Hmmm waarom dat ipv een normale mok?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik begin koffie uit een glazen mok lekker en hip te vinden, nooit gedacht.
Dat drink ik al jaren uit glas, veel lekkerderquote:Op donderdag 30 april 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik begin koffie uit een glazen mok lekker en hip te vinden, nooit gedacht.
De rest stond vies op het aanrecht of in de vaatwasser.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm waarom dat ipv een normale mok?
Ja, waarom heb ik dit niet eerder ontdekt?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat drink ik al jaren uit glas, veel lekkerder
Omdat je nog aan ouderwetse ideeën vasthield dat koffie niet in een glas hoort?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, waarom heb ik dit niet eerder ontdekt?
Ik heb een hele fijne glazen mok van het werk.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat drink ik al jaren uit glas, veel lekkerder
Ja ik schaam me hier een beetje voor, vastgeroeste zak dat ik er bent maaaarr ik ben omquote:Op donderdag 30 april 2020 08:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je nog aan ouderwetse ideeën vasthield dat koffie niet in een glas hoort?
Gejat?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne glazen mok van het werk.
Nou ja, twee, dus eentje is er nu bij mij thuis
jij diefjenquote:Op donderdag 30 april 2020 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne glazen mok van het werk.
Nou ja, twee, dus eentje is er nu bij mij thuis
Eerlijk gekregenquote:
Over het aantal toetsenborden hebben we het niet, oke?quote:
wat moet je met meer dan 1 toetsenbord?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerlijk gekregen
[..]
Over het aantal toetsenborden hebben we het niet, oke?
Maar deze heb ik gekregen
Meerdere pc's?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat moet je met meer dan 1 toetsenbord?
Er staan er hier 2quote:Op donderdag 30 april 2020 08:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat moet je straks aan @bitterbal vragen, die begrijpt dat wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan is het logischquote:
Dat doet me denken aan die maatregelen ergens in Azië waar mensen met een even of oneven nummerplaat om de dag mogen rijden om files te beperken.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:36 schreef UitStraling het volgende:
In België willen ze de winkels openen op alfabet, dus de ene dag voor mensen met een naam van a tot f en zo verder.
Wie had dit een jaar geleden kunnen bedenken?
Schattigquote:Op woensdag 29 april 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Super![]()
Vriend blijft nu va het weekend t/m de dag na mijn verjaardag hier
quote:Op donderdag 30 april 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Als ze dat in amsterdam west gaan doen wordt het druk op de dag van mohamed
Jeetje, wat voor ongeïnteresseerde klootzakken heb je in het verleden dan gedatequote:Op donderdag 30 april 2020 08:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schattig. Ik hoop dat jullie fijne dagen hebben samen
.
De mijne was gisterenavond voor het eerst in maanden niet bij me en ik kreeg meteen allemaal berichtjes over hoe erg hij me wel niet miste. Het is raar om eens in een relatie te zitten met iemand die daadwerkelijk zo veel om me geeft![]()
.
Heerlijk, groeten aan Miauw! (Die woont bij jou in de buurt toch)?)quote:
Ik zat ook al te mijmeren ja "vorige relaties, nou die gaven echt geen zak om mij"quote:Op donderdag 30 april 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, wat voor ongeïnteresseerde klootzakken heb je in het verleden dan gedate
Prachtig, al die financiële constructies.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Boeiend.
https://www.ftm.nl/artike(...)-NATJnjkVZVJNVJ49Qhw
quote:Op donderdag 30 april 2020 08:35 schreef Karzai het volgende:
1 decoy toetsenbord voor de poezen om op te gaan zitten natuurlijk!
Die woont in oostquote:Op donderdag 30 april 2020 08:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, groeten aan Miauw! (Die woont bij jou in de buurt toch)?)
Loop daar even heen dan johquote:
Zieke shitquote:Op donderdag 30 april 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prachtig, al die financiële constructies.
nu ook droog hierquote:Op donderdag 30 april 2020 08:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Loop daar even heen dan joh![]()
![]()
![]()
Wandelse iig, mooi loopweer nu
Ik moet er eigenlijk ook nog eentje verzinnen waarbij er elke maand een paar ton op mijn tekening wordt bijgeschreven.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prachtig, al die financiële constructies.
je zal vast niet de eerste zijn die daarin slaagtquote:Op donderdag 30 april 2020 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk ook nog eentje verzinnen waarbij er elke maand een paar ton op mijn tekening wordt bijgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |