Rond middernacht werd hij wakker en kwam gelukkig weer bij ons liggen.quote:
Ken je de Alpro danoontjes al? Die zijn hier echt een hit! Vooral de mangovariant. Mars heeft ook kma, toch?quote:Toetje: onze vuilnisbak eet alles. Van kale magere yoghurt tot bolletjesvla tot fruit. Meestal hebben we kookpudding (ivm allergische broer). Zolang we maar “toet” eten, vindt de peuter alles prima.
Kleuter mag ook geen soja, dus Alpro is geen optie helaas.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Rond middernacht werd hij wakker en kwam gelukkig weer bij ons liggen.
[..]
Ken je de Alpro danoontjes al? Die zijn hier echt een hit! Vooral de mangovariant. Mars heeft ook kma, toch?
Ah, oke!quote:Op maandag 4 mei 2020 09:20 schreef Malteser het volgende:
[..]
Kleuter mag ook geen soja, dus Alpro is geen optie helaas.
Mars was ook heel gevoelig voor koemelkeiwitten maar hij lijkt er overheen te groeien! Dus hij krijgt óf een beker koemelk en dan ‘s avonds kookpudding zonder dierlijke melk, óf overdag plantaardige melk en ‘s avonds een toetje met koemelk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2020 23:45 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Zei iemand niet slapen? Dit was vanavond om 22:15, ik keek iets minder vrolijk
Boks! Ik kreeg de zelfde bik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de auto in slaap gekukeld vanmiddag![]()
Hopelijk heb jij wel een goed gehumeurde peuter vandaag.. Hier is het balquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:34 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Boks! Ik kreeg de zelfde bik.
In de auto in slaap gekukeld vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Hier af en toe een kleine meltdown.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:48 schreef Malteser het volgende:
Wat een knappe kindjes hier toch!Zo leuk om te zien.
@:Rena: driftbuien schrijf je over. Hoe gaat jij daarmee om? Twix had namelijk nooit een driftbui maar Marsman is expert op dat gebied. Hoe reageer jij? Wat doe jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |