Ik voorzie nu al wat hij met jouw advies gaat doenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan blijft mijn advies nog altijd staan op basis van die andere comment.
"Zie je vanzelf wel" komt nogal snauwend over tbh. Iets als "dat weet ik zelf ook nog niet" klinkt veel vriendelijker.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Overigens vind ik "Zie je vanzelf wel" niet geagiteerd maar een normaal antwoord. Want ik weet het zelf ook niet.
Ik ga toch ook niet in alle topics over voetbal klagen dat voetbal kut is en ze de sport moeten veranderen. Als je iemand ook blijft porren kan je vroeg of laat een por terug verwachten.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:50 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ohja, iedereen moet lief doen tegen Bradge en optyfen als ze klagen. Maar andersom natuurlijk niet.
@nikonlover doet dat welquote:Op donderdag 30 april 2020 13:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet in alle topics over voetbal klagen dat voetbal kut is en ze de sport moeten veranderen.
Dit ja. Ben tot nu toe gewoon vriendelijk en rustig gebleven, en ben dat nog wel voor mijn doen. Maar als je constant blijft zuigen en trollen en porren is't een keer klaar.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet in alle topics over voetbal klagen dat voetbal kut is en ze de sport moeten veranderen. Als je iemand ook blijft porren kan je vroeg of laat een por terug verwachten.
Dan mogen ze zelf oordelen of dat een fijne vergelijking is of nietquote:
Hoge (brede) bomen vangen veel windquote:Op donderdag 30 april 2020 13:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit ja. Ben tot nu toe gewoon vriendelijk en rustig gebleven, en ben dat nog wel voor mijn doen. Maar als je constant blijft zuigen en trollen en porren is't een keer klaar.
Als ik iemand niet mag ga ik mij ook niet meer met diegene bemoeien. Er zitten er hier duidelijk een aantal die mij/mijn levenswijze niet mogen/aanstaan, maar die blijven terugkomen. Bespaar je de moeite en hou het voor jezelf en voor anderen gezellig door je hier niet meer te laten zien.
Wat moet je? @HSG-BOMBERquote:
Twee maar?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:22 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee Spinosaurussen voor dit topic
Nog nooit van gehoord maar ze zijn best cool.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:22 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee Spinosaurussen voor dit topic
Jawel? Je had ook gewoon niet op Simone kunnen reageren.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Als ik iemand niet mag ga ik mij ook niet meer met diegene bemoeien.
Houd, je, stink, smoelquote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
"Zie je vanzelf wel" komt nogal snauwend over tbh. Iets als "dat weet ik zelf ook nog niet" klinkt veel vriendelijker.
Gewoon een tip.
Met een miljoen zou ik een mooie vrijstaande woning kopen met een grote garage en mooi stuk grond, en dan zou ik dat omtoveren tot een plek waar muzikanten kunnen samenkomen om lekker muziek te maken.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:26 schreef diadakan het volgende:
braddie ik had afgelopen week een staatslot voor de koningsdag loterij, uiteraard niks gewonnen.
Maar altijd leuk om te filosoferen wat je zou doen met een miljoen. Dus als topic baas aan jou, wat zou jij doen met een miljoen?
Heb ik nietquote:Op donderdag 30 april 2020 13:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goed.
@:thebradgehere
Wie zijn eigenlijk jouw favoriete fokkers?
Jij bemoeit je zo weinig dat je het ook niet kan laten om even de discord binnen te komen, snel alles terug te lezen en daarna weer te leaven.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Als ik iemand niet mag ga ik mij ook niet meer met diegene bemoeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |