Hmmm waarom dat ipv een normale mok?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik begin koffie uit een glazen mok lekker en hip te vinden, nooit gedacht.
Dat drink ik al jaren uit glas, veel lekkerderquote:Op donderdag 30 april 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik begin koffie uit een glazen mok lekker en hip te vinden, nooit gedacht.
De rest stond vies op het aanrecht of in de vaatwasser.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm waarom dat ipv een normale mok?
Ja, waarom heb ik dit niet eerder ontdekt?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat drink ik al jaren uit glas, veel lekkerder
Omdat je nog aan ouderwetse ideeën vasthield dat koffie niet in een glas hoort?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, waarom heb ik dit niet eerder ontdekt?
Ik heb een hele fijne glazen mok van het werk.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat drink ik al jaren uit glas, veel lekkerder
Ja ik schaam me hier een beetje voor, vastgeroeste zak dat ik er bent maaaarr ik ben omquote:Op donderdag 30 april 2020 08:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je nog aan ouderwetse ideeën vasthield dat koffie niet in een glas hoort?
Gejat?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne glazen mok van het werk.
Nou ja, twee, dus eentje is er nu bij mij thuis
jij diefjenquote:Op donderdag 30 april 2020 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne glazen mok van het werk.
Nou ja, twee, dus eentje is er nu bij mij thuis
Eerlijk gekregenquote:
Over het aantal toetsenborden hebben we het niet, oke?quote:
wat moet je met meer dan 1 toetsenbord?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Eerlijk gekregen
[..]
Over het aantal toetsenborden hebben we het niet, oke?
Maar deze heb ik gekregen
Meerdere pc's?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat moet je met meer dan 1 toetsenbord?
Er staan er hier 2quote:Op donderdag 30 april 2020 08:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat moet je straks aan @bitterbal vragen, die begrijpt dat wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan is het logischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |