een kiezelsteen en het sexappeal van een garnaal.
Ganz die welt!quote:Op donderdag 30 april 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat als je de wijk klaar hebt? :p
Ja dat blijktquote:Op donderdag 30 april 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach onzin. Hij is een goede vangst voor veel vrouwen
WELTEROBERUNG!quote:Op donderdag 30 april 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat als je de wijk klaar hebt? :p
Dat dusquote:
Wat staat hier?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
zelfs die moskotrol kan jinek schaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |