Toen die een tijd tussend de rednecks zat en nu denkt een full fledged redneck te zijn incl rare gedachtekronkels.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:25 schreef pferdfahrer het volgende:
Waar is het ooit fout gegaan bij wat ooit een van de populairste presentatoren van Nederland was.
Het antwoord zullen we nooit weten.
Een ding is zeker, die man heeft hulp nodig.
Of een oorlog reeds verloren.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:30 schreef Quotidien het volgende:
GENOEG IS GENOEG
STEUN HET ECHTE GELUID
Dit heeft helemaal niks met links te maken, ieder rationeel denkend mens ziet dat die man compleet de weg kwijt is geraakt. Lekker de dood van een baby bagetalliseren, goed bezig vetpens. hEt iS mAaR eEn gRiEpJe!!!quote:Op woensdag 29 april 2020 21:46 schreef T-zooi het volgende:
Goh linkse mensen verklaren iemand van de andere kant voor gek. Hoe onverwacht.
Als jij denkt dat je naar aanleiding van wat dan ook het recht hebt om de vrijheid van anderen te gaan beperken dan wil ik je feliciteren met je absolute naïeve gedweeheid en een 100% Ja score op de Would-You-Have-Been-A-Nazi-Test... Al lopen erbuiten hersenetende dinosaurussen rond buiten dan nog mag iedereen lekker zelf bepalen of hij dat risico gaat lopen. Maarja achquote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niks met links te maken, ieder rationeel denkend mens ziet dat die man compleet de weg kwijt is geraakt. Lekker de dood van een baby bagetalliseren, goed bezig vetpens. hEt iS mAaR eEn gRiEpJe!!!
Ik denk idd dat daar ergens zijn hersencellen zijn begonnen met afsterven idd. Domme rednecks met waanbeelden hebben hem beinvloed. Dat academisch geschoolde wetenschappers zeggen dat iets kwaadaardigs is aanschouwen zij als een new world order. Die mensen hebben gewoon totaal geen vooruitzicht in het leven meer, dus is het makkelijker om dit voort te zetten door de schuld van het eigen falen maar bij de overheid te leggen. De roverheid is er om de burger kapot te maken.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Toen die een tijd tussend de rednecks zat en nu denkt een full fledged redneck te zijn incl rare gedachtekronkels.
Een mooi voorbeeld dit van mijn vorige post.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je naar aanleiding van wat dan ook het recht hebt om de vrijheid van anderen te gaan beperken dan wil ik je feliciteren met je absolute naïeve gedweeheid en een 100% Ja score op de Would-You-Have-Been-A-Nazi-Test... Al lopen erbuiten hersenetende dinosaurussen rond buiten dan nog mag iedereen lekker zelf bepalen of hij dat risico gaat lopen. Maarja ach
Wat praat ik
[ afbeelding ]
Ging je wel eens met plezier met de trein?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:54 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik denk idd dat daar ergens zijn hersencellen zijn begonnen met afsterven idd. Domme rednecks met waanbeelden hebben hem beinvloed. Dat academisch geschoolde wetenschappers zeggen dat iets kwaadaardigs is aanschouwen zij als een new world order. Die mensen hebben gewoon totaal geen vooruitzicht in het leven meer, dus is het makkelijker om dit voort te zetten door de schuld van het eigen falen maar bij de overheid te leggen. De roverheid is er om de burger kapot te maken.
Wat @:quotidien al eens zij, de mensen die menen dat er een dictatuur op komst is met deze lockdown moeten idd maar eens 2 maanden in een echte dictatuur leven, kijken of ze dan steeds nog vinden dat een Europees land, de meest vrije landen van de wereld er daadwerkelijk op uit zijn om al je vrijheden te ontnemen.
Prima psychologenvoer dit soort volk en het zijn letterlijk echt altijd hetzelfde soort type mens, degene die aan de bodem van de foodchain zitten. Maar zij weten het allemaal als geen ander. Het enige wat zij kunnen en waar weinig moeite voor is, is het echochamberen van idioten.
Als je "overheid" de gang laat gaan, verzinnen ze een "onfeilbare" COVID-19 test, en bouwen ze "Gezondheidskampen" waar ze de mensen die positief testen als het ware sociaal concentreren, tot de Corona Identificatie A.I. bepaalt dat jij "beter" bent.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:55 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld dit van mijn vorige post.
Kerel, lees eens een geschiedenisboek. Heb jij überhaupt wel je middelbare school afgemaakt? Of ben je gelijk de bouw in gegaan als steigerbouwer en heeft de hoeveelheid speed je hersens zo erg aangetast om ook nog maar rationeel na te denken?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ging je wel eens met plezier met de trein?
Strax niet meer.
Strax mag je alleen Serieus op de trein. Als je naar de ARBEITSPLATZ toe moet.
Als jij ook maar één greintje geschiedkundig besef had, dan had je je gerealiseerd dat moorddadige praktijken en dodelijke gebeurtenissen altijd werden gerechtvaardigd met geveinsde superieure moraliteit.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Kerel, lees eens een geschiedenisboek. Heb jij überhaupt wel je middelbare school afgemaakt? Of ben je gelijk de bouw in gegaan als steigerbouwer en heeft de hoeveelheid speed je hersens zo erg aangetast om ook nog maar rationeel na te denken?
Dit gebeurt enkel in de kronkel van jouw gedachtes. Die app ben ik ook op tegen, maar hoe jij de app omschrijft zal het niet eens wordenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij ook maar één greintje geschiedkundig besef had, dan had je je gerealiseerd dat moorddadige praktijken en dodelijke gebeurtenissen altijd werden gerechtvaardigd met geveinsde superieure moraliteit.
Dit keer is het een of andere track & trace app van de overheid, die gaat bijhouden hoe vaak je hebt gehoest, en of je wel of niet met een sociale corona overtreder in contact bent geweest.
"U heeft vier keer teveel gehoest deze week. AUFSTEIGEN, op naar het Gezondheidskamp."
privacy wetgevingquote:Op woensdag 29 april 2020 22:22 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit gebeurt enkel in de kronkel van jouw gedachtes. Die app ben ik ook op tegen, maar hoe jij de app omschrijft zal het niet eens wordeneen troost, ze kunnen je nooit verplichten de app te installeren. Geloof het of niet, maar juist vanuit je zo gehate EU is hier privacy wetgeving voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |