ik kijk wel als ik een unban krijgquote:Op donderdag 30 april 2020 12:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mensen, onthoud. 19:30 Stream vanavond
Hebben we een mooie oplossing voor. Niet kijken.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
ik kijk wel als ik een unban krijg
Dat zou echt een dikke fuck you zijn naar zijn fans zegquote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef Chia het volgende:
En die 19:30 wordt niet plotseling 90 minuten vervroegd of zo?
Ohja, iedereen moet lief doen tegen Bradge en optyfen als ze klagen. Maar andersom natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hebben we een mooie oplossing voor. Niet kijken.
Braad = Godquote:Op donderdag 30 april 2020 12:50 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ohja, iedereen moet lief doen tegen Bradge en optyfen als ze klagen. Maar andersom natuurlijk niet.
Denk dat ik de oplossing al weet.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat zou echt een dikke fuck you zijn naar zijn fans zeg
quote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hebben we een mooie oplossing voor. Niet kijken.
Jeetje. Misschien is het tijd voor een pizzaatje als lunch? je bent jezelf niet als je honger hebt en je komt nogal geagiteerd over.quote:
Over een half uurtje dusquote:
Ben wel een beetje klaar met die bullshit en dat getroll in deze reeks, logisch dat ik op een gegeven moment ook gewoon kut ga reageren.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:54 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Jeetje. Misschien is het tijd voor een pizzaatje als lunch? je bent jezelf niet als je honger hebt en je komt nogal geagiteerd over.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef Chia het volgende:
En die 19:30 wordt niet plotseling 90 minuten vervroegd of zo?
Een goede rotirol, broodje hete kip en de volgende dag huilend schijtenquote:Op donderdag 30 april 2020 12:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Naar aanleiding van een ander topic raad ik wel aan de eerstvolgende bestelling bij een Surinaamse tent te plaatsen.
Dan blijft mijn advies nog altijd staan op basis van die andere comment.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met die bullshit en dat getroll in deze reeks, logisch dat ik op een gegeven moment ook gewoon kut ga reageren.
Overigens vind ik "Zie je vanzelf wel" niet geagiteerd maar een normaal antwoord. Want ik weet het zelf ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |