Turske pizza klappen bij KSPquote:Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iedereen hier woont al tijden in de Braddie-trein. Een plek waar mensen uit alle lagen van de bevolking samen komen om aan de persoonsverheerlijking van onze Braad te werken. We hebben nog meerdere wagons in de Braddie-trein. Zo is de Discord-wagon al jaren vaste prik. De FOK!Topic-wagon sluit alleen aan als hij geen ban heeft op dit forum.
In het verleden hebben we de Autoweek-wagon gehad, maar die zijn permanent uitgestapt met de permanente verbanning van Braddie op het Autoweek-forum. Er is ook nog een Flitsforum-wagon. Daar kwam de legendarische Ambertje90 (oftwel koud29) vandaan, die heeft een database met werkelijk alles wat Braddie sinds 2016 op het internet heeft gesmeten (incl. livestreams) Nadat het hele flitsforum uit de lucht is gehaald bleek het specifieke Braddie-topic nog te bestaan. Daar is alleen in te komen met een directe link en expliciete toestemming van de voormalig Flitsforum admin. Het is dus onduidelijk of deze wagon nog onderdeel uitmaakt van de trein.
De Braddie-trein staat overigens al jaren stil op station Hilversum Sportpark.
De trein is daar stilgezet op verzoek van Herr Braddie. Hij en petjesmeneer hadden daar met wat users uit de WEB-SC reeks afgesproken om wat klappen uit te wisselen.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Turske pizza klappen bij KSP
Je kan hier een berichtje achterlaten https://www.youtube.com/user/koud29/discussionquote:Op donderdag 30 april 2020 14:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Volledig duidelijk nu. Ik reis kennelijk tweede klas.
Is er nog een manier om Ambertje90 te bereiken dat je weet? Per DM indien mogelijk.
Bij ons in de straat zat ook een snackbar, ik probeer me te herinneren hoe die heette. Zit nu een stripwinkel of spellenwinkel ofzo in, of misschien ook al niet meer inmiddels (in de Bussumerstraat is dat)quote:Op donderdag 30 april 2020 14:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Instuif is al 3 jaar leeg..
Kwam vroeger altijd bij Picobello en Boterbrammetje, allebei wegZonde.
Vroeger had je ook nog de Kombuis met een héle langzame oude man achter de toonbank, zitten nu chinezen in en zijn vrij populair
Ja iedereen verhuist om een glimp op te kunnen vangen van onze cultheldquote:Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Woont iedereen in dit topic in Hilversum of zo?
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan hier een berichtje achterlaten https://www.youtube.com/user/koud29/discussion
KSPquote:Op donderdag 30 april 2020 14:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Turske pizza klappen bij KSP
denk nog een keer na: Een broodje kroket is gezonder dan een broodje kaasquote:Op donderdag 30 april 2020 15:17 schreef kree het volgende:
Ik krijg honger nu, haha kan het zo hebben gewoon fastfood. Eerder te mager als te zwaar. Maar ok zal maar broodje kaas pakken denk.
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iedereen hier woont al tijden in de Braddie-trein. Een plek waar mensen uit alle lagen van de bevolking samen komen om aan de persoonsverheerlijking van onze Braad te werken. We hebben nog meerdere wagons in de Braddie-trein. Zo is de Discord-wagon al jaren vaste prik. De FOK!Topic-wagon sluit alleen aan als hij geen ban heeft op dit forum.
In het verleden hebben we de Autoweek-wagon gehad, maar die zijn permanent uitgestapt met de permanente verbanning van Braddie op het Autoweek-forum. Er is ook nog een Flitsforum-wagon. Daar kwam de legendarische Ambertje90 (oftwel koud29) vandaan, die heeft een database met werkelijk alles wat Braddie sinds 2016 op het internet heeft gesmeten (incl. livestreams) Nadat het hele flitsforum uit de lucht is gehaald bleek het specifieke Braddie-topic nog te bestaan. Daar is alleen in te komen met een directe link en expliciete toestemming van de voormalig Flitsforum admin. Het is dus onduidelijk of deze wagon nog onderdeel uitmaakt van de trein.
okquote:Op donderdag 30 april 2020 15:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik ga straks een AVGtje maken.
Wasda?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Wow ik ga vanaf nu iedere dag broodje kroket eten ipv kaasquote:Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef diadakan het volgende:
[..]
denk nog een keer na: Een broodje kroket is gezonder dan een broodje kaas
https://www.ad.nl/ad-werk(...)ps://www.google.com/
Ik vanavond ookquote:Op donderdag 30 april 2020 15:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
En ook viezer.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef diadakan het volgende:
[..]
denk nog een keer na: Een broodje kroket is gezonder dan een broodje kaas
https://www.ad.nl/ad-werk(...)ps://www.google.com/
Overpriced vegetarische slager meuk kopenquote:Op donderdag 30 april 2020 15:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Kroketten van de vegetarische slager daarentegen
Samequote:Op donderdag 30 april 2020 15:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Geen keus hebben omdat 90% van iedereen een té harde pik krijgt van vleesquote:Op donderdag 30 april 2020 15:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Overpriced vegetarische slager meuk kopen
Vergeet de series op Dumpert niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Daar word ik koekoek van.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Vergeet de series op Dumpert niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |