Het is wel heel hapklaar allemaal ja. Maarja. Moet toch wat om Henk & Ingrid te bereiken.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:30 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind het een beetje tenenkrommend.
Dus je kijkt wel zijn afleveringen. Ga zo door. Dat doe ik niet eens, maar ik steun hem wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat Jensen Anders maakt dan de meeste conspiracygekken is dat hij nauwelijks verder komt dan 'ze', 'links' 'de politici' en 'de media' die slecht zijn. Zij zijn de oorzaak van alle ellende maar zelden komt hij met bewijs dat niet lauter anekdotisch te noemen is. Hij beweerde in zijn laatste aflevering dat hij de enige goeie 'journalist' is en 'de rest' een stelletje angsthazen. Ook beweert hij dat letterlijk al zijn voorspellingen uitkomen. Terechte klacht dus
quote:Ook in Youtube-video’s van Robert Jensen, Ongehoord Nederland en Café Weltschmerz worden geregeld onjuiste en onbewezen uitspraken over het coronavirus gedaan, aldus het platform.
Maar wat steun je dan, zijn charisma?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus je kijkt wel zijn afleveringen. Ga zo door. Dat doe ik niet eens, maar ik steun hem wel.
Lul niet zo dom.. Jensen is de bom!quote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niks met links te maken, ieder rationeel denkend mens ziet dat die man compleet de weg kwijt is geraakt. Lekker de dood van een baby bagetalliseren, goed bezig vetpens. hEt iS mAaR eEn gRiEpJe!!!
Kijk dan ook dit eens, een stuk serieuzer.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Kijk normaal nooit Jensen, nu even 10 minuten gekeken die gast heeft wel 100% gelijk.
Eindelijk iemand die het gewoon nuchter bekijkt en niet aan die hysterische mediapropaganda meedoet.
Dus even afkijken dit, dank voor de tip TS!
aan mij te danken?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:06 schreef Antaris het volgende:
[..]
Kijk dan ook dit eens, een stuk serieuzer.
Na 5 minuten gaat hij helemaal los.
The house negro and the field negro.
lolquote:Op woensdag 29 april 2020 22:06 schreef Hyperdude het volgende:
Jullie kunnen Jensen zijn voetzolen nog niet aanraken als jullie bovenop de Pyramid of Wisdom staan.
[ afbeelding ]
GOATGOATquote:Op donderdag 30 april 2020 00:06 schreef Antaris het volgende:
[..]
Kijk dan ook dit eens, een stuk serieuzer.
Na 5 minuten gaat hij helemaal los.
The house negro and the field negro.
Zijn twee middelvingers naar Hilversum, toch vooral wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:43 schreef Scuidward het volgende:
Dat ik ooit nog eens een link naar RTL Boulevard zou delen:
https://www.rtlboulevard.(...)spreid-sociale-media
[..]
[..]
Maar wat steun je dan, zijn charisma?
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
Vrijwillig naar een schreeuwende vetpuist kijken
Hoe zeer ik het dus niet met hem eens ben op alles. Maar hij heeft punten wel die terecht zijn. Zo ook ik zit nog in het OV he voorzover het kan en ik zie echt compleet lege treinen en zit ik er haast alleen en zelfde met bus. Maar in de media wordt een shot getoond van overvol blabla..... nou weet niet wanneer ze die hebben gefilmd maar iig niet in de spits nu.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:25 schreef pferdfahrer het volgende:
Echt met zoveel cringe en moeite met pijn deze aflevering gekeken.
Die man moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Waar is het ooit fout gegaan bij wat ooit een van de populairste presentatoren van Nederland was.
Het antwoord zullen we nooit weten.
Een ding is zeker, die man heeft hulp nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |