Aha.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb ik nietIk vind een aantal wel echt aardig, ga geen namen noemen, maar favorieten? Neuh.
De Instuifquote:Op donderdag 30 april 2020 13:30 schreef Welvaert het volgende:
Bradge ik wacht echt met smart op een review van Snackbar de Instuif in Hilversum.
Voor de mensen die niet bekend zijn in hilversum, de instuif heeft echt potentie om de legendarische status van de Admiraal te evenaren. Half Hilversum heeft daarvoor op de stoep wel eens z’n dronken turkse pizza staan nekken na een uit de hand gelopen avond stappen.
Hilversum 😂😅😂😅quote:Op donderdag 30 april 2020 13:30 schreef Welvaert het volgende:
Bradge ik wacht echt met smart op een review van Snackbar de Instuif in Hilversum.
Voor de mensen die niet bekend zijn in hilversum, de instuif heeft echt potentie om de legendarische status van de Admiraal te evenaren. Half Hilversum heeft daarvoor op de stoep wel eens z’n dronken turkse pizza staan nekken na een uit de hand gelopen avond stappen.
En ik wil een review van de volgende twee snackbars in Hilversum:quote:Op donderdag 30 april 2020 13:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
De InstuifLaatste keer dat ik daar geweest ben is alweer zo lang geleden
Hadden altijd heerlijke patat. Is een goede tip!
Als jij dit zegt moet het wel echt hele goede patat zijn!quote:Op donderdag 30 april 2020 13:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hadden altijd heerlijke patat.
!quote:Op donderdag 30 april 2020 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Als jij dit zegt moet het wel echt hele goede patat zijn!
Wel wat te zoutquote:Op donderdag 30 april 2020 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Als jij dit zegt moet het wel echt hele goede patat zijn!
Zou je niks weggeven of kopen voor je ouders?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Met een miljoen zou ik een mooie vrijstaande woning kopen met een grote garage en mooi stuk grond, en dan zou ik dat omtoveren tot een plek waar muzikanten kunnen samenkomen om lekker muziek te maken.
Beetje het idee als The Sacred Grove van Stewart Copeland
En de rest zou ik lekker op de bank laten nadat ik er een mooie Porsche Panamera van heb gekocht
Ja tuurlijk wel dat lijkt mij meer dan logisch. Dat ik het er niet in zet wil niet zeggen dat ik daar in deze hypothetische gebeurtenis niet aan denkquote:Op donderdag 30 april 2020 13:40 schreef diadakan het volgende:
[..]
Zou je niks weggeven of kopen voor je ouders?
Patat blijft aardappel en aardappel lijkt op groentequote:Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Is toch zo, kan me zo geen review heugen waarin je echt te spreken bent over de patat
Is dit niet dezelfde snackbar?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:30 schreef Welvaert het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Is dit niet dezelfde snackbar?
Bedankt Hans.quote:
Nee, dit is de Doner King. Zaak is ergens in 2010 of zo? Overgenomen door Chinezen, liep voor geen meter meer, veel ruzies en vechtpartijen kwamen in voor zowel dronken als nuchtere mensenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Is dit niet dezelfde snackbar?
Instuif is al 3 jaar leeg..quote:Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef herverwijderd het volgende:
Mijn god, De Instuif, bestaat die nog??
Ik kwam zelf vroeger vaak bij Peter's Hofje, maar die is 100% zeker weg.
Boterbrammetjequote:Op donderdag 30 april 2020 14:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Instuif is al 3 jaar leeg..
Kwam vroeger altijd bij Picobello en Boterbrammetje, allebei wegZonde.
Vroeger had je ook nog de Kombuis met een héle langzame oude man achter de toonbank, zitten nu chinezen in en zijn vrij populair
Iedereen hier woont al tijden in de Braddie-trein. Een plek waar mensen uit alle lagen van de bevolking samen komen om aan de persoonsverheerlijking van onze Braad te werken. We hebben nog meerdere wagons in de Braddie-trein. Zo is de Discord-wagon al jaren vaste prik. De FOK!Topic-wagon sluit alleen aan als hij geen ban heeft op dit forum.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Woont iedereen in dit topic in Hilversum of zo?
Vroegah wel, nu al heel lang niet meer. Bradge = nostalgie.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Woont iedereen in dit topic in Hilversum of zo?
Volledig duidelijk nu. Ik reis kennelijk tweede klas.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iedereen hier woont al tijden in de Braddie-trein. Een plek waar mensen uit alle lagen van de bevolking samen komen om aan de persoonsverheerlijking van onze Braad te werken. We hebben nog meerdere wagons in de Braddie-trein. Zo is de Discord-wagon al jaren vaste prik. De FOK!Topic-wagon sluit alleen aan als hij geen ban heeft op dit forum.
In het verleden hebben we de Autoweek-wagon gehad, maar die zijn permanent uitgestapt met de permanente verbanning van Braddie op het Autoweek-forum. Er is ook nog een Flitsforum-wagon. Daar kwam de legendarische Ambertje90 (oftwel koud29) vandaan, die heeft een database met werkelijk alles wat Braddie sinds 2016 op het internet heeft gesmeten (incl. livestreams) Nadat het hele flitsforum uit de lucht is gehaald bleek het specifieke Braddie-topic nog te bestaan. Daar is alleen in te komen met een directe link en expliciete toestemming van de voormalig Flitsforum admin. Het is dus onduidelijk of deze wagon nog onderdeel uitmaakt van de trein.
De Braddie-trein staat overigens al jaren stil op station Hilversum Sportpark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |