abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2020 @ 09:12:23 #51
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_192936684
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 07:52 schreef Malteser het volgende:
Duman, hoe ging de nacht?
Rond middernacht werd hij wakker en kwam gelukkig weer bij ons liggen.

quote:
Toetje: onze vuilnisbak eet alles. Van kale magere yoghurt tot bolletjesvla tot fruit. Meestal hebben we kookpudding (ivm allergische broer). Zolang we maar “toet” eten, vindt de peuter alles prima.
Ken je de Alpro danoontjes al? Die zijn hier echt een hit! Vooral de mangovariant. Mars heeft ook kma, toch?
Protège moi de mes désirs.
pi_192936777
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 09:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Rond middernacht werd hij wakker en kwam gelukkig weer bij ons liggen.
[..]

Ken je de Alpro danoontjes al? Die zijn hier echt een hit! Vooral de mangovariant. Mars heeft ook kma, toch?
Kleuter mag ook geen soja, dus Alpro is geen optie helaas.
Mars was ook heel gevoelig voor koemelkeiwitten maar hij lijkt er overheen te groeien! Dus hij krijgt óf een beker koemelk en dan ‘s avonds kookpudding zonder dierlijke melk, óf overdag plantaardige melk en ‘s avonds een toetje met koemelk.
  maandag 4 mei 2020 @ 09:24:26 #53
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_192936851
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 09:20 schreef Malteser het volgende:

[..]

Kleuter mag ook geen soja, dus Alpro is geen optie helaas.
Mars was ook heel gevoelig voor koemelkeiwitten maar hij lijkt er overheen te groeien! Dus hij krijgt óf een beker koemelk en dan ‘s avonds kookpudding zonder dierlijke melk, óf overdag plantaardige melk en ‘s avonds een toetje met koemelk.
Ah, oke!

En wat goed! Gewoon al een hele beker koemelk! U. groeit er ook over heen. Ik heb dit weekend geprovoceerd en heb tot mijn verbazing niks gemerkt. Betekent dat ik hopelijk binnenkort ook weer alles kan eten, haha.
  maandag 4 mei 2020 @ 13:55:53 #54
221912 minilot
Nancy boy
pi_192941313
Lunch in het dichtstbijzijnde bos(je) met meegebrachte boterhammen is toch wel de beste lunch, sinds kind O+

Hier moment van overpeinzing voordat het grote Steentjes In het Water Gooien begon :)

Let me see you stripped down to the bone
  maandag 4 mei 2020 @ 16:52:50 #55
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_192944005
Zalige foto minilot! Die kan zo aan de muur. Ik dacht trouwens even dat het de mijne was, blonde peuters lijken op elkaar oO< .

Ik ben nog steeds enigszins druk vanwege de verhuizingshizzle maar las wel met veel herkenning over het gezeik van wel/niet slapen 's middags en dan geen avond hebben. Gek word ik ervan. Dus dank voor jullie verhalen daarover. Ik mag niet van zijn kamer af als hij niet kan slapen, dan wordt ie echt bang lijkt het zo vlak na de verhuizing. Daar staat tegenover dat hij, na enige overredingskracht, vanmorgen ruim een half uur heeft liggen wachten tot de wekker van zon naar maan ging. Ik sliep ook al niet meer maar het principe is fantastisch en ik had tot 7 uur rust an mijn kop.

Wat een stap D.U.M.A.N. dat U. op zijn eigen kamer sliep!

Toetje is hier nog steeds kwark met niks, tenzij we iets bijzonders hebben zoals momenteel hopjesvla. Dan likt hij het bakje uit en zit het in zijn haar daarna :Y) . Oh, ik zie dat Malteser er ook over schreef! Het is dus nog gewoon te koop.

Jacob vraagt nog geen waarom maar soms wel 'hoe komt dat?'. 'Wat is dat' blijft ook populair en ik moest hem vanmorgen alweer het antwoord schuldig blijven want hij wees naar het middelste deel van het wiel van mijn fiets - weet ik veel hoe dat heet...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemijn op 04-05-2020 16:59:31 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_192944076
_O- _O- _O- Ja, dat je dan inderdaad van die vragen krijgt, waar je echt het antwoord niet op weet en meteen erop gewezen wordt hoe als vanzelfsprekend wij volwassenen bepaalde dingen zien zonder er vragen bij te hebben :D
pi_192952017
Zei iemand niet slapen? Dit was vanavond om 22:15, ik keek iets minder vrolijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192952497
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 23:45 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Zei iemand niet slapen? Dit was vanavond om 22:15, ik keek iets minder vrolijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks! Ik kreeg de zelfde bik.
In de auto in slaap gekukeld vanmiddag :N
pi_192956048
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 00:34 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

Boks! Ik kreeg de zelfde bik.
In de auto in slaap gekukeld vanmiddag :N
Hopelijk heb jij wel een goed gehumeurde peuter vandaag.. Hier is het bal :')
pi_192960231
Het was hier zelfs zo erg vanmorgen dat ik hem vanmiddag zo’n drie kwartier heb laten slapen in bed. Ja, we zitten in een cirkel.
We hebben vakantie, we zien wel waar het schip strand. Het moet wel gezellig blijven is het motto. Lukt vanmiddag na zijn slaapje goed!

pi_192961083
Wij hebben ook van die vervelende slaapcirkels die elkaar afwisselen. Hij slaapt niet overdag - einde van de middag actief moeten vermaken want luisteren kan niet meer - huilend om 18.30 in bed crashen - wakker rond 8 en niet slapen overdag. En vervolgens komt na een X aantal dagen de compleet andere kant: wakker rond 7 - overdag ruim 2 uur slapen - de hele dag alleen maar willen hangen - om 20u in bed, slapen rond 21 en dan weer keihard slapen overdag. En dan opeens weer terug naar cirkeltje 1.

Er is geen doorkomen aan, ze zijn allebei klote. :')

Vanmiddag geen dutje, leverde wel deze foto op. Ik vroeg of hij even wilde lachen voor de foto:
SPOILER
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 20:17:09 #62
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_192962600
Ik wilde vandaag gaan voor geen middagdut en lekker vroeg erin, maar toen crashte hij finaal om
14 uur en heeft vervolgens 2 uur liggen slapen :') .
Dus nu wordt er nog volop gekletst.

Dat praten trouwens, dat is best confronterend.
J: jij wil mij dragen?
ik: natuurlijk, ik wil jou altijd dragen, kom maar.
J: natuurlijk? Toen in speeltuin waren, jij niet dragen!

Dat klopt, ik heb een vrij strenge regel dat ik in speeltuinen niet draag. Betrapt :D .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_192968490
Hele mooie foto wederom Minilot! Altijd zo leuk zo’n foto’s in de bossen (zijn t nu wel echte bossen? :))

Ohhh Labellefleur! Daar zou ik ook echt niet blij mee zijn om 22.15 uur!

Fijne vakantie Adrian! Mooie foto van je mannen : )!

Haha die lach Nanuke. Dat doet onze oudste ook altijd als ik vraag om even te lachen. Meestal lijkt de lach op de foto toch nog best echt :p. F. wil juist nooit op de foto. Die loopt meestal snel weg, als ik t vraag, of ze doet een nep-boze blik :D

Lemijn betrapt door Jacob ☺! Dat is inderdaad best confronterend. Hier heb ik dat ook wel. De oudste is een echte dromer, dus ik ben soms in de waan dat ze niets hoort als ik met man zit te kletsen. Maar soms merk ik daarna dat ze toch heeft meegenoten van het gesprek als ze het aan iemand anders vertelt of dingen gaat vragen :p . Meestal ook niet erg! F is een stuk alerter, dus die mist denk ik niet veel :).
pi_192968546
Dat klinkt hoopvol @D.U.M.A.N.
Volgende week komen de gordijnen in Banaan zijn kamertje, dan gaan we ook proberen hem te wennen daar te slapen. Maar ik vind het ook nog steeds lekker knus met hem slapen. Hoe gingen de andere nachten?

Leuk dat verstoppertje spelen. Ik verstop me weleens, als hij me zoekt roep ik hem, zodat hij weet waar ik ongeveer ben. Dan laat ik hem zachtjes schrikken maar springt hij alsnog lachend een gat in de lucht.

De middagdut is bij ons terug naar ruim twee uur en soms zelfs drie, daarmee is de middag weer veel beter te doen. Hij slaapt meestal rond acht uur.
De nachten zijn ook rustiger, plus dat hij nou ook wel water wil in plaats van de laatste druppels melk eruit persen. Hij blijft wel om half zes wakker worden maar hier kan ik mee leven. :)

Haha @Lemijn . Leuk dat hij ineens zo'n sprong maakt met spraak.

Onze vrolijke bomenknuffelaar
SPOILER
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 6 mei 2020 @ 07:35:33 #65
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_192968804
@PKM
Hij begint de nachten nu in z’n eigen kamer en wordt rond middernacht wakker. Ik haal ‘m dan op en hij slaapt dan verder naast ons. Vind dit prima voor nu. 😊
Gordijnen zijn wel belangrijk inderdaad! Als het niet helemaal donker is, slaapt U. pas rond 22:00 uur.

Jouw melk neemt ook af, lees ik tussen de regels door? Hier helaas ook, tot grote verdriet van U.

@Lemijn Betrapt worden door je kind is herkenbaar, haha. Vooral met dingen die je hebt beloofd maar daarna bent vergeten. :@

Wat heerlijk al die natuurfoto’s! O+ Wij waren gister ook even in de Uiterwaarden. Tussen de wilde koeien, paarden, eendjes en andere dieren. U. Vind het helemaal geweldig daar. Hopen dat het weer mee gaat zitten.

SPOILER
pi_192969054
@D.U.M.A.N. ik moet ook zorgen dat er geen streepje licht meer is anders wordt slaap echt een gevecht.

Hier helaas ook veel minder melk ja. Hij vraagt er nu ook veel vaker om, daar zit ik ook niet zo op te wachten. :@
Het is al vanaf dat ik wist dat ik zwanger was pijnlijk om te voeden maar dat neemt gelukkig wel een beetje af nu. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_192969501
Wat een leuke foto’s van al die buiten peuters.
Ik vind het zo leuk om te zien dat N echt samen begint te spelen. Ze speelt vaak buiten met de buurkinderen van verschillende leeftijden (tot 12) en geniet daar enorm van.
Verstoppertje, op de fietsjes achter elkaar aan, met een bal, maar ook kleuren etc.
Aan het even oude buurkindje vroeg ze laatst: wat zullen we samen doen? Antwoord: zitten. Oke en ze gaan samen zitten haha.

Verstoppertje blijft leuk idd. Midden op het plein staan met de handen voor de ogen of zeggen dat ze op het plekje gaat staan waar ze de ander net gevonden heeft. :D
pi_192994415
PKM, wat is Banaan groot geworden zeg :o O+

U blijft ook zo’n knap kereltje, ben heel benieuwd hoe het kleine broertje of zusje er uit gaat zien O+

Verder niet helemaal bijgelezen, met C gaat het prima, op af en toe een fikse driftbui na is ze verder heel zoet en ontwikkelt ze zich echt flink op taalgebied momenteel, af en toe verbaas ik me over de dingen die ze al kan zeggen O+ Maandag gaat ze weer naar de psz, ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat oppikken dat ik haar al op het schoolplein moet afleveren :X

En we zijn bijna elke dag lekker veel buiten nu, ze zou het liefst de hele dag buiten vertoeven, vanochtend een fikse driftbui toen we thuiskwamen en haar schoenen uitmoesten omdat ze nog meer buiten wilde spelen :')
SPOILER
O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_192994846
Wat een knappe kindjes hier toch! O+ Zo leuk om te zien.

@rena: driftbuien schrijf je over. Hoe gaat jij daarmee om? Twix had namelijk nooit een driftbui maar Marsman is expert op dat gebied. Hoe reageer jij? Wat doe jij?
  donderdag 7 mei 2020 @ 16:11:54 #70
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_192996047
Ik hoor inmiddels ook hier :D gaat zoooo snelllll :'( O+
En hij is nog steeds de allerleukste jongen die ik ken :{w mijn vriend is er niets bij :D :P

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 14:48 schreef Malteser het volgende:
Wat een knappe kindjes hier toch! O+ Zo leuk om te zien.

@:Rena: driftbuien schrijf je over. Hoe gaat jij daarmee om? Twix had namelijk nooit een driftbui maar Marsman is expert op dat gebied. Hoe reageer jij? Wat doe jij?
Hier af en toe een kleine meltdown.
Ik doe meestal afleiden en als het heel erg zou zijn negeren denk ik.
pi_192997355
@Malteser , ik bekijk het echt per driftbui wat ik denk dat er nodig is, soms laat ik haar even razen en komt ze zelf weer tot haar zinnen en soms los ik het op door haar even een filmpje te laten kijken op YouTube, voel me wel een loedermoeder als ik dat doe :@ :@ Vanmorgen had ze bijna de hele ochtend door een natuurgebied gewandeld en was ze daardoor ook moe, dan kan ik praten/knuffelen wat ik wil maar komt ze er niet zelf uit lijkt het wel, dus dan is afleiding echt key hier. Ik probeer vooral zelf mijn rust te bewaren maar ik denk dat de aanpak ook per kind kan wisselen? Hoe doe jij het bij Mars?

@SacreCoeur , gefeliciteerd! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Manager PR/Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 19:33:58 #72
269689 crew  Viv
pi_192999916
@D.U.M.A.N. Die koeien hebben gewoon een boer hoor, zijn niet wild. ;) Maar ze hebben daar wel lekker de ruimte ja. O+
pi_193001122
SC en Rena, meestal probeer ik hem af te leiden. Maar vorige week was hij zo boos, dat ik hem uit heb laten razen maar wel bij hem ben gaan zitten. Hij wilde niet aangeraakt worden maar ben dus naast hem gaan zitten, zodat hij bij me kon komen als hij die behoefte voelde.
En in mijn werk komt het uiteraard veel voor maar nu het mijn eigen jongetje betreft, vond ik het toch sneu en lastig.
  donderdag 7 mei 2020 @ 20:31:48 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_193001233
Wij maakten gisteren voor het eerst kennis met ....... strijkkralen :{ Het hoofdstuk hebben we inmiddels alweer afgesloten, maar toch wilde ik het een kans geven. We zijn de laatste tijd al best aan de knutsel voor ons doen, en toen mijn nichtje haar dochter (inmiddels 10) 's strijkkralen aanbood, heb ik mijn eerste reactie (erhm nee?) in de kop gedrukt en ze aangenomen. We gingen het proberen.

Bij "strijken" als antwoord op Max' vraag wat we er dan mee moesten, moest ik eerst uitleggen wat dat was :') Verder was hij erg geïnteresseerd in de vormen: draken, krabben, spoken (daar waar de fabrikant prinsessen, vlinders en bloemen had bedoeld). Max begon met een draak, ik met een krab (ofwel vlinder). Spoel de tijd 5 minuten vooruit en daar zat ik: met zowel draak als krab. Of ik dat niet even kon afmaken, aldus Max. Meneer zat weer aan de lego en kwam af en toe even kijken hoe het vorderde. Een uur en een miljoen kralen verder lagen de draak en krab klaar. Ik was moe. Morgen strijken.

Toen werd een van onze poezenbeesten wakker vanmorgen, sprong op de tafel en rekte zich uit bovenop de ........ juist. De miljoen, inmiddels triljoen strijkkralen over de vloer. Ik heb ze vervolgens in de vuilnisbak gekiept en mijn nichtje medegedeeld dat de kralenset incl. nog eens triljoenen kralen via een weggeefhoek kunnen worden opgeruimd.

Verder modderen we lekker aan hier. Morgen lekker met een campertje op pad! Heel veel zin in O+
  donderdag 7 mei 2020 @ 20:48:32 #75
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_193001566
Klinkt als een geslaagde dag. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')