abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192873683
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Heb ik niet :') Ik vind een aantal wel echt aardig, ga geen namen noemen, maar favorieten? Neuh.
Aha.

Ik dus wel.
pi_192873685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:30 schreef Welvaert het volgende:
Bradge ik wacht echt met smart op een review van Snackbar de Instuif in Hilversum.

Voor de mensen die niet bekend zijn in hilversum, de instuif heeft echt potentie om de legendarische status van de Admiraal te evenaren. Half Hilversum heeft daarvoor op de stoep wel eens z’n dronken turkse pizza staan nekken na een uit de hand gelopen avond stappen.
De Instuif _O_ Laatste keer dat ik daar geweest ben is alweer zo lang geleden :') Hadden altijd heerlijke patat. Is een goede tip!
.
pi_192873713
quote:
Bradge ik wacht echt met smart op een review van Snackbar de Instuif in Hilversum.

Voor de mensen die niet bekend zijn in hilversum, de instuif heeft echt potentie om de legendarische status van de Admiraal te evenaren. Half Hilversum heeft daarvoor op de stoep wel eens z’n dronken turkse pizza staan nekken na een uit de hand gelopen avond stappen.
Hilversum 😂😅😂😅
pi_192873725
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

De Instuif _O_ Laatste keer dat ik daar geweest ben is alweer zo lang geleden :') Hadden altijd heerlijke patat. Is een goede tip!
En ik wil een review van de volgende twee snackbars in Hilversum:

Foodmaster Hilversum
Snackbar het kamrad

Beide snackbars waar ik regelmatig kom _O_
pi_192873739
Het Kamrad vind ik vrij weinig meer aan sinds die Nederlandse eigenaresse er uit is :') Smaakt nergens meer naar :@
.
pi_192873741
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hadden altijd heerlijke patat.
Als jij dit zegt moet het wel echt hele goede patat zijn!
pi_192873751
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:36 schreef Chia het volgende:

[..]

!
.
pi_192873752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:36 schreef Chia het volgende:

[..]

Wel wat te zout
pi_192873762
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:37 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

!
Is toch zo, kan me zo geen review heugen waarin je echt te spreken bent over de patat _O-
pi_192873770
quote:
6s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Met een miljoen zou ik een mooie vrijstaande woning kopen met een grote garage en mooi stuk grond, en dan zou ik dat omtoveren tot een plek waar muzikanten kunnen samenkomen om lekker muziek te maken.

Beetje het idee als The Sacred Grove van Stewart Copeland

En de rest zou ik lekker op de bank laten nadat ik er een mooie Porsche Panamera van heb gekocht :')
Zou je niks weggeven of kopen voor je ouders?
pi_192873787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:40 schreef diadakan het volgende:

[..]

Zou je niks weggeven of kopen voor je ouders?
Ja tuurlijk wel dat lijkt mij meer dan logisch. Dat ik het er niet in zet wil niet zeggen dat ik daar in deze hypothetische gebeurtenis niet aan denk :') :D
.
  donderdag 30 april 2020 @ 13:42:57 #62
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_192873791
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Is toch zo, kan me zo geen review heugen waarin je echt te spreken bent over de patat _O-
Patat blijft aardappel en aardappel lijkt op groente
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_192873794
quote:

Is dit niet dezelfde snackbar? :D

Moderator donderdag 30 april 2020 @ 13:48:58 #65
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_192873840
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt Hans.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_192873845
quote:
Nee, dit is de Doner King. Zaak is ergens in 2010 of zo? Overgenomen door Chinezen, liep voor geen meter meer, veel ruzies en vechtpartijen kwamen in voor zowel dronken als nuchtere mensen :') En nu is't pand al 3 jaar leeg :')
.
pi_192873959
Bradley zou je deze vanavond kunnen spelen?

Wel ook meezingen hè!
  donderdag 30 april 2020 @ 13:58:22 #68
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192873966
Mijn god, De Instuif, bestaat die nog??
Ik kwam zelf vroeger vaak bij Peter's Hofje, maar die is 100% zeker weg.
pi_192873971
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haal die foto van @Treinhoer NU WEG!
pi_192873972
Woont iedereen in dit topic in Hilversum of zo?
pi_192874014
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef herverwijderd het volgende:
Mijn god, De Instuif, bestaat die nog??
Ik kwam zelf vroeger vaak bij Peter's Hofje, maar die is 100% zeker weg.
Instuif is al 3 jaar leeg..
Kwam vroeger altijd bij Picobello en Boterbrammetje, allebei weg ;( Zonde.
Vroeger had je ook nog de Kombuis met een héle langzame oude man achter de toonbank, zitten nu chinezen in en zijn vrij populair :')
.
pi_192874056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 14:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Instuif is al 3 jaar leeg..
Kwam vroeger altijd bij Picobello en Boterbrammetje, allebei weg ;( Zonde.
Vroeger had je ook nog de Kombuis met een héle langzame oude man achter de toonbank, zitten nu chinezen in en zijn vrij populair :')
Boterbrammetje :')
pi_192874154
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iedereen hier woont al tijden in de Braddie-trein. Een plek waar mensen uit alle lagen van de bevolking samen komen om aan de persoonsverheerlijking van onze Braad te werken. We hebben nog meerdere wagons in de Braddie-trein. Zo is de Discord-wagon al jaren vaste prik. De FOK!Topic-wagon sluit alleen aan als hij geen ban heeft op dit forum.

In het verleden hebben we de Autoweek-wagon gehad, maar die zijn permanent uitgestapt met de permanente verbanning van Braddie op het Autoweek-forum. Er is ook nog een Flitsforum-wagon. Daar kwam de legendarische Ambertje90 (oftwel koud29) vandaan, die heeft een database met werkelijk alles wat Braddie sinds 2016 op het internet heeft gesmeten (incl. livestreams) Nadat het hele flitsforum uit de lucht is gehaald bleek het specifieke Braddie-topic nog te bestaan. Daar is alleen in te komen met een directe link en expliciete toestemming van de voormalig Flitsforum admin. Het is dus onduidelijk of deze wagon nog onderdeel uitmaakt van de trein.

De Braddie-trein staat overigens al jaren stil op station Hilversum Sportpark.
  donderdag 30 april 2020 @ 14:11:31 #74
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192874163
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vroegah wel, nu al heel lang niet meer. Bradge = nostalgie.
pi_192874168
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]

Iedereen hier woont al tijden in de Braddie-trein. Een plek waar mensen uit alle lagen van de bevolking samen komen om aan de persoonsverheerlijking van onze Braad te werken. We hebben nog meerdere wagons in de Braddie-trein. Zo is de Discord-wagon al jaren vaste prik. De FOK!Topic-wagon sluit alleen aan als hij geen ban heeft op dit forum.

In het verleden hebben we de Autoweek-wagon gehad, maar die zijn permanent uitgestapt met de permanente verbanning van Braddie op het Autoweek-forum. Er is ook nog een Flitsforum-wagon. Daar kwam de legendarische Ambertje90 (oftwel koud29) vandaan, die heeft een database met werkelijk alles wat Braddie sinds 2016 op het internet heeft gesmeten (incl. livestreams) Nadat het hele flitsforum uit de lucht is gehaald bleek het specifieke Braddie-topic nog te bestaan. Daar is alleen in te komen met een directe link en expliciete toestemming van de voormalig Flitsforum admin. Het is dus onduidelijk of deze wagon nog onderdeel uitmaakt van de trein.

De Braddie-trein staat overigens al jaren stil op station Hilversum Sportpark.
Volledig duidelijk nu. Ik reis kennelijk tweede klas.

Is er nog een manier om Ambertje90 te bereiken dat je weet? Per DM indien mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')